مراحل ثبت درخواست نمایندگی تعمیر یخچال آرچلیک در تبریز

نمایندگی تعمیر یخچال آرچلیک در تبریز | تعمیر، نصب و سرویس یخچال

برند آرچلیک یکی از برندهای محبوب در ایران بوده که در زمینه یخچال نیز فعالیت دارد. مرکز تعمیرات و خدمات پس از فروش کورنیدو به دلیل ارج نهادن به نظر مردم و آسایش خیال آن ها اقدام به ارائه سرویس و خدمات برای این برند با بالاترین کیفیت را نموده است.

نمایندگی یخچال آرچلیک در تبریز با برخورداری از تکنسین ها و مهندسین متخصص، ماهر و کارآمد در زمینه سرویس،نصب و تعمیر یخچال آرچلیک در تبریز ، یک مرکز تخصصی و منحصر به فرد در تبریز بوده و به طور شبانه روزی و بی وقفه مشغول خدمات رسانی به مشتریان محترم می باشد. آشنایی و به روز بودن نیروهای این مرکز به فناوری های جدید و نوین دنیا و همچنین توانایی منحصر به فرد این نیرو ها، در زمینه تعمیر و سرویس انواع مختلف یخچال های آرچلیک باعث شده است که خدمات و سرویس دهی به این دستگاه ها، بدون نیاز به جابجایی، در محل انجام گرفته تا هزینه تعمیر یخچال آرچلیک در تبریز برای مشتریان گرامی تا بیست درصد کاهش یابد.

۹ دلیل انتخاب نمایندگی تعمیر یخچال آرچلیک در تبریز :

  • دارای تکنسین های با سابقه کاری حداقل ۸ سال و مختص تعمیرات یخچال
  • تکنسین های دوره دیده و آشنا به زبان
  • سعی در تعمیر قطعات و اجتناب از تعویض آن
  • حداقل زمان برای حاضر شدن در منزل و شرکت شما منطبق بر وقت تعیین شده شما
  • تعمیر با نرخ مصوب اتحادیه و نهادهای نظارتی
  • ضمانت نامه و گارانتی قطعات از شش تا ۳۶ ماه
  • استفاده از قطعات فابریکی و اورجینال
  • سرویس دهی به طور شبانه روزی، حتی در تعطیلات رسمی و جمعه ها 
  • تعمیر در محل (به هیچ عنوان دستگاه از خانه شما خارج نمی شود).
تعمیرات یخچال آرچلیک در تبریز
نمایندگی تعمیرات یخچال آرچلیک در تبریز

دلایل عمده مشتریان جهت تعمیر یخچال آرچلیک در تبریز :

مشکلات معمولی که ممکن است برای یخچال پیش بیاید می تواند یکی از موارد زیر باشد:

  • یخچال فریزر سرما ندارد
  • یخچال فریزر صدای غیرطبیعی می دهد.
  • واشر درب یخچال فریزر از بیت رفته است.
  • یخساز ساید بای ساید به درستی کار نمی کند.
  • یخچال فریزر برق زیادی مصرف می کند.
  • کمپرسور یخچال کار از کار افتاده است.
  • یخچال دچار یخ زدگی شده باشد.
  • مشکلات دیگه ای هم وجود دارد که ممکن است باعث بوجود آمدن خرابی هایی برای یخچال فریزر شما شود. اگر دستگاه شما مشکلی دارد که در لیست فرضی بالا وجود ندارد و یا نمی دانید که به چه علت یخچال فریزر شما به درستی کار نمی کند می توانید با ما تماس بگیرید تا در اولین فرصت یک تکنسین جهت عیب یابی یخچال فریزر و یا ساید شما اعزام شود.

نمایندگی تعمیر یخچال آرچلیک در تبریز

نمایندگی تعمیر یخچال آرچلیک در تبریز بار سنگینی از دوش شما بر می دارد و در زمان کوتاه کار تعمیر یخچال در تبریز را انجام میدهد.

یخچال آرچلیک ابتدایی ترین وسیله برقی خانگی نیازمند برای هر خانه ای است زیرا شبانه روز کار می کند و غذای شما را تازه نگه می دارد. به دلیل استفاده مداوم و فرسودگی طبیعی، یخچال آرچلیک شما ممکن است با مشکلاتی از جمله خرابی خنک کننده، یخ زدایی، سیم کشی معیوب، شکستگی صفحه تخلیه، جرقه از خروجی، مشکل بسته شدن درب، انسداد تخلیه و غیره مواجه شود. برای مقابله کردن با این خرابی ها میتوان سریعا با مرکز نمایندگی یخچال آرچلیک در تبریز تماس گرفت یا خودتان به تعمیر آنها بپردازید.

در ادامه مقاله به توضیح و تجزیه ی برخی از خرابی های رایج یخچال آرچلیک می پردازیم.

نمایندگی تعمیر یخچال آرچلیک در تبریز

درخواست مشاوره از مرکز نمایندگی تعمیر یخچال آرچلیک در تبریز برای زمانی که یخچال خنک نمی شود؟

آیا متوجه شده اید که یخچال غذای شما را به درستی خنک نمی کند و نیاز به تعمیر دارد ؟ مطمئناً چنین وضعیتی کاملاً ناخوشایند است. عملکرد صحیح یخچال شما چیزی است که غذای تازه و آب خنک را در روزهای گرم تضمین می کند. زمانی که یخچال آرچلیک شما به درستی سیستم خنک کننده را کنترل نمی کند، می توانید از نیروهای نمایندگی تعمیر یخچال آرچلیک در تبریز درخواست مشاوره کنید تا راه حل های خوبی برای شما عرضه کنند.

نیروهای نمایندگی یخچال آرچلیک در تبریز در چنین وضعیتی بررسی موارد زیر را توصیه می کنند:

  1. بررسی درب یخچال:

یکی از مشکلات اصلی یخچال این است که درب آن به درستی بسته نمی شود. این به طور طبیعی منجر به کاهش دما و در نتیجه سرد نشدن کافی غذا می شود. علت آن با توجه به بررسی های نمایندگی تعمیر یخچال آرچلیک در تبریز می تواند یک جسم مانع از بسته شدن کامل یا خم شدن لاستیک باشد.

  1. بررسی ترموستات:

با بررسی ترموستات، لزوماً منظور ما این نیست که آیا درست کار می کند یا آسیب دیده است. بسیاری از اوقات راه حل های مشکلات ما بسیار ساده تر است. شاید زمانی که چیزی را در یخچال خود قرار میدهید، ترموستات را جابجا کرده اید و باعث می شود دما پایین بیاید. مطمئن شوید که ترموستات به درستی تنظیم شده باشد، برای اینکار می توانید از نیروهای نمایندگی تعمیر یخچال آرچلیک در تبریز کمک بگیرید.

  1. بررسی خروجی یخچال:

اگر صدای زمزمه مشخصی که نشان می دهد یخچال شما به طور معمول کار می کند را نمی شنوید، ممکن است در خروجی یخچال مشکلی وجود داشته باشد. سیم فرسوده، پریز سوخته، دو شاخه جدا شده یخچال یا حتی سوختن فیوز می تواند دلیلی باشد که به دنبال آن هستید. منطقی است که اگر یخچال شما به درستی به منبع تغذیه متصل نباشد، به هیچ وجه خنک نمی شود. تعمیرکاران نمایندگی یخچال آرچلیک در تبریز توصیه می کنند که برای بررسی این موارد از عدم اتصال برق یخچال مطمئن شوید.

  1. بررسی اشیاء اطراف یخچال:

اگر لوازم آشپزخانه شما خیلی نزدیک به یخچال قرار دارد، ممکن است لازم باشد آنها را کمی از یخچال آرچلیک خود دور کنید. هنگامی که اجاق گاز برقی کار می کند، دمای تولید شده بسیار بالا است و خنک کردن مناسب یخچال را دشوار می کند. به خصوص در ماه های تابستان، دما می تواند برای یخچال شما مخرب باشد. علاوه بر این، اگر یخچال شما تقریباً هم سطح با دیوار است، ممکن است در خنک شدن آن نیز مشکل ایجاد کند. در پشت موتور قرار دارد که به خنک کردن کمک می کند. بنابراین اگر فاصله از دیوار حداقل باشد، عملکرد موتور دشوار می شود. بنابراین خوب است دستگاه خود را به جلو منتقل کنید تا فضای مناسب وجود داشته باشد.

  1. بررسی تهویه:

در داخل یخچال به اصطلاح کوره های تهویه وجود دارد که به “تنفس” یخچال کمک می کند. بنابراین قبل از تماس با تکنسین های نمایندگی تعمیر یخچال آرچلیک در تبریز، مطمئن شوید که داخل یخچال و کوره های تهویه را تمیز کرده اید. همچنین باید اطمینان حاصل کنید که غذا را به گونه ای قرار ندهید که دریچه های تهویه را مسدود کند.

  1. ترتیب و مقدار غذا:

چیدمان غذای شما در داخل یخچال و همچنین مقدار آن نیز نقش مهمی در خنک شدن تخت دارد. غذای شما هرگز نباید روی دیوارهای یخچال قرار گیرد و قفسه های شما نباید بیش از حد بار باشد.

نمایندگی یخچال آرچلیک در تبریز

چرا درب یخچال آرچلیک من بسته نمی شود؟

مطمئناً هر نوع آسیبی که به یخچال وارد می شود، مشکلات شدیدی را در زندگی روزمره یک خانه ایجاد می کند، زیرا یکی از مهمترین لوازم برقی یک خانه است. طبق تجربه تکنسین های نمایندگی تعمیر یخچال آرچلیک در تبریز عوامل اساسی که می تواند منجر به این مشکل خاص شود، به صورت زیر است:

لاستیک درب فرسوده

وقتی از بستن درب یخچال صحبت می کنیم، لاستیک روی آن نیز یکی از شایع ترین دلایل خرابی است. لاستیک درب به اصطلاح یکی از پرمصرف ترین قطعه در تعمیرات یخچال در کارگاه نمایندگی یخچال آرچلیک در تبریز است، زیرا به دلیل استفاده شدید از آن، پس از مدتی نیاز به تعویض دارد.

به طور خاص، عملکرد آن آب بندی درب یخچال به منظور حفظ دمای صحیح داخل است. یک لاستیک فرسوده باعث فساد مواد غذایی و مصرف بیشتر برق می شود. اگر فرسودگی آن زیاد باشد، به احتمال زیاد درب یخچال شما اصلا بسته نمی شود.

دلایل روزمره بسته نشدن درب یخچال

بنابراین اگر متوجه شده اید که درب یخچال بسته نمی شود، خوب است مطمئن شوید که هیچ جسم بزرگی در سر راه نیست. یک قابلمه، یک بشقاب یا به طور کلی قرار دادن نادرست غذا در قفسه ها نیز می تواند مشکل خاصی را ایجاد کند.

آسیب به درب یخچال

اگر مشکل یکی از موارد بالا بود، حل آن بسیار آسان است و می توان بلافاصله آن را تکمیل کرد. با این حال نباید از ذکر احتمال آسیب دیدن درب یخچال شما غافل شوید. دلایل بسته نشدن درب یخچال می تواند متفاوت باشد.

در اکثر موارد مربوط به ضربه محکمی است که ممکن است متحمل شده باشد یا در اثر برخورد اشیای سنگین ممکن است اتفاق بیفتد. اگر درب تغییر شکل آشکاری داشته باشد یا “آویزان” شده باشد، تعمیر آن به نیروهای ماهر نمایندگی تعمیر یخچال آرچلیک در تبریز نیاز دارد.

تعمیر یخچال آرچلیک در تبریز

مراجعه به مرکز نمایندگی تعمیر یخچال آرچلیک در تبریز برای زمانی که از یخچال آب نشت می کند

نشت آب یکی از عیوب نسبتاً رایج در بسیاری از مارک های یخچال است. وقتی آب را زیر دستگاه خود می بینیم، مطمئناً احساس نگرانی می کنید. زمانی که برای این مشکل به مرکز نمایندگی تعمیر یخچال آرچلیک در تبریز مراجعه می کنید، تکنسین های مجرب نمایندگی یخچال آرچلیک در تبریز فورا به بررسی علت نشتی شناسایی می کنند و یخچال شما را تعمیر می کنند. مهمترین دلیل این مشکل موارد زیر است:

گرفتگی شلنگ رادیاتور

در بسیاری از موارد وقتی یخچال آب نشت می کند، گرفتگی لوله آن مقصر است. لوله های یخچال یکی از اجزای اساسی دستگاه می باشند، زیرا لوله هایی هستند که آب را از داخل آن به ظرف جمع آوری هدایت می کنند. گرفتگی لوله از انتقال آب به مخزن جلوگیری می کند. بنابراین، این آب می تواند شروع به جاری شدن در رادیاتور شما کند.

یکی از دلایل اصلی گرفتگی لوله یخچال، تجمع باقی مانده مواد غذایی یا حتی نمک است. با چرخش مداوم مواد غذایی مختلف داخل به راحتی می تواند منجر به گرفتگی لوله شود. اگرچه می توانید خودتان آن را باز کنید، اما بهتر است با مرکز نمایندگی تعمیر یخچال آرچلیک در تبریز تماس بگیرید تا یک تکنسین مجرب را برای این تعمیر خاص فرستاده شود و با تخصیص متناسب علت دقیق نشتی آب رادیاتور را بررسی کرده و در عرض چند دقیقه تعمیر کند.

لوله تخلیه یخچال مسدود شده است

زهکشی رادیاتور نیز یکی از دلایل اصلی است که می تواند منجر به نشت آب شود. بقایای مواد غذایی می توانند به راحتی در زهکشی یخ زدایی یخچال شما جمع شوند و از انتقال صحیح آب به ظرف جمع آوری جلوگیری کنند. اگر به اندازه کافی از این باقیمانده وجود داشته باشد، به احتمال زیاد آب را در زیر رادیاتور خود خواهید دید.

دلایل دیگر نشت آب از یخچال

اگر دیدید که هیچ یک از موارد بالا مسئول نیست، باید مطمئن شوید که مخزن جمع آوری آب شکسته نشده است یا آبی که مشاهده کردید ناشی از تجمع یخ سنگین در پشت نبوده است. برای بررسی بیشتر می توانید از نیروهای نمایندگی یخچال آرچلیک در تبریز کمک بگیرید.

مناطق تحت پوشش و نمایندگی تعمیر یخچال آرچلیک در تبریز :

نمایندگی تعمیر یخچال آرچلیک در تبریز | مرکز تعمیرات کورنیدو به دلیل داشتن تکنسین های متعدد و با تجربه در سراسر تبریز ، این امکان را برای شما فراهم می آورد که در کوتاه ترین زمان ممکن و با هماهنگی های لازم، در محل شما حضور یابند و آماده ارائه خدمات به شما همشهریان عزیز باشد.

شماره تماس : 09190974772

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *