مراحل ثبت درخواست تعمیر کولر گازی کلون در اهواز

نمایندگی تعمیر کولر گازی کلون در اهواز | خدمات سرویس و تعمیر کولر گازی در اهواز

نمایندگی تعمیر کولر گازی کلون در اهواز با برخورداری از تکنسین ها و مهندسین متخصص، ماهر و کارآمد در زمینه سرویس،نصب و تعمیر کولر گازی کلون ، یک مرکز تخصصی و منحصر به فرد در اهواز بوده و به طور شبانه روزی و بی وقفه مشغول خدمات رسانی به مشتریان محترم می باشد. آشنایی و به روز بودن نیروهای این مرکز به فناوری های جدید و نوین دنیا و همچنین توانایی منحصر به فرد این نیرو ها، در زمینه تعمیر و سرویس انواع مختلف کولر گازی باعث شده است که خدمات و سرویس دهی به این دستگاه ها، بدون نیاز به جابجایی، در محل انجام گرفته تا هزینه تعمیر کولر گازی کلون در اهواز برای مشتریان گرامی تا بیست درصد کاهش یابد.

۹ دلیل انتخاب نمایندگی تعمیر کولر گازی کلون در اهواز:

  • دارای تکنسین های با سابقه کاری حداقل ۸ سال و مختص تعمیرات کولر گازی
  • تکنسین های دوره دیده و آشنا به زبان
  • سعی در تعمیر قطعات و اجتناب از تعویض آن
  • حداقل زمان برای حاضر شدن در منزل و شرکت شما منطبق بر وقت تعیین شده شما
  • تعمیر با نرخ مصوب اتحادیه و نهادهای نظارتی
  • ضمانت نامه و گارانتی قطعات از شش تا ۳۶ ماه
  • استفاده از قطعات فابریکی و اورجینال
  • سرویس دهی به طور شبانه روزی، حتی در تعطیلات رسمی و جمعه ها 
  • تعمیر در محل (به هیچ عنوان دستگاه از خانه شما خارج نمی شود).
تعمیرات کولر گازی کلون در اهواز
نمایندگی تعمیرات کولر گازی کلون در اهواز

۱۶ دلیل عمده مشتریان جهت تعمیر کولر گازی کلون در اهواز :

  • ۱- نداشتن سرمای کافی و مطبوع
  • ۲ –  یخ زدن پنل و یا کندانسور
  • ۳- آبریزش از کنار و یا جلوی پنل داخلی
  • ۴ – سر و صدای اضافی و لرزش بیش از حد در یونیت داخلی و خارجی
  • ۵- نداشتن گرمای کافی و مطبوع در فصل سرما
  • ۶ – خارج نشدن آب از لوله درین کولر گازی
  • ۷- روشن نشدن کولر گازی و یا صفحه نمایش
  • ۸ – روشن شدن دستگاه و استارت نخوردن کمپرسور
  • ۹ – مشاهده پیغام خطا و یا ارور دادن
  • ۱۰- سرویس سالیانه دستگاه جهت سرمادهی بیشتر
  • ۱۱ – کار نکردن کنترل دستگاه
  • ۱۲- لوله کشی توکار ساختمان ها، سازمانها و منازل مسکونی
  • ۱۳- نصب کولر گازی و اسپلیت
  • ۱۴- خاموش نشدن کمپرسور و کار کردن مداوم
  • ۱۵- پریدن فیوز خانه به هنگام روشن شدن موتور
  • ۱۶- عدم کارکرد فن

نمایندگی تعمیر کولر گازی کلون در اهواز

نمایندگی تعمیر کولر گازی کلون در اهواز بهترین تعمیرکاران را برای دوران سخت خرابی کولر دو تیکه در اختیار شما قرار می دهند.

سیستم کولر گازی به شما این امکان را می دهد که از راحتی خانه خود به طور کامل لذت ببرید. در هر کجا که زندگی می کنید، هوای تازه به شما کمک می کند تا گرما را شکست دهید. با وجود اینکه کولر دو تیکه ها ظرفیت مقاومت بالایی دارند، اما این دستگاه ها نیز بی خطر نیستند.

برای جلوگیری از خطر تداوم نقص در کولر گازی ها باید هر چه سریعتر به برطرف کردن مشکل بپردازید. مرکز نمایندگی کولر گازی کلون در اهواز برای رفع این مشکلات بهترین خدمات را می دهد؛ اما اگر میخواهید خودتان به نقص کولر دو تکه بپردازید، این مقاله برای شما بهترین راه حل را توضیح می دهد.

نمایندگی کولر گازی کلون در اهواز
مراجعه به مراکز تعمیر کولر گازی کلون در اهواز برای نشتی کولر گازی

اگر سیستم کولر گازی شما کار می کند اما همزمان از کولر شما آب یا فریون نشت می کند، باید سریعا به مرکز نمایندگی تعمیر کولر گازی کلون در اهواز مراجعه کنید. نیروهای نمایندگی تعمیر کولر گازی کلون در اهواز برای این مشکل دلایل بالقوه زیادی ذکر می کنند. از جمله رایج ترین: مشکل در تخلیه میعانات، نشت یا کمبود مبرد، خرابی کمپرسور.

مشکل تخلیه میعانات

کولر گازی شما با خنک کردن خانه شما سرما تولید می کند. این تراکم (که به آن میعانات نیز می گویند) در یک مخزن جمع آوری شده و سپس از طریق یک لوله کوچک تخلیه می شود. اگر این لوله مسدود شود، آب به داخل دستگاه برگشته و شروع به نشت می کند.

نشتی تشت تخلیه نیز می تواند عامل نشت کولر گازی شما باشد. ظرف تخلیه که میعانات را جمع آوری می کند ممکن است آسیب دیده یا مسدود شده باشد، سپس آب جمع می شود و احتمالاً سرریز می شود و باعث نشتی می شود. برای تعمیرات کولر گازی کلون در اهواز می توانید از نیروهای نمایندگی کولر گازی کلون در اهواز درخواست کمک کنید.

نمایندگی تعمیر کولر گازی کلون در اهواز

نشتی با کمبود مبرد

مبرد عنصر مهمی در کولر گازی شما است، زیرا به شما امکان تولید سرما را می دهد. از آنجایی که این مایع برای محیط زیست و سلامت مضر است، توسط یک مدار مهر و موم شده و تقویت شده در آن قرار می گیرد. با این حال، گاهی اوقات همه چیز طبق برنامه پیش نمی رود.

با گذشت زمان، سایش، یا پس از آسیب دیدگی، مدار حاوی مبرد ممکن است آسیب ببیند و شروع به نشت کند. می توانید آن را تشخیص دهید زیرا مایعی چرب می دهد که روی یونیت داخلی می چکد. کولر گازی نیز شروع به خنک شدن می کند و ممکن است صداهای حباب یا سوت ایجاد کند. این یک حادثه نادر است، اما اگر فکر می کنید اتفاق افتاده است، کولر گازی را خاموش کنید و متخصص نمایندگی تعمیر کولر گازی کلون در اهواز برای تعمیر بخواهید.

خرابی کمپرسور

خرابی کمپرسور یکی دیگر از دلایل احتمالی نشت کولر گازی است. در واقع، نقش کمپرسور تولید هوای تازه، به گردش درآوردن مبرد در دستگاه است.

با این حال، اگر کمپرسور معیوب باشد، مایع به درستی گردش نمی کند، که می تواند باعث تراکم بیش از حد یا حتی نشتی شود. خرابی کمپرسور اغلب با صداهای غیرعادی و کاهش قابل توجه ظرفیت خنک کننده کولر گازی همراه است. تعمیر و تعویض این قطعه بسیار سخت است. از این رو کمک گرفتن از نیروهای نمایندگی تعمیر کولر گازی کلون در اهواز بهترین کار است.

تعمیر کولر گازی کلون در اهواز

اگر کولر گازی کلون در خانه دیگر خنک نمی شود، چه باید کرد؟

چندین دلیل بالقوه برای خرابی کولر دو تکه وجود دارد، به خصوص زمانی که دیگر اتاق را خنک نمی کند یا اتاق را به اندازه کافی خنک نمی کند. بنا بر تجربه ی نمایندگی کولر گازی کلون در اهواز مهمترین دلایل عدم خنک سازی کولر دو تیکه موارد زیر است:

مشکل گرفتگی

هنگامی که به نظر می رسد یک کولر گازی دیگر قادر به تولید هوای سرد به اندازه کافی نیست، باید وضعیت تمیزی ورودی و خروجی هوای دستگاه را بررسی کرد. در واقع علت اصلی این نوع خرابی، انسداد این فضاها با تجمع گرد و غبار است. مهمترین راه حل این مشکلات طبق توصیه ی نمایندگی تعمیر کولر گازی کلون در اهواز ضروری است که فیلتر کولر گازی را با گردگیری منظم آن به درستی نگهداری کنید، که به جلوگیری از گرفتگی در آینده کمک می کند.

خرابی کمپرسور

در صورت عدم کارکرد حفاظت حرارتی کولر گازی، کمپرسور نیز می تواند عامل خرابی کولر باشد. برای راه حل ابتدا کولر گازی را خاموش می کنیم تا کمپرسور خنک شود. فقط متخصص های نمایندگی کولر گازی کلون در اهواز در اینجا می تواند از وضعیت تجهیزات اطمینان حاصل کند.

برنامه ریزی کولر گازی که دیگر خنک نمی شود را بررسی کنید

این نقص بسیار جدی تر از خرابی کمپرسور، این امکان وجود دارد که سیستم کولر گازی به سادگی به درستی برنامه ریزی نشده باشد. در اینجا می توانیم برنامه نویسی معیوب را با نیروهای نمایندگی تعمیر کولر گازی کلون در اهواز دوباره تنظیم کنید.

نمایندگی های تعمیر کولر گازی کلون در اهواز

درخواست مشاوره از نمایندگی تعمیر کولر گازی کلون در اهواز برای سروصدای زیاد کولر دو تیکه

در میان مشکلات تکراری که ممکن است در سیستم کولر دو تیکه خود با آن مواجه شوید، تولید صدای غیرعادی را خواهید دید. این معمولا زمانی اتفاق می افتد که موتور کولر دو تکه شما بیش از حد گرم می شود. طبق تحقیقات نمایندگی تعمیر کولر گازی کلون در اهواز این نقصی است که با خاموش کردن دستگاه شما برطرف می شود و اجازه می دهد به آرامی خنک شود تا عملکرد کمتری داشته باشد.

این انتشار صدای غیر معمول اغلب با بوی بد همراه است. در چنین حالتی ممکن است یک عنصر مهم مانند فیلتر معیوب باشد. به عنوان یک قاعده، این یکی کثیف است. بنابراین یک یا دو بار در سال آن را با کمک نمایندگی کولر گازی کلون در اهواز تعویض یا تمیز کنید. صرف نظر از مدل، تعمیر کولر گازی در اهواز و نگهداری صحیح و منظم برای کاهش خطر بروز این نقص ضروری است. در صورت نیاز به تعمیرات کولر گازی کلون در اهواز می توانید از نیروهای نمایندگی تعمیر کولر گازی کلون در اهواز کمک بگیرید.

مناطق تحت پوشش و نمایندگی تعمیر کولر گازی کلون در اهواز:

تعمیر کولر گازی کلون در اهواز | مرکز تعمیرات کورنیدو به دلیل داشتن تکنسین های متعدد و با تجربه در سراسر اهواز ، این امکان را برای شما فراهم می آورد که در کوتاه ترین زمان ممکن و با هماهنگی های لازم، در محل شما حضور یابند و آماده ارائه خدمات به شما همشهریان عزیز باشد.

شماره تماس : 06191011297

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *