مراحل ثبت درخواست نمایندگی تعمیر کولر گازی گرین در مشهد

نمایندگی تعمیر کولر گازی گرین در مشهد | خدمات سرویس و تعمیر کولر گازی گرین در مشهد

نمایندگی تعمیر کولر گازی گرین در مشهد با برخورداری از تکنسین ها و مهندسین متخصص، ماهر و کارآمد در زمینه سرویس،نصب و تعمیرات کولر گازی گرین ، یک مرکز تخصصی و منحصر به فرد در مشهد بوده و به طور شبانه روزی و بی وقفه مشغول خدمات رسانی به مشتریان محترم می باشد. آشنایی و به روز بودن نیروهای این مرکز به فناوری های جدید و نوین دنیا و همچنین توانایی منحصر به فرد این نیرو ها، در زمینه تعمیر و سرویس انواع مختلف کولر گازی باعث شده است که خدمات و سرویس دهی به این دستگاه ها، بدون نیاز به جابجایی، در محل انجام گرفته تا هزینه تعمیرات کولر گازی گرین در مشهد برای مشتریان گرامی تا بیست درصد کاهش یابد.

۹ دلیل انتخاب نمایندگی کولر گازی گرین در مشهد:

  • دارای تکنسین های با سابقه کاری حداقل ۸ سال و مختص تعمیرات کولر گازی
  • تکنسین های دوره دیده و آشنا به زبان
  • سعی در تعمیر قطعات و اجتناب از تعویض آن
  • حداقل زمان برای حاضر شدن در منزل و شرکت شما منطبق بر وقت تعیین شده شما
  • تعمیر با نرخ مصوب اتحادیه و نهادهای نظارتی
  • ضمانت نامه و گارانتی قطعات از شش تا ۳۶ ماه
  • استفاده از قطعات فابریکی و اورجینال
  • سرویس دهی به طور شبانه روزی، حتی در تعطیلات رسمی و جمعه ها 
  • تعمیر در محل (به هیچ عنوان دستگاه از خانه شما خارج نمی شود).
نمایندگی تعمیرات کولر گازی گرین در مشهد
تعمیرات کولر گازی گرین در مشهد

۱۶ دلیل عمده مشتریان جهت تعمیر کولر گازی گرین در مشهد :

  • ۱- نداشتن سرمای کافی و مطبوع
  • ۲ –  یخ زدن پنل و یا کندانسور
  • ۳- آبریزش از کنار و یا جلوی پنل داخلی
  • ۴ – سر و صدای اضافی و لرزش بیش از حد در یونیت داخلی و خارجی
  • ۵- نداشتن گرمای کافی و مطبوع در فصل سرما
  • ۶ – خارج نشدن آب از لوله درین کولر گازی
  • ۷- روشن نشدن کولر گازی و یا صفحه نمایش
  • ۸ – روشن شدن دستگاه و استارت نخوردن کمپرسور
  • ۹ – مشاهده پیغام خطا و یا ارور دادن
  • ۱۰- سرویس سالیانه دستگاه جهت سرمادهی بیشتر
  • ۱۱ – کار نکردن کنترل دستگاه
  • ۱۲- لوله کشی توکار ساختمان ها، سازمانها و منازل مسکونی
  • ۱۳- نصب کولر گازی و اسپلیت
  • ۱۴- خاموش نشدن کمپرسور و کار کردن مداوم
  • ۱۵- پریدن فیوز خانه به هنگام روشن شدن موتور
  • ۱۶- عدم کارکرد فن

نمایندگی تعمیر کولر گازی گرین در مشهد

هزاران نفر هستند که در حین استفاده از کولرهای گازی به مشکل برخورد می‌کنند. خرابی کولر گازی اتفاقی دور از ذهن نیست و ممکن است هرکسی را درگیر سازد. برای تعمیر این دستگاه شما نیاز به تخصص کافی و اشنایی با قطعات داخلی سازنده دستگاه خود خواهید داشت. نمایندگی تعمیر کولر گازی گرین در مشهد یکی از مراکزی است که با نیروهای ماهر و متخصص خود آماده ارائه خدمات به شما می‌باشد.

تعمیرات کولر گازی در محل شما را از دردسرهای زیادی نجات می‌دهد. تخصص تعمیرکاران و تسلط آن‌ها روی تعمیر کولر گازی در مشهد خیال شما را راحت خواهد کرد. با مراجعه به کارشناسان ما برای تعمیرات کولر گازی نیاز به پرداخت هزینه‌های بی‌دلیل و اضافی نداشته و قطعاتی با کیفیت و اصل را در کولر خود جایگزین خواهید داشت. تنها کافی است هر زمان نیاز بود یک تماس با نمایندگی کولر گازی گرین در مشهد داشته باشید.

نمایندگی تعمیر کولر گازی گرین در مشهد

بررسی علت نشتی آب به کمک نمایندگی تعمیر کولر گازی گرین در مشهد

بهتر است بدانید نشتی آب در کولرهای گازی تنها یک دلیل ثابت نداشته و موارد متعددی می‌توانند این مشکل را ایجاد کنند. شما برای حل مسئله نیاز به بررسی تک‌تک این قطعات دارید. در صورت نیاز برای دریافت کمک با نمایندگی تعمیر کولر گازی گرین در مشهد تماس بگیرید. اگر خودتان قصد رفع مشکل را دارید عیب‌یابی را از مسیر تخلیه آب در کولر گازی شروع کنید.

بسته شدن مسیر آب به هر دلیلی که باشد مانع از خارج شدن آب‌های اضافی از دستگاه خواهد شد. در نتیجه شما نشتی آب را در کولر گازی خواهید دید. زنگ زدگی در مسیر تخلیه نیز می‌تواند مشکل‌ساز شده باشد و نیاز به رسیدگی و تعمیرات خواهد داشت. اگر ایرادی در این بخش‌ها نبود سالم بودن پمپ را بررسی کرده و در نهایت برای پیدا کردن موارد دیگر با نمایندگی تعمیر کولر گازی گرین در مشهد تماس داشته باشید.

بررسی علت نشتی آب از بیرون کولر گازی گرین

قبل از اینکه بخواهید در مورد نشتی آب از بخش بیرونی دستگاه خود کمک خواسته و با نمایندگی تعمیر کولر گازی گرین در مشهد تماس بگیرید باید بدانید گاهی این اتفاق عادی است. همیشه نشتی آبی بیرونی نشان‌دهنده مشکلی نبوده و گاهی تنها به دنبال گرم بودن زیاد هوای بیرون اتفاق می‌افتد. رطوبت زیادی در طول روزهای گرم در زیر کندانسور جمع خواهد شد و شما شاهد چکه کردن آب هستید.

تا زمانی که کولر شما به درستی کار خود را انجام داده و با مشکلی مواجه نشده باشد نشتی آب از بخش بیرونی عادی است و نیاز به رسیدگی خاصی ندارد. دقت داشته باشید گاهی سرمای زیاد نیز این مشکل را ایجاد می‌کند. یخ زدن بدنه به دنبال سرمای زیاد باعث نشتی آب خواهد شد. اگر زمانی در کنار این اتفاق شاهد مشکلات دیگری نیز در روند کار دستگاه خود بودید برای بررسی دقیق‌تر با کارشناسان در نمایندگی کولر گازی گرین در مشهد تماس داشته باشید.

تعمیر کولر گازی گرین در مشهد

بررسی علت یخ زدن کولر گازی گرین

دلایل زیادی هستند که باعث دیده شدن برفک و یخ‌زدگی در کولر گازی خواهند شد. این برفک‌ها ممکن است در جاهای متفاوتی از کولر شما دیده شوند. در بسیاری از موارد شکل‌گیری یخ و برفک نتیجه کم شدن شارژ گاز مبرد در دستگاه شماست. می‌توانید برای شارژ مجدد با نمایندگی تعمیر کولر گازی گرین در مشهد در تماس باشید.

کمبود گاز می‌تواند به شکل یخ‌زدگی لوله‌های عبور گاز یا پنل خود را نشان دهد. در صورت مناسب بودن سطح گاز مبرد علت دیگری که نیاز به بررسی خواهد داشت کم شدن جریان هوا در کویل‌های اواپراتور در دستگاه شما می‌باشد. اگر برای این کار به کمک نیاز دارید با ما در نمایندگی تعمیر کولر گازی گرین در مشهد تماس بگیرید.

مرکز تعمیر کولر گازی گرین در مشهد

بررسی علت شنیده شدن صدای زیاد در کولر گازی گرین

یکی از دلایلی که باعث ایجاد صدای زیاد دستگاه در حین کار می‌شود فیلتر آن است. کثیفی زیاد فیلتر می‌تواند این اتفاق را به دنبال داشته باشد. در چنین شرایطی تنها کافی است فیلتر را خوب و کامل تمیز کنید. اگر صدا هنوز ادامه داشت باید بدانید اصلاً عادی نبوده و حتماً باید به فکر یافتن علت آن باشید. می‌توانید از نمایندگی تعمیر کولر گازی گرین در مشهد راهنمایی بخواهید.

گاهی خراب شدن بلبرینگ باعث شنیده شدن صدای زیاد در حین کار دستگاه می‌شود. برخی مواقع فن کولر خراب شده یا کویل‌های آن آسیب دیده‌اند. ممکن است علت تراز نبودن دستگاه شما یا خرابی قطعات دیگر آن باشد. اگر نتوانستید خودتان علت صدا را پیدا کنید با نمایندگی کولر گازی گرین در مشهد تماس داشته باشید.

بررسی علت خنک نبودن باد کولر به کمک نمایندگی تعمیر کولر گازی گرین در مشهد

اگر فکر می‌کنید کولر شما به قدر کافی محیط را خنک نمی‌کند و از متناسب بودن ظرفیت آن با ابعاد محیط اطمینان دارید بد نیست نگاهی به دریچه‌های کولر گازی خود بیندازید. بسته بودن دریچه‌ها مانع از خنک شدن محیط شما خواهد شد. اگر ایرادی در باز ماندن دریچه‌ها ایجاد شده است می‌توانید برای رفع آن با نمایندگی تعمیر کولر گازی گرین در مشهد در تماس باشید.

علت دیگر خنک نبودن باد کولر گازی شما نبود گاز کافی در دستگاه است. لازم است در دوره‌های مرتبی کولر گازی توسط کارشناسان بررسی شده و در صورت نیاز گاز آن شارژ شود. در ادامه باید ترموستات را بررسی کرده و دمای آن را مجدداً تنظیم کنید. اگر مشکل شما ادامه داشت از کارشناسان ما در نمایندگی کولر گازی گرین در مشهد کمک بخواهید.

نمایندگی کولر گازی گرین در مشهد

قطع و وصل شدن مکرر کولر گازی گرین

اگر کولر گازی شما روشن شده اما مرتب قطع و وصل می‌شود برای جلوگیری از بروز آسیب‌های جبران‌ناپذیر در قطعات باید هرچه زودتر به فکر تعمیر آن باشید. اگر تخصص ندارید با نمایندگی تعمیر کولر گازی گرین در مشهد تماس گرفته و در غیر این صورت به سراغ اورلود بروید. اگر ایرادی در این بخش دیده شد آن را برطرف نموده و در غیر این صورت عیب‌یابی بخش‌های دیگر را ادامه دهید.

لازم است ترموستات را نگاهی انداخته و از درست بودن تنظیمات صورت گرفته در آن اطمینان یابید. در مرحله بعد بررسی کنید مشکلی باعث افزایش فشار در سیستم شما و قطعی آن نمی‌شود. برای مثال ممکن است به دنبال کافی نبودن میزان هوای جریان یافته در کندانسور فشار زیاد شده یا دیده شدن هوا در سیستم تخلیه منجر به افزایش فشار در سیستم گردد.

مناطق تحت پوشش و  نمایندگی کولر گازی گرین در مشهد:

نمایندگی کولر گازی گرین در مشهد | مرکز تعمیرات کورنیدو به دلیل داشتن تکنسین های متعدد و با تجربه در سراسر مشهد ، این امکان را برای شما فراهم می آورد که در کوتاه ترین زمان ممکن و با هماهنگی های لازم، در محل شما حضور یابند و آماده ارائه خدمات به شما همشهریان عزیز باشد.

شماره تماس : 05132288866

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *