مراحل ثبت درخواست تعمیر یخچال ال جی در اهواز

نمایندگی تعمیر یخچال ال جی در اهواز | خدمات سرویس و تعمیر یخچال ال جی در اهواز

برند ال جی (LG) یکی از برندهای محبوب در ایران بوده که در زمینه یخچال نیز فعالیت دارد. مرکز تعمیرات و خدمات پس از فروش کورنیدو به دلیل ارج نهادن به نظر مردم و آسایش خیال آن ها اقدام به ارائه سرویس و خدمات برای این برند با بالاترین کیفیت را نموده است.

نمایندگی یخچال ال جی در اهواز با برخورداری از تکنسین ها و مهندسین متخصص، ماهر و کارآمد در زمینه سرویس،نصب و تعمیر یخچال ال جی، یک مرکز تخصصی و منحصر به فرد در اهواز بوده و به طور شبانه روزی و بی وقفه مشغول خدمات رسانی به مشتریان محترم می باشد. آشنایی و به روز بودن نیروهای این مرکز به فناوری های جدید و نوین دنیا و همچنین توانایی منحصر به فرد این نیرو ها، در زمینه تعمیر و سرویس انواع مختلف یخچال های ال جی باعث شده است که خدمات و سرویس دهی به این دستگاه ها، بدون نیاز به جابجایی، در محل انجام گرفته تا هزینه تعمیر یخچال ال جی برای مشتریان گرامی تا بیست درصد کاهش یابد.

۹ دلیل انتخاب نمایندگی تعمیر یخچال ال جی در اهواز:

دارای تکنسین های با سابقه کاری حداقل ۸ سال و مختص تعمیرات یخچال ال جی

تکنسین های دوره دیده و آشنا به زبان

سعی در تعمیر قطعات و اجتناب از تعویض آن

حداقل زمان برای حاضر شدن در منزل و شرکت شما منطبق بر وقت تعیین شده شما

تعمیر با نرخ مصوب اتحادیه و نهادهای نظارتی

ضمانت نامه و گارانتی قطعات از شش تا ۳۶ ماه

استفاده از قطعات فابریکی و اورجینال

سرویس دهی به طور شبانه روزی، حتی در تعطیلات رسمی و جمعه ها

 تعمیر در محل (به هیچ عنوان دستگاه از خانه شما خارج نمی شود).

تعمیرات یخچال ال جی در اهواز
نمایندگی تعمیرات یخچال ال جی در اهواز

دلایل عمده مشتریان جهت تعمیر یخچال ال جی در اهواز :

مشکلات معمولی که ممکن است برای یخچال پیش بیاید می تواند یکی از موارد زیر باشد:

  • یخچال فریزر سرما ندارد
  • یخچال فریزر صدای غیرطبیعی می دهد.
  • واشر درب یخچال فریزر از بیت رفته است.
  • یخساز ساید بای ساید به درستی کار نمی کند.
  • یخچال فریزر برق زیادی مصرف می کند.
  • کمپرسور یخچال کار از کار افتاده است.
  • یخچال دچار یخ زدگی شده باشد.
  • مشکلات دیگه ای هم وجود دارد که ممکن است باعث بوجود آمدن خرابی هایی برای یخچال فریزر شما شود. اگر دستگاه شما مشکلی دارد که در لیست فرضی بالا وجود ندارد و یا نمی دانید که به چه علت یخچال فریزر شما به درستی کار نمی کند می توانید با ما تماس بگیرید تا در اولین فرصت یک تکنسین جهت عیب یابی یخچال فریزر و یا ساید شما اعزام شود.

نمایندگی تعمیر یخچال ال جی در اهواز

در این مطلب که توسط نمایندگی تعمیر یخچال ال جی در اهواز تنظیم شده است، قصد داریم شما را با شایع‌ترین ایرادات یخچال فریزرهای ال جی آشنا کنیم. به خاطر داشته باشید پرسنل نمایندگی یخچال ال جی در اهواز همواره برای رفع صفر تا صد این مشکلات در کنار شما هستند تا خاطر شما از هر جهت آسوده باشد.

برند ال جی یکی از برندهای محبوب در دنیاست که به دلیل بهره‌گیری از قطعات با کیفیت و طراحی‌های زیبا و کاربردی طرفداران بسیاری دارد. این برند در میان ایرانیان نیز بسیار پر طرفدار است. البته خوب است بدانید علیرغم کیفیت بالای محصولات این برند، باز هم ممکن است در اثر استفاده نادرست با ایراداتی مواجه شوید و نتوانید از دستگاه خود استفاده کنید. به همین دلیل پرسنل مجرب و کار بلد ما در هر لحظه در کنار شما عزیزان هستند تا به تعمیر یخچال در اهواز بپردازند. در ادامه به بررسی رایج‌ترین ایرادات یخچال ال جی خواهیم پرداخت.

نمایندگی تعمیر یخچال ال جی در اهواز

رایج‌ترین ایرادات یخچال طبق نظر نمایندگی تعمیر یخچال ال جی در اهواز

همان طور که گفتیم یخچال‌های برند ال جی در اثر استفاده نادرست و یا استهلاک می‌تواند دچار ایراداتی شود که برای رفع آن باید از نمایندگی تعمیر یخچال ال جی در اهواز کمک بگیرید. در ادامه شما را با این مشکلات آشنا خواهیم کرد.

سر و صدای زیاد یخچال و دلیل آن

سر و صدای بیش از حد یخچال می‌تواند دلایل مختلفی داشته باشد:

ایراد در سیستم خنک کننده

موتور یخچال یکی از اجزای اصلی آن است که وظیفه سرد کردن یخچال را بر عهده دارد. این موتور توسط یک فن که در پست یخچال و در نزدیکی رادیاتور قرار دارد، خنک می‌شود و هوا درون یخچال جریان می‌یابد. اگر سر و صدای یخچال هنگام باز کردن درب آن بیشتر می‌شود، نشانه این است که فن خراب است و نیاز به بررسی توسط نمایندگی تعمیر یخچال ال جی در اهواز دارد. ممکن است تیغه‌های فن آسیب دیده باشد و یا یخ زده باشد. همچنین تجمع گرد و خاک بر روی پره‌ها می‌تواند موجب سوختن فن شود که در این صورت باید فن توسط پرسنل نمایندگی یخچال ال جی در اهواز تعویض گردد.

خرابی فن هیتر اوپراتور

فن اوپراتور نیز یکی دیگر از اجزایی است که خراب شدن آن باعث ایجاد سر و صدای غیر عادی خواهد شد. در این صورت نیز فن اوپراتور باید توسط نمایندگی تعمیر یخچال ال جی در اهواز تعویض گردد.

ایراد در کمپرسور

موتور یخچال بر اثر مرور زمان دچار استهلاک خواهد شد و همین موجب ایجاد سر و صدای غیر عادی می‌شود. برای جلوگیری از خراب شدن کمپرسور باید یخچال به طور منظم توسط نمایندگی تعمیر یخچال ال جی در اهواز سرویس شود. از آن جایی که موتور گران قیمت‌ترین و مهم‌ترین بخش یخچال شماست برای تعمیر آن باید حتما از متخصصین نمایندگی یخچال ال جی در اهواز کمک بگیرید تا از گسترش آسیب جلوگیری شود.

ایراد در شیر انبساط یخچال

شیر یخچال در کنار موتور قرار دارد. کار این شیر تقسیم گاز درون یخچال است. در واقع می‌توان گفت این شیر، گاز موجود در لوله‌های یخچال را تنظیم می‌کند. خراب شدن این شیر می‌تواند موجب افزایش سر و صدای یخچال شود. در این صورت شیر برقی باید توسط نمایندگی یخچال ال جی در اهواز تعویض گردد.

نمایندگی یخچال ال جی در اهواز

گرم شدن بدنه یخچال ال جی

بدنه یخچال پر از لوله‌هایی است که نقش انتقال گاز در بین بخش‌های مختلف یخچال را دارد. موتور این گاز را سرد می‌کند وسپس لوله‌ها آن را درون یخچال پخش می‌کند. در این حالت گرمای درون یخچال به بدنه منتقل شده و بدنه دستگاه گرم خواهد شد. پس گرم شدن بدنه در حد نرمال طبیعی است. اما اگر بدنه یخچال داغ شد، فورا با نمایندگی یخچال ال جی در اهواز تماس بگیرید.

ایراد در درب یخچال ال جی

دلایل مختلفی برای خراب شدن درب یخچال ال جی وجود دارد که از جمله مهم‌ترین آن‌ها می‌توان به باز و بسته کردن درب و یا قرار دادن وسایل سنگین درون درب یخچال اشاره کرد. این کار باعث می‌شود که درب یخچال ال جی از حالت تراز خارج شده و خوب بسته نشود. بسته نشدن صحیح درب به موتور یخچال فشار می‌آورد و آن را خراب می‌کند.

تعمیر یخچال ال جی در اهواز

برفک زدن یخچال ال جی

برفک زدن یخچال یکی از شایع‌ترین ایرادات یخچال فریزر ال جی است که بهتر است عیب یابی آن را به نمایندگی تعمیر یخچال ال جی در اهواز بسپارید. دلایل عمده این امر می‌تواند موارد زیر باشد:

  • قرار دادن یخچال در مکانی که گرم است.

  • خراب شدن درب یخچال فریزر ال جی

  • قرار‌گیری نادرست یخچال در مکانی که تهویه هوا ندارد. بهتر است یخچال را در مکانی قرار دهید که از هر طرف 10 سانتی متر فاصله داشته باشد. اگر فاصله کمتر باشد تهویه به خوبی صورت نمی‌گیرد و یخچال برفک می‌زند.

  • خراب شدن ترموستات که برای تعویض آن باید از متخصصان کمک بگیرید.

  • قرار دادن مواد غذایی و خوراکی های داغ در یخچال

  • خراب شدن مسیر هوای سرد درون یخچال

  • خرابی المنت اوپراتور

  • ایراد در ترمو دیسک و تایمر دیفراست

  • ایراد در فن دستگاه

در صورت بروز هر یک از مشکلات بالا برای تعمیر در اسرع وقت با مراکز تعمیر یخچال ال جی در اهواز تماس بگیرید.

نتیجه‌گیری و رفع مشکل 

در این مطلب کاربردی به بررسی مشکلات رایج یخچال و فریزرهای ال جی پرداختیم و روش‌های عیب یابی را با شما در میان گذاشتیم. چنان چه مشکل جزئی بود می‌توانید در منزل آن را رفع کنید، اما اگر مشکل پیچیده بود باید فورا با  مرکز تعمیرات یخچال ال جی در اهواز تماس بگیرید و درخواست کمک نمایید. پرسنل ما در تمامی ایام سال به صورت شبانه روزی آماده ارائه خدمت به مشتریان محترم می‌باشند.

مناطق تحت پوشش و نمایندگی تعمیر یخچال ال جی در اهواز:

تعمیر یخچال ال جی در اهواز | مرکز تعمیرات کورنیدو به دلیل داشتن تکنسین های متعدد و با تجربه در سراسر اهواز ، این امکان را برای شما فراهم می آورد که در کوتاه ترین زمان ممکن و با هماهنگی های لازم، در محل شما حضور یابند و آماده ارائه خدمات به شما همشهریان عزیز باشد.

شماره تماس : 06134470344

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *