مراحل ثبت درخواست تعمیر یخچال آرچلیک در اهواز

نمایندگی تعمیر یخچال آرچلیک در اهواز | خدمات سرویس و تعمیر یخچال آرچلیک در اهواز

برند آرچلیک یکی از برندهای محبوب در ایران بوده که در زمینه یخچال نیز فعالیت دارد. مرکز تعمیرات و خدمات پس از فروش کورنیدو به دلیل ارج نهادن به نظر مردم و آسایش خیال آن ها اقدام به ارائه سرویس و خدمات برای این برند با بالاترین کیفیت را نموده است.

نمایندگی یخچال آرچلیک در اهواز با برخورداری از تکنسین ها و مهندسین متخصص، ماهر و کارآمد در زمینه سرویس،نصب و تعمیر یخچال آرچلیک در اهواز ، یک مرکز تخصصی و منحصر به فرد در اهواز بوده و به طور شبانه روزی و بی وقفه مشغول خدمات رسانی به مشتریان محترم می باشد. آشنایی و به روز بودن نیروهای این مرکز به فناوری های جدید و نوین دنیا و همچنین توانایی منحصر به فرد این نیرو ها، در زمینه تعمیر و سرویس انواع مختلف یخچال های آرچلیک باعث شده است که خدمات و سرویس دهی به این دستگاه ها، بدون نیاز به جابجایی، در محل انجام گرفته تا هزینه تعمیر یخچال آرچلیک برای مشتریان گرامی تا بیست درصد کاهش یابد.

۹ دلیل انتخاب نمایندگی تعمیر یخچال آرچلیک در اهواز:

دارای تکنسین های با سابقه کاری حداقل ۸ سال و مختص تعمیرات یخچال آرچلیک

تکنسین های دوره دیده و آشنا به زبان

سعی در تعمیر قطعات و اجتناب از تعویض آن

حداقل زمان برای حاضر شدن در منزل و شرکت شما منطبق بر وقت تعیین شده شما

تعمیر با نرخ مصوب اتحادیه و نهادهای نظارتی

ضمانت نامه و گارانتی قطعات از شش تا ۳۶ ماه

استفاده از قطعات فابریکی و اورجینال

سرویس دهی به طور شبانه روزی، حتی در تعطیلات رسمی و جمعه ها

 تعمیر در محل (به هیچ عنوان دستگاه از خانه شما خارج نمی شود).

تعمیرات یخچال آرچلیک در اهواز
نمایندگی تعمیرات یخچال آرچلیک در اهواز

دلایل عمده مشتریان جهت تعمیر یخچال آرچلیک در اهواز :

مشکلات معمولی که ممکن است برای یخچال پیش بیاید می تواند یکی از موارد زیر باشد:

  • یخچال فریزر سرما ندارد
  • یخچال فریزر صدای غیرطبیعی می دهد.
  • واشر درب یخچال فریزر از بیت رفته است.
  • یخساز ساید بای ساید به درستی کار نمی کند.
  • یخچال فریزر برق زیادی مصرف می کند.
  • کمپرسور یخچال کار از کار افتاده است.
  • یخچال دچار یخ زدگی شده باشد.
  • مشکلات دیگه ای هم وجود دارد که ممکن است باعث بوجود آمدن خرابی هایی برای یخچال فریزر شما شود. اگر دستگاه شما مشکلی دارد که در لیست فرضی بالا وجود ندارد و یا نمی دانید که به چه علت یخچال فریزر شما به درستی کار نمی کند می توانید با ما تماس بگیرید تا در اولین فرصت یک تکنسین جهت عیب یابی یخچال فریزر و یا ساید شما اعزام شود.

نمایندگی تعمیر یخچال آرچلیک در اهواز

در این مقاله که توسط نمایندگی تعمیر یخچال آرچلیک در اهواز تهیه شده است که قصد داریم دلایل کار نکردن آب سرد کن یخچال فریزر ساید بای ساید را به طور کامل بررسی کنیم. این مقاله بر اساس تجربیات چندین ساله پرسنل مجرب نمایندگی یخچال آرچلیک در اهواز تهیه شده است تا شما بتوانید ایرادات آبسردکن یخچال خود را شناسایی نموده و آنها را رفع نمایید. کار نکردن آبسردکن یخچال در بعضی مواقع به خرابی قطعات یخچال و در برخی موارد دیگر به اختلال در آبرسانی به بخش آبسردکن یخچال مربوط است. اما همیشه دلیل کار نکردن آبسردکن دلایل فوق نمی‌باشد و دلایل دیگری نیز وجود دارد. برای اینکه بتوانید این مشکلات را شناسایی کنید و راه حل مناسبی برای تعمیر یخچال در اهواز بیابید باید به دلایل و عوامل کار نکردن آبسردکن آشنا شوید. بنابراین برای شناخت تمامی مشکلات آبسردکن حتماً تا انتهای این مطلب با ما همراه باشید.

نمایندگی تعمیر یخچال آرچلیک در اهواز

کار نکردن آبسردکن یخچال و دلایل آن طبق نظر نمایندگی تعمیر یخچال آرچلیک در اهواز

آبسردکن یخچال یکی از مهمترین بخش‌های هر یخچال است که روزانه استفاده‌های زیادی از آن می‌شود. سرد نکردن آب توسط آبسردکن دلایل بسیاری دارد که برخی به سادگی رفت خواهند شد و برخی دیگر نیز نیاز به حضور تعمیرکار مجرب نمایندگی تعمیر یخچال آرچلیک در اهواز دارد. خراب شدن آب سرد کن در اکثر یخچال‌ها ممکن است اتفاق بیفتد و ارتباطی به برند یخچال ندارد. بنابراین با خواندن این مقاله می‌توانید مشکلات آبسردکن تمامی دستگاه‌های یخچال و فریزر ساید بای ساید را رفع نمایید.

نمایندگی یخچال آرچلیک در اهواز

ایراد در ترموستات یخچال

ترموستات یخچال یکی از مهمترین قطعات موجود در هر یخچال است که در صورت خرابی آن یخچال به خوبی عمل نخواهد کرد. خرابی ترموستات می‌تواند باعث کار نکردن آبسردکن یخچال فریزر ساید بای ساید شود و همچنین باعث می‌شود که مواد غذایی درون یخچال به خوبی خنک نشود. ترموستات وظیفه دارد کمپرسور را روشن و خاموش نماید. پس در صورت خرابی این قطعه کمپرسور کار نکرده و آب داخل آبسردکن نخواهد شد. برای رفع این مشکل باید از نمایندگی تعمیر یخچال آرچلیک در اهواز بخواهید که ترموستات را عوض کند. کمک گرفتن از تیم مجرب نمایندگی یخچال آرچلیک در اهواز از ایجاد هزینه‌های اضافی جانبی جلوگیری خواهد کرد.

اشکال در برد کنترل اصلی یخچال

برد کنترل اصلی یخچال نیز مانند ترموستات یکی از قطعات الزامی یخچال است و قطعه اصلی به حساب می‌آید. این برد سیستم آبسه خردکن را کنترل می‌کند و در صورتی که دچار هرگونه ایراد ‌شود آب آبسردکن دیگر سرد نشده و گرم باقی خواهد ماند. به خاطر داشته باشید زمانی که این برد خراب شود برق در سیستم آبسردکن قطع شده و در نتیجه آبسردکن سرد نخواهد شد. چنانچه برای عیب یابی از نمایندگی تعمیر یخچال آرچلیک در اهواز کمک بگیرید. تعمیرکار مجرب وجود اتصال کوتاه و سالم بودن خازن‌ها را بررسی نموده و در صورت نیاز قطعه جدید را در یخچال قرار خواهد داد.

آب ندادن آبسردکن یخچال

یکی دیگر از دلایل کار نکردن آبسردکن یخچال نبودن آب در بخش آبسردکن آن است برخی مواقع دیده می‌شود که آبی در مخزن آبسردکن وجود ندارد و مخزن کاملا خالی است در این صورت می‌توان گفت احتمالاً لوله انتقال آب خراب شده است و یا خروجی آب دچار ایرادی شده است دلایل زیادی برای به وجود آمدن این مشکل وجود دارد که یکی از مهمترین آنها جابجایی آبسردکن جهت نظافت آن است که باعث می‌شود خروجی آب مسدود شود برای رفع این مشکل بهتر است از تعمیرکاران مجرب نمایندگی تعمیر یخچال آرچلیک در اهواز کمک بخواهید همچنین چنانچه نیاز به تعویض قطعات وجود داشت می‌توانید از طریق نمایندگی یخچال آرچلیک در اهواز اقدام نمایید

یخ زدگی آب در لوله انتقال نیز یکی دیگر از دلایل مهم کار نکردن آبسردکن یخچال است که البته خیلی کم اتفاق می‌افتد همان طور که می‌دانید آبسردکن در بخش داخلی یخچال قرار دارد و این امکان وجود دارد که در صورت نشتی آب و یا هر ایراد دیگر آب در لوله‌ها یخ بزند زمانی که آب در لوله یخ می‌زند راه خروج آب مسدود شده و دیگر آب از آن خارج نخواهد شد بنابراین یخ زدن آب در لوله آبسردکن یخچال می‌تواند دلیل دیگری برای عدم ریزش آب دستگاه باشد برای رفع این مشکل به شما پیشنهاد می‌کنیم یخچال را خاموش کرده تا یخ در درون لوله آب شود در صورتی که این اتفاق دوباره تکرار شد باید از تعمیرکار مجرب نمایندگی تعمیر یخچال آرچلیک در اهواز کمک بخواهید.

تعمیر یخچال آرچلیک در اهواز

گرفتگی فیلتر آب یخچال

در برخی از یخچال‌ها که داخل دارای فیلتر هستند این مشکل به وجود می‌آید. سیستم آبسردکن وظیفه سرد کردن آب را به عهده دارد و در مواردی که یخچال دارای فیلتر می‌باشد تسویه آب نیز درون آن انجام می‌شود. وجود املاح زیاد در آب آب ورودی باعث می‌شود که فیلترهای آب دچار انسداد شوند و آب را از خود عبور ندهند. این مشکل در یخچال‌هایی که فیلتر آب دارند بسیار رایج است و جزو اولین مواردی است که باید بررسی شود. بهتر است که فیلترهای آب هر ۶ ماه یکبار توسط نمایندگی تعمیر یخچال آرچلیک در اهواز تعویض شود. برای تعویض فیلتر آب می‌توانید از نمایندگی یخچال آرچلیک در اهواز کمک بخواهید تا در کوتاه‌ترین زمان ممکن درخواست شما انجام شود.

وارد نشدن آب به یخچال

یکی دیگر از دلایلی که ممکن است باعث کار نکردن آبسردکن شود خراب بودن شیر آب ورودی است. خوب است بدانید برخی یخچال‌ها آبسردکن ندارند و به صورت مستقیم آب سرد می‌شود. در برخی دیگر از یخچال‌ها نیز محفظه برای سرد کردن آب وجود دارد و تنها نقطه مشترک بین این دو مورد ورودی آب آنها است که در صورت انسداد می‌توان گفت آب جهت سرد کردن وارد آبسردکن یخچال نخواهد شد. این مشکل با تعویض لوله آب ورودی توسط نمایندگی تعمیر یخچال آرچلیک در اهواز قابل حل است. البته خود شما با کمی تلاش می‌توانید این لوله را تعویض کنید اما چنانچه به مشکلی برخورد فوراً از نمایندگی یخچال آرچلیک در اهواز کمک بخواهید.

نتیجه‌گیری و رفع مشکل طبق نظر نمایندگی تعمیر یخچال آرچلیک در اهواز

در این مطلب از مطالب آموزشی نمایندگی تعمیر یخچال آرچلیک در اهواز با شما کاربران گرامی همراه بودیم تا علل کار نکردن آب سرد کن یخچال فریزر‌های ساید بای ساید را با هم بررسی کنیم. پیشنهاد می‌کنیم در این شرایط اقتصادی بیشتر از پیش از یخچال خود مراقبت کنید تا مجبور به پرداخت هزینه برای تعمیر آن نشوید. همچنین برای جلوگیری از ایرادات گسترده سرویس منظم سالیانه یکبار توسط نمایندگی یخچال آرچلیک در اهواز توصیه می‌شود. برای هماهنگی جهت انجام سرویس‌های دوره‌ای می‌توانید با کارشناسان ما در ارتباط باشید.

مناطق تحت پوشش و نمایندگی تعمیر یخچال آرچلیک در اهواز:

تعمیر یخچال آرچلیک در اهواز | مرکز تعمیرات کورنیدو به دلیل داشتن تکنسین های متعدد و با تجربه در سراسر اهواز ، این امکان را برای شما فراهم می آورد که در کوتاه ترین زمان ممکن و با هماهنگی های لازم، در محل شما حضور یابند و آماده ارائه خدمات به شما همشهریان عزیز باشد.

شماره تماس : 06134470344

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *