مراحل ثبت درخواست تعمیر کولر گازی گرین در اهواز

نمایندگی تعمیر کولر گازی گرین در اهواز | خدمات سرویس و تعمیر کولر گازی در اهواز

نمایندگی تعمیر کولر گازی گرین در اهواز با برخورداری از تکنسین ها و مهندسین متخصص، ماهر و کارآمد در زمینه سرویس،نصب و تعمیر کولر گازی گرین ، یک مرکز تخصصی و منحصر به فرد در اهواز بوده و به طور شبانه روزی و بی وقفه مشغول خدمات رسانی به مشتریان محترم می باشد. آشنایی و به روز بودن نیروهای این مرکز به فناوری های جدید و نوین دنیا و همچنین توانایی منحصر به فرد این نیرو ها، در زمینه تعمیر و سرویس انواع مختلف کولر گازی باعث شده است که خدمات و سرویس دهی به این دستگاه ها، بدون نیاز به جابجایی، در محل انجام گرفته تا هزینه تعمیر کولر گازی گرین در اهواز برای مشتریان گرامی تا بیست درصد کاهش یابد.

۹ دلیل انتخاب نمایندگی تعمیر کولر گازی گرین در اهواز:

  • دارای تکنسین های با سابقه کاری حداقل ۸ سال و مختص تعمیرات کولر گازی
  • تکنسین های دوره دیده و آشنا به زبان
  • سعی در تعمیر قطعات و اجتناب از تعویض آن
  • حداقل زمان برای حاضر شدن در منزل و شرکت شما منطبق بر وقت تعیین شده شما
  • تعمیر با نرخ مصوب اتحادیه و نهادهای نظارتی
  • ضمانت نامه و گارانتی قطعات از شش تا ۳۶ ماه
  • استفاده از قطعات فابریکی و اورجینال
  • سرویس دهی به طور شبانه روزی، حتی در تعطیلات رسمی و جمعه ها 
  • تعمیر در محل (به هیچ عنوان دستگاه از خانه شما خارج نمی شود).
نمایندگی تعمیرات کولر گازی گرین در اهواز
تعمیرات کولر گازی گرین در اهواز

۱۶ دلیل عمده مشتریان جهت تعمیر کولر گازی گرین در اهواز :

  • ۱- نداشتن سرمای کافی و مطبوع
  • ۲ –  یخ زدن پنل و یا کندانسور
  • ۳- آبریزش از کنار و یا جلوی پنل داخلی
  • ۴ – سر و صدای اضافی و لرزش بیش از حد در یونیت داخلی و خارجی
  • ۵- نداشتن گرمای کافی و مطبوع در فصل سرما
  • ۶ – خارج نشدن آب از لوله درین کولر گازی
  • ۷- روشن نشدن کولر گازی و یا صفحه نمایش
  • ۸ – روشن شدن دستگاه و استارت نخوردن کمپرسور
  • ۹ – مشاهده پیغام خطا و یا ارور دادن
  • ۱۰- سرویس سالیانه دستگاه جهت سرمادهی بیشتر
  • ۱۱ – کار نکردن کنترل دستگاه
  • ۱۲- لوله کشی توکار ساختمان ها، سازمانها و منازل مسکونی
  • ۱۳- نصب کولر گازی و اسپلیت
  • ۱۴- خاموش نشدن کمپرسور و کار کردن مداوم
  • ۱۵- پریدن فیوز خانه به هنگام روشن شدن موتور
  • ۱۶- عدم کارکرد فن

نمایندگی تعمیر کولر گازی گرین در اهواز

 امروزه وسایل الکترونیکی همچون کولر گازی ها یا کولرهای دو تکه کاربرد بسیار زیادی در خانه ها دارند. به خصوص در شهر های گرم کشور ایران همچون شهر اهواز، استفاده از انواع کولر ها همچون کولر گازی ها بسیار رایج است. یکی از باکیفیت ترین کولر گازی هایی که در بازار های فروش لوازم خانگی یافت می شود، کولر گازی گرین است. با وجود کیفیت بسیار بالای این دستگاه در برخی مواقع این امکان وجود دارد که ایراد ها و نقص هایی در آن به وجود آید که در این صورت کاربران و دارندگان ملزم هستند هر چه سریع تر اقدام به تعمیر دستگاه خود کنند تا علاوه بر آسایش و راحتی خود، ضرر های بیشتری را متحمل نشود.

برای تعمیر کولر گازی در اهواز نمایندگی های بسیار زیادی در سراسر کشور ایران و همچنین شهر اهواز وجود دارد که به کاربران در تعمیر لوازم خانگی خود کمک می کنند. یکی از این نمایندگی ها، نمایندگی تعمیر کولر گازی گرین در اهواز است. متخصصان و کارشناسان بسیار خبره و با تجربه ای در نمایندگی تعمیر کولر گازی گرین در اهواز مشغول به کار هستند. بنابراین کاربران و دارندگان می‌ توانند تعمیر دستگاه خود را به نمایندگی کولر گازی گرین در اهواز بسپارند.

تعمیر کولر گازی گرین در اهواز

 ارور ها و خطا های رایج کولر گازی گرین

 اغلب وسایل الکترونیکی همچون کولر های گازی و کولر های دو تکه دارای صفحه نمایشگری هستند که ایراد ها و نقص های آن ها به صورت ارور بر روی این صفحات نمایشگر نمایش داده می شود. هر ارور بیانگر یک ایراد یا نقص مشخص در کولر گازی گرین می باشد. بنابراین لازم است افراد با معانی این ارور ها و کد خطا ها آشنا شوند تا در صورت مواجه شدن با آن ها بتوانند ایراد دستگاه خود را تشخیص داده و اقدام به تعمیر آن نمایند.

نمایندگی تعمیر کولر گازی گرین در اهواز دارای متخصصان و کارشناسان بسیار با تجربه ای است که دارای آشنایی کافی با معانی این ارور ها بوده و قادر هستند به راحتی این ارور ها را برطرف کنند. شما می توانید برای تعمیر دستگاه خود از نمایندگی کولر گازی گرین در اهواز کمک بگیرید.  در ادامه به شرح برخی از رایج ترین ارور ها و خطا های این کولر گازی می پردازیم.

تعمیر کولر گازی گرین در صورت بروز ارور و کد خطا A1

 زمانی کاربران و دارندگان این ارور و کد خطا را بر روی صفحه نمایشگر دستگاه خود مشاهده می‌ کنند که ایراد و نقصی در سنسور دمای یونیت داخلی دستگاه وجود داشته باشد. بنابراین پیشنهاد می‌ شود این سنسور را با دقت مورد بررسی قرار دهید و در صورت نیاز اقدام به تعمیر آن نمایید. شما می‌ توانید برای تعمیرات کولر گازی خود از نمایندگی تعمیر کولر گازی گرین در اهواز کمک بگیرید. متخصصان و تکنسین‌ های بسیار با تجربه ای در نمایندگی تعمیر کولر گازی گرین در اهواز مشغول به کار هستند.

نمایندگی های تعمیر کولر گازی گرین در اهواز

 تعمیر کولر گازی گرین در صورت بروز ارور و کد خطا A2

 اگر ایراد و نقصی در سنسور و حسگر دمای اپراتور کولر گازی گرین وجود داشته باشد، کاربران کد خطا و ارور A2 را بر روی صفحه نمایشگر دستگاه خود مشاهده خواهند کرد. بنابراین لازم است این سنسور را با دقت مورد بررسی قرار داده و در صورت نیاز آن را تعمیر کند. متخصصان و تکنسین های بسیار با تجربه ای که در نمایندگی تعمیر کولر گازی گرین در اهواز مشغول به کار هستند که می توانند به کاربران در تعمیر دستگاه خود یاری برسانند. بنابراین کاربران و دارندگان می‌ توانند با اطمینان خاطر تعمیرات دستگاه خود را به نمایندگی کولر گازی گرین در اهواز بسپارند.

 تعمیر کولر گازی گرین در صورت بروز ارور و کد خطا A5

 اگر ایراد و نقصی در پمپ آب پنل داخلی وجود داشته باشد، کاربران ارور A5 را بر روی صفحه نمایشگر دستگاه خود مشاهده خواهند کرد. همچنین اگر ایراد و نقصی در تخلیه آب وجود داشته باشد، این ارور را بر روی صفحه نمایشگر دستگاه خود مشاهده می کنید‌. شما می توانید برای تعمیر دستگاه خود از نمایندگی تعمیر کولر گازی گرین در اهواز کمک بگیرید. متخصصان و کارشناسان بسیار با تجربه ای در نمایندگی تعمیر کولر گازی گرین در اهواز مشغول به کار هستند.

نمایندگی کولر گازی گرین در اهواز

علت بروز ارور و کد خطا E8

 زمانی کاربران و دارندگان این ارور را بر روی صفحه نمایشگر دستگاه خود مشاهده می‌ کنند که ایراد و نقصی در برد یونیت داخلی دستگاه وجود داشته باشد. بنابراین پیشنهاد می‌ شود برای برطرف کردن ایراد این برد را با دقت مورد بررسی قرار داده و در صورت نیاز آن را تعمیر کنید. از آنجایی که تعمیر برد یونیت داخلی امری تخصصی می باشد، پیشنهاد می شود کاربران و دارندگان از نمایندگی تعمیر کولر گازی گرین در اهواز برای تعمیر دستگاه خود کمک بگیرند. متخصصان و تکنسین های بسیار با تجربه ای در نمایندگی کولر گازی گرین در اهواز مشغول به کار هستند.

راهکار در صورت بروز ارور و کد خطا A9 در کولر گازی گرین

 یکی دیگر از ارور های رایجی که ممکن است در کولر گازی گرین خود مشاهده کنید ارور و کد خطای A9 است. به طور کلی زمانی که  ایراد و نقصی در ارتباط بین یونیت داخلی و یونیت خارجی دستگاه وجود داشته باشد، کاربران این ارور و کد خطا را  بر روی صفحه نمایشگر دستگاه خود مشاهده خواهند کرد. بنابراین پیشنهاد می‌ شود اتصالات بین این دو یونیت را با دقت مورد بررسی قرار دهید. شما می توانید به این منظور از متخصصان و کارشناسان بسیار با تجربه ای که در نمایندگی تعمیرات کولر گازی گرین در اهواز مشغول به کار هستند، کمک بگیرید..

نمایندگی تعمیر کولر گازی گرین در اهواز

 سخن پایانی

 کولر گازی ها از جمله وسایلی هستند که در خانه ها کاربرد بسیار زیادی دارند به خصوص در فصول گرم سال استفاده از این وسایل افزایش خواهند یافت. البته لازم به ذکر است که در شهر های گرم سال همچون شهر اهواز در تمامی فصول سال از این وسایل استفاده می شود. بنابراین در صورتی که ایراد و نقصی در کولر گازی ها یا کولر های دو تکه به وجود آید، بسیاری از کار های افراد مختل شده و افراد بسیار اذیت خواهند شد. یکی از با کیفیت ترین کولر های گازی موجود در بازار های فروش لوازم خانگی، کولر گازی گرین است. با وجود کیفیت بالای این دستگاه این امکان وجود دارد که در برخی مواقع دچار ایراد و نقص هایی شود که در این صورت لازم است

 کاربران و دارندگان هر چه سریع تر اقدام به تعمیر دستگاه خود نمایند تا ضرر های بیشتری را متحمل نشوند. بدین منظور نمایندگی های بسیار زیادی در سرتاسر کشور وجود دارند که به تعمیرات کولر گازی می پردازند. از جمله این نمایندگی ها می توان به نمایندگی تعمیر کولر گازی گرین در اهواز اشاره کرد.

مناطق تحت پوشش و نمایندگی تعمیر کولر گازی گرین در اهواز:

تعمیر کولر گازی گرین در اهواز | مرکز تعمیرات کورنیدو به دلیل داشتن تکنسین های متعدد و با تجربه در سراسر اهواز ، این امکان را برای شما فراهم می آورد که در کوتاه ترین زمان ممکن و با هماهنگی های لازم، در محل شما حضور یابند و آماده ارائه خدمات به شما همشهریان عزیز باشد.

شماره تماس : 06134470344

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *