مراحل ثبت درخواست نمایندگی تعمیر کولر گازی چیگو در مشهد

نمایندگی تعمیر کولر گازی چیگو در مشهد | خدمات سرویس و تعمیر کولر گازی چیگو در مشهد

نمایندگی تعمیر کولر گازی چیگو در مشهد با برخورداری از تکنسین ها و مهندسین متخصص، ماهر و کارآمد در زمینه سرویس،نصب و نمایندگی تعمیرات کولر گازی چیگو ، یک مرکز تخصصی و منحصر به فرد در مشهد بوده و به طور شبانه روزی و بی وقفه مشغول خدمات رسانی به مشتریان محترم می باشد. آشنایی و به روز بودن نیروهای این مرکز به فناوری های جدید و نوین دنیا و همچنین توانایی منحصر به فرد این نیرو ها، در زمینه تعمیر و سرویس انواع مختلف کولر گازی باعث شده است که خدمات و سرویس دهی به این دستگاه ها، بدون نیاز به جابجایی، در محل انجام گرفته تا هزینه تعمیرات کولر گازی چیگو در مشهد برای مشتریان گرامی تا بیست درصد کاهش یابد.

۹ دلیل انتخاب نمایندگی کولر گازی چیگو در مشهد:

  • دارای تکنسین های با سابقه کاری حداقل ۸ سال و مختص تعمیرات کولر گازی
  • تکنسین های دوره دیده و آشنا به زبان
  • سعی در تعمیر قطعات و اجتناب از تعویض آن
  • حداقل زمان برای حاضر شدن در منزل و شرکت شما منطبق بر وقت تعیین شده شما
  • تعمیر با نرخ مصوب اتحادیه و نهادهای نظارتی
  • ضمانت نامه و گارانتی قطعات از شش تا ۳۶ ماه
  • استفاده از قطعات فابریکی و اورجینال
  • سرویس دهی به طور شبانه روزی، حتی در تعطیلات رسمی و جمعه ها 
  • تعمیر در محل (به هیچ عنوان دستگاه از خانه شما خارج نمی شود).
نمایندگی تعمیرات کولر گازی چیگو در مشهد
تعمیرات کولر گازی چیگو در مشهد

۱۶ دلیل عمده مشتریان جهت تعمیرات کولر گازی چیگو در مشهد :

  • ۱- نداشتن سرمای کافی و مطبوع
  • ۲ –  یخ زدن پنل و یا کندانسور
  • ۳- آبریزش از کنار و یا جلوی پنل داخلی
  • ۴ – سر و صدای اضافی و لرزش بیش از حد در یونیت داخلی و خارجی
  • ۵- نداشتن گرمای کافی و مطبوع در فصل سرما
  • ۶ – خارج نشدن آب از لوله درین کولر گازی
  • ۷- روشن نشدن کولر گازی و یا صفحه نمایش
  • ۸ – روشن شدن دستگاه و استارت نخوردن کمپرسور
  • ۹ – مشاهده پیغام خطا و یا ارور دادن
  • ۱۰- سرویس سالیانه دستگاه جهت سرمادهی بیشتر
  • ۱۱ – کار نکردن کنترل دستگاه
  • ۱۲- لوله کشی توکار ساختمان ها، سازمانها و منازل مسکونی
  • ۱۳- نصب کولر گازی و اسپلیت
  • ۱۴- خاموش نشدن کمپرسور و کار کردن مداوم
  • ۱۵- پریدن فیوز خانه به هنگام روشن شدن موتور
  • ۱۶- عدم کارکرد فن

نمایندگی تعمیر کولر گازی چیگو در مشهد

کولر گازی های چیگو به دلیل قدرت بالا و همچنین کیفیت مطلوبی که دارا هستند طرفداران بسیاری را به خود اختصاص داده و به عنوان یکی از محبوب ترین نوع کولر گازی شناخته می شوند.

همانطور که می دانيد انواع کولر های گازی دارای یک سری پیچیدگی ها و حساسیت ها می باشند و از همین رو کولر گازی چیگو نیز به دلیل برخی عوامل دچار یک سری اختلالات شده و جهت تعمیرات کولر گازی چیگو و رفع ایرادات آن باید به نمایندگی تعمیر کولر گازی چیگو در مشهد مراجعه کنید.

نمایندگی تعمیر کولر گازی چیگو در مشهد مشکل دستگاه را به صورت اصولی بررسی نموده و سپس با توجه به نوع مشکل کولر گازی اقدام به تعویض و یا تعمیر قطعات آن می کند.

اگر کولر گازی چیگو نصب شده در محل شما نیز دچار ایراد و یا مشکل شده است توصیه می شود ابتدا از ایراد اصلی دستگاه مطلع شده و اگر ایراد کولر گازی مسئله ای پیچیده و حساس می باشد جهت تعمیر کولر گازی در مشهد از خدمات تعمیرات کولر گازی چیگو در مشهد بهره مند شوید.

نمایندگی کولر گازی چیگو در مشهد

 دلیل خاموش شدن کولر گازی چیگو از نظر نمایندگی تعمیر کولر گازی چیگو در مشهد

گاهی ممکن است کولر گازی شما چند دقیقه بعد روشن شدن به طور ناگهانی و بدون هیچ دلیلی خاموش شود. در رابطه با خاموشی ناگهانی کولر گازی باید عارض شویم که عوامل مختلفی می توانند موجب بروز این مشکل در دستگاه شوند‌. برای مثال گرم شدن بیش از حد کولر می تواند از کارکرد دستگاه جلوگیری نموده و منجر به خاموش شدن آن شود. تجمع ذرات گرد و غبار در کمپرسور کولر و همچنین نشت مبرد اصلی ترین عامل داغ شدن کولر می باشند.

از طرفی به مشکل خوردن و آسیب دیدن ترموستات کولر نیز ممکن است موجب خاموشی کولر شود.

برای رفع این مشکل در کولر گازی بهتر است ابتدا کمپرسور دستگاه را تمیز نموده و حجم مایع خنک کننده کولر را چک کنید. همچنین تنظیمات ترموستات را نیز مورد بررسی قرار دهید. اگر ایراد دستگاه با انجام این فعالیت ها رفع نشد بهتر است برای تعمیر اصولی و بررسی بهتر کولر گازی با نمایندگی تعمیر کولر گازی چیگو در مشهد تماس حاصل کنید.

نمایندگی تعمیر کولر گازی چیگو در مشهد

دلیل روشن نشدن کولر گازی چیگو

معمولا روشن نشدن کولر گازی از دسته ایرادات بسیار ناخوشایند برای افراد بوده و در اکثر مواقع موجب نگرانی آن ها می شود.

بهتر است برای اطلاع از مشکل اصلی دستگاه در رابطه با روشن نشدن کولر گازی، ابتدا فیوز و پریز برق را مورد بررسی قرار داده و از صحت تمامی اتصالات دستگاه اطمینان حاصل کنید. اگر ایرادی در اتصالات کولر گازی و فیوز برق مشاهده نمی شد کنترل کولر گازی را چک نموده و از سالم بودن آن یا به اتمام نرسیدن باتری کنترل نیز مطمعن شوید‌.

اگر ایراد دستگاه ارتباطی به موارد گفته شده نداشت بهتر است برای بررسی دستگاه با نمایندگی تعمیر کولر گازی چیگو در مشهد ارتباط برقرار نموده و از نمایندگی تعمیر کولر گازی چیگو در مشهد برای رفع اشکال دستگاه یاری بگیرید.

تعمیر کولر گازی چیگو در مشهد

دلیل ایجاد صدا کولر گازی چیگو

صدا هایی که گاهی از کولر گازی به گوش می رسد دارای انواع مختلفی بوده و هرکدام دلایل متفاوتی را به خود اختصاص می دهند. برای مثال اگر صدا ایجاد شده توسط کولر مشابه صدا سوت باشد یعنی در سوراخ سوزنی دستگاه مقدار کمی نشتی هوا وجود دارد.

صدا مشابه به صدا حباب نیز خبر از خراب بودن خط تخلیه، معیوب بودن خط مبرد یا نشتی داشتن آن می دهد.

اگر صدا شبیه صدا قلاب زدن باشد ممکن است قطعه ای از دستگاه به درستی در جای خود قرار نگرفته و یا دچار آسیب شده باشد.

مشابه بودن صدا کولر به صدا جیغ نیز دلیل بر از بین رفتن و یا فرسودگی تسمه دارد.

تیز بودن صدا کولر هم نشان می دهد که بلبرینگ ها احتیاج به روغن کاری دارند.

به طور کلی بهتر است برای رفع صدا غیر عادی کولر گازی و تعمیر آن از سرویسکار های نمایندگی کولر گازی چیگو در مشهد یاری گرفته و در سریع ترین زمان ممکن با کارشناسان نمایندگی کولر گازی چیگو در مشهد تماس حاصل کنید.

دلیل نشتی آب کولر گازی چیگو

گرفتگی مسیر های لوله و انسداد خط تخلیه میعانات موجب ایجاد نشتی و چکه کردن آب از کولر گازی چیگو می شود. معمولا این اتفاق بر اثر تجمع آلودگی هایی هم چون گرد و غبار، لجن، قالب و… رخ می دهد. برای رفع نشتی آب کولر گازی چیگو ابتدا بهتر است مسیر لوله و خط تخلیه را مورد بررسی قرار داده و در صورت نیاز مسدودیت مسیر خط تخلیه را برطرف کنید. اگر موارد مختلفی هم چون معیوب بودن مخزن تخلیه و یا آسیب دیدن پمپ میعانات مواجه شدید بهتر است برای تعمیر تخصصی دستگاه با نمایندگی تعمیر کولر گازی چیگو در مشهد تماس بگیرید تا از خدمات تعمیرات کولر گازی چیگو توسط نمایندگی کولر گازی چیگو در مشهد بهرمند شوید.

مرکز تعمیر کولر گازی چیگو در مشهد

دلیل به هم خوردن تنظیمات کولر گازی چیگو و دلیل آن از نظر نمایندگی کولر گازی چیگو در مشهد

به هم خوردن تنظیمات کولر گازی چیگو نیز از دسته عواملی می باشد که در کارکرد درست دستگاه اختلال ایجاد می کند. برای مثال هنگامی که باتری و یا ریموت دستگاه را تعویض می کنید حافظه دستگاه پاک شده و به بازیابی احتیاج دارد‌. بهتر است برای رفع این مشکل کاتالوگ و دفترچه راهنما کولر گازی چیگو را مطالعه نموده و با کمک اطلاعات نوشته شده در دفترچه مشکل را برطرف کنید.

همچنین می توانید در صورت نیاز با نمایندگی کولر گازی چیگو در مشهد ارتباط برقرار کنید.

جمع بندی

همانطور که اشاره کردیم ایرادات کولر گازی دارای دلایل مختلفی می باشند، برخی از این مشکلات دارای راه حل های جزئی بوده و افراد می توانند به راحتی اشکال دستگاه خود را برطرف کنند. اما برخی ایرادات جنبه تخصصی تری را به خود اختصاص داده و بهترین راه جهت برطرف کردن این ایرادات مراجعه به نمایندگی تعمیر کولر گازی چیگو در مشهد و یاری گرفتن از سرویسکار های این نمایندگی می باشد.

مناطق تحت پوشش و نمایندگی کولر گازی چیگو در مشهد:

نمایندگی کولر گازی چیگو در مشهد | مرکز تعمیرات کورنیدو به دلیل داشتن تکنسین های متعدد و با تجربه در سراسر مشهد ، این امکان را برای شما فراهم می آورد که در کوتاه ترین زمان ممکن و با هماهنگی های لازم، در محل شما حضور یابند و آماده ارائه خدمات به شما همشهریان عزیز باشد.

شماره تماس : 05191011297

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *