مراحل ثبت درخواست تعمیر یخچال آدمیرال در شیراز

نمایندگی تعمیر یخچال آدمیرال در شیراز | خدمات سرویس و تعمیر یخچال آدمیرال در شیراز

برند آدمیرال یکی از برندهای محبوب در ایران بوده که در زمینه یخچال نیز فعالیت دارد. مرکز تعمیرات و خدمات پس از فروش کورنیدو به دلیل ارج نهادن به نظر مردم و آسایش خیال آن ها اقدام به ارائه سرویس و خدمات برای این برند با بالاترین کیفیت را نموده است.

نمایندگی یخچال آدمیرال در شیراز با برخورداری از تکنسین ها و مهندسین متخصص، ماهر و کارآمد در زمینه سرویس،نصب و تعمیر یخچال آدمیرال، یک مرکز تخصصی و منحصر به فرد در شیراز بوده و به طور شبانه روزی و بی وقفه مشغول خدمات رسانی به مشتریان محترم می باشد. آشنایی و به روز بودن نیروهای این مرکز به فناوری های جدید و نوین دنیا و همچنین توانایی منحصر به فرد این نیرو ها، در زمینه تعمیر و سرویس انواع مختلف یخچال های آدمیرال باعث شده است که خدمات و سرویس دهی به این دستگاه ها، بدون نیاز به جابجایی، در محل انجام گرفته تا هزینه تعمیر یخچال آدمیرال برای مشتریان گرامی تا بیست درصد کاهش یابد.

۹ دلیل انتخاب نمایندگی تعمیر یخچال آدمیرال در شیراز:

1- دارای تکنسین های با سابقه کاری حداقل ۸ سال و مختص تعمیرات یخچال آدمیرال

2- تکنسین های دوره دیده و آشنا به زبان

3- سعی در تعمیر قطعات و اجتناب از تعویض آن

4- حداقل زمان برای حاضر شدن در منزل و شرکت شما منطبق بر وقت تعیین شده شما

5- تعمیر با نرخ مصوب اتحادیه و نهادهای نظارتی

6- ضمانت نامه و گارانتی قطعات از شش تا ۳۶ ماه

7- استفاده از قطعات فابریکی و اورجینال

8- سرویس دهی به طور شبانه روزی، حتی در تعطیلات رسمی و جمعه ها 

9-تعمیر در محل (به هیچ عنوان دستگاه از خانه شما خارج نمی شود).

تعمیرات یخچال آدمیرال در شیراز
نمایندگی تعمیرات یخچال آدمیرال در شیراز

دلایل عمده مشتریان جهت تعمیر یخچال آدمیرال در شیراز :

مشکلات معمولی که ممکن است برای یخچال پیش بیاید می تواند یکی از موارد زیر باشد:

  • یخچال فریزر سرما ندارد
  • یخچال فریزر صدای غیرطبیعی می دهد.
  • واشر درب یخچال فریزر از بیت رفته است.
  • یخساز ساید بای ساید به درستی کار نمی کند.
  • یخچال فریزر برق زیادی مصرف می کند.
  • کمپرسور یخچال کار از کار افتاده است.
  • یخچال دچار یخ زدگی شده باشد.
  • مشکلات دیگه ای هم وجود دارد که ممکن است باعث بوجود آمدن خرابی هایی برای یخچال فریزر شما شود. اگر دستگاه شما مشکلی دارد که در لیست فرضی بالا وجود ندارد و یا نمی دانید که به چه علت یخچال فریزر شما به درستی کار نمی کند می توانید با ما تماس بگیرید تا در اولین فرصت یک تکنسین جهت عیب یابی یخچال فریزر و یا ساید شما اعزام شود.

نمایندگی تعمیر یخچال آدمیرال در شیراز

یکی از مهم‌ترین لوازم آشپزخانه یخچال است. اگر یخچال نباشد جایی نیست که مواد غذایی را نگهداری کرد و خیلی زود فاسد می‌شوند. یخچال ازجمله لوازمیست که در تمام عمر خود در حال کار کردن است و اگر دچار مشکل و ایرادی شود بعد از چندین سال ممکن است اتفاق افتد. در صورتیکه نکات ساده‌ای رعایت کنید یخچال شما همیشه سالم و بدون هیچگونه نقصی کار می‌کند. گاهی اوقات ممکن است یخچال دچار عیب و ایرادی شود که باید در چنین شرایطی از تعمیرکاران نمایندگی تعمیر یخچال آدمیرال در شیراز کمک بگیرید.

زمانی که شما یخچال خود را از نمایندگی‌های معتبر و رسمی‌خریداری کنید در زمان خراب شدن دستگاه به راحتی می‌توانید به کمک نمایندگی‌ها مشکل یخچال را برطرف کنید. نمایندگی‌های یخچال تعمیرکاران حرفه‌ای و خبره‌ای دارند. بنابراین شما با خیال راحت می‌توانید برای تشخیص دقیق مشکل یخچال بدست تعمیرکاران نمایندگی تعمیر یخچال آدمیرال در شیراز بسپارید. در ادامه مقاله به چند مورد از رایج‌‌ترین مشکلات یخچال و تعمیر یخچال در شیراز ارائه می‌دهیم.

نمایندگی تعمیر یخچال آدمیرال در شیراز

علت خراب شدن یخچال آدمیرال

دلیل خراب شدن یخچال به عواملی مختلفی بستگی دارد. در صورتیکه شما به موقع و سریع مشکل یخچال را به کمک نمایندگی یخچال آدمیرال در شیراز بررسی کنید علاوه بر اینکه باعث افزایش طول عمر یخچال می‌شود، از نظر هزینه مقرونه به صرفه تر است. ممکن است مشکل یخچال شما در ابتدا جزئی باشد ولی اگر به آن اهمیت ندهید به مرور زمان مشکلات بیشتر و جدی تری یخچال را تهدید می‌کند.

مهم‌ترین علت‌های خراب شدن یخچال می‌توان به کثیف شدن کندانسور، خراب شدن لاستیک دور درب یخچال و یا معیوب شدن موتور و. . . . اشاره کرد. یا خراب شدن هر قسمت از یخچال باید به کمک تعمیرکاران نمایندگی تعمیر یخچال آدمیرال در شیراز مشکل را بررسی کرد و به موقع آن را تعمیر یا تعویض کرد. در ادامه مقاله بطور مختصر و مفید رایج ‌ترین مشکلات یخچال و تعمیر یخچال توسط تعمیرکاران نمایندگی یخچال آدمیرال در شیراز را شرح می‌دهیم.

خراب شدن موتور یخچال و تعمیر توسط نمایندگی تعمیر یخچال آدمیرال در شیراز

یکی از مهم‌ترین و اصلی ‌ترین بخش‌های کلیدی موجود در ساختار یخچال، موتور یخچال است. به موتور یخچال کمپرسور هم می‌گویند. از وظایف اصلی کمپرسور یا موتور یخچال این است که فضای درونی یخچال را خنک و سرد می کنند. در صورت خراب شدن موتور یخچال عملا کارکرد یخچال امکان پذیر نیست.

درصورتی ک یخچال روشن نشود و یا یکباره خاموش شود مشکل از موتور یخچال است و باید سریعا با نمایندگی یخچال آدمیرال در شیراز ارتباط برقرار کنید. در صورت بروز این مشکل باید تعمیر و تعویض یخچال را به تعمیرکاران حرفه‌ای نمایندگی تعمیر یخچال آدمیرال در شیراز سپرده شود.

تعمیر یخچال آدمیرال در شیراز

خراب شدن ترموستات یخچال آدمیرال

ترموستات دمای درونی یخچال را تنظیم می‌کند و خاموش و روشن شدن یخچال را مدیریت می‌کند. بنابراین یکی دیگر از دلایل خراب شدن یخچال ممکن بدلیل معیوب شدن ترموستات باشد. در صورت خراب شدن ترموستات یخچال یکسره کار می‌کند، دمای یخچال بالا می‌رود و موادغذایی درون یخچال یخ می‌زنند. یکی از مهم‌ترین علائم خراب شدن ترموستات این است که یخچال برق دارد، نمایشگر هم روشن می‌شود اما کمپرسور یا موتور کار نمی‌کند و یخچال گرم است.

با توجه به اینکه خراب شدن ترموستات دلایل متفاوتی دارد پیشنهاد می‌کنیم برای عیب یابی دقیق یخچال و تعمیر و تعویض ترموستات حتما از متخصصین نمایندگی تعمیر یخچال آدمیرال در شیراز کمک بگیرید.

نشت آب از یخچال آدمیرال

از شایع ‌ترین و رایج ‌ترین مشکلات یخچال نشت آب از یخچال می‌باشد. قبل از حل مشکل نشت آب به کمک افراد متخصص نمایندگی تعمیر یخچال آدمیرال در شیراز باید جریان برق یخچال را قطع کنید. علت‌های مختلفی باعث بروز نشت آب از یخچال می‌شود از جمله:

پوسیده و خراب شدن لاستیک دور درب یخچال ، تراز نبودن یخچال، ممکن است سینی یخچال شکسته‌باشد ، گرفتگی لوله تخلیه ، مشکل در شیر ورودی آب یخچال ، یخ زدگی اپراتور یخچال ، خراب شدن آبسرد کن یخچال ، خراب شدن فیلتر آب

برای حل مشکل نشت آب از یخچال درصورتی که علت آن ساده باشد با راهنمایی‌های نمایندگی یخچال آدمیرال در شیراز خودتان می‌توانید مشکل را حل کنید. اما در صورتی که دلایل پیحیده تری داشته باشد نیاز به دانش و تخصص خاص دارد که باید از تعمیرکاران حرفه‌ای نمایندگی تعمیر یخچال آدمیرال در شیراز کمک بگیرید.

خاموش و روشن شدن یخچال آدمیرال و تعمیر توسط نمایندگی تعمیر یخچال آدمیرال در شیراز

یکی دیگر از مشکلات یخچال این است که یکسره کار کند یا بطور مداوم خاموش و روشن شود. مهم‌ترین دلایل ایجاد خاموش و روشن شدن یخچال عبارتند از:

خراب شدن ترموستات ، خراب شدن برد الکترونیکی ، مشکل در نوسانات جریان برق ، بروز نقص فنی در موتور یخچال

نمایندگی یخچال آدمیرال در شیراز همیشه توصیه می کند زمانی که یخچال خاموش روشن می‌شود جهت بررسی دقیق و سریع تر از متخصصین نمایندگی تعمیر یخچال آدمیرال در شیراز کمک بگیرید تا به بهترین نحو مشکل یخچال را برطرف کنند.

نمایندگی یخچال آدمیرال در شیراز

خراب شدن فن یخچال آدمیرال و کارکرد نادرست یخچال

یکی از مهم‌ترین قسمت‌های یخچال، فن یخچال است و یکی از متداول‌ترین مشکلات یخچال از کار افتادن فن یخچال می‌باشد. دلیل از کار افتادن فن یخچال:

خراب شدن کندانسور یخچال ، خراب شدن فن اپراتور یخچال ، خراب شدن کمپرسور یخچال

برای تعمیر فن یخچال باید به کمک تعمیرکاران نمایندگی تعمیر یخچال آدمیرال در شیراز تمام فن‌های یخچال را مورد بررسی قرار داد و مشکل اصلی را حل کرد.

سخن آخر

همانطور که در ابتدای مقاله گفته شد یخچال یکی از ضروری‌‌ترین لوازم خانگی می‌باشد. خراب شدن یخچال نگرانی هایی هم به همراه دارد. با توجه به شرایط اقتصادی در صورت خراب شدن یخچال بهترین راه تعمیر کردن دستگاه است. نکته مهمی که باید در نظر بگیرید اینکه حتما برای خرید یخچال علاوه بر برند معروف، باید از نمایندگی‌های معتبر خریداری کنید. به این دلیل که اگر یخچال شما دچار ایراد و مشکلی ‌شود می‌توانید با نمایندگی یخچال آدمیرال در شیراز ارتباط برقرار کنید و از تعمیرکاران حرفه‌ای نمایندگی یخچال آدمیرال در شیراز کمک بگیرید.

در این مقاله رایج‌‌ترین و متداول‌ترین مشکلات یخچال آدمیرال را بطور مختصر شرح دادیم. بهتر است برای تعمیر یخچال از تعمیرکاران محلی که دانش کافی در زمینه تعمیرات یخچال ندارند استفاده نکنید‌. نمایندگی یخچال آدمیرال در شیراز بهترین و حرفه‌ای ‌ترین تعمیرکاران را در اختیار شما قرار می هد.

مناطق تحت پوشش و نمایندگی تعمیر یخچال آدمیرال در شیراز:

تعمیر یخچال آدمیرال در شیراز | مرکز تعمیرات کورنیدو به دلیل داشتن تکنسین های متعدد و با تجربه در سراسر شیراز ، این امکان را برای شما فراهم می آورد که در کوتاه ترین زمان ممکن و با هماهنگی های لازم، در محل شما حضور یابند و آماده ارائه خدمات به شما همشهریان عزیز باشد.

شماره تماس : 07191011297

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *