مراحل ثبت درخواست نمایندگی تعمیر کولر گازی کین در مشهد

نمایندگی تعمیر کولر گازی کین در مشهد | خدمات سرویس و تعمیر کولر گازی کین در مشهد

نمایندگی تعمیر کولر گازی کین در مشهد با برخورداری از تکنسین ها و مهندسین متخصص، ماهر و کارآمد در زمینه سرویس،نصب و تعمیرات کولر گازی کین، یک مرکز تخصصی و منحصر به فرد در مشهد بوده و به طور شبانه روزی و بی وقفه مشغول خدمات رسانی به مشتریان محترم می باشد. آشنایی و به روز بودن نیروهای این مرکز به فناوری های جدید و نوین دنیا و همچنین توانایی منحصر به فرد این نیرو ها، در زمینه تعمیر و سرویس انواع مختلف کولر گازی باعث شده است که خدمات و سرویس دهی به این دستگاه ها، بدون نیاز به جابجایی، در محل انجام گرفته تا هزینه تعمیرات کولر گازی کین در مشهد برای مشتریان گرامی تا بیست درصد کاهش یابد.

۹ دلیل انتخاب نمایندگی کولر گازی کین در مشهد:

  • دارای تکنسین های با سابقه کاری حداقل ۸ سال و مختص تعمیرات کولر گازی
  • تکنسین های دوره دیده و آشنا به زبان
  • سعی در تعمیر قطعات و اجتناب از تعویض آن
  • حداقل زمان برای حاضر شدن در منزل و شرکت شما منطبق بر وقت تعیین شده شما
  • تعمیر با نرخ مصوب اتحادیه و نهادهای نظارتی
  • ضمانت نامه و گارانتی قطعات از شش تا ۳۶ ماه
  • استفاده از قطعات فابریکی و اورجینال
  • سرویس دهی به طور شبانه روزی، حتی در تعطیلات رسمی و جمعه ها 
  • تعمیر در محل (به هیچ عنوان دستگاه از خانه شما خارج نمی شود).
نمایندگی تعمیرات کولر گازی کین در مشهد
تعمیرات کولر گازی کین در مشهد

۱۶ دلیل عمده مشتریان جهت تعمیر کولر گازی کین در مشهد :

  • ۱- نداشتن سرمای کافی و مطبوع
  • ۲ –  یخ زدن پنل و یا کندانسور
  • ۳- آبریزش از کنار و یا جلوی پنل داخلی
  • ۴ – سر و صدای اضافی و لرزش بیش از حد در یونیت داخلی و خارجی
  • ۵- نداشتن گرمای کافی و مطبوع در فصل سرما
  • ۶ – خارج نشدن آب از لوله درین کولر گازی
  • ۷- روشن نشدن کولر گازی و یا صفحه نمایش
  • ۸ – روشن شدن دستگاه و استارت نخوردن کمپرسور
  • ۹ – مشاهده پیغام خطا و یا ارور دادن
  • ۱۰- سرویس سالیانه دستگاه جهت سرمادهی بیشتر
  • ۱۱ – کار نکردن کنترل دستگاه
  • ۱۲- لوله کشی توکار ساختمان ها، سازمانها و منازل مسکونی
  • ۱۳- نصب کولر گازی و اسپلیت
  • ۱۴- خاموش نشدن کمپرسور و کار کردن مداوم
  • ۱۵- پریدن فیوز خانه به هنگام روشن شدن موتور
  • ۱۶- عدم کارکرد فن

نمایندگی تعمیر کولر گازی کین در مشهد

همانطور که می دانید خرابی کولر گازی به خصوص در فصل تابستان از دسته مسائل بسیار ناخوشایند می باشد که بسیاری از دارندگان و مصرف کنندگان کولر های گازی هم چون کولر گازی کین با آن مواجه شده و سپس در جهت تعمیر کولر گازی در مشهد اقدام می کنند.

نمایندگی کولر گازی کین در مشهد از دسته نمایندگی های معتبر در جهت تعمیرات کولر گازی کین در مشهد می باشد که با کمک تکنسین ها و سرویسکار های مجرب و ماهر در مجموعه خود می تواند افراد را در تعمیر اصولی و استاندارد کولر گازی یاری کند.

کولر گازی کین از دسته کولر گازی های بسیار محبوب می باشد اما دلایل مختلفی هم چون نصب غلط دستگاه و یا استفاده نادرست می تواند موجب ایجاد خرابی در کولر گازی شده و در کارکرد آن اختلال ایجاد کند.

بنا به پیچیدگی دستگاه و همچنین حساسیت بالا کولر گازی تعمیر آن به اطلاعات و دانش کافی در زمینه تعمیرات کولر گازی کین احتیاج دارد.

از همین رو بهتر است از دستکاری دستگاه بدون داشتن اطلاعات کافی در زمینه تعمیرات کولر گازی خودداری کرده و برای برطرف کردن مشکل دستگاه از نمایندگی تعمیر کولر گازی کین در مشهد یاری بگیرید.

در ادامه این مطلب به برخی از ایرادات رایج کولر گازی کین و همچنین نحوه تعمیر آن توسط نمایندگی تعمیر کولر گازی کین در مشهد خواهیم پرداخت.

نمایندگی تعمیر کولر گازی کین در مشهد

 

نشت آب از کولر گازی کین و بررسی آن توسط نمایندگی تعمیر کولر گازی کین در مشهد

هنگامی که کولر گازی کین با نشتی آب مواجه می شود احتمال یخ بستن قسمت داخلی پنل دستگاه وجود دارد. یعنی به زبان ساده هنگامی که کمپرسور دستگاه مشغول کار کردن است در قسمت داخلی محفظه کولر گازی یخ تشکیل شده و سپس بعد اتمام کار به صورت قطره های آب از داخل کولر گازی سرازیر می شوند.

دلیل دیگری که تکنسین ها و سرویسکار های نمایندگی تعمیر کولر گازی کین در مشهد در جهت مشکل نشتی آب دستگاه عنوان کرده اند گرفتگی و انسداد مسیر لوله های کولر گازی می باشد‌. همچنین اگر اتصالات مسیر لوله و نصب آن ها به درستی انجام نشده باشد دستگاه دچار نشتی می شود.

سوراخ شدن و یا آسیب دیدن لوله ها نیز از دیگر عوامل نشتی و چکیدن آب از کولر گازی کین به شمار می روند.

نشتی مداوم آب و برطرف نکردن این مشکل می تواند موجب به مشکل خوردن بیشتر دستگاه و همچنین خرابی دیوار محل نصب کولر گازی شود، پس بهتر است جهت برطرف کردن این ایراد با نمایندگی تعمیر کولر گازی کین در مشهد تماس حاصل کرده و از این مجموعه جهت تعمیر دستگاه یاری بگیرید.

تعمیر کولر گازی کین در مشهد

 

 کافی نبودن سرما کولر گازی کین و بررسی آن توسط نمایندگی تعمیر کولر گازی کین در مشهد

نمایندگی کولر گازی کین در مشهد عوامل مختلفی را در رابطه با دلایل مناسب نبودن مقدار سرما باد تولید شده توسط کولر گازی کین عنوان نموده است.

برای مثال اصلی ترین عاملی که موجب بروز این مشکل و خنک نبودن باد کولر گازی می شود، کوتاهی افراد در سرویس کردن آن است. هنگامی که زمان طولانی از سرویس کولر گازی گذشته باشد احتمال انسداد فیلتر ها یا کاهش شارژ مبرد کولر گازی وجود دارد.

از طرفی ایراد در کمپرسور یا کندانسور نیز از دیگر عوامل گرم شدن باد کولر گازی می باشند.

لازم به ذکر است که در برخی از مواقع  توان کولر گازی نسبت به حجم و ابعاد محیط پایین بوده و از همین رو قدرت کافی را برای خنک کردن محیط مورد نظر ندارد.

به طور کلی بهتر است برای رفع این مشکل و برطرف کردن ایراد خنک نبودن باد کولر گازی با نمایندگی تعمیر کولر گازی کین در مشهد تماس گرفته و از سرویسکار های این نمایندگی بخواهید برای بررسی بهتر دستگاه در محل شما حضور پیدا کرده و ایراد کولر گازی را برطرف کنند.

مرکز تعمیر کولر گازی کین در مشهد

 

تولید سر و صدا غیر عادی توسط کولر گازی کین

شنیدن سر و صدا های اضافی و غیر عادی از کولر گازی نیز از دیگر مسائلی می باشد که موجب نگرانی افراد شده و همچنین آرامش را از آن ها سلب می کند. در رابطه با این ایراد باید عارض شویم که ممکن است دستگاه شما به درستی بر روی محل مورد نظر قرار نگرفته باشد‌‌. همچنین نامناسب بودن محل قرار گیری کولر گازی نیز باعث ایجاد صدا های غیر عادی توسط دستگاه می شود.

از طرفی امکان شل بودن قطعات مختلف دستگاه و یا حتی از جای در آمدن آن ها نیز وجود دارد که این موضوع می‌ تواند آسیب های جدی را به همراه داشته و با گذشت زمان درصد خرابی کولر گازی را افزایش دهد.

البته در برخی مواقع ممکن است جسم خارجی به قسمت کمپرسور و یا کندانسور دستگاه وارد شده باشد که این مسئله با تمیز کردن این قسمت از دستگاه برطرف می شود.

اما به طور کلی بهتر است برای بررسی دقیق تر و اصولی تر کولر گازی کین با نمایندگی تعمیر کولر گازی کین در مشهد تماس گرفته و برطرف کردن این ایراد دستگاه را به تکنسین های نمایندگی کولر گازی کین در مشهد بسپارید.

نمایندگی کولر گازی کین در مشهد

 

کولر گازی تنها روی دور تند کار می کند

همانطور که می دانید کولر های گازی دارای قابلیت تنظیم درجه و مقدار سرعت دور تولید باد بوده و افراد می توانند با توجه به دما محیط مقدار دور دلخواه خود را با کمک ریموت و کنترل دستگاه تنظیم کنند.

اما گاهی بنا به دلایلی هم چون آسیب دیدن کلید و یا ایجاد یک سری اختلالات در تنظیمات کلید کولر تنها در دور تند کار می کند.

برای رفع این مشکل دستگاه بهتر است دفترچه راهنما کولر گازی کین را با دقت مطالعه نموده و حالت دستگاه را به درستی تنظیم کنید.

اگر مشکل دستگاه با کمک کاتالوگ برطرف نشد بهتر است با شماره نمایندگی تعمیر کولر گازی کین در مشهد ارتباط برقرار کرده و با کمک کارشناسان نمایندگی کولر گازی کین در مشهد این مشکل دستگاه را برطرف نمائید.

 

نتیجه گیری

معمولا برای طول عمر و حفظ سلامت دستگاهی هم چون کولر گازی کین باید یک سری نکات را رعایت نمود‌. بی توجهی به عواملی هم چون استفاده درست، مطالعه دفترچه راهنما، کوتاهی در سرویس و… می تواند منجر به ایجاد یک سری اختلالات در دستگاه شود.

اگر به هر دلیلی با خرابی کولر گازی کین مواجه شدید به شما توصیه می شود جهت بهرمند شدن از خدمات اصولی و استاندارد تعمیرات کولر گازی کین تنها به مایندگی تعمیر کولر گازی کین در مشهد مراجعه نموده و از این مجموعه برای تعمیر دستگاه خود یاری بگیرید.

نمایندگی تعمیر کولر گازی کین در مشهد همواره پاسخگو و همراه شما عزیزان بوده و می تواند ایراد دستگاه شما را با کمک تکنسین های ماهر خود به صورت کاملا اصولی برطرف می کند‌.

مناطق تحت پوشش نمایندگی کولر گازی کین در مشهد:

نمایندگی کولر گازی کین در مشهد | مرکز تعمیرات کورنیدو به دلیل داشتن تکنسین های متعدد و با تجربه در سراسر مشهد ، این امکان را برای شما فراهم می آورد که در کوتاه ترین زمان ممکن و با هماهنگی های لازم، در محل شما حضور یابند و آماده ارائه خدمات به شما همشهریان عزیز باشد.

شماره تماس : 05191011297

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *