مراحل ثبت درخواست تعمیر کولر گازی گری در اهواز

نمایندگی تعمیر کولر گازی گری در اهواز | خدمات سرویس و تعمیر کولر گازی در اهواز

نمایندگی تعمیر کولر گازی گری در اهواز با برخورداری از تکنسین ها و مهندسین متخصص، ماهر و کارآمد در زمینه سرویس،نصب و تعمیر کولر گازی گری، یک مرکز تخصصی و منحصر به فرد در اهواز بوده و به طور شبانه روزی و بی وقفه مشغول خدمات رسانی به مشتریان محترم می باشد. آشنایی و به روز بودن نیروهای این مرکز به فناوری های جدید و نوین دنیا و همچنین توانایی منحصر به فرد این نیرو ها، در زمینه تعمیر و سرویس انواع مختلف کولر گازی باعث شده است که خدمات و سرویس دهی به این دستگاه ها، بدون نیاز به جابجایی، در محل انجام گرفته تا هزینه تعمیر کولر گازی گری در اهواز برای مشتریان گرامی تا بیست درصد کاهش یابد.

۹ دلیل انتخاب نمایندگی تعمیر کولر گازی گری در اهواز:

  • دارای تکنسین های با سابقه کاری حداقل ۸ سال و مختص تعمیرات کولر گازی
  • تکنسین های دوره دیده و آشنا به زبان
  • سعی در تعمیر قطعات و اجتناب از تعویض آن
  • حداقل زمان برای حاضر شدن در منزل و شرکت شما منطبق بر وقت تعیین شده شما
  • تعمیر با نرخ مصوب اتحادیه و نهادهای نظارتی
  • ضمانت نامه و گارانتی قطعات از شش تا ۳۶ ماه
  • استفاده از قطعات فابریکی و اورجینال
  • سرویس دهی به طور شبانه روزی، حتی در تعطیلات رسمی و جمعه ها 
  • تعمیر در محل (به هیچ عنوان دستگاه از خانه شما خارج نمی شود).
نمایندگی تعمیرات کولر گازی گری در اهواز
تعمیرات کولر گازی گری در اهواز

۱۶ دلیل عمده مشتریان جهت تعمیر کولر گازی گری در اهواز :

  • ۱- نداشتن سرمای کافی و مطبوع
  • ۲ –  یخ زدن پنل و یا کندانسور
  • ۳- آبریزش از کنار و یا جلوی پنل داخلی
  • ۴ – سر و صدای اضافی و لرزش بیش از حد در یونیت داخلی و خارجی
  • ۵- نداشتن گرمای کافی و مطبوع در فصل سرما
  • ۶ – خارج نشدن آب از لوله درین کولر گازی
  • ۷- روشن نشدن کولر گازی و یا صفحه نمایش
  • ۸ – روشن شدن دستگاه و استارت نخوردن کمپرسور
  • ۹ – مشاهده پیغام خطا و یا ارور دادن
  • ۱۰- سرویس سالیانه دستگاه جهت سرمادهی بیشتر
  • ۱۱ – کار نکردن کنترل دستگاه
  • ۱۲- لوله کشی توکار ساختمان ها، سازمانها و منازل مسکونی
  • ۱۳- نصب کولر گازی و اسپلیت
  • ۱۴- خاموش نشدن کمپرسور و کار کردن مداوم
  • ۱۵- پریدن فیوز خانه به هنگام روشن شدن موتور
  • ۱۶- عدم کارکرد فن

نمایندگی تعمیر کولر گازی گری در اهواز

در این مقاله به تعمیر و یا تعویض قطعات کولرهای گازی گری شما با قطعاتی اصل می پردازیم. نمایندگی کولر گازی گری در اهواز دارای مجوز رسمی از مراکز معتبر است.

در این بخش به بررسی بعضی از مشکلات رایج کولرهای گازی گری توسط نمایندگی تعمیر کولر گازی گری در اهواز می پردازیم.

چرا کولر گازی گری شما خاموش شده است و دیگر کار نمی کند؟ برای حل این مسئله باید چه اقدامی انجام دهید؟

جریان برق را بررسی کنید. پریز و دوشاخه را بررسی کنید که سالم باشند. اگر کولر گازی گری برق داشته باشد امکان دارد کمپرسور دچار مشکل شده باشد. برای تعمیر کولر گازی در اهواز با نمایندگی تعمیر کولر گازی گری در اهواز تماس حاصل فرمایید.

نمایندگی تعمیر کولر گازی گری در اهواز

اگر کولر گازی گری شما باد گرم می دهد برای برطرف کردن آن باید چه اقدامی انجام دهید؟

اول فیلتر های کولر گازی گری خود را چک کنید. فیلتر های کولر گازی شما باید تمیز باشند. همچنین ممکن است گاز مبرد کولر گازی گری شما کم باشد. کمپرسور را بررسی کنید که سالم باشد.

اگر کولر گازی گری برفک بزند برای حل آن چه اقدامی باید انجام دهید؟

ممکن است فن کولر گازی گری شما خراب باشد. اگر خراب باشد توانایی بیرون دادن باد سرد را ندارد. این عامل باعث می‌شود که هوای سرد در آن بماند و یخ بزند. همچنین ممکن است   حجم گاز کولر گازی گری شما کم باشد. یا لوله ها شکاف داشته باشند. اگر مشکل شما حل نشد فقط کافی است تا با نمایندگی تعمیر کولر گازی گری در اهواز تماس بگیرید.

اگر کولر گازی گری شما سر و صدای زیادی داشته باشد باید چه اقدامی انجام دهیم؟

معمولا ایجاد سر و صدای زیاد کولر گازی گری به سبب فن آن است. همچنین ممکن است قطعات درون کولر گازی گری شما آسیب دیده باشند. همچنین ممکن است کمپرسور در کندانسور  کولر گازی شل شده باشد. برای برطرف کردن این مشکل تنها کافی است تا با نمایندگی تعمیر کولر گازی گری در اهواز تماس حاصل فرمایید.

نمایندگی کولر گازی گری در اهواز

اگر کولر گازی گری هنگام کار کردن متوقف شود و خاموش شود برای حل آن چه اقدامی باید انجام دهیم؟

اورلود شدن کولر گازی گری شما، همچنین آسیب دیدن قطعات برد کولر گازی گری یا سوختن خازن کولر از دلایل آن به شمار می آیند. باید حتما افراد متخصص آن را بررسی کنند. برای تعمیر آن با نمایندگی تعمیر کولر گازی گری در اهواز تماس حاصل فرمایید.

اگر از کولر گازی گری شما آب خارج شود باید چه اقدامی انجام دهید؟

ممکن است کولر گازی گری شما یخ زده باشد و نشت آب ناشی از آن باشد. وقتی کولر گازی را خاموش کردید و گرما بیش تر شد، یخ کولر گازی گری شما آب می شود. همچنین ممکن است لوله ترک خورده باشد. اگر مشکل برطرف نشد فقط کافی است تا با نمایندگی تعمیر کولر گازی گری در اهواز تماس حاصل فرمایید.

چرا کولر گازی گری پس از زدن دکمه خاموشی خاموش نمی شود؟

ممکن است ترموستات کولر گازی گری شما خراب شده باشد. فیلترهای کولر گازی را بررسی کنید که تمیز باشند. ممکن است سیم ترموستات کولر گازی کوتاه باشد. همچنین فن کولر    گازی را بررسی کنید که گیر نکرده باشد. اگر فیلتر کولر گازی مشکل داشته باشد شما نیز می‌توانید آن را برطرف کنید.

برای تعمیر این مشکل تنها کافی است تا با نمایندگی تعمیر کولر گازی گری در اهواز تماس بگیرید.

چرا کولر گازی گری بوی نامطبوعی می دهد؟ برای برطرف کردن آن چه اقدامی باید انجام دهید؟

ممکن است در کولر گازی گری شما قارچ وجود داشته باشد. و یا ممکن است موتور کولر گازی گری شما آسیب دیده باشد. اگر لوله خروجی کولر گازی گری بسته باشد ممکن است بوی نامطبوعی بدهد.

تعمیر کولر گازی گری در اهواز

بررسی بعضی از ارورهای کولر گازی گری توسط نمایندگی تعمیر کولر گازی گری در اهواز:

ارور E1 کولر گازی گری به این معنی است که فشار بالایی از گاز مبرد به کولر گازی گری وارد شده است. برای حل این مشکل با نمایندگی تعمیر کولر گازی گری در اهواز تماس بگیرید.

ارور E2 در کولرهای گازی گری به این معنا است که کولر گازی گری برفک زده است. امکان دارد جریان هوا در یونیت داخلی یا نرمال کم باشد و فن سرعت پایینی داشته باشد.

ارور یا کد خطای E3 کولر گازی گری به معنی محافظت فشار کم از کمپرسور کولر گازی گری است. برای حل این مشکل با نمایندگی کولر گازی گری در اهواز تماس بگیرید.

آرزوی یا کد خطای E4 به معنی افزایش درجه حرارت خروجی کمپرسور کولر گازی گری است. برای حل این مشکل با نمایندگی کولر گازی گری در اهواز تماس بگیرید.

ارور E5 نشان می دهد که جریان ورودی ولتاژ بیش از اندازه افزایش پیدا کرده است. ممکن است اواپراتور نیز آلوده شده باشد. همچنین ممکن است ولتاژ تامین ثبات نداشته باشد.

برای حل این مشکل فقط کافی است تا با نمایندگی کولر گازی گری در اهواز تماس بگیرید.

E6 این کد خطا به این معناست که اتصال بین یونیت داخلی و یونیت خارجی کولر گازی گری قطع شده. برای برطرف کردن این مشکل فقط کافی است تا با مشاوران نمایندگی کولر گازی گری در اهواز تماس حاصل فرمایید. در اسرع وقت آن را تعمیر می کنیم.

ارور E8 در کولر گازی گری به این معنا است که از افزایش درجه حرارت کولر حفاظت می کند. برای حل این مشکل فقط کافی است تا با نمایندگی تعمیر کولر گازی گری در اهواز تماس حاصل فرمایید.

کد خطا یا ارور F1 به این معناست که در محفظه داخلی کولر گازی گری شما اتصال کوتاه یا باز هست.

سخن پایانی:

نمایندگی تعمیر کولر گازی گری در اهواز دارای مجوز رسمی تعمیرات است. نمایندگی کولر گازی گری در اهواز برای تعویض قطعات کولر گازی گری شما از قطعات درجه یک استفاده می کند.

پس برای این که کولر گازی گری شما با حداکثر کیفیت تعمیر و یا تعویض شود با مشاوران تعمیر کولر گازی گری در اهواز تماس حاصل فرمایید.

مناطق تحت پوشش و نمایندگی تعمیر کولر گازی گری در اهواز:

تعمیر کولر گازی گری در اهواز | مرکز تعمیرات کورنیدو به دلیل داشتن تکنسین های متعدد و با تجربه در سراسر اهواز ، این امکان را برای شما فراهم می آورد که در کوتاه ترین زمان ممکن و با هماهنگی های لازم، در محل شما حضور یابند و آماده ارائه خدمات به شما همشهریان عزیز باشد.

شماره تماس : 06191011297

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *