مراحل ثبت درخواست نمایندگی تعمیر کولر گازی مدیا در مشهد

نمایندگی تعمیر کولر گازی مدیا در مشهد | خدمات سرویس و تعمیر کولر گازی مدیا در مشهد

نمایندگی تعمیر کولر گازی مدیا در مشهد با برخورداری از تکنسین ها و مهندسین متخصص، ماهر و کارآمد در زمینه سرویس،نصب و تعمیر کولر گازی مدیا ، یک مرکز تخصصی و منحصر به فرد در مشهد بوده و به طور شبانه روزی و بی وقفه مشغول خدمات رسانی به مشتریان محترم می باشد. آشنایی و به روز بودن نیروهای این مرکز به فناوری های جدید و نوین دنیا و همچنین توانایی منحصر به فرد این نیرو ها، در زمینه تعمیر و سرویس انواع مختلف کولر گازی باعث شده است که خدمات و سرویس دهی به این دستگاه ها، بدون نیاز به جابجایی، در محل انجام گرفته تا هزینه تعمیرات کولر گازی مدیا در مشهد برای مشتریان گرامی تا بیست درصد کاهش یابد.

۹ دلیل انتخاب نمایندگی کولر گازی مدیا در مشهد:

  • دارای تکنسین های با سابقه کاری حداقل ۸ سال و مختص تعمیرات کولر گازی
  • تکنسین های دوره دیده و آشنا به زبان
  • سعی در تعمیر قطعات و اجتناب از تعویض آن
  • حداقل زمان برای حاضر شدن در منزل و شرکت شما منطبق بر وقت تعیین شده شما
  • تعمیر با نرخ مصوب اتحادیه و نهادهای نظارتی
  • ضمانت نامه و گارانتی قطعات از شش تا ۳۶ ماه
  • استفاده از قطعات فابریکی و اورجینال
  • سرویس دهی به طور شبانه روزی، حتی در تعطیلات رسمی و جمعه ها 
  • تعمیر در محل (به هیچ عنوان دستگاه از خانه شما خارج نمی شود).
نمایندگی تعمیرات کولر گازی مدیا در مشهد
تعمیرات کولر گازی مدیا در مشهد

۱۶ دلیل عمده مشتریان جهت تعمیرات کولر گازی مدیا در مشهد :

  • ۱- نداشتن سرمای کافی و مطبوع
  • ۲ –  یخ زدن پنل و یا کندانسور
  • ۳- آبریزش از کنار و یا جلوی پنل داخلی
  • ۴ – سر و صدای اضافی و لرزش بیش از حد در یونیت داخلی و خارجی
  • ۵- نداشتن گرمای کافی و مطبوع در فصل سرما
  • ۶ – خارج نشدن آب از لوله درین کولر گازی
  • ۷- روشن نشدن کولر گازی و یا صفحه نمایش
  • ۸ – روشن شدن دستگاه و استارت نخوردن کمپرسور
  • ۹ – مشاهده پیغام خطا و یا ارور دادن
  • ۱۰- سرویس سالیانه دستگاه جهت سرمادهی بیشتر
  • ۱۱ – کار نکردن کنترل دستگاه
  • ۱۲- لوله کشی توکار ساختمان ها، سازمانها و منازل مسکونی
  • ۱۳- نصب کولر گازی و اسپلیت
  • ۱۴- خاموش نشدن کمپرسور و کار کردن مداوم
  • ۱۵- پریدن فیوز خانه به هنگام روشن شدن موتور
  • ۱۶- عدم کارکرد فن

نمایندگی تعمیر کولر گازی مدیا در مشهد

هنگام تماس با نمایندگی تعمیر کولر گازی مدیا در مشهد علت های مختلفی برای تعمیرات این وسیله برقی پر کاربرد مطرح می شود. مشکل یا عدم خنک کردن و یا گرم کردن محیط خانه توسط کولر گازی هست و یا این که مشکل مربوط به خاموش شدن ناگهانی و یا روشن نشدن کولر گازی می باشد، علاوه بر این گاهی برفک های زیاد این وسیله می تواند علت مراجعه به نمایندگی تعمیر کولر گازی مدیا در مشهد برای تعمیر کولر گازی در مشهد باشد. اما باید به این نکته اشاره شود که هر کدام از خرابی ها می تواند علت های مخصوص به خود را داشته و قطعه ای باعث بروز چنین جریاناتی شده باشد.

نمایندگی کولر گازی مدیا در مشهد

رفع کم کاری کمپرسور در نمایندگی تعمیر کولر گازی مدیا در مشهد

علائم مختلفی می تواند نشان دهنده کم کار کمپرسور درون کولر گازی مدیا باشد. در برخی مواقع به این صورت نشادن داده می شود که شما کولر گاری مدیا را برای سرد و یا گرم کردن روشن می کنید اما قبل از این که کمپرسور حرکت خود را شروع کند فن کار می کند و زمان کار کردن کولر بر روی قطعه فن ممکن است چندین دقبقه طول بکشد.

در این شرایط می توان متوجه اختلال در کمپرسور شد؛ زیرا کمپرسور توانایی انتقال کولر گازی از روی فن به سمت خود را ندارد و این مورد می تواند به دلیل مشکلاتی به وجود آمده باشد که باید در نمایندگی کولر گازی مدیا در مشهد مشکل با وجود آمده بیان شود.

البته روال معمول کار نیز به این صورت است که با زدن کلید استارت برای چند لحظه خیلی کوتاه کولر ابتدا روی فن رفته سپس با یک فاصله بسیار کوتاه کمپرسور شروع به کار و در صورت سلامت قطعات دیگر فضا خنک و یا گرم می شود.

اما هنگامی که بعد از یک فاصله زمانی تقریبا طولانی عملیات انتقال از فن به سمت کمپرسور شروع می شود ممکن است با یک مقدار فعالیت کم‌ و خنک شدن محیط کولر گازی مجدد خاموش شود این‌مورد نشان می دهد که کمپرسور کم کار شده و یا این که علت و نقایصی درون سیم‌پیچی های این قطعه به وجود آمده که فقط باید در نمایندگی تعمیر کولر گازی مدیا در مشهد برطرف گردد.

تعمیر کولر گازی مدیا در مشهد

بررسی مشکلات مربوط به برد در نمایندگی تعمیر کولر گازی مدیا در مشهد

علائم ‌مختلفی در کولرگازی می تواند به برد الکترونیکی آن مربوط باشد. به طور مثال زمانی که کاربران از این مورد شکایت می کنند که اتصالات و جریانات برقی به صورت متوالی درون کولر گازی ایجاد نمی شود دلیل این مورد در نمایندگی تعمیر کولر گازی مدیا در مشهد به برد الکترونیکی اختصاص داده می شود.

یا زمانی که کولر گازی با زدن کلید استارت، صداهایی مانند بوق های ممتد از درون آن شندیده می شود که هنگام مشاهده در نمایندگی تعمیر کولر گازی مدیا در مشهد  به راحتی دلیل این اتفاق برد الکترونیکی کولر گازی مدیا تعبیر می شود.

در این زمان کارشناسان نمایندگی کولر گازی مدیا در مشهد نخست درصدد تعمیرات برد با استفاده از  روش های مختلف بر می آیند اما بر اساس تجربه های موجود مشخص شده که هنگام بروز چنین مشکلی برای برد الکترونیکی وسیله ای مانند کولر گازی به هیج عنوان تعمیر برد در نمایندگی کولر گازی مدیا در مشهد نمی تواند جوابگو باشد و باید اقدام به تعویض آن در نمایندگی کولر گازی مدیا در مشهد کرد.

نمایندگی تعمیر کولر گازی مدیا در مشهد

خاموش شدن کولر گازی بعد از چند دقیقه کار

گاهی این مشکل پیش می آید که کولر گازی بعد از مدتی کار بدون هیچ عامل خارجی خاموش می شود؛ به این صورت که حداقل بیست دقیقه  کار کرده و بعد از آن خود به خود  خاموش می شود.

هنگام بردن کولر گازی به نمایندگی تعمیر کولر گازی مدیا در مشهد دو قطعه مهم این دستگاه به نام خازن و برد الکترونیکی مورد کاووش قرار می گیرند؛ زیرا این دو عامل می توانند نقشی مهم در به وجود آمدن این قبیل مشکلات داشته باشند.

هنگامی که خازن در این دستگاه قرار داده می شود برای این است که جریانات برق به طور صحیح در کل کولر گازی و قطعات مرتبط با آن در حال چرخش باشد؛ بنابراین وقتی که خازن معیوب شده باشد این جریانات نیز امکان چرخش درون کولر گازی را پیدا نخواهند کرد؛ بنابراین کولر گازی خاموش می شود و در نمایندگی تعمیر کولر گازی مدیا در مشهد خازن تعمیر و سیم پیچی مجدد می شود.

اما آن‌چه که قابل ذکر است برای این مشکل، برد الکترونیکی هست درصد درگیر شدن برد برای رخ دادن چنین اتفاقی بیشتر از خازن هست؛ زیرا هنگامی که خازن خراب شده باشد هیچ برقی جریان نمی یابد؛ بنابراین به کلی دستگاه روشن نمی شود اما در این شرایط دستگاه کولر گازی برای بار اول روشن می شود ولی بلافاصله خاموش می شود؛ بنابراین قطعه اصلی دخیل شده در این مشکل برد الکترونیکی هست، و در نمایندگی تعمیر کولر گازی مدیا در مشهد بررسی می شود که کولر از حالت تنظیمات خود خارج گردیده؛ بنابراین این مشکل رخ داده هست.

در این‌موقع برد الکترونیکی به طرز صحیح تعمیر می شود؛ اما آن چه که همواره مد نظر کارشناسان نمایندگی کولر گازی مدیا در مشهد بوده این است که برد را عوض کنند؛ زیرا بردی که آسیب دیده باشد عملا با تعمیرات روی آن مانند سابق نخواهد شد و یا این که بلافاصله بعد از مدت کوتاهی مجدد خرابی های موجود بر روی برد الکترونیکی به وجود می آیند و دوباره به تلاش های نمایندگی کولر گازی مدیا در مشهد نیاز پیدا می شود.

مرکز تعمیر کولر گازی مدیا در مشهد

خراب شدن تایمر کولر گازی مدیا

بر اساس نقش موثر تانیر در نشان دادن زمان کلی بر روی مانیتور کولر گازی، هنگامی که این قطعه خراب می شود باید حتما بررسی های مجدد آن در نمایندگی کولر گازی مدیا در مشهد صورت بگیرد؛ زیرا  با استفاده از این کلید زمان آغاز و پایان بررسی می شود.

در برخی مواقع پیش می آید که هنگام خاموش شدن کلی کولر گازی، چراغ مربوط به تایمر روشن هست و خاموش نمی شود، حتی اگر اقدام‌به جدا کردن دوشاخه از منبع برق مانند پریز شود ولی چراغ تایمر همچنان چشمک زن باشد این می تواند یک مشکل بوده که برای رفع آن به نمایندگی تعمیر کولر گازی مدیا در مشهد نیاز باشد.

مناطق تحت پوشش و  نمایندگی کولر گازی مدیا در مشهد:

نمایندگی کولر گازی مدیا در مشهد | مرکز تعمیرات کورنیدو به دلیل داشتن تکنسین های متعدد و با تجربه در سراسر مشهد ، این امکان را برای شما فراهم می آورد که در کوتاه ترین زمان ممکن و با هماهنگی های لازم، در محل شما حضور یابند و آماده ارائه خدمات به شما همشهریان عزیز باشد.

شماره تماس : 05191011297

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *