مراحل ثبت درخواست تعمیر یخچال اسمگ در مشهد

نمایندگی تعمیر یخچال اسمگ در مشهد | خدمات سرویس و تعمیر یخچال اسمگ در مشهد

برند اسمگ یکی از برندهای محبوب در ایران بوده که در زمینه یخچال نیز فعالیت دارد. مرکز تعمیرات و خدمات پس از فروش کورنیدو به دلیل ارج نهادن به نظر مردم و آسایش خیال آن ها اقدام به ارائه سرویس و خدمات برای این برند با بالاترین کیفیت را نموده است.

نمایندگی یخچال اسمگ در مشهد با برخورداری از تکنسین ها و مهندسین متخصص، ماهر و کارآمد در زمینه سرویس،نصب و تعمیر یخچال اسمگ در مشهد ، یک مرکز تخصصی و منحصر به فرد در مشهد بوده و به طور شبانه روزی و بی وقفه مشغول خدمات رسانی به مشتریان محترم می باشد. آشنایی و به روز بودن نیروهای این مرکز به فناوری های جدید و نوین دنیا و همچنین توانایی منحصر به فرد این نیرو ها، در زمینه تعمیر و سرویس انواع مختلف یخچال های اسمگ باعث شده است که خدمات و سرویس دهی به این دستگاه ها، بدون نیاز به جابجایی، در محل انجام گرفته تا هزینه تعمیر یخچال اسمگ برای مشتریان گرامی تا بیست درصد کاهش یابد.

۹ دلیل انتخاب نمایندگی تعمیر یخچال اسمگ در مشهد:

۱ – دارای تکنسین های با سابقه کاری حداقل ۸ سال و مختص تعمیرات یخچال اسمگ

۲ – تکنسین های دوره دیده و آشنا به زبان

۳ – سعی در تعمیر قطعات و اجتناب از تعویض آن

۴ – حداقل زمان برای حاضر شدن در منزل و شرکت شما منطبق بر وقت تعیین شده شما

۵ – تعمیر با نرخ مصوب اتحادیه و نهادهای نظارتی

۶ – ضمانت نامه و گارانتی قطعات از شش تا ۳۶ ماه

۷ – استفاده از قطعات فابریکی و اورجینال

۸ – سرویس دهی به طور شبانه روزی، حتی در تعطیلات رسمی و جمعه ها

۹- تعمیر در محل (به هیچ عنوان دستگاه از خانه شما خارج نمی شود).

نمایندگی تعمیرات یخچال اسمگ در مشهد
تعمیرات یخچال اسمگ در مشهد

دلایل عمده مشتریان جهت تعمیر یخچال اسمگ در مشهد :

مشکلات معمولی که ممکن است برای یخچال پیش بیاید می تواند یکی از موارد زیر باشد:

  • یخچال فریزر سرما ندارد
  • یخچال فریزر صدای غیرطبیعی می دهد.
  • واشر درب یخچال فریزر از بیت رفته است.
  • یخساز ساید بای ساید به درستی کار نمی کند.
  • یخچال فریزر برق زیادی مصرف می کند.
  • کمپرسور یخچال کار از کار افتاده است.
  • یخچال دچار یخ زدگی شده باشد.
  • مشکلات دیگه ای هم وجود دارد که ممکن است باعث بوجود آمدن خرابی هایی برای یخچال فریزر شما شود. اگر دستگاه شما مشکلی دارد که در لیست فرضی بالا وجود ندارد و یا نمی دانید که به چه علت یخچال فریزر شما به درستی کار نمی کند می توانید با ما تماس بگیرید تا در اولین فرصت یک تکنسین جهت عیب یابی یخچال فریزر و یا ساید شما اعزام شود.

نمایندگی تعمیر یخچال اسمگ در مشهد

شاید با دیدن خرابی در یخچالتان وسوسه شوید که خودتان دست به کار شده و آن را تعمیر کنید. فکر می‌کنید با این کار در هزینه‌هایی که باید به تعمیرکار پرداخت شوند صرفه‌جویی خواهید کرد. اما سخت در اشتباهید. کارهای شما بدون تخصص و مهارت تنها می‌توانند مشکل را بیشتر کرده و به مبلغ هزینه‌ها اضافه کنند.

بهترین کار در چنین شرایطی تماس با نمایندگی‌های معتبر برند یخچالتان است. اگر برند اسمگ را در خانه خود دارید دیگر نگرانی بابت خدمات پس از فروش نخواهید داشت. تنها کافی است در صورت مواجه شدن با هرگونه مشکل و نیاز به دریافت خدمات تخصصی با کارشناسان ماهر و باتجربه ما در نمایندگی تعمیر یخچال اسمگ در مشهد در تماس باشید. در ادامه باهم نگاهی به برخی از رایج ترین خرابی‌های یخچال اسمگ و راهکار تعمیر یخچال در مشهد می‌اندازیم. با ما همراه شوید.

نمایندگی تعمیر یخچال اسمگ در مشهد

چرا یخچال شما محیط داخل خود را خنک نمی‌کند

از یخچال برای خنک نگه داشتن مواد خوراکی استفاده می‌کنید و اگر قادر به انجام این کار نباشد فایده‌ای برایتان نخواهد داشت. برای بررسی علت این مشکل در ابتدا باید نگاهی به ترموستات یخچال خود بیندازید. اگر ایرادی در آن نبود نوبت به بررسی شارژ گاز یخچال و نبود نشتی در لوله های آن می‌رسد. برای شارژ مجدد گاز می‌توانید با نمایندگی تعمیر یخچال اسمگ در مشهد تماس بگیرید.

اگر ایراد ادامه داشت کمپرسور را بررسی می‌کنیم. بعد از آن لازم است لاستیک‌های دور درب را چک کرده و از عدم ورود هوای گرم به داخل یخچال مطمئن شوید. در مرحله بعد نوبت به بررسی فن یخچال می‌رسد. در صورتی که برای رفع ایراد نیاز به کمک داشتید با ما در نمایندگی یخچال اسمگ در مشهد در ارتباط باشید.

بررسی علت کار نکردن یخ‌ساز به کمک نمایندگی تعمیر یخچال اسمگ در مشهد

یکی از امکانات تقریبا جدید در یخچال‌ها قرار دادن یخ‌ساز در آن‌هاست. با این قابلیت دیگر نیازی نیست فضایی از فریزر خود را برای نگهداری قالب‌های یخ کنار بگذارید. بعلاوه هر زمان خواستید یخ کافی در دسترس خواهید داشت. اما ایراد در این قطعه نیز می‌تواند برای شما دردسرساز شود.

خراب شدن یخ‌ساز می‌تواند دو دلیل متفاوت داشته باشد. یکی از آن‌ها خراب شدن شیر برقی آن است که برای تعمیر یا تعویض آن می‌توانید از نمایندگی یخچال اسمگ در مشهد کمک بخواهید. علت دیگر خراب شدن موتور یخ‌ساز است. تعمیرات موتور را همواره به کارشناسان ماهر و متخصص در این امر بسپارید.

تعمیر یخچال اسمگ در مشهد

علت عدم خروج آب از آبریز یخچال اسمگ

یکی دیگر از قابلیت‌های جذاب در یخچال‌های مدرن قرار دادن سیستم آبریز در آن است. در نتیجه همیشه آب خنک در دسترس خواهید داشت. اما اگر با فشار دادن پدال مربوطه آبی از آبریز خارج نشد ایرادی وجود دارد که نیاز است بررسی‌های دقیقی داشته باشید. البته قبل از تماس گرفتن با نمایندگی تعمیر یخچال اسمگ در مشهد مطمئن شوید آب کافی در مخزن آب دستگاه وجود دارد.

اگر یخچال شما از انواع بدون مخزن است ایراد در خروج جریان آب می‌تواند در نتیجه خرابی شیر برقی ایجاد شده باشد. همچنین لازم است در یخچال‌های ساید بای ساید شلنگ‌های داخلی را بررسی کرده و از نبود پارگی در آن‌ها مطمئن شوید. ایراد می‌تواند مربوط به پدال آبریز نیز باشد. برای بررسی‌های بیشتر با ما در نمایندگی تعمیر یخچال اسمگ در مشهد در تماس باشید.

بررسی دلیل دمای بالای فریزر به کمک نمایندگی تعمیر یخچال اسمگ در مشهد

اگر دمای هوای بخش فریزر از حد خاصی بالاتر برود مواد غذایی منجمد نمی‌شوند. در چنین شرایطی قبل از درخواست کمک از نمایندگی یخچال اسمگ در مشهد نگاهی به تنظیمات دمای فریزر بیندازید. بعد از آن از سالم بودن لاستیک‌های دور درب و بسته شدن کامل آن مطمئن شوید. تبادل هوا با محیط بیرون مانع از خنک ماندن فریزر می‌شود.

در ادامه لازم است از شارژ گاز اطمینان یافته و سلامت کمپرسور را بررسی کنید. خرابی‌های فن و کار نکردن سیستم دیفراست را نیز در نظر داشته باشید. در صورتی که با وجود بررسی تمام این موارد هنوز هم مشکل شما ادامه داشت از کارشناسان ما در نمایندگی تعمیر یخچال اسمگ در مشهد کمک بخواهید.

علت داغ کردن موتور در یخچال‌های اسمگ

داغ شدن زیاد موتور می‌تواند خطرناک بوده و آسیب‌های جدی را به دنبال داشته باشد. در چنین شرایطی هرچه زودتر برای بررسی مشکل با نمایندگی تعمیر یخچال اسمگ در مشهد تماس بگیرید. در نظر داشته باشید کمی گرمی در موتور عادی است و نباید شما را بترساند. اما این حرارت نباید به حدی باشد که پوستتان را بسوزاند. گرم شدن زیاد موتور اغلب مربوط به خرابی رله اورلود آن می‌شود.

لازم است سالم بودن مدارهای مرتبط را بررسی کرده و از نسوختن کمپرسور دستگاه مطمئن شوید. همچنین دقت داشته باشید در برخی مدل‌ها باید فن نیز چک شود، البته اگر فن در کنار کمپرسور یخچال شما نصب شده است. در صورتی که نیاز به تعمیرات اساسی یا تعویض موتور یخچال بود حتما این کار را به کارشناسان نمایندگی تعمیر یخچال اسمگ در مشهد بسپارید.

نمایندگی تعمیرات یخچال اسمگ در مشهد

بررسی دلیل وجود برفک به کمک نمایندگی تعمیر یخچال اسمگ در مشهد

برفک‌ها اغلب آزاردهنده هستند. در مدل‌های جدید یخچال‌ها کمتر شاهد ایجاد برفک هستید اما اگر این قضیه زیاد تکرار شد باید متوجه شوید ایرادی به وجود آمده است. در چنین شرایطی ابتدا ترموستات و سنسورهای مرتبط را بررسی کنید. بعد از آن به سراغ فن رفته و سپس از وضعیت مناسب لاستیک‌های دور درب اطمینان یابید.

خرابی در قطعاتی مانند ترمودیسک یا ایراد در المنت نیز می‌توانند در این مشکل اثرگذار باشند. در نهایت با ادامه یافتن این وضعیت باید به سراغ تعمیرات برد الکتریکی برویم. برای این کار با ما در نمایندگی تعمیر یخچال اسمگ در مشهد تماس بگیرید.

بررسی علت شنیده شدن صدای زیاد از یخچال‌های اسمگ

در صورتی که صداهای غیرعادی از یخچال به گوشتان می‌خورد در مرحله اول باید پس از اطمینان یافتن از تراز مناسب یخچال، فن آن را بررسی کنید. خرابی پروانه‌های فن می‌تواند صدای بلندی ایجاد کند. در مرحله بعد مطمئن شوید لرزه‌گیرهای کمپرسور در جای خود قرار دارند.

پس از چک کردن این قطعات نوبت به موتور می‌رسد. گاهی علت این صداهای بلند شاتون زدن موتور یخچال شماست. همچنین مطمئن شوید محل اتصال موتور یخچال به شاسی آن کاملا سفت است. در صورت نیاز برای بررسی‌های تخصصی با ما در نمایندگی یخچال اسمگ در مشهد تماس بگیرید.

مناطق تحت پوشش و نمایندگی تعمیر یخچال اسمگ در مشهد:

تعمیر یخچال اسمگ در مشهد | مرکز تعمیرات کورنیدو به دلیل داشتن تکنسین های متعدد و با تجربه در سراسر مشهد، این امکان را برای شما فراهم می آورد که در کوتاه ترین زمان ممکن و با هماهنگی های لازم، در محل شما حضور یابند و آماده ارائه خدمات به شما همشهریان عزیز باشد.

شماره تماس : 05191011297

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *