مراحل ثبت درخواست تعمیر یخچال الکترواستیل در قم

نمایندگی تعمیر یخچال الکترواستیل در قم | خدمات سرویس و تعمیر یخچال الکترواستیل در قم

برند الکترواستیل یکی از برندهای محبوب در ایران بوده که در زمینه یخچال نیز فعالیت دارد. مرکز تعمیرات و خدمات پس از فروش کورنیدو به دلیل ارج نهادن به نظر مردم و آسایش خیال آن ها اقدام به ارائه سرویس و خدمات برای این برند با بالاترین کیفیت را نموده است.

نمایندگی یخچال الکترواستیل در قم با برخورداری از تکنسین ها و مهندسین متخصص، ماهر و کارآمد در زمینه سرویس،نصب و تعمیر یخچال الکترواستیل در قم ، یک مرکز تخصصی و منحصر به فرد در قم بوده و به طور شبانه روزی و بی وقفه مشغول خدمات رسانی به مشتریان محترم می باشد. آشنایی و به روز بودن نیروهای این مرکز به فناوری های جدید و نوین دنیا و همچنین توانایی منحصر به فرد این نیرو ها، در زمینه تعمیر و سرویس انواع مختلف یخچال های الکترواستیل باعث شده است که خدمات و سرویس دهی به این دستگاه ها، بدون نیاز به جابجایی، در محل انجام گرفته تا هزینه تعمیر یخچال الکترواستیل در قم برای مشتریان گرامی تا بیست درصد کاهش یابد.

۹ دلیل انتخاب نمایندگی تعمیر یخچال الکترواستیل در قم :

دارای تکنسین های با سابقه کاری حداقل ۸ سال و مختص تعمیرات یخچال آدمیرال

تکنسین های دوره دیده و آشنا به زبان

سعی در تعمیر قطعات و اجتناب از تعویض آن

حداقل زمان برای حاضر شدن در منزل و شرکت شما منطبق بر وقت تعیین شده شما

تعمیر با نرخ مصوب اتحادیه و نهادهای نظارتی

ضمانت نامه و گارانتی قطعات از شش تا ۳۶ ماه

استفاده از قطعات فابریکی و اورجینال

سرویس دهی به طور شبانه روزی، حتی در تعطیلات رسمی و جمعه ها

 تعمیر در محل (به هیچ عنوان دستگاه از خانه شما خارج نمی شود).

تعمیرات یخچال الکترواستیل در قم
نمایندگی تعمیرات یخچال الکترواستیل در قم

دلایل عمده مشتریان جهت تعمیر یخچال الکترواستیل در قم :

مشکلات معمولی که ممکن است برای یخچال پیش بیاید می تواند یکی از موارد زیر باشد:

  • یخچال فریزر سرما ندارد
  • یخچال فریزر صدای غیرطبیعی می دهد.
  • واشر درب یخچال فریزر از بیت رفته است.
  • یخساز ساید بای ساید به درستی کار نمی کند.
  • یخچال فریزر برق زیادی مصرف می کند.
  • کمپرسور یخچال کار از کار افتاده است.
  • یخچال دچار یخ زدگی شده باشد.
  • مشکلات دیگه ای هم وجود دارد که ممکن است باعث بوجود آمدن خرابی هایی برای یخچال فریزر شما شود. اگر دستگاه شما مشکلی دارد که در لیست فرضی بالا وجود ندارد و یا نمی دانید که به چه علت یخچال فریزر شما به درستی کار نمی کند می توانید با ما تماس بگیرید تا در اولین فرصت یک تکنسین جهت عیب یابی یخچال فریزر و یا ساید شما اعزام شود.

 نمایندگی تعمیر یخچال الکترواستیل در قم

با نمایندگی تعمیر یخچال الکترواستیل در قم دیگر نگران وقت گیر بودن تعمیرات یخچال خود نباشید. نمایندگی تعمیر یخچال الکترواستیل در قم در سریع ترین زمان ممکن و با قیمتی مناسب آماده ارائه خدمت به مشتریان  و تعمیر یخچال در قم می باشد.

نمایندگی تعمیر یخچال الکترواستیل در قم چه برندهایی را تعمیر می کند؟

نمایندگی یخچال الکترواستیل در قم بدون هیچ محدودیتی به تعمیر انواع برندهای یخچال می پردازد. شما می توانید با نمایندگی یخچال الکترواستیل در قم تماس بگیرید و تعمیر یخچال های قدیمی و جدید خود را به ما بسپارید.

 همچنین نمایندگی یخچال الکترواستیل در قم برای تعویض قطعات یخچال شما قطعات متناسب با همان برند را به کار می برد.

نمایندگی تعمیر یخچال الکترواستیل در قم

سؤالات رایجی که از نمایندگی تعمیر یخچال الکترواستیل در قم پرسیده می شود:

چرا یخچال بیش از حد سرد است؟ شاید برای شما هم پیش آمده که یخچال شما بسیار سرد شده باشد. وقتی دمای داخل یخچال شما خیلی پایین باشد این اتفاق می افتد.

بنابراين یخچال برفک می زند. درنتیجه تمام وسایل داخل یخچال یخ می بندد. شما باید هرچه سریع تر با نمایندگی تعمیر یخچال الکترواستیل در قم تماس بگیرید. نمایندگی یخچال الکترواستیل در قم، به سرعت یخچال شما را بررسی و تعمیر کرده و در اسرع وقت به شما تحویل می دهد.

چرا یخچال بیش از اندازه گرم می شود؟ یکی دیگر از مشکلاتی که خیلی ها با آن در ارتباط اند گرم شدن بیش از اندازه یخچال می باشد.

 گرم شدن یخچال به زودتر خراب شدن مواد داخل آن می انجامد. با نمایندگی یخچال الکترواستیل در قم تماس بگیرید تا یخچال خود را مثل روز اول تحویل بگیرید.

هنگامی که نمایشگر یخچال مشکل دارد چه اقدامی انجام دهیم؟ یخچال های جدید معمولا دارای نمایشگر می باشند که در صورت بروز مشکل کد خطاهایی بر روی آن نمایش داده می شود.

همچنین می توانید با استفاده از آن، یخچال را به شیوه دلخواه خود تنظیم کنید. اگر نمایشگر یخچال شما دچار مشکل شده است با نمایندگی تعمیر یخچال الکترواستیل در قم در تماس باشید.

در صورت داغ شدن موتور یخچال چه اقدامی انجام دهیم؟ موتور یخچال یکی از مهم ترین بخش های یخچال می باشد. در صورت کار نکردن موتور یخچال، کل یخچال از کار می افتد.

وقتی موتور یخچال داغ شود نشانه ای از آسیب دیدگی می باشد که باید به سرعت به آن رسیدگی نمایید. برای جلوگیری از آسیب های بیش تر با نمایندگی تعمیر یخچال الکترواستیل در قم در تماس باشید.

چرا در یخچال باز می ماند؟ باز ماندن در یخچال باعث می شود که هوای سرد یخچال بیرون برود، همچنین به یخچال فشار زیادی برای تولید سرما می آید. و برق بیشتری نیز نسبت به حالت عادی مصرف می کند.

برای تعمیر در یخچال آسیب دیده تان با نمایندگی تعمیر یخچال الکترواستیل در قم تماس بگیرید.

تعمیر یخچال الکترواستیل در قم

وقتی برق یخچال قطع و وصل می شود چه اقدامی باید انجام دهیم؟ 

وقتی برق یخچال الکترواستیل قطع و وصل شود باید سریع با نمایندگی تعمیر یخچال الکترواستیل در قم تماس بگیرید وگرنه منجر به خسارت های زیادی به یخچال خود می شوید.

در صورت یخ بستن روی لوله های یخچال چه اقدامی انجام دهیم؟

این مشکل یکی از مشکل های رایج می باشد. وقتی لوله های پشتی یخ زد، یعنی هیتر دیفراست، تایمر دیفراست و یا ترموستات دچار آسیب شده است. با نمایندگی تعمیر یخچال الکترواستیل در قم تماس بگیرید تا به آسانی مشکل شما حل شود.

علت روشن ماندن موتور یخچال و اتوماتیک نبودن آن چیست؟

اگر موتور یخچال شما به صورت مداوم روشن است باید به سرعت با نمایندگی تعمیر یخچال الکترواستیل در قم تماس بگیرید تا قبل از سوختن موتور یخچال آن را تعمیر کنند.

وقتی یخچال الکترواستیل روشن نمی شود باید چه اقدامی انجام دهیم?

دو شاخه را از محافظ جدا کنید و به پریز برق وصل کنید. یا ممکن است کابل قطع شده باشد. در صورتی که مشکل از این ها نبود باید دکمه ریست را بزنید که در صورت ارور دادن آن رفع شود. اگر مشکل از این ها نبود با نمایندگی تعمیر یخچال الکترواستیل در قم تماس بگیرید.

نمایندگی تعمیرات یخچال الکترواستیل در قم

وقتی یخچال الکترواستیل شما سر و صدای زیادی دارد دلایل مختلفی دارد:

ممکن است یخچال از سطح زمین فاصله داشته باشد. از علل دیگر سر و صدای یخچال خرابی فن و تولید صدا توسط فن می باشد. ممکن است فن دچار شکستگی شده باشد.

ممکن است پروانه به قسمت یخ زده یخچال گیر کند. در آخر کمپرسور را بررسی کنید. اگر صدا ادامه داشت با نمایندگی تعمیر یخچال الکترواستیل در قم تماس بگیرید.

نمایندگی یخچال الکترواستیل در قم در صورت امکان آن را تعمیر می‌کند و اگر تعمیر فایده ای نداشت آن را با قطعات همان برند و با کیفیت تعویض می کند.

چرا در سطح یخچال آب جمع می شود؟ به طور قطع این مشکل از سیستم دیفراست است. در یخچال های مارک الکترواستیل از سیستم ضدیخ استفاده می شود.

 وقتی یخ ها آب می شود با استفاده از لوله ای به قسمت پشتی یخچال منتقل می شود. این کار علاوه بر تخلیه آب یخچال، باعث خنک شدن موتور یخچال می شود.

وقتی که سیستم دیفراست خراب باشد، این آب ها موقع خارج شدن یخ می زنند و باعث می شود که آب به طور کامل تخلیه نشود.

باید سیستم یخ زدایی به صورت کامل بررسی و تعمیر شود. برای این کار با نمایندگی یخچال الکترواستیل در قم تماس بگیرید. در زمان های مشخص برای سرویس یخچال خود با نمایندگی یخچال الکترواستیل در قم در ارتباط باشید. با این کار یخچال شما تا مدتی طولانی سالم خواهد بود.

سخن پایانی:

اگر قصد تعمیر و یا سرویس یخچال الکترواستیل را دارید و هیچ مرکز مجازی برای این کار سراغ ندارید ما به شما نمایندگی تعمیر یخچال الکترواستیل در قم را پیشنهاد می کنیم. با نمایندگی یخچال الکترواستیل در قم در وقت و هزینه خود صرفه‌جویی جویی کنید.

تمامی قطعاتی که ما استفاده می کنیم استاندارد و با کیفیت می باشند. همچنین از قطعات برند همان یخچال استفاده می شود.

از آنجا که یخچال ها از لوازم برقی پراستفاده در طول شبانه روز می باشند ما این را تضمین می کنیم که یخچال شما در کم ترین زمان ممکن بررسی و تعمیر خواهد شد.

مناطق تحت پوشش و نمایندگی تعمیر یخچال الکترواستیل در قم:

تعمیر یخچال الکترواستیل در قم | مرکز تعمیرات کورنیدو به دلیل داشتن تکنسین های متعدد و با تجربه در سراسر قم، این امکان را برای شما فراهم می آورد که در کوتاه ترین زمان ممکن و با هماهنگی های لازم، در محل شما حضور یابند و آماده ارائه خدمات به شما همشهریان عزیز باشد.

شماره تماس : 09190974811

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *