مراحل ثبت درخواست تعمیر یخچال آریستون در مشهد

نمایندگی تعمیر یخچال آریستون در مشهد | خدمات سرویس و تعمیر یخچال آریستون در مشهد

برند آریستون یکی از برندهای محبوب در ایران بوده که در زمینه یخچال نیز فعالیت دارد. مرکز تعمیرات و خدمات پس از فروش کورنیدو به دلیل ارج نهادن به نظر مردم و آسایش خیال آن ها اقدام به ارائه سرویس و خدمات برای این برند با بالاترین کیفیت را نموده است.

نمایندگی یخچال آریستون در مشهد با برخورداری از تکنسین ها و مهندسین متخصص، ماهر و کارآمد در زمینه سرویس،نصب و تعمیر یخچال آریستون در مشهد، یک مرکز تخصصی و منحصر به فرد در مشهد بوده و به طور شبانه روزی و بی وقفه مشغول خدمات رسانی به مشتریان محترم می باشد. آشنایی و به روز بودن نیروهای این مرکز به فناوری های جدید و نوین دنیا و همچنین توانایی منحصر به فرد این نیرو ها، در زمینه تعمیر و سرویس انواع مختلف یخچال های آریستون باعث شده است که خدمات و سرویس دهی به این دستگاه ها، بدون نیاز به جابجایی، در محل انجام گرفته تا هزینه تعمیر یخچال آریستون برای مشتریان گرامی تا بیست درصد کاهش یابد.

۹ دلیل انتخاب نمایندگی تعمیر یخچال آریستون در مشهد:

۱ – دارای تکنسین های با سابقه کاری حداقل ۸ سال و مختص تعمیرات یخچال آریستون

۲ – تکنسین های دوره دیده و آشنا به زبان

۳ – سعی در تعمیر قطعات و اجتناب از تعویض آن

۴ – حداقل زمان برای حاضر شدن در منزل و شرکت شما منطبق بر وقت تعیین شده شما

۵ – تعمیر با نرخ مصوب اتحادیه و نهادهای نظارتی

۶ – ضمانت نامه و گارانتی قطعات از شش تا ۳۶ ماه

۷ – استفاده از قطعات فابریکی و اورجینال

۸ – سرویس دهی به طور شبانه روزی، حتی در تعطیلات رسمی و جمعه ها

۹- تعمیر در محل (به هیچ عنوان دستگاه از خانه شما خارج نمی شود).

نمایندگی تعمیرات یخچال آریستون در مشهد
تعمیرات یخچال آریستون در مشهد

دلایل عمده مشتریان جهت تعمیر یخچال آریستون در مشهد :

مشکلات معمولی که ممکن است برای یخچال پیش بیاید می تواند یکی از موارد زیر باشد:

  • یخچال فریزر سرما ندارد
  • یخچال فریزر صدای غیرطبیعی می دهد.
  • واشر درب یخچال فریزر از بیت رفته است.
  • یخساز ساید بای ساید به درستی کار نمی کند.
  • یخچال فریزر برق زیادی مصرف می کند.
  • کمپرسور یخچال کار از کار افتاده است.
  • یخچال دچار یخ زدگی شده باشد.
  • مشکلات دیگه ای هم وجود دارد که ممکن است باعث بوجود آمدن خرابی هایی برای یخچال فریزر شما شود. اگر دستگاه شما مشکلی دارد که در لیست فرضی بالا وجود ندارد و یا نمی دانید که به چه علت یخچال فریزر شما به درستی کار نمی کند می توانید با ما تماس بگیرید تا در اولین فرصت یک تکنسین جهت عیب یابی یخچال فریزر و یا ساید شما اعزام شود.

نمایندگی تعمیر یخچال آریستون در مشهد

زمانی که با ایرادی در عملکرد یخچال خود مواجه می‌شوید به احتمال زیاد به این فکر می‌افتید خودتان دست به کار شوید. می‌خواهید با کمی کمک گرفتن در فضای مجازی ایراد را پیدا کرده و روش‌های ممکن برای رفع آن را شناسایی کنید. اما باید بدانید بسیاری از اوقات دست‌کاری‌های شما می‌تواند تنها مشکل را بزرگ‌تر و هزینه‌ها را بیشتر کند. همان اول به منظور تعمیر یخچال در مشهد با نمایندگی تعمیر یخچال آریستون در مشهد تماس بگیرید.

البته گاهی نیز پیش می‌آید که با کمی کمک گرفتن از راهنمایی‌های داده شده و بررسی‌های دقیق بتوانید خودتان مشکل را رفع کنید. در ادامه تعدادی از مشکلات متداول در یخچال‌های آریستون و روش رفع آن‌ها برای شما توضیح داده شده است. اگر حس کردید مشکل به وجود آمده از تخصص شما فراتر است با نمایندگی یخچال آریستون در مشهد تماس بگیرید.

نمایندگی تعمیر یخچال آریستون در مشهد

چرا یخچال فضای داخل خود را خنک نمی‌کند؟

هوای گرم داخل یخچال می‌تواند دلایل مختلفی را به دنبال داشته باشد. یکی از شایع‌ترین دلایل این مشکل خراب شدن ترموستات دستگاه است. اگر برای بررسی سلامت قطعه و یا تعویض آن نیاز به کمک داشتید با نمایندگی تعمیر یخچال آریستون در مشهد در تماس باشید. در ادامه با اطمینان از سالم بودن ترموستات به بررسی شارژ گاز یخچال می‌پردازیم. گاهی نشتی گاز یا کم شدن آن در دستگاه مانع از خنک شدن هوای داخل می‌شود.

بعد از این مرحله نوبت به بررسی کمپرسور خواهد رسید. در ادامه نیز از سالم بودن لاستیک دور درب و درست بسته شدن آن مطمئن خواهیم شد. مشکلاتی مانند خراب شدن فن را نیز باید در نظر داشته باشید. در صورتی که این روند ادامه یافت برای بررسی‌های دقیق‌تر با نمایندگی تعمیر یخچال آریستون در مشهد تماس بگیرید.

بررسی منجمد نشدن خوراکی‌های فریزر در نمایندگی تعمیر یخچال آریستون در مشهد

اینکه دمای فریزر تا حد مورد نظر کم نشده و شاهد یخ نزدن خوراکی‌های آن هستید می‌تواند دلایل متفاوتی داشته باشد. یکی از رایج‌ترین آن‌ها به هم خوردن تنظیمات یخچال شماست. اگر با مراجعه به دفترچه راهنما از درست بودن تنظیمات مطمئن شدید نوبت بررسی ترموستات می‌رسد. در شرایطی که برای بررسی قطعات داخلی نیاز به کمک داشتید با نمایندگی تعمیر یخچال آریستون در مشهد در تماس باشید.

پس از ترموستات باید به سراغ بررسی شارژ گاز و عدم نشتی در آن پرداخت. سپس کمپرسور را بررسی کرده و از سالم بودن لاستیک‌های دور درب مطمئن می‌شویم. یکی دیگر از علت‌های گرم شدن محیط فریزر خراب شدن فن است. همچنین در یخچال‌های دارای دیفراست باید عمل نکردن آن را در نظر داشت. برای راهنمایی‌های بیشتر به کارشناسان ما در نمایندگی یخچال آریستون در مشهد مراجعه کنید.

تعمیر یخچال آریستون در مشهد

بررسی دلیل روشن نشدن یخچال آریستون

اگر یخچال روشن نشده و چراغ‌های روی نمایشگر آن خاموش هستند مشکلی در برق‌رسانی به دستگاه شما به وجود آمده است. در چنین شرایطی پس از بررسی فیوز مرتبط و اطمینان از وصل بودن جریان برق ساختمان به مراحل بعدی می‌رویم. برای اطمینان از درست بودن دو شاخه، کابل برق و پریز می‌توانید با نمایندگی تعمیر یخچال آریستون در مشهد در تماس باشید.

اگر تمام موارد الکتریکی یخچال شما سالم بودن نوبت به بررسی ترموستات می‌رسد. همچنین اورولود یخچال را بررسی کرده و از سالم بودن موتور آن مطمئن شوید. برای تعمیرات موتور حتماً باید با کارشناسان ما در نمایندگی تعمیر یخچال آریستون در مشهد در ارتباط باشید. زیرا موتور یکی از قطعات اصلی و بسیار مهم در یخچال شماست.

بررسی یخ زدن خوراکی‌های یخچال در نمایندگی تعمیر یخچال آریستون در مشهد

دمای داخل یخچال نباید از حد خاصی کمتر شود، در غیر این صورت شاهد منجمد شدن تمام مواد خوراکی خود در یخچال خواهید بود. اگر این اتفاق افتاد ابتدا نگاهی به تنظیمات دمای دستگاه انداخته و از انتخاب دمای مناسب برای یخچال مطمئن شوید. سپس نوبت به بررسی ترموستات می‌رسد. اگر نیاز به خرید قطعه جدیدی داشتید حتماً آن را از مراکز مطمئن مانند نمایندگی تعمیر یخچال آریستون در مشهد تهیه کنید.

در صورت سالم بودن ترموستات چک کنید لوله بالب از محل خود در اپراتور جدا نشده باشد. همچنین از اتصال درست سیم‌های مربوط به ترموستات مطمئن شوید. یکی دیگر از احتمالات خراب شدن سنسور است که باید آن را نیز بررسی کرد.

بررسی دلیل برق‌دار شدن بدنه یخچال آریستون

برق‌دار شدن بدنه یخچال می‌تواند به علت خراب شدن سیم‌های رابط آن باشد. همچنین مواردی مانند اتصالی در سرپیچ لامپ یا اتصال بدنه در قطعات دیگر نیز باید بررسی شود. اگر در کارهای برقی تخصصی ندارید با نمایندگی یخچال آریستون در مشهد تماس بگیرید. البته موارد دیگری نیز هستند که می‌توانند بدنه یخچال شما را برق‌دار کنند.

یکی دیگر از چیزهایی که باید چک کنید اتصال بدنه در ترموستات یا اتصال بدنه در موتور دستگاه است. همچنین از وصل شدن یخچال به چاه ارت در زمان نصب مطمئن شوید. برای بررسی‌های بیشتر باید فوراً با نمایندگی تعمیر یخچال آریستون در مشهد تماس بگیرید، به خصوص زمانی که این اتفاق با نشتی آب همراه می‌شود.

نمایندگی تعمیرات یخچال آریستون در مشهد

دلیل دیده شدن برفک در اپراتور یخچال

برفک‌های داخل یخچال اغلب خودشان آب می‌شوند اما اگر این قضیه تکرار شده یا حجم آن زیاد شد باید موضوع را بررسی کنید. یکی از متداول‌ترین دلایل باز ماندن زیاد درب یا قرار دادن یخچال در محیط‌هایی با رطوبت بالاست. مطمئن شوید لاستیک‌های دور درب سالم هستند و مانع از ورود هوای گرم و رطوبت به فضای داخلی یخچال شما می‌شوند.

در مرحله بعد لولای درب را چک کرده و از خوب بسته شدن آن مطمئن شوید. حالا نوبت به بررسی سیستم دیفراست یخچال شما می‌رسد. در این مرحله باید سیستم دیفراست، ترموستات و المنت یخچال خود را بررسی کنید. در صورتی که نیاز به کمک‌های بیشتری داشتید با نمایندگی تعمیر یخچال آریستون در مشهد در تماس باشید.

علت صدای زیاد در یخچال آریستون

صداهای زیاد و غیرعادی در یخچال شما می‌تواند مرتبط با موارد متعددی باشد. اول از نصب درست و سفت بودن سینی تخلیه مطمئن شوید. سپس تایمر دیفراست را بررسی کرده و از سالم بودن آن اطمینان یابید. حالا نوبت به بررسی فن کندانسور و کمپرسور می‌رسد. اگر هنوز هم مشکل ادامه داشت برای بررسی‌های بیشتر و دقیق‌تر با کارشناسان ما در نمایندگی یخچال آریستون در مشهد در ارتباط باشید.

مناطق تحت پوشش و نمایندگی تعمیر یخچال آریستون در مشهد:

تعمیر یخچال آریستون در مشهد | مرکز تعمیرات کورنیدو به دلیل داشتن تکنسین های متعدد و با تجربه در سراسر مشهد، این امکان را برای شما فراهم می آورد که در کوتاه ترین زمان ممکن و با هماهنگی های لازم، در محل شما حضور یابند و آماده ارائه خدمات به شما همشهریان عزیز باشد.

شماره تماس : 05132288866

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *