مراحل ثبت درخواست تعمیر کولر گازی سام در اهواز

نمایندگی تعمیر کولر گازی سام در اهواز | خدمات سرویس و تعمیر کولر گازی در اهواز

نمایندگی تعمیر کولر گازی سام در اهواز با برخورداری از تکنسین ها و مهندسین متخصص، ماهر و کارآمد در زمینه سرویس،نصب و تعمیر کولر گازی سام ، یک مرکز تخصصی و منحصر به فرد در اهواز بوده و به طور شبانه روزی و بی وقفه مشغول خدمات رسانی به مشتریان محترم می باشد. آشنایی و به روز بودن نیروهای این مرکز به فناوری های جدید و نوین دنیا و همچنین توانایی منحصر به فرد این نیرو ها، در زمینه تعمیر و سرویس انواع مختلف کولر گازی باعث شده است که خدمات و سرویس دهی به این دستگاه ها، بدون نیاز به جابجایی، در محل انجام گرفته تا هزینه تعمیر کولر گازی سام در اهواز برای مشتریان گرامی تا بیست درصد کاهش یابد.

۹ دلیل انتخاب نمایندگی کولر گازی سام در اهواز:

  • دارای تکنسین های با سابقه کاری حداقل ۸ سال و مختص تعمیرات کولر گازی
  • تکنسین های دوره دیده و آشنا به زبان
  • سعی در تعمیر قطعات و اجتناب از تعویض آن
  • حداقل زمان برای حاضر شدن در منزل و شرکت شما منطبق بر وقت تعیین شده شما
  • تعمیر با نرخ مصوب اتحادیه و نهادهای نظارتی
  • ضمانت نامه و گارانتی قطعات از شش تا ۳۶ ماه
  • استفاده از قطعات فابریکی و اورجینال
  • سرویس دهی به طور شبانه روزی، حتی در تعطیلات رسمی و جمعه ها 
  • تعمیر در محل (به هیچ عنوان دستگاه از خانه شما خارج نمی شود).
نمایندگی تعمیرات کولر گازی سام در اهواز
تعمیرات کولر گازی سام در اهواز

۱۶ دلیل عمده مشتریان جهت تعمیر کولر گازی سام در اهواز :

  • ۱- نداشتن سرمای کافی و مطبوع
  • ۲ –  یخ زدن پنل و یا کندانسور
  • ۳- آبریزش از کنار و یا جلوی پنل داخلی
  • ۴ – سر و صدای اضافی و لرزش بیش از حد در یونیت داخلی و خارجی
  • ۵- نداشتن گرمای کافی و مطبوع در فصل سرما
  • ۶ – خارج نشدن آب از لوله درین کولر گازی
  • ۷- روشن نشدن کولر گازی و یا صفحه نمایش
  • ۸ – روشن شدن دستگاه و استارت نخوردن کمپرسور
  • ۹ – مشاهده پیغام خطا و یا ارور دادن
  • ۱۰- سرویس سالیانه دستگاه جهت سرمادهی بیشتر
  • ۱۱ – کار نکردن کنترل دستگاه
  • ۱۲- لوله کشی توکار ساختمان ها، سازمانها و منازل مسکونی
  • ۱۳- نصب کولر گازی و اسپلیت
  • ۱۴- خاموش نشدن کمپرسور و کار کردن مداوم
  • ۱۵- پریدن فیوز خانه به هنگام روشن شدن موتور
  • ۱۶- عدم کارکرد فن

نمایندگی تعمیر کولر گازی سام در اهواز

کولر گازی سام یکی از با کیفیت‌ ترین کولر های گازی موجود در فروشگاه های لوازم خانگی در سرتاسر کشور ایران می باشد. به سبب کیفیت بالای این محصول اغلب افراد ترجیح می دهند آن را برای خانه های خود خریداری نموده و استفاده کنند. با این که این کولر گازی دارای کیفیت بسیار بالایی است، اما این امکان وجود دارد که در برخی مواقع دچار ایراد و نقص شود که در این صورت لازم است کاربران و دارندگان هر چه سریع تر اقدام به تعمیر دستگاه خود نمایند تا ضرر های بیشتری را متحمل نشوند. کاربران می‌ توانند با اطمینان خاطر تعمیر کولر گازی در اهواز خود را به نمایندگی کولر گازی سام در اهواز بسپارند.

تعمیر کولر گازی سام در اهواز

 ایراد ها و مشکلات رایج کولر گازی سام

همان طور که پیش از این ذکر کردیم، کولر گازی سام یکی از باکیفیت ترین کولر های گازی است که بسیاری از افراد از این محصول در خانه های خود استفاده می کنند اما لازم است بدانید با وجود کیفیت بالای این محصول، از به وجود آمدن خرابی و نقص مستثنی نبوده و در برخی مواقع این امکان وجود دارد که دچار ایراد و نقص شود. به طور کلی به سبب استفاده طولانی مدت و استفاده نادرست ایراد ها و نقص‌ هایی در کولر گازی سام به وجود می‌ آید که در این صورت لازم است کاربران و دارندگان هر چه سریع تر اقدام به تعمیر دستگاه خود نمایند.

متخصصان و کارشناسان بسیار با تجربه و خبره ای در نمایندگی تعمیر کولر گازی سام در اهواز مشغول به کار هستند. بنابراین کاربران و دارندگان می‌ توانند برای تعمیرات دستگاه خود از نمایندگی کولر گازی سام در اهواز کمک بگیرند‌‌. در ادامه به شرح برخی از رایج ترین ایراد ها و نقص های کولر گازی سام می پردازیم.

علت  خنک نکردن کولرگازی سام 

یکی از ایراد ها و نقص های رایجی که ممکن است در اغلب کولر گازی ها و همچنین کولر گازی سام به وجود آید، خنک نکردن دستگاه می باشد. به طور کلی این مشکل به دلایل مختلف همچون کثیفی کندانسور و خرابی فن کولر به وجود می آید، بنابراین لازم است این قطعات را با دقت مورد بررسی قرار داده و در صورت نیاز آن ها را تعمیر کنید. همچنین لازم است بدانید اگر ایراد و نقصی در موتور کولر دوتکه وجود داشته باشد نیز ممکن است کولر به خوبی هوا را خنک نکند. بنابراین لازم است برای رفع این ایراد از متخصصان و کارشناسانی که در مراکز تعمیر کولر گازی سام در اهواز مشغول به کار هستند کمک بگیرید.

نمایندگی کولر گازی سام در اهواز

 تعمیرات کولر گازی سام در صورت خاموش نشدن دستگاه

به طور کلی از جمله دلایل اصلی خاموش نشدن کولر گازی سام می توان به خرابی ترموستات دستگاه اشاره کرد. بنابراین لازم است این قطعه را با دقت چک کنید و در صورت نیاز آن را به نمایندگی کولر گازی سام در اهواز بسپارید و از آنجایی که بررسی و تعمیر ترموستات کولر های دوتکه امری بسیار تخصصی است، پیشنهاد می‌ شود تعمیرات کولر گازی خود را به نمایندگی تعمیر کولر گازی سام در اهواز بسپارید. تکنسین ها و متخصصان بسیار با تجربه ای در نمایندگی تعمیر کولر گازی سام در اهواز مشغول به کار هستند.

بررسی کولر گازی سام در صورت شنیده شدن صدا های بسیار زیاد از کولر

یکی از مشکلات و ایراد های آزار دهنده ای که ممکن است در کولر گازی سام به وجود آید، شنیده شدن صدا های آزار دهنده از کولر گازی می باشد. به طور کلی اگر ایراد و نقصی در کندانسور دستگاه وجود داشته باشد، احتمال به وجود آمدن صدا های ناهنجار از کولر بسیار بالا خواهد بود. همچنین پیشنهاد می شود از تراز بودن کولر دوتکه خود اطمینان حاصل فرمایید. شما می توانید به منظور تعمیر دستگاه خود از نمایندگی تعمیر کولر گازی سام در اهواز کمک بگیرید.

نمایندگی تعمیر کولر گازی سام در اهواز

تعمیر کولر گازی سام در صورت باد پرتاب نکردن کولر

یکی از ایراد ها و نقص های رایجی که ممکن است در کولر گازی سام به وجود آید، باد پرتاب نکردن کولر و خنک نبودن آن است. به طور کلی اگر فیلتر کولر گازی دچار کثیفی شده باشد این مشکل را مشاهده خواهید کرد. بنابراین لازم است اقدام به تمیز کردن فیلتر نمایید. همچنین شما می توانید به منظور تعمیر کولر گازی سام خود از نمایندگی تعمیر کولرگازی سام در اهواز کمک بگیرید. متخصصان و تکنسین های بسیار با تجربه ای در نمایندگی کولر گازی سام در اهواز مشغول به کار هستند.

نمایندگی های تعمیر کولر گازی سام در اهواز

 سخن پایانی

امروزه استفاده از وسایل خنک کننده همچون کولر ها افزایش بسیار زیادی یافته است. به خصوص اگر در شهرهای گرم کشور همچون اهواز زندگی کنید، ملزم هستید در اغلب فصول سال از این کولر ها استفاده کنید. یکی از با کیفیت ترین کولر های گازی و کولرهای دوتکه ای در بازار های فروش لوازم خانگی وجود دارند، کولر گازی سام می باشد. کولر گازی دارای کیفیت بسیار بالایی است اما در برخی مواقع به سبب استفاده‌ی نادرست طولانی مدت دچار ایراد ها و نقص هایی می شود. در این صورت کاربران ملزم هستند چه سریع تر اقدام به تعمیر دستگاه خود نمایند تا ضرر های بیشتری را متحمل نشوند.

نمایندگی های بسیاری در سر تا سر کشور ایران و همچنین شهر اهواز وجود دارند که به کاربران در تعمیر لوازم خانگی خود از جمله کولرهای دوتکه یاری می رسانند.

مناطق تحت پوشش و نمایندگی کولر گازی سام در اهواز:

تعمیر کولر گازی سام در اهواز | مرکز تعمیرات کورنیدو به دلیل داشتن تکنسین های متعدد و با تجربه در سراسر اهواز ، این امکان را برای شما فراهم می آورد که در کوتاه ترین زمان ممکن و با هماهنگی های لازم، در محل شما حضور یابند و آماده ارائه خدمات به شما همشهریان عزیز باشد.

شماره تماس : 06191011297

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *