مراحل ثبت درخواست تعمیر کولر گازی چیگو در اهواز

نمایندگی تعمیر کولر گازی چیگو در اهواز | خدمات سرویس و تعمیر کولر گازی در اهواز

نمایندگی تعمیر کولر گازی چیگو در اهواز با برخورداری از تکنسین ها و مهندسین متخصص، ماهر و کارآمد در زمینه سرویس،نصب و تعمیر کولر گازی چیگو، یک مرکز تخصصی و منحصر به فرد در اهواز بوده و به طور شبانه روزی و بی وقفه مشغول خدمات رسانی به مشتریان محترم می باشد. آشنایی و به روز بودن نیروهای این مرکز به فناوری های جدید و نوین دنیا و همچنین توانایی منحصر به فرد این نیرو ها، در زمینه تعمیر و سرویس انواع مختلف کولر گازی باعث شده است که خدمات و سرویس دهی به این دستگاه ها، بدون نیاز به جابجایی، در محل انجام گرفته تا هزینه تعمیر کولر گازی چیگو در اهواز برای مشتریان گرامی تا بیست درصد کاهش یابد.

۹ دلیل انتخاب نمایندگی کولر گازی چیگو در اهواز:

  • دارای تکنسین های با سابقه کاری حداقل ۸ سال و مختص تعمیرات کولر گازی
  • تکنسین های دوره دیده و آشنا به زبان
  • سعی در تعمیر قطعات و اجتناب از تعویض آن
  • حداقل زمان برای حاضر شدن در منزل و شرکت شما منطبق بر وقت تعیین شده شما
  • تعمیر با نرخ مصوب اتحادیه و نهادهای نظارتی
  • ضمانت نامه و گارانتی قطعات از شش تا ۳۶ ماه
  • استفاده از قطعات فابریکی و اورجینال
  • سرویس دهی به طور شبانه روزی، حتی در تعطیلات رسمی و جمعه ها 
  • تعمیر در محل (به هیچ عنوان دستگاه از خانه شما خارج نمی شود).
نمایندگی تعمیرات کولر گازی چیگو در اهواز
تعمیرات کولر گازی چیگو در اهواز

۱۶ دلیل عمده مشتریان جهت تعمیر کولر گازی چیگو در اهواز :

  • ۱- نداشتن سرمای کافی و مطبوع
  • ۲ –  یخ زدن پنل و یا کندانسور
  • ۳- آبریزش از کنار و یا جلوی پنل داخلی
  • ۴ – سر و صدای اضافی و لرزش بیش از حد در یونیت داخلی و خارجی
  • ۵- نداشتن گرمای کافی و مطبوع در فصل سرما
  • ۶ – خارج نشدن آب از لوله درین کولر گازی
  • ۷- روشن نشدن کولر گازی و یا صفحه نمایش
  • ۸ – روشن شدن دستگاه و استارت نخوردن کمپرسور
  • ۹ – مشاهده پیغام خطا و یا ارور دادن
  • ۱۰- سرویس سالیانه دستگاه جهت سرمادهی بیشتر
  • ۱۱ – کار نکردن کنترل دستگاه
  • ۱۲- لوله کشی توکار ساختمان ها، سازمانها و منازل مسکونی
  • ۱۳- نصب کولر گازی و اسپلیت
  • ۱۴- خاموش نشدن کمپرسور و کار کردن مداوم
  • ۱۵- پریدن فیوز خانه به هنگام روشن شدن موتور
  • ۱۶- عدم کارکرد فن

نمایندگی تعمیر کولر گازی چیگو در اهواز

نمایندگی تعمیر کولر گازی چیگو در اهواز یکی از مراکز مورد اعتماد مردم ایران است که برای نمایندگی کولر گازی چیگو در اهواز به آن مراجعه می کنند.

در دل تابستان، دمای بیرون بسیار سوزان است و این لحظه ای است که کولر دو تیکه شما تصمیم می گیرد خراب شود. برای چی ؟ در صورت خرابی کولر دو تیکه منزل چه باید کرد؟

همیشه برای تعمیر کولر گازی در اهواز کولر دو تکه، مداخله تخصصی نمایندگی کولر گازی چیگو در اهواز مورد نیاز است. گاهی اوقات می توانید کولر گازی را با دستان خود تعمیر کنید. برای این کار باید خرابی های رایج این نوع تجهیزات و راه حل های آنها را بشناسید. در ادامه مقاله به راهنمای عیب یابی و نکات کولر دو تیکه چیگو می پردازیم تا با دانش کافی به تعمیرات کولر گازی چیگو در اهواز برسید.

تعمیر کولر گازی چیگو در اهواز

تعمیر سروصدای زیاد کولر گازی نمایندگی تعمیر کولر گازی چیگو در اهواز

زمانی که با انواع سروصدای زیاد در کولر گازی چیگو مواجه می شوید، درخواست کمک از مرکز نمایندگی تعمیر کولر گازی چیگو در اهواز بهترین کار است. نیروهای نمایندگی کولر گازی چیگو در اهواز به شما برای رفع این نقص توصیه می کنند، اولین کاری که باید انجام دهید این است که دستگاه را در حین خنک شدن خاموش کنید، زیرا گرمای بیش از حد می تواند باعث ایجاد صداهای غیر طبیعی شود. اگر اینها ماندگار هستند، به خصوص اگر با بوی بد همراه هستند، به فیلتر نگاهی بیندازید شاید مسدود شده است؛ برای رفع مشکل می توانید با کمک نمایندگی کولر گازی چیگو در اهواز آن را تمیز یا تعویض کنید.

گاهی اوقات یک برنامه از کار می افتد و تعامل واحدها در سیستم تقسیم را کنترل می کند. سپس ممکن است یکی از بلوک ها به طور ناگهانی در حالت غیرفعال شروع به کار کند.در این حالت باید کولر گازی مجددا برنامه ریزی شود تا یونیت داخلی بتواند دوباره با یونیت خارجی با موفقیت هماهنگ شود.

با این حال، طبق تحقیقات مرکز نمایندگی تعمیر کولر گازی چیگو در اهواز شایع ترین علل خروپف، آلودگی شدید هواکش، گرد و غبار، پرز یا حمله از کلنی حشرات (زنبورها، زنبورها) است. برای خروج این اجسام می توانید یا کمک توضیحات نیروهای نمایندگی تعمیر کولر گازی چیگو در اهواز به باز کردن موتور کولر گازی بپردازید.

چرا کولر گازی چیگو من نشت می کند؟

همانطور که میدانید، چکیدن آب از زیر کولر گازی شما نیز نشان دهنده یک نقص است. ابتدا به یاد داشته باشید که بررسی کنید سینی میعانات پر نباشد یا دستگاه به سادگی کج شده باشد. به همین ترتیب، ممکن است منشاء مشکل لوله تخلیه، گرفتگی با خاک یا آسیب دیده باشد. در این مورد، لازم است آن را به همراه تیم نمایندگی تعمیر کولر گازی چیگو در اهواز تمیز کنید یا آن را تغییر دهید.

اگر واحد شما به نشت کردن ادامه دهد، ممکن است تشت کندانس پر باشد، که معمولاً به دلیل تجمع کثیفی (گرده، حشرات و غیره) در لوله تخلیه است. تنها کاری که باید انجام دهید تمیز کردن آن است. اگر نه، سیم پیچ تخلیه ممکن است مقصر باشد. برای تعمیر سریعتر کولر گازی می توانید از نمایندگی تعمیر کولر گازی چیگو در اهواز کمک بگیرید.

نمایندگی های تعمیر کولر گازی چیگو در اهواز

توصیه های نمایندگی تعمیر کولر گازی چیگو در اهواز برای زمانی که کولر دو تیکه که کار نمی کند

بعد از استفاده ی چندین ساله از کولر گازی باید انتظار از کار افتادن آن را داشته باشید و حتی ممکن است دیگر سرما تولید نکند. اگر اقدام نکنید، خانه شما می تواند به سرعت تبدیل به کوره شود! مرکز نمایندگی کولر گازی چیگو در اهواز برای چنین مواقعی توصیه های زیر را دارد:

  1. مطمئن شوید که خانه شما هوابند است

مطمئناً کولر گازی شما دستگاه قدرتمندی است، اما اگر اجازه دهید گرما از درها و پنجره ها وارد شود، سرمایه گذاری مالی شما در چنین دستگاهی بی فایده خواهد بود! بنابراین مطمئن شوید که همه چیز محکم بسته شده است. .

  1. برنامه کولر دو تیکه خود را تغییر دهید

مشکل بسیار ساده است، اما ما همیشه آن را بررسی نمی کنیم: برنامه نویسی.

شاید دمای انتخاب شده خیلی بالا باشد، حالت عملکرد مناسب نباشد یا حتی برنامه ریزی تاخیری برنامه ریزی شده باشد. این مهمترین نکته بیان شده در نمایندگی تعمیر کولر گازی چیگو در اهواز است.

  1. کولر گازی خود را تمیز کنید

مهم است که از نگهداری کولر دو تیکه خود غافل نشوید، زیرا این امر می تواند مشکلات متعددی ایجاد کند. به عنوان مثال، اگر فیلترها را مرتباً تعویض نکنید، در نهایت با یک کولر دو تیکه بد بو مواجه خواهید شد ! از تمیز بودن قطعات و همچنین ورودی و خروجی هوا مطمئن شوید، زیرا ممکن است گرد و غبار بیش از حد وجود داشته باشد.

  1. چک کردن کمپرسور

کمپرسور دارای حفاظت حرارتی است. اگر دیگر کار نکند، کولر گازی شما هوای ولرم تولید می کند که مطمئناً هدف در تابستان نیست! بنا به تجربه ی مرکز نمایندگی کولر گازی چیگو در اهواز ابتدا کولر دو تکه خود را خاموش کنید تا کمپرسور خنک شود. اگر هوا ولرم بماند، سپس با متخصص های نمایندگی تعمیر کولر گازی چیگو در اهواز تماس بگیرید تا متوجه شوید که آیا این قطعه قابل تعمیر و تعویض است یا خیر.

  1. نشت گاز مبرد را تعمیر کنید

ممکن است نشتی در سیستم وجود داشته باشد و گاز مبرد دیگر کار نکند. در این صورت تنها نیروهای ماهر نمایندگی تعمیر کولر گازی چیگو در اهواز علاج کار هستند، زیرا این گاز بسیار مضر است و شما این خطر را دارید که به تنهایی مشکل را حل کنید.

نمایندگی تعمیرات کولر گازی چیگو در اهوازچرا کولر گازی چیگو از راه اندازی امتناع می کند؟

اگر کولر شما از کار افتاده است و از کار کردن امتناع می کند، باید کلید مدار یا فیوزهای تابلو برق و همچنین اتصال دستگاه را بررسی کنید. همچنین در صورت لزوم باتری های کنترل از راه دور را تعویض کنید.
گاهی کولر گازی کد خطا را نمایش می دهد، در این مورد، به دفترچه راهنمای کاربر مراجعه کنید:؛ زیرا دهای تنظیم آسان در آنجا فهرست شده اند. اگر صفحه نمایش داده شده در دستگاه شما وجود ندارد، احتمالاً مشکل اصلی است. در صورتی که نتوانید تنهایی به تعمیرات کولر گازی چیگو در اهواز بپردازید، از نیروهای نمایندگی تعمیر کولر گازی چیگو در اهواز کمک بگیرید.

چرا کولر گازی چیگو دیگر خنک نمی شود و یا یخ می زند؟

برای رفع این نقص بررسی کنید که تنظیمات دستگاه به طور سهوی تغییر نکرده باشد. همچنین ممکن است برنامه ریزی مجدد ضروری باشد. همچنین مطمئن شوید که ورودی و خروجی هوا بدون مانع باشد و هیچ پنجره ای باز نمانده باشد. اگر این مراحل به شما اجازه نمی دهد مشکل را شناسایی کنید، کمپرسور می تواند منبع باشد.

این ممکن است به دلیل گرفتگی فیلتر باشد. اگر کولر گازی را در هوای سرد (زیر 10 درجه سانتیگراد)، در صورتی که دمای دستگاه روی حداکثر تنظیم شده باشد یا سطح مبرد کافی نباشد، ممکن است یخ زدگی ظاهر شود. در صورت عدم رفع مشکل می توانید برای تعمیرات کولر گازی چیگو در اهواز به مرکز نمایندگی تعمیر کولر گازی چیگو در اهواز مراجعه کنید.

نمایندگی تعمیر کولر گازی چیگو در اهواز

مناطق تحت پوشش و نمایندگی کولر گازی چیگو در اهواز:

تعمیر کولر گازی چیگو در اهواز | مرکز تعمیرات کورنیدو به دلیل داشتن تکنسین های متعدد و با تجربه در سراسر اهواز ، این امکان را برای شما فراهم می آورد که در کوتاه ترین زمان ممکن و با هماهنگی های لازم، در محل شما حضور یابند و آماده ارائه خدمات به شما همشهریان عزیز باشد.

شماره تماس : 06191011297

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *