مراحل ثبت درخواست تعمیر کولر گازی شارپ در اهواز

نمایندگی تعمیر کولر گازی شارپ در اهواز | خدمات سرویس و تعمیر کولر گازی در اهواز

نمایندگی تعمیر کولر گازی شارپ در اهواز با برخورداری از تکنسین ها و مهندسین متخصص، ماهر و کارآمد در زمینه سرویس،نصب و تعمیر کولر گازی اجنرال، یک مرکز تخصصی و منحصر به فرد در اهواز بوده و به طور شبانه روزی و بی وقفه مشغول خدمات رسانی به مشتریان محترم می باشد. آشنایی و به روز بودن نیروهای این مرکز به فناوری های جدید و نوین دنیا و همچنین توانایی منحصر به فرد این نیرو ها، در زمینه تعمیر و سرویس انواع مختلف کولر گازی باعث شده است که خدمات و سرویس دهی به این دستگاه ها، بدون نیاز به جابجایی، در محل انجام گرفته تا هزینه تعمیر کولر گازی شارپ در اهواز برای مشتریان گرامی تا بیست درصد کاهش یابد.

۹ دلیل انتخاب نمایندگی کولر گازی شارپ در اهواز:

  • دارای تکنسین های با سابقه کاری حداقل ۸ سال و مختص تعمیرات کولر گازی
  • تکنسین های دوره دیده و آشنا به زبان
  • سعی در تعمیر قطعات و اجتناب از تعویض آن
  • حداقل زمان برای حاضر شدن در منزل و شرکت شما منطبق بر وقت تعیین شده شما
  • تعمیر با نرخ مصوب اتحادیه و نهادهای نظارتی
  • ضمانت نامه و گارانتی قطعات از شش تا ۳۶ ماه
  • استفاده از قطعات فابریکی و اورجینال
  • سرویس دهی به طور شبانه روزی، حتی در تعطیلات رسمی و جمعه ها 
  • تعمیر در محل (به هیچ عنوان دستگاه از خانه شما خارج نمی شود).
نمایندگی تعمیرات کولر گازی شارپ در اهواز
تعمیرات کولر گازی شارپ در اهواز

۱۶ دلیل عمده مشتریان جهت تعمیر کولر گازی شارپ در اهواز :

  • ۱- نداشتن سرمای کافی و مطبوع
  • ۲ –  یخ زدن پنل و یا کندانسور
  • ۳- آبریزش از کنار و یا جلوی پنل داخلی
  • ۴ – سر و صدای اضافی و لرزش بیش از حد در یونیت داخلی و خارجی
  • ۵- نداشتن گرمای کافی و مطبوع در فصل سرما
  • ۶ – خارج نشدن آب از لوله درین کولر گازی
  • ۷- روشن نشدن کولر گازی و یا صفحه نمایش
  • ۸ – روشن شدن دستگاه و استارت نخوردن کمپرسور
  • ۹ – مشاهده پیغام خطا و یا ارور دادن
  • ۱۰- سرویس سالیانه دستگاه جهت سرمادهی بیشتر
  • ۱۱ – کار نکردن کنترل دستگاه
  • ۱۲- لوله کشی توکار ساختمان ها، سازمانها و منازل مسکونی
  • ۱۳- نصب کولر گازی و اسپلیت
  • ۱۴- خاموش نشدن کمپرسور و کار کردن مداوم
  • ۱۵- پریدن فیوز خانه به هنگام روشن شدن موتور
  • ۱۶- عدم کارکرد فن

نمایندگی تعمیر کولر گازی شارپ در اهواز

همان طور که می دانید یکی از پر کاربرد ترین لوازم و وسایل در خانه ها کولر گازی ها می باشند. به خصوص در شهر های گرم کشور استفاده از این وسایل بسیار رایج است. به دلیل استفاده زیاد از این وسایل در شهر های گرم کشور، دارندگان و کاربران ملزم هستند در صورت مشاهده ایراد و نقص در کولر گازی خود سریعا اقدام به تعمیر آن نمایند. کولر گازی شارپ از جمله با کیفیت ترین کولر های دو تکه به حساب می آید و به همین سبب بسیاری از افراد از این کولر گازی در خانه های خود استفاده می کنند.

با وجود کیفیت بالای این کولر گازی، این امکان وجود دارد که در برخی مواقع دچار ایراد ها و نقص هایی شود که در این صورت لازم است کاربران و دارندگان هر چه سریع تر اقدام به تعمیر کولر گازی در اهواز نمایند. بدین منظور افراد قادر هستند از نمایندگی تعمیر کولر گازی شارپ در اهواز کمک بگیرند. متخصصان و کارشناسان بسیار با تجربه ای در نمایندگی کولر گازی شارپ در اهواز مشغول به کار هستند. بنابراین دارندگان و کاربران می‌ توانند تعمیرات کولر گازی خود را با اطمینان خاطر به نمایندگی تعمیر کولر گازی شارپ در اهواز بسپارند.

نمایندگی تعمیر کولر گازی شارپ در اهواز

 ارور ها و کد خطا های رایج در کولر گازی شارپ

با پیشرفت علم و تکنولوژی در لوازم الکترونیکی همچون کولر های گازی صفحات نمایشگری تعبیه شده‌ اند که هر گونه ایراد و نقصی که در این دستگاه ها به وجود می آیند، به صورت ارور و کد خطایی بر روی صفحه نمایشگر این دستگاه ها نمایان می‌ شود. بنابراین افرادی که با معانی این ارور ها آشنایی داشته باشند، می توانند به آسانی علت مشکلات تشخیص داده و اقدام به تعمیر آن نمایند. متخصصان و کارشناسانی که در نمایندگی های تعمیرات کولر گازی ها مشغول به کار هستند با معانی این کد ها آشنایی داشته و می‌ توانند به کاربران در تعمیر لوازم خانگی خود یاری برسانند.

بروز ارور و کد خطا EE در کولر گازی شارپ

اگر کلید های دستگاه قفل شده باشند، این ارور را بر روی صفحه نمایشگر مشاهده می کنید. شما می توانید برای تعمیر دستگاه خود از نمایندگی تعمیر کولر گازی شارپ در اهواز کمک بگیرید.

 بروز ارور و کد خطا E0

یکی از ارور ها و خطا های رایجی که ممکن است در کولر دو تکه شارپ به وجود آید، ارور E0 می‌ باشد. اگر ایراد و نقصی در پمپ تخلیه آب وجود داشته باشد، ارور E0 را بر روی صفحه نمایشگر دستگاه خود مشاهده می‌ کنید. بدین منظور لازم است این پمپ را با دقت مورد بررسی قرار دهید. شما می توانید برای تعمیر دستگاه خود از نمایندگی تعمیر کولر گازی شارپ در اهواز کمک بگیرید. متخصصان و تکنسین های بسیار با تجربه و خبره ای در نمایندگی تعمیر کولر گازی شارپ در اهواز مشغول به کار هستند.

نمایندگی های تعمیر کولر گازی شارپ در اهواز

تعمیر کولر گازی شارپ در صورت بروز ارور و کد خطا E1

این ارور و کد خطا نشانگر و بیانگر محافظت فشار بالای کمپرسور می باشد. بنابراین پیشنهاد می‌ شود برای رفع این ارور و کد خطا کمپرسور دستگاه را با دقت چک کنید و در صورت نیاز آن ها را تعمیر کنید. شما می توانید به این منظور از نمایندگی تعمیر کولر گازی شارپ در اهواز کمک بگیرید. متخصصان و تکنسین های با تجربه ای در نمایندگی تعمیر کولر گازی شارپ در اهواز مشغول به کار هستند.

بروز ارور و کد خطا E2

اگر ایراد و نقصی در ضد یخ داخل کمپرسور وجود داشته باشد کاربران و دارندگان این ارور را بر روی صفحه نمایشگر دستگاه خود مشاهده می کنند. بنابراین لازم است کمپرسور دستگاه را به دقت چک کرده و در صورت نیاز آن را تعمیر کنید. شما می توانید به منظور تعمیرات کولر گازی خود از مراکز تعمیر کولر گازی شارپ در اهواز کمک بگیرید. متخصصان و کارشناسان بسیار با تجربه ای در نمایندگی تعمیر کولر گازی شارپ در اهواز مشغول به کار هستند.

نمایندگی کولر گازی شارپ در اهواز

بروز ارور و کد خطا E8

این ارور و کد خطا بیانگر محافظت فن کولر گازی می باشد. بنابراین پیشنهاد می‌ شود برای رفع این کد خطا فن دستگاه را به دقت چک کرده و در صورت نیاز آن را تعمیر کنید. شما می توانید به این منظور از نمایندگی تعمیرات کولر گازی شارپ در اهواز کمک بگیرید. متخصصان و کارشناسان خبره ای در نمایندگی کولر گازی شارپ در اهواز مشغول به کار هستند.

تعمیر کولر گازی شارپ در صورت بروز ارور و کد خطا F1

اگر کارکرد سنسور و حسگر اپراتور دستگاه دچار ایراد و نقص شده باشد، این ارور را بر روی صفحه نمایشگر دستگاه خود مشاهده می کنید. بنابراین پیشنهاد می‌شود اپراتور را با دقت چک کنید و در صورت نیاز آن را تعمیر کنید‌‌. متخصصان و کارشناسان بسیار با تجربه ای در نمایندگی تعمیر کولر گازی شارپ در اهواز مشغول به کار هستند.

تعمیر کولر گازی شارپ در اهواز

 سخن پایانی

با نزدیک شدن به فصول گرم سال استفاده از انواع کولر ها همچنین کولر های دوتیکه و کولر های گازی افزایش قابل توجهی پیدا می‌ کنند. همچنین افرادی که در شهر های گرم کشور همچون شهر اهواز زندگی می کنند، نیاز بسیار زیادی به این کولر ها دارند یکی از بهترین کولر های گازی که در بازار های فروش لوازم خانگی یافت می شود، کولر گازی شارپ بود که کیفیت بسیار بالایی دارد. اما کیفیت بالای محصول سبب نمی‌ شود که از ایراد و نقص مستثنی شود و این امکان وجود دارد که به دلیل استفاده نادرست یا استفاده طولانی مدت دچار ایراد و نقص شوند.

در این صورت کاربران و دارندگان ملزم هستند هر چه سریع تر از مراکز تعمیر کولر گازی شارپ در اهواز کمک بگیرند تا ضرر های بیشتری را متحمل نشوند.

مناطق تحت پوشش و نمایندگی کولر گازی شارپ در اهواز:

تعمیر کولر گازی شارپ در اهواز | مرکز تعمیرات کورنیدو به دلیل داشتن تکنسین های متعدد و با تجربه در سراسر اهواز ، این امکان را برای شما فراهم می آورد که در کوتاه ترین زمان ممکن و با هماهنگی های لازم، در محل شما حضور یابند و آماده ارائه خدمات به شما همشهریان عزیز باشد.

شماره تماس : 06191011297

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *