مراحل ثبت درخواست تعمیر یخچال آدمیرال در رشت

نمایندگی تعمیر یخچال آدمیرال در رشت | خدمات سرویس و تعمیر یخچال آدمیرال در رشت

برند آدمیرال یکی از برندهای محبوب در ایران بوده که در زمینه یخچال نیز فعالیت دارد. مرکز تعمیرات و خدمات پس از فروش کورنیدو به دلیل ارج نهادن به نظر مردم و آسایش خیال آن ها اقدام به ارائه سرویس و خدمات برای این برند با بالاترین کیفیت را نموده است.

نمایندگی یخچال آدمیرال در رشت با برخورداری از تکنسین ها و مهندسین متخصص، ماهر و کارآمد در زمینه سرویس،نصب و تعمیر یخچال آدمیرال در رشت ، یک مرکز تخصصی و منحصر به فرد در رشت بوده و به طور شبانه روزی و بی وقفه مشغول خدمات رسانی به مشتریان محترم می باشد. آشنایی و به روز بودن نیروهای این مرکز به فناوری های جدید و نوین دنیا و همچنین توانایی منحصر به فرد این نیرو ها، در زمینه تعمیر و سرویس انواع مختلف یخچال های آدمیرال باعث شده است که خدمات و سرویس دهی به این دستگاه ها، بدون نیاز به جابجایی، در محل انجام گرفته تا هزینه تعمیر یخچال آدمیرال برای مشتریان گرامی تا بیست درصد کاهش یابد.

۹ دلیل انتخاب نمایندگی تعمیر یخچال آدمیرال در رشت:

  • دارای تکنسین های با سابقه کاری حداقل ۸ سال و مختص تعمیرات یخچال آدمیرال
  • تکنسین های دوره دیده و آشنا به زبان
  • سعی در تعمیر قطعات و اجتناب از تعویض آن
  • حداقل زمان برای حاضر شدن در منزل و شرکت شما منطبق بر وقت تعیین شده شما
  • تعمیر با نرخ مصوب اتحادیه و نهادهای نظارتی
  • ضمانت نامه و گارانتی قطعات از شش تا ۳۶ ماه
  • استفاده از قطعات فابریکی و اورجینال
  • سرویس دهی به طور شبانه روزی، حتی در تعطیلات رسمی و جمعه ها 
  • تعمیر در محل (به هیچ عنوان دستگاه از خانه شما خارج نمی شود).
تعمیرات یخچال آدمیرال در رشت
نمایندگی تعمیرات یخچال آدمیرال در رشت

دلایل عمده مشتریان جهت تعمیر یخچال آدمیرال در رشت:

مشکلات معمولی که ممکن است برای یخچال پیش بیاید می تواند یکی از موارد زیر باشد:

  • یخچال فریزر سرما ندارد
  • یخچال فریزر صدای غیرطبیعی می دهد.
  • واشر درب یخچال فریزر از بیت رفته است.
  • یخساز ساید بای ساید به درستی کار نمی کند.
  • یخچال فریزر برق زیادی مصرف می کند.
  • کمپرسور یخچال کار از کار افتاده است.
  • یخچال دچار یخ زدگی شده باشد.
  • مشکلات دیگه ای هم وجود دارد که ممکن است باعث بوجود آمدن خرابی هایی برای یخچال فریزر شما شود. اگر دستگاه شما مشکلی دارد که در لیست فرضی بالا وجود ندارد و یا نمی دانید که به چه علت یخچال فریزر شما به درستی کار نمی کند می توانید با ما تماس بگیرید تا در اولین فرصت یک تکنسین جهت عیب یابی یخچال فریزر و یا ساید شما اعزام شود.

نمایندگی تعمیر یخچال آدمیرال در رشت

یخچال آدمیرال دارای قطعات مختلف با کارکردهای متفاوت است. هر کدام از این قطعات بر اساس دلائل مختلف دچار صدمه می شوند به گونه ای که فعالیت معمول یخچال مختل می شود.

هنگام بروز هر مشکلی این وسیله برقی باید باید به نمایندگی تعمیر یخچال آدمیرال در رشت فرستاده می شود.

این اختلال ممکن است به موتور یخچال، کمپرسور، فن، درب یخچال، رادیاتور و دیگر موارد مربوط باشد که در صورت نیاز به نمایندگی یخچال آدمیرال در رشت، می توان کلیه قطعات موجود را به صورت اصلی و فابریک در این مرکز پیدا کرد.

به طور مثال، هنگامی که یخچال آدمیرال شروع به کار می کند، برق منزل با نوسان روبرو شده و وسایل برقی دیگر قطع و وصل می شوند، در این زمان نیاز است که کارشناس نمایندگی تعمیر یخچال آدمیرال در رشت به بررسی مشکلات موجود و تعمیر یخچال در رشت بپردازد.

نمایندگی تعمیر یخچال آدمیرال در رشت

دلایل مربوط به روشن نشدن یخچال آدمیرال

روشن نشدن یخچال دو دلیل اصلی دارد؛ این دو دلیل عمده خرابی، تخصصی بوده و باید برای برطرف کردن مشکلات به وجود آمده، حتما به نمایندگی تعمیر یخچال آدمیرال در رشت مراجعه شود.

اولین دلیل به قطع شدن اتصالات مربوط می شود، هنگامی که جریان برق از مبدا که همان پریز بوده به دلیل تخریب سیم ها و کابل های موجود به مقصد که موتور یخچال بوده نرسد، روشن شدن یخچال با مشکل روبرو می شود.

برای این منظور باید کار نمایندگی تعمیر یخچال آدمیرال در رشت آغاز شود.

دلیل دوم به خراب شدن موتور بر می گردد. هنگامی قطعات درونی موتور دچار خرابی و اتصال شوند موتور از کار می افتد در برخی موارد ممکن است دلیل خرابی موتور یخچال اختلال در ترموستات آن باشد که در این صورت هنگام زدن کلید استارت فقط لامپ یخچال روشن شده ولی موتور هیچ صدایی مبنی بر روشن شدن نمی دهد.

هنگام بردن این وسیله برقی به نمایندگی یخچال آدمیرال در رشت و بررسی موشکافانه موتور یخچال توسط کارشناسان، فعالیت های مربوط به نمایندگی تعمیر یخچال آدمیرال در رشت شروع می شود، اگر موتور قابل تعمیر نبود برای رفع مشکل، اقدام به نصب موتور جدید می شود.

موتور برای این که ثابت و بدون حرکت باشد بر روی یک پایه قرار داده می شود هنگامی که پیچ های پایه شل شود، موتور نیز از حالت ایستایی خارج شده و هنگام روشن شدن بر اثر ایجاد فشار بر روی آن جابه جا شده تا جایی که به بدنه یخچال و یا قطعات نزدیک برخورد می کند؛ این برخورد علاوه بر ایجاد مشکل در موتور باعث شکستن و یا ساِئیده شدن قطعات دیگر نیز خواهد شد.

اگر این برخوردها به صورت مداوم رخ دهد، در یک فاصله کوتاه موتور یخچال آسیب دیده خواهد شد و این آسیب ها به دلیل باز شدن پیچ ها رخ می دهد، پیچ هایی که بر اثر فشار شدید موتور باز شده اند در این هنگام باید در جریان نمایندگی تعمیر یخچال آدمیرال در رشت، با استفاده از پیچ گوشتی پیچ ها کاملا سفت شوند.

البته سائیدگی پیچ ها نیز می تواند مشکل ساز شود در صورت بروز این اتفاق باید پیچ ساِئیده شده کنار گذاشته شود و پیج سالم جایگزین آن ها گردد.

تعمیر یخچال آدمیرال در رشت

گاز کردن یخچال در نمایندگی یخچال آدمیرال در رشت

در نمایندگی یخچال آدمیرال در رشت، هنگامی که با روشن کردن یخچال تغییری در هوای آن به وجود نمی آید، متخصص مربوطه سریع لوله های گاز این دستگاه را بررسی می کند، زیرا یکی از دلائل عمده سرد نشدن هوای درونی یخچال، کم شدن گاز درون مخازن و لوله ها است.

بنابراین در نمایندگی تعمیر یخچال آدمیرال در رشت، دلایل خالی شدن گاز یخچال مشخص می شود. از دلائل شایع برای بروز این مشکل، ایجاد سوراخ درون لوله های یخچال است، این سوراخ به دلائلی نظیر برخورد با یک شی نوک تیز هنگام تمیز کردن یخچال، جنس مس به کار رفته در ساخت لوله ها و یا آسیب های حین تعمیر به وجود می آید.

علاوه بر این، قطع شدن لوله نیز می تواند سبب تخلیه گاز یخچال گردد، در این شرایط می توان محل قطع شده را به وسیله یک لوله جدید پیوند زد.

بنابراین ضرورت دارد هنگام انجام فعالیت گاز کردن یخچال در نمایندگی یخچال آدمیرال در رشت حتما از ماسک های مخصوص استفاده شود زیرا بوی بد گاز در محیط پخش شده و باعث اذیت شدن افراد می شود.

علاوه بر بوی بد این گاز ها سمی بوده و اگر از راه استشمام به بدن برسد باعث بیماری های زمینه ای خواهد شد.

تعمیرات یخچال آدمیرال در رشت

تعمیر برد الکترونیکی در نمایندگی یخچال آدمیرال در رشت

برد الکترونیکی از قطعات حیاتی یخچال محسوب می شود که هر نقصی در آن به وجود آید عملکرد کل قطعات را با مشکل روبرو می کند، با توجه به اهمیت این قطعه، باید نخست در نمایندگی تعمیر یخچال آدمیرال در رشت توسط متخصصان و مهندسین مربوطه مورد معاینه و بازرسی فنی قرار بگیرد و بعد از تشخیص مشکل آن، تعمیر یخچال آدمیرال توسط مهندسین با تجربه انجام گیرد.

به نحوی فعالیت کلیه قطعات به فعالیت برد الکترونیکی یخچال وابسته است، بنابراین هنگام ایجاد خطا در این قطعه حتما کارشناسان نمایندگی تعمیر یخچال آدمیرال در رشت، دیگر قطعات یخچال را نیز مورد بررسی قرار می دهند تا چک کنند که آیا خراب شدن برد الکترونیکی باعث خراب شدن قطعات دیگر نیز شده است یا خیر.

اما آن چه که تا به حال مرسوم بوده، تاثیر نقص قطعات دیگر یخچال بر روی برد الکترونیکی است.

به طور مثال هنگام ایجاد آسیب در کمپرسور، برد الکترونیکی نیز درگیر خواهد شد به همین دلیل باید در نمایندگی تعمیر یخچال آدمیرال در رشت، بر روی برنامه های آن کار شود.

هنگامی که دمای یخچال بیش از حد استاندارد سرد شده و یا بیش از حد استاندارد گرم می شود  از نشانه های خراب شدن برد الکترونیکی است، علاوه بر این هنگامی که آب و یا رطوبت به صورت غیر معمول درون یخچال به وجود آمده خبر از نقص برد الکترونیکی و ایجاد نیاز به نمایندگی تعمیر یخچال آدمیرال در رشت می کند.

به همین منظور در نمایندگی تعمیر یخچال آدمیرال در رشت، یا برد الکترونیکی تعمیر و مجدد به آن برنامه داده می شود و یا اینکه طی فعالیت های تعمیری دیگر به صورت کلی برد الکترونیکی تعویض می شود.

مناطق تحت پوشش و نمایندگی تعمیر یخچال آدمیرال در رشت:

تعمیر یخچال آدمیرال در رشت | مرکز تعمیرات کورنیدو به دلیل داشتن تکنسین های متعدد و با تجربه در سراسر رشت ، این امکان را برای شما فراهم می آورد که در کوتاه ترین زمان ممکن و با هماهنگی های لازم، در محل شما حضور یابند و آماده ارائه خدمات به شما همشهریان عزیز باشد.

شماره تماس : 01333262639

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *