مراحل ثبت درخواست تعمیر یخچال آلیش در مشهد

نمایندگی تعمیر یخچال آلیش در مشهد | خدمات سرویس و تعمیر یخچال آلیش در مشهد

برند آلیش یکی از برندهای محبوب در ایران بوده که در زمینه یخچال نیز فعالیت دارد. مرکز تعمیرات و خدمات پس از فروش کورنیدو به دلیل ارج نهادن به نظر مردم و آسایش خیال آن ها اقدام به ارائه سرویس و خدمات برای این برند با بالاترین کیفیت را نموده است.

نمایندگی یخچال آلیش در مشهد با برخورداری از تکنسین ها و مهندسین متخصص، ماهر و کارآمد در زمینه سرویس،نصب و تعمیر یخچال آلیش در مشهد ، یک مرکز تخصصی و منحصر به فرد در مشهد بوده و به طور شبانه روزی و بی وقفه مشغول خدمات رسانی به مشتریان محترم می باشد. آشنایی و به روز بودن نیروهای این مرکز به فناوری های جدید و نوین دنیا و همچنین توانایی منحصر به فرد این نیرو ها، در زمینه تعمیر و سرویس انواع مختلف یخچال های آلیش باعث شده است که خدمات و سرویس دهی به این دستگاه ها، بدون نیاز به جابجایی، در محل انجام گرفته تا هزینه تعمیر یخچال آلیش برای مشتریان گرامی تا بیست درصد کاهش یابد.

۹ دلیل انتخاب نمایندگی تعمیر یخچال آلیش در مشهد:

۱ – دارای تکنسین های با سابقه کاری حداقل ۸ سال و مختص تعمیرات یخچال آرچلیک

۲ – تکنسین های دوره دیده و آشنا به زبان

۳ – سعی در تعمیر قطعات و اجتناب از تعویض آن

۴ – حداقل زمان برای حاضر شدن در منزل و شرکت شما منطبق بر وقت تعیین شده شما

۵ – تعمیر با نرخ مصوب اتحادیه و نهادهای نظارتی

۶ – ضمانت نامه و گارانتی قطعات از شش تا ۳۶ ماه

۷ – استفاده از قطعات فابریکی و اورجینال

۸ – سرویس دهی به طور شبانه روزی، حتی در تعطیلات رسمی و جمعه ها

۹- تعمیر در محل (به هیچ عنوان دستگاه از خانه شما خارج نمی شود).

نمایندگی تعمیرات یخچال آلیش در مشهد
تعمیرات یخچال آلیش در مشهد

دلایل عمده مشتریان جهت تعمیر یخچال آلیش در مشهد :

مشکلات معمولی که ممکن است برای یخچال پیش بیاید می تواند یکی از موارد زیر باشد:

  • یخچال فریزر سرما ندارد
  • یخچال فریزر صدای غیرطبیعی می دهد.
  • واشر درب یخچال فریزر از بیت رفته است.
  • یخساز ساید بای ساید به درستی کار نمی کند.
  • یخچال فریزر برق زیادی مصرف می کند.
  • کمپرسور یخچال کار از کار افتاده است.
  • یخچال دچار یخ زدگی شده باشد.
  • مشکلات دیگه ای هم وجود دارد که ممکن است باعث بوجود آمدن خرابی هایی برای یخچال فریزر شما شود. اگر دستگاه شما مشکلی دارد که در لیست فرضی بالا وجود ندارد و یا نمی دانید که به چه علت یخچال فریزر شما به درستی کار نمی کند می توانید با ما تماس بگیرید تا در اولین فرصت یک تکنسین جهت عیب یابی یخچال فریزر و یا ساید شما اعزام شود.

نمایندگی تعمیر یخچال آلیش در مشهد

خراب شدن یخچال یکی از مشکلاتی است که شما را بسیار سردرگم خواهد کرد. حالا باید علاوه بر تعمیر یخچال به دنبال جایی برای نگه‌داری مواد خوراکی‌تان بگردید. اگر یخچال شما نمایندگی فعال و خدمات پس از فروش خوبی داشته باشید تا حد زیادی مشکلات رفع می‌شوند. آلیش یکی از برندهای موفق در این زمینه است. در چنین شرایطی تنها کافی است با نمایندگی تعمیر یخچال آلیش در مشهد تماس داشته باشید.

برخی از ایرادهای یخچال آلیش تنها با موارد ساده‌ای مرتبط است که به سادگی از پس تعمیرات آن در منزل برمی‌آیید. اما در برخی مواقع ایرادها به قدری پیچیده و تخصصی می‌شوند که حتماً نیاز به بررسی‌های دقیق و کامل‌تری نیاز است. در چنین شرایطی به جای دست‌کاری‌های بیهوده همان ابتدا برای تعمیر یخچال در مشهد با نمایندگی یخچال آلیش در مشهد تماس داشته باشید.

نمایندگی تعمیر یخچال آلیش در مشهد

بررسی علت سروصدای زیاد در یخچال‌های آلیش

گاهی سروصدای زیاد یخچال برای شما آزاردهنده می‌شود. در چنین شرایطی به دنبال راه‌حل این مشکل خواهید بود. می‌توانید در ابتدا از همکاران ما در نمایندگی تعمیر یخچال آلیش در مشهد راهنمایی بخواهید. برای بررسی علت صداهای زیاد در یخچال ابتدا از تراز بودن دستگاهتان مطمئن شوید. در زمان نصب باید به این نکته توجه شده باشد.

بعد از آن نوبت به بررسی سینی تخلیه خواهد رسید. این سینی باید در جای خود محکم بوده و اتصالات آن کاملاً سفت باشند. سپس تایمر دیفراست را نگاهی می‌اندازیم. اغلب با خراب شدن این تایمر صدایی شبیه به خراشیده شدن را می‌شنوید. در صورت ادامه دار شدن صدا حتماً با کارشناسان نمایندگی یخچال آلیش در مشهد تماس بگیرید.

بررسی علت دیده شدن برفک به کمک نمایندگی تعمیر یخچال آلیش در مشهد

اگر داخل یخچال شما رطوبت وجود داشته باشد برفک‌ها شکل خواهند گرفت. گاهی علت ورود رطوبت و هوای گرم به داخل یخچال خراب شدن لاستیک‌های دور درب آن است. ممکن است این لاستیک‌ها به مرور زمان پوسیده و خراب شده باشند. یکی دیگر از عوامل بروز برفک خراب شدن فن اپراتور است. اگر نیاز به تعویض این قطعه بود با نمایندگی تعمیر یخچال آلیش در مشهد در تماس باشید.

در ادامه باید به بررسی تایمر یخ‌زدا و ترموستات یخچال پرداخت. لازم است برای بررسی ترموستات از اهم‌متر کمک بگیرید. اگر عدد روشن شده در اهم متر بین 0 تا 50 باشد یعنی ترموستات شما سالم است و باید به دنبال ایرادهای دیگر باشید. در این مرحله المنت را بررسی خواهیم کرد. باید مولتی متر را به پایانه‌های آن متصل کنید. در صورت ادامه داشتن مشکل با متخصصین حاضر در نمایندگی تعمیر یخچال آلیش در مشهد در ارتباط باشید.

تعمیر یخچال آلیش در مشهد

چرا یخچال به صورت خودکار روشن و خاموش نمی‌شود

یخچال باید در دماهای خاصی بدون دخالت شما به صورت خودکار خاموش و روشن شود. اگر این اتفاق نمی‌افتد یعنی ایرادی در عملکرد قطعات آن به وجود آمده است. در چنین شرایطی بهتر است همان اول با نمایندگی یخچال آلیش در مشهد تماس بگیرید. ایراد در سیستم اتوماتیک یخچال می‌تواند برای ایراد در موتور آن باشد.

موتور یکی از قطعات مهم و اصلی در یخچال شماست که باید حتماً برای تعمیرات اساسی آن از کارشناسان کمک گرفت. مواردی مانند نشت گاز یا ایراد در ترموستات نیز می‌تواند باعث بروز این مشکل شود. در نهایت نیز باید کمپرسور و قطعات دیفراست را مورد بررسی قرار دهید. در صورت ادامه یافتن مشکل بررسی‌های دقیق برد الکتریکی را به کارشناسان ما در مراکز نمایندگی تعمیر یخچال آلیش در مشهد بسپارید.

چرا بدنه یخچال بیش از حد گرم شده است

بدنه یخچال در حالت عادی نیز کمی گرم می‌شود. اما داغی آن نباید از حد خاصی بیشتر شود، یعنی با تماس دست نباید پوستتان بسوزد. اگر این گرما از حد خاصی بیشتر شده باشد لازم است در ابتدا هیتر یخچال را مورد بررسی قرار دهید. این هیتر اغلب در نزدیکی دستگیره یخچال شما نصب می‌شود. اگر نمی‌توانید هیتر را پیدا کنید با نمایندگی یخچال آلیش در مشهد تماس بگیرید.

بعد از هیتر باید لوله‌های کندانسور را چک کرده و از تمیز بودن آن‌ها مطمئن شوید. این لوله‌ها مانع ورود رطوبت به یخچال شما می‌شوند. در نهایت نیز سیم‌پیچ‌های کندانسور را بررسی نموده و از تمیز بودن آن‌ها مطمئن شوید. اگر نتوانستید راه‌حلی برای مشکل خود پیدا کنید با متخصصین ما در نمایندگی تعمیر یخچال آلیش در مشهد در تماس باشید.

نمایندگی تعمیرات یخچال آلیش در مشهد

بررسی علت گیر کردن درب به کمک نمایندگی تعمیر یخچال آلیش در مشهد

 اگر درب یخچال سفت شده و به راحتی باز و بسته نمی‌شود احتمال دارد لولای آن خراب شده باشد. خرابی لولا باعث خارج شدن درب از مسیر خود شده و در نتیجه به سختی حرکت می‌کند. برای تعویض لولا می‌توانید از نمایندگی تعمیر یخچال آلیش در مشهد کمک بخواهید.

گاهی اوقات نیز لولای درب سالم است اما لاستیک درزگیر ایرادی دارد. برای مثال چیز چسبناکی مانند عسل روی آن رفته و باعث سفت شده درب شده است. در برخی موارد نیز با خارج شدن لاستیک درب از جای خود به فریزر گیر گرده و درب به سفتی حرکت می‌کند. در صورتی که نیاز به کمک داشتید با نمایندگی یخچال آلیش در مشهد تماس بگیرید.

چرا صفحه نمایش یخچال خراب شده و روشن نمی‌شود

یکی از دلایل روشن نشدن صفحه نمایش قطع برق یا ایراد در اتصالات برقی یخچال است. برای کارهای برقی حتماً باید از یک فرد متخصص کمک بخواهید. می‌توانید با نمایندگی تعمیر یخچال آلیش در مشهد تماس گرفته و مشورت داشته باشید. اتصالی در برد الکتریکی نیز می‌تواند صفحه نمایش را خاموش کند.

یکی از موارد دیگری که باید بررسی کنید کلید درب یخچال است. همچنین باید سوختن صفحه نمایش یا خراب شدن سیستم کار اتوماتیک یخچال را نیز در نظر داشته باشید. برای بررسی‌های دقیق‌تر با نمایندگی تعمیر یخچال آلیش در مشهد تماس گرفته و راهنمایی بخواهید.

چرا فریزر یخ نمی‌زند

در صورتی که از درست بودن تنظیمات دما در فریزر مطمئن هستید باید برای بررسی علت یخ نزدن خوراکی‌های فریزر سیم‌پیچ‌های کندانسور را چک کنید. کثیف شدن این قطعه روی خنکی فریزر اثر می‌گذارد. در ادامه با حل نشدن مشکل موتور فن را بررسی می‌کنیم. این فن برای گردش هوا در فضای داخلی تعبیه شده است. در نهایت به سراغ رله استارت خواهیم رفت.

مناطق تحت پوشش و نمایندگی تعمیر یخچال آلیش در مشهد:

تعمیر یخچال آلیش در مشهد | مرکز تعمیرات کورنیدو به دلیل داشتن تکنسین های متعدد و با تجربه در سراسر مشهد، این امکان را برای شما فراهم می آورد که در کوتاه ترین زمان ممکن و با هماهنگی های لازم، در محل شما حضور یابند و آماده ارائه خدمات به شما همشهریان عزیز باشد.

شماره تماس : 05191011297

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *