مراحل ثبت درخواست نمایندگی تعمیر کولر گازی گری در مشهد

نمایندگی تعمیر کولر گازی گری در مشهد | خدمات سرویس و تعمیر کولر گازی گری در مشهد

نمایندگی تعمیر کولر گازی گری در مشهد با برخورداری از تکنسین ها و مهندسین متخصص، ماهر و کارآمد در زمینه سرویس،نصب و تعمیر کولر گازی گری ، یک مرکز تخصصی و منحصر به فرد در مشهد بوده و به طور شبانه روزی و بی وقفه مشغول خدمات رسانی به مشتریان محترم می باشد. آشنایی و به روز بودن نیروهای این مرکز به فناوری های جدید و نوین دنیا و همچنین توانایی منحصر به فرد این نیرو ها، در زمینه تعمیر و سرویس انواع مختلف کولر گازی باعث شده است که خدمات و سرویس دهی به این دستگاه ها، بدون نیاز به جابجایی، در محل انجام گرفته تا هزینه تعمیرات کولر گازی گری در مشهد برای مشتریان گرامی تا بیست درصد کاهش یابد.

۹ دلیل انتخاب نمایندگی کولر گازی گری در مشهد:

  • دارای تکنسین های با سابقه کاری حداقل ۸ سال و مختص تعمیرات کولر گازی
  • تکنسین های دوره دیده و آشنا به زبان
  • سعی در تعمیر قطعات و اجتناب از تعویض آن
  • حداقل زمان برای حاضر شدن در منزل و شرکت شما منطبق بر وقت تعیین شده شما
  • تعمیر با نرخ مصوب اتحادیه و نهادهای نظارتی
  • ضمانت نامه و گارانتی قطعات از شش تا ۳۶ ماه
  • استفاده از قطعات فابریکی و اورجینال
  • سرویس دهی به طور شبانه روزی، حتی در تعطیلات رسمی و جمعه ها 
  • تعمیر در محل (به هیچ عنوان دستگاه از خانه شما خارج نمی شود).
نمایندگی تعمیرات کولر گازی گری در مشهد
تعمیرات کولر گازی گری در مشهد

۱۶ دلیل عمده مشتریان جهت تعمیرات کولر گازی گری در مشهد :

  • ۱- نداشتن سرمای کافی و مطبوع
  • ۲ –  یخ زدن پنل و یا کندانسور
  • ۳- آبریزش از کنار و یا جلوی پنل داخلی
  • ۴ – سر و صدای اضافی و لرزش بیش از حد در یونیت داخلی و خارجی
  • ۵- نداشتن گرمای کافی و مطبوع در فصل سرما
  • ۶ – خارج نشدن آب از لوله درین کولر گازی
  • ۷- روشن نشدن کولر گازی و یا صفحه نمایش
  • ۸ – روشن شدن دستگاه و استارت نخوردن کمپرسور
  • ۹ – مشاهده پیغام خطا و یا ارور دادن
  • ۱۰- سرویس سالیانه دستگاه جهت سرمادهی بیشتر
  • ۱۱ – کار نکردن کنترل دستگاه
  • ۱۲- لوله کشی توکار ساختمان ها، سازمانها و منازل مسکونی
  • ۱۳- نصب کولر گازی و اسپلیت
  • ۱۴- خاموش نشدن کمپرسور و کار کردن مداوم
  • ۱۵- پریدن فیوز خانه به هنگام روشن شدن موتور
  • ۱۶- عدم کارکرد فن

نمایندگی تعمیر کولر گازی گری در مشهد

فعالیت های موسوم به تعمیرات در نمایندگی کولر گازی در مشهد، کلیه قطعات این وسیله را در بر می گیرد. با توجه به این که تعمیر برخی از قطعات تخصصی هست؛ بنابراین فردی که در مقام تعمیر کار، قصد برطرف کردن مشکل را دارد باید علاوه بر شناخت جامع نسبت به هر قطعه، توانایی انجام تعمیرات آن را نیز داشته باشد.

نمایندگی کولر گازی گری در مشهد

رفع ایرادات کمپرسور در نمایندگی تعمیر کولر گازی گری در مشهد

هر نوع ایرادی کوچکی که در کمپرسور به وجود آید سبب کند شدن و یا خاموش شدن کولر گازی شده و به تعمیرات آن در نمایندگی کولر گازی گری در مشهد نیاز پیدا می شود.

گاهی ایرادات می توانند به مسائلی مانند قطع شدن ارتباطات با مرکز و شبکه اصلی رخ دهد که در این شرایط می توان با استفاده از کلید های قرار گرفته شده بر روی کنترل کولر گازی حالت های مختلف را امتحان نمود تا ارتباط مورد نیاز برقرار شود؛ اما اگر قطع شوندگی ارتباطات به دلیل نقایص قطعات داخلی و کارکردی کمپرسور باشد که در این شرایط باید فرآیند تعمیرات توسط مهندسین دانش آموخته نمایندگی تعمیر کولر گازی گری در مشهد بر اساس اصول و ضوابط مشخص بر طرف شود.

ممکن است در جریان تعمیرات صورت‌گرفته مشخص شود که نقص از فیوز کولر است به این معنی که اتصالات برق مبدا و قطع وصل شدن مداوم آن باعث شده که فیوز بسوزد در چنین شرایطی هم کمپرسور روشن نخواهد شد و تنها راه حل موجود هنگام ارسال کولر به نمایندگی کولر گازی گری در مشهد، جدا کردن فیوز قدیمی سوخته شده و اتصال یک فیوز متناسب جدید است. تا فیوزی وجود نداشته باشد هیچ نوع ارتباطی نیز برای روشن شدن کمپرسور برقرار نخواهد شد؛ زیرا راه عبور برق از مرکز به سمت کولر مسدود بوده بنابراین باید در نمایندگی تعمیر کولر گازی گری در مشهد برای تعمیر کولر گازی در مشهد اقدام شود.

تعمیر کولر گازی گری در مشهد

ایجاد نقص در سوپاپ کمپرسور

کمپرسور دارای قطعه ای به نام سوپاپ هست. این قطعه زمانی که کمپرسور بیش از حد روشن و در حال فعالیت بوده باشد به علت گرم شدن زیاد، ممکن است آسیب ببیند که در این شرایط باید در نمایندگی تعمیر کولر گازی گری در مشهد کلیه سوپاپ های تعبیه شده در این دستگاه بررسی شده تا عامل رخنه و آسیب در سوپاپ مشخص گردد.

کربن یک عامل مخرب برای سوپاپ کولر گازی محسوب می شود؛ بنابراین هنگامی که در جریان معاینه در نمایندگی تعمیر کولر گازی گری در مشهد مشخص شد که  درون سوپاپ کمپرسور کربن نفوذ کرده در چنین شرایطی اسباب خراب شدن سوپاپ کمپرسور و نیاز به تعمیرات آن در نمایندگی تعمیر کولر کازی گری در مشهد وجود دارد.

بر همین اساس در نمایندگی تعمیر کولر گازی گری در مشهد سوپاپ ها تعمیر شده ولی اگر به هر نحوی امکان تعمیرات این قطعه کمپرسور وجود نداشت باید کمپرسور کولر گازی را تعویض کرد. اما گاهی با یک فرآیند روغن کاری ساده مشکل سوپاپ های این قطعه برطرف شده و کمپرسور شروع به کار می کند.

مرکز تعمیرات کولر گازی گری در مشهد

رفع مشکل عمل نکردن ترموستات در نمایندگی تعمیر کولر گازی گری در مشهد

به طور کلی برای رخ دادن مشکل در این قطعه عوامل متعدد و حتی قطعات دیگر نیز می توانند نقشی دخالت گونه داشته باشند؛ به طور مثال، هنگامی که کولر گازی با مشکل داشتن گاز مبرد روبرو شده باشد، این کمبود گاز بر روی کارایی ترموستات نیز اثر خواهد گذاشت و عملا باعث عدم فعالیت آن می شود.

علاوه بر این زمانی که قطعه موسوم به تخلیه صدمه دیده باشد ایجاد آسیب در آن، ترموستات دستگاه کولر گازی را نیز در گیر خرابی کرده و باعث می شود که در نمایندگی تعمیر کولر گازی گری در مشهد باید به تعمیر هر دو قطعه سیستم تخلیه و ترموستات پرداخته شود.

ممکن است نقص به وجود آمده در کولر گازی به دلیل اشکالات لوله موئین باشد که در چنین شرایطی هنگام تعمیرات در نمایندگی کولر گازی گری در مشهد به صورت دقیق ابعاد این لوله محاسبه می شود تا بتوان لوله ای متناسب را انتخاب نمود که با تعبیه درست آن در نمایندگی تعمیر کولر گازی گری در مشهد ترموستات درست شود.

نمایندگی تعمیر کولر گازی گری در مشهد

روشن بودن کولر گازی اما خاموش بودن ترموستات

موارد مختلفی زمینه ساز این مشکل در کولر گازی هست به طور مثال،  این مشکل می تواند از یک قطعه خراب شروع شود، البته گاهی فعال نبودن ترموستات می تواند به دلیل باز بودن درب اتاق  باشد.

هنگامی که درب یک اتاق و یا روزنه های موجود در آن باز باشد در این شرایط ترموستات شروع به کار نمی کند، به این صورت که کولر روشن بوده و همزمان در حال فعالیت نیز هست اما هیچ هوایی از آن خارج نمی شود.

در چنین شرایطی بدون هیچ اقدام تعمیراتی در نمایندگی کولر گازی  گری در مشهد می توان با بستن تمام دریچه های موجود به ترموستات برای راه اندازی کمک نمود.

علاوه بر این مورد ممکن است عدم راه افتادن ترموستات به دلیل اشکالات ایجاد شده در اپراتور باشد، این اشکالات می تواند شامل برفک زدگی بیش از حد اپراتور و یا نفود گرد و خاک در آن باشد که در هر شرایط تا اپراتور در نمایندگی تعمیر کولر گازی گری در مشهد به طور کامل رفع نقص نشده ترموستات روشن‌نخواهد شد.

گاهی عدم کار ترموستات می تواند فضای بزرگ یک منزل در برابر کولر گازی تعبیه شده بر روی دیوار آن باشد. با توجه به این که حجم و توان قطعات یک کولر گازی تحت تاثیر ابعاد اندازه آن قرار دارد؛ بنابراین باید قبل از تهیه حتما به فضای  توجه شود؛ زیرا ترموستات یک کولر در شرایطی که کولر برای یک اتاق کوچک باشد کار نمی کند. رعایت این مساله می تواند سبب شود که ترمسوتات برای تعمیر به نمایندگی کولر گازی گری در مشهد نیاز نداشته باشد.

مساله دیگر که می تواند ایجاد کننده این مشکل باشد گرفتگی فیلترهای کناره اسپلیت بیرونی هست، زمانی که این فیلترها کناره پر از خاک های پراکنده محیط شده باشند ترموستات قادر به روشن شدن نخواهد بود که همین مورد در نمایندگی تعمیر کولر گازی گری بر اساس اصول صحیح شستشوی این بخش رفع عیب و نقص خواهد شد.

مناطق تحت پوشش و  نمایندگی کولر گازی گری در مشهد:

نمایندگی کولر گازی گری در مشهد | مرکز تعمیرات کورنیدو به دلیل داشتن تکنسین های متعدد و با تجربه در سراسر مشهد ، این امکان را برای شما فراهم می آورد که در کوتاه ترین زمان ممکن و با هماهنگی های لازم، در محل شما حضور یابند و آماده ارائه خدمات به شما همشهریان عزیز باشد.

شماره تماس : 05132288866

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *