مراحل ثبت درخواست تعمیر یخچال آرچلیک در قم

نمایندگی تعمیر یخچال آرچلیک در قم | خدمات سرویس و تعمیر یخچال آرچلیک در قم

برند آرچلیک یکی از برندهای محبوب در ایران بوده که در زمینه یخچال نیز فعالیت دارد. مرکز تعمیرات و خدمات پس از فروش کورنیدو به دلیل ارج نهادن به نظر مردم و آسایش خیال آن ها اقدام به ارائه سرویس و خدمات برای این برند با بالاترین کیفیت را نموده است.

نمایندگی یخچال آرچلیک در قم با برخورداری از تکنسین ها و مهندسین متخصص، ماهر و کارآمد در زمینه سرویس،نصب و تعمیر یخچال آرچلیک در قم ، یک مرکز تخصصی و منحصر به فرد در قم بوده و به طور شبانه روزی و بی وقفه مشغول خدمات رسانی به مشتریان محترم می باشد. آشنایی و به روز بودن نیروهای این مرکز به فناوری های جدید و نوین دنیا و همچنین توانایی منحصر به فرد این نیرو ها، در زمینه تعمیر و سرویس انواع مختلف یخچال های آرچلیک باعث شده است که خدمات و سرویس دهی به این دستگاه ها، بدون نیاز به جابجایی، در محل انجام گرفته تا هزینه تعمیر یخچال آرچلیک در قم برای مشتریان گرامی تا بیست درصد کاهش یابد.

۹ دلیل انتخاب نمایندگی تعمیر یخچال آرچلیک در قم :

دارای تکنسین های با سابقه کاری حداقل ۸ سال و مختص تعمیرات یخچال آرچلیکتکنسین های دوره دیده و آشنا به زبانسعی در تعمیر قطعات و اجتناب از تعویض آنحداقل زمان برای حاضر شدن در منزل و شرکت شما منطبق بر وقت تعیین شده شماتعمیر با نرخ مصوب اتحادیه و نهادهای نظارتیضمانت نامه و گارانتی قطعات از شش تا ۳۶ ماهاستفاده از قطعات فابریکی و اورجینالسرویس دهی به طور شبانه روزی، حتی در تعطیلات رسمی و جمعه ها تعمیر در محل (به هیچ عنوان دستگاه از خانه شما خارج نمی شود).

تعمیرات یخچال آرچلیک در قم
نمایندگی تعمیرات یخچال آرچلیک در قم

دلایل عمده مشتریان جهت تعمیر یخچال آرچلیک در قم :

مشکلات معمولی که ممکن است برای یخچال پیش بیاید می تواند یکی از موارد زیر باشد:

  • یخچال فریزر سرما ندارد
  • یخچال فریزر صدای غیرطبیعی می دهد.
  • واشر درب یخچال فریزر از بیت رفته است.
  • یخساز ساید بای ساید به درستی کار نمی کند.
  • یخچال فریزر برق زیادی مصرف می کند.
  • کمپرسور یخچال کار از کار افتاده است.
  • یخچال دچار یخ زدگی شده باشد.
  • مشکلات دیگه ای هم وجود دارد که ممکن است باعث بوجود آمدن خرابی هایی برای یخچال فریزر شما شود. اگر دستگاه شما مشکلی دارد که در لیست فرضی بالا وجود ندارد و یا نمی دانید که به چه علت یخچال فریزر شما به درستی کار نمی کند می توانید با ما تماس بگیرید تا در اولین فرصت یک تکنسین جهت عیب یابی یخچال فریزر و یا ساید شما اعزام شود.

نمایندگی تعمیر یخچال آرچلیک در قم

نمایندگی تعمیر یخچال آرچلیک در قم با بهترین متخصصان و استفاده از بهترین قطعات مناسب با مارک یخچال شما آماده ارائه خدمات می باشد.

 نمایندگی یخچال آرچلیک در قم همیشه آماده دادن مشاوره به شما در رابطه با خرابی یخچال می باشد. پس برای دریافت مشاوره و تعمیر یخچال در قم در سریع ترین زمان ممکن با نمایندگی یخچال آرچلیک در قم در ارتباط باشید.

نمایندگی تعمیر یخچال آرچلیک در قم

بررسی مشکلات رایج در یخچال آرچلیک توسط نمایندگی تعمیر یخچال آرچلیک در قم:

به چه دلیلی یخچال ساید آرچلیک هشدار می دهد؟ اگر درجه سرمای یخچال فریزر به درجه ای که تنظیم کرده بودیم نرسد، نمایشگر یخچال فریزر هشداری به شکل مثلث به ما نشان می دهد.

با نمایندگی یخچال آرچلیک در قم تماس بگیرید تا به بررسی علل تنظیم نشدن درجه بپردازد.

معمولا تنظیم نشدن درجه به عوامل زیر مرتبط است:

۱_ ممکن است گاز آن خراب باشد. ۲_ کمپرسور مشکل دارد. ۳_ خراب بودن فن اواپراتور یا فن کندانسور ۴_ برد یخچال مشکل دارد.

نمایندگی یخچال آرچلیک در قم با بررسی همه موارد در زمانی کم مشکل را پیدا می‌کند و با کمترین هزینه ممکن آن را تعمیر می کند.

چرا در سطح فریزر آب جمع می شود؟ وقتی که سیستم دیفراست برفک ها را آب می کند، این آب ها باید از قسمتی از یخچال خارج شوند. اگر محل خارج شدن آب این برفک ها بسته شود آب در سطح فریزر انباشته می شود و یخ می زند.

در این حالت باید اول یخچال را از برق بکشید و وسایل داخل آن را بیرون بیاورید. اگر مشکل برطرف نشد و یا بعد از مدتی دوباره مسیر آب مسدود شد با نمایندگی یخچال آرچلیک در قم تماس بگیرید.

نمایندگی تعمیر یخچال آرچلیک در قم به سرعت یخچال شما را تعمیر می کند. پس دیگر لازم نیست نگران خراب شدن موادغذایی درون یخچال باشید.

علت اشتباه نشان دادن عددهای نمایشگر چیست؟ زیرا برد اصلی خراب است. به محض مشاهده خرابی برد یخچال با نمایندگی تعمیر یخچال آرچلیک در قم تماس بگیرید.

چرا صفحه نمایشگر یخچال آرچلیک خاموش می باشد؟ تغذیه برد اصلی خراب است. برای این که مشکل به صورتی دقیق و همیشگی برطرف شود با نمایندگی تعمیر یخچال آرچلیک در قم تماس بگیرید. نمایندگی یخچال آرچلیک در قم به بررسی دقیق یخچال شما می پردازد.

چرا یخچال آرچلیک به اندازه کافی سرد نمی باشد؟ از کارکردن کمپرسور مطمئن شوید. ممکن است گاز یخچال مشکل داشته باشد. برای بررسی دقیق تر با نمایندگی تعمیر یخچال آرچلیک در قم تماس بگیرید.

نمایندگی تعمیرات یخچال آرچلیک در قم

چرا موتور یخچال آرچلیک استارت زده نمی شود؟

مشکل مربوط به رله ای است که کمپرسور را راه اندازی می کند و یا مربوط به خود کمپرسور است. برای اطلاع دقیق از مشکل با نمایندگی تعمیر یخچال آرچلیک در قم تماس بگیرید.

چرا پشت یخچال دوقلوی آرچلیک قهوه ای می شود؟ چون آهن زنگ زده قهوه ای می شود. در بعضی از یخچال های آرچلیک، جنس رادیات با کیفیت نیست و زنگ می زند. به مرور زمان سوراخ می شود و یخچال سرمای لازم را نخواهد داشت.

با نمایندگی تعمیر یخچال آرچلیک در قم تماس بگیرید تا رادیات خراب را عوض کنند.

چرا لامپ ها و درجه دما چشمک زن می شوند؟

برد فریزر مشکل دارد. برای تعمیر برد فریزر آرچلیک با نمایندگی تعمیر یخچال آرچلیک در قم تماس حاصل نمایید.

چگونه یخچال فریزر آرچلیک را ریست کنیم؟

معمولا در مدل های جدید یخچال نیاز به ریست دارد. دکمه راست و چپ نمایشگر را با هم نگه دارید تا ریست شود. اگر یخچال آرچلیک شما قدیمی است امکان ریست در آن وجود ندارد.

اگر بخواهیم بوی بد یخچال را از بین ببریم چه اقدامی انجام دهیم؟ ۱ لیوان جوش شیرین داخل ظرفی که سر آن باز است بریزید و یک روز در یخچال بگذارید.

بعد از گذشت یک روز آن را از یخچال خارج کرده و دور بریزید. شما می توانید به جای جوش شیرین از قهوه نیز استفاده نمایید. گذاشتن تکه های پرتقال نیز بوی مطبوعی ایجاد می‌کند.

تعمیر یخچال آرچلیک در قم

چه اقدامی جهت کم کردن مصرف برق یخچال انجام دهیم؟

اگر یخچال شما بیش تر از ۴۷۰ کیلو وات ساعت در نوسان است. یعنی یخچال شما خراب می باشد. ممکن است که کمپرسور همیشه درحال کار باشد و یخچال انرژی زیاد تری استفاده کند.

با انجام این موارد می توانید مصرف برق یخچال را کاهش دهید:

۱_ سعی کنید مقداری فاصله بین یخچال و دیوار برقرار کنید. ۲_ در یخچال را زیاد باز و بسته نکنید. ۳_ در یخچال را بعد از استفاده به سرعت ببندید. ۴_ از گذاشتن غذاهای داغ درون یخچال پرهیز کنید. ۵_ مقدار خیلی زیاد غذا در آن نگذارید.

چرا یخچال بوی سوختگی می دهد؟ ممکن است سیم های یخچال بیش از حد داغ شده باشد. اگر نسبت به تعمیر آن دیر اقدام کنید شاید موتور بسوزد. پس همین حالا با نمایندگی یخچال آرچلیک در قم تماس بگیرید.

آیا می توانیم کمپرسور یخچال را تعمیر کنیم؟

موتور یخچال یا همان کمپرسور یخچال بخش مهمی از کارکرد یخچال را در برمی گیرد. این قطعه حساس معمولا بیش از ۱۰ سال دوام دارد. خبر خوب این که این قطعه پرکاربرد قابل تعمیر کردن است.

چه عواملی باعث گرم شدن دمای یخچال می شود؟ ممکن است فن اواپراتور خراب باشد، مشکل داشتن برد کنترل الکترونیکی، آلوده بودن کندانسور یخچال، خراب بودن پلاستیک دور در.

پر بودن فضای داخل یخچال چه مشکلی ایجاد می کند؟ اگر مواد غذایی زیادی در یخچال قرار دهیم، درون یخچال برفک ایجاد می شود و هوای آن نیز گرم می شود. زیرا با زیاد بودن مواد غذایی در یخچال، یخچال به طور مناسب کار نمی کند.

سخن پایانی:

اگر به دنبال مرکز تعمیراتی مجاز می باشید باید با نمایندگی تعمیر یخچال آرچلیک در قم تماس حاصل فرمایید. نمایندگی یخچال آرچلیک در قم با استفاده از بروزترین متدها و بهترین و با کیفیت ترین قطعات یخچال های آرچلیک شما را تعمیر کند.

نمایندگی یخچال آرچلیک در قم یکی از شناخته ترین مراکز تعمیراتی در شهر قم می باشد. ما در تعویض قطعات یخچال شما از قطعات همان برند استفاده می کنیم. همچنین در سریع ترین زمان ممکن یخچال فریزر شما را تعمیر کرده و تحویل می دهیم.

مناطق تحت پوشش و نمایندگی تعمیر یخچال آرچلیک در قم:

تعمیر یخچال آرچلیک در قم | مرکز تعمیرات کورنیدو به دلیل داشتن تکنسین های متعدد و با تجربه در سراسر قم، این امکان را برای شما فراهم می آورد که در کوتاه ترین زمان ممکن و با هماهنگی های لازم، در محل شما حضور یابند و آماده ارائه خدمات به شما همشهریان عزیز باشد.

شماره تماس : 09190974811

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *