مراحل ثبت درخواست نمایندگی تعمیر کولر گازی دایکین در مشهد

نمایندگی تعمیر کولر گازی دایکین در مشهد | خدمات سرویس و تعمیر کولر گازی دایکین در مشهد

نمایندگی تعمیر کولر گازی دایکین در مشهد با برخورداری از تکنسین ها و مهندسین متخصص، ماهر و کارآمد در زمینه سرویس،نصب و تعمیرات کولر گازی دایکین ، یک مرکز تخصصی و منحصر به فرد در مشهد بوده و به طور شبانه روزی و بی وقفه مشغول خدمات رسانی به مشتریان محترم می باشد. آشنایی و به روز بودن نیروهای این مرکز به فناوری های جدید و نوین دنیا و همچنین توانایی منحصر به فرد این نیرو ها، در زمینه تعمیر و سرویس انواع مختلف کولر گازی باعث شده است که خدمات و سرویس دهی به این دستگاه ها، بدون نیاز به جابجایی، در محل انجام گرفته تا هزینه تعمیرات کولر گازی دایکین در مشهد برای مشتریان گرامی تا بیست درصد کاهش یابد.

۹ دلیل انتخاب نمایندگی کولر گازی دایکین در مشهد:

  • دارای تکنسین های با سابقه کاری حداقل ۸ سال و مختص تعمیرات کولر گازی
  • تکنسین های دوره دیده و آشنا به زبان
  • سعی در تعمیر قطعات و اجتناب از تعویض آن
  • حداقل زمان برای حاضر شدن در منزل و شرکت شما منطبق بر وقت تعیین شده شما
  • تعمیر با نرخ مصوب اتحادیه و نهادهای نظارتی
  • ضمانت نامه و گارانتی قطعات از شش تا ۳۶ ماه
  • استفاده از قطعات فابریکی و اورجینال
  • سرویس دهی به طور شبانه روزی، حتی در تعطیلات رسمی و جمعه ها 
  • تعمیر در محل (به هیچ عنوان دستگاه از خانه شما خارج نمی شود).
نمایندگی تعمیرات کولر گازی دایکین در مشهد
تعمیرات کولر گازی دایکین در مشهد

۱۶ دلیل عمده مشتریان جهت تعمیر کولر گازی دایکین در مشهد :

  • ۱- نداشتن سرمای کافی و مطبوع
  • ۲ –  یخ زدن پنل و یا کندانسور
  • ۳- آبریزش از کنار و یا جلوی پنل داخلی
  • ۴ – سر و صدای اضافی و لرزش بیش از حد در یونیت داخلی و خارجی
  • ۵- نداشتن گرمای کافی و مطبوع در فصل سرما
  • ۶ – خارج نشدن آب از لوله درین کولر گازی
  • ۷- روشن نشدن کولر گازی و یا صفحه نمایش
  • ۸ – روشن شدن دستگاه و استارت نخوردن کمپرسور
  • ۹ – مشاهده پیغام خطا و یا ارور دادن
  • ۱۰- سرویس سالیانه دستگاه جهت سرمادهی بیشتر
  • ۱۱ – کار نکردن کنترل دستگاه
  • ۱۲- لوله کشی توکار ساختمان ها، سازمانها و منازل مسکونی
  • ۱۳- نصب کولر گازی و اسپلیت
  • ۱۴- خاموش نشدن کمپرسور و کار کردن مداوم
  • ۱۵- پریدن فیوز خانه به هنگام روشن شدن موتور
  • ۱۶- عدم کارکرد فن

نمایندگی تعمیر کولر گازی دایکین در مشهد

ممکن است شما هم با سیستم نمایش کدهای خطا در کولرهای گازی آشنایی داشته باشید. این کدها در کولرهای گازی دایکین مانند تمام وسایل برقی دیگر خبر از خرابی بخشی از دستگاه برای شما خواهند داشت. البته همیشه جای نگرانی نیست. گاهی مشکلات با کارهای ساده و بدون هزینه زیاد برطرف می‌شوند. اما بعضی اوقات این ایرادها برای شما دردسرساز خواهند شد. در چنین شرایطی کمک گرفتن از نمایندگی‌های معتبر بهترین گزینه برای شما خواهد بود. می‌توانید برای تعمیرات کولر گازی با نمایندگی تعمیر کولر گازی دایکین در مشهد در تماس باشید.

هر کد خطا اشاره به ایراد در بخش خاصی از کولر گازی دارد. می‌توانید با مراجعه به دفترچه راهنما از علت اصلی مشکل مطلع گردید. البته این به معنای حل شدن ایراد پیدا شده نیست. گاهی برای رفع کد خطا نیاز به بررسی بخش‌های مختلفی وجود خواهد داشت. بعضی از این بخش‌ها نیاز به تخصص زیادی دارند، مانند برد الکتریکی. در چنین شرایطی بهتر است تعمیر کولر گازی در مشهد را به متخصصین این کار سپرده و با نمایندگی کولر گازی دایکین در مشهد تماس داشته باشید.

نمایندگی کولر گازی دایکین در مشهد

بررسی کد خطا A3 به کمک نمایندگی تعمیر کولر گازی دایکین در مشهد

می‌توان گفت نمایان شدن کد خطای A3 به طور کلی ایرادی در سیستم تخلیه کولر گازی شما را نشان می‌دهد. علت ممکن است گرفتگی در لوله تخلیه دستگاه باشد که برای باز کردن آن می‌توانید با نمایندگی تعمیر کولر گازی دایکین در مشهد تماس داشته باشید. اما اگر مسیر لوله بسته نشده باشد احتمال دارد شاهد لوله‌کشی نامناسب در دستگاه خود باشید.

یک فرد ماهر می‌تواند سیستم لوله‌کشی را بررسی نموده و در صورت نیاز اصلاح کند. بد نیست نگاهی به پمپ تخلیه نیز انداخته و از سالم بودن آن مطمئن شوید. در نهایت آخرین چیزی که نیاز به بررسی دارد کلید شناور است. شاید نیاز به تعویض این کلید وجود داشته باشد. برای این کار می‌توانید از نمایندگی تعمیر کولر گازی دایکین در مشهد کمک بخواهید.

نمایندگی تعمیر کولر گازی دایکین در مشهد

بررسی علت نمایش کد خطا A4 در کولر گازی دایکین

کم شدن حجم آب در کولر گازی شما با کد خطا A4 نشان داده می‌شود. می‌توانید این کمبود حجم را برطرف کرده و کد نمایش داده شده را از بین ببرید. اما گاهی متوجه می‌شوید سطح آب دستگاه در حد مطلوبی است. در این شرایط احتمال دارد دمای آب پایین آمده باشد که می‌توانید آن را افزایش دهید. اگر از نحوه این کار اطلاعی ندارید با نمایندگی تعمیر کولر گازی دایکین در مشهد تماس داشته باشید.

یکی از تنظیمات مهم در کولر گازی شما تنظیم 26WL است. به هم خوردن این تنظیمات نیز چنین کد خطایی را به دنبال خواهد داشت. همچنین دقت داشته باشید لازم است وضعیت ترمیستور نیز بررسی شود. احتمال خرابی این قطعه وجود دارد. اگر نیاز به تعویض ترمیستور بود با نمایندگی کولر گازی دایکین در مشهد تماس بگیرید.

بررسی علت کد خطا A5 در کولر گازی دایکین

هر زمان کد خطا A5 در کولر گازی دایکین به نمایش درآمد قبل از هر کار به سراغ فیلتر هوای یونیت داخلی بروید. گاهی کثیفی زیاد این فیلتر است که باعث نمایش کد خطا می‌شود. آن را خوب تمیز کرده و ببینید بازهم کد خطا روشن خواهد شد یا نه. درصورتی‌که نمایش کد A5 هنوز ادامه داشت احتمال اتصالی داخلی در دستگاه وجود دارد. برای بررسی اتصالی‌ها و رفع ایرادهای احتمالی با نمایندگی تعمیر کولر گازی دایکین در مشهد تماس داشته باشید.

اگر تا اینجای کار مشکل شما رفع شد که چه بهتر. اما گاهی پیش می‌آید که همه اتصالی‌ها بررسی شده و فیلتر هوا تمیز شده است اما هنوز کد خطا نشان داده می‌شود. حالا باید قطعه‌ای به نام ترمیستور را بررسی نمایید. اگر این بخش قابل تعمیر نبود باید برای تعویض آن از نمایندگی تعمیر کولر گازی دایکین در مشهد کمک بخواهید.

مرکز تعمیر کولر گازی دایکین در مشهد

بررسی علت نمایش کد خطا A8 در کولر گازی دایکین

زیاد بودن جریان ورودی به کولر گازی شما باعث نمایش کد خطا A8 در دستگاه خواهد شد. در چنین حالتی برای رفع مشکل لازم است موارد اثرگذار در جریان ورودی به کولر گازی بررسی شده و وضعیت منبع تغذیه چک شود. اگر در کارهای برقی تخصصی ندارید برای حل مشکل با نمایندگی تعمیر کولر گازی دایکین در مشهد در تماس باشید.

بررسی کد خطا A9 به کمک نمایندگی تعمیر کولر گازی دایکین در مشهد

یکی از ایرادهایی که باعث نمایش کد خطا A9 در کولر گازی دایکین خواهد شد خراب شدن کویل مربوط به شیر انبساط الکترونیکی دستگاه شماست. می‌توانید تعویض یا تعمیر آن را به کارشناسان ما در نمایندگی تعمیر کولر گازی دایکین در مشهد بسپارید.

در صورت سالم بودن کویل شیر انبساط نیاز به بررسی PCB یونیت داخلی وجود دارد. همچنین بروز ایراد در تماس کانکتور نیز می‌تواند این مشکل را به دنبال داشته باشد. در نهایت اگر قادر به رفع کد خطا در کولر گازی خود نبودید با نمایندگی کولر گازی دایکین در مشهد تماس داشته و برای تعمیرات کولر گازی راهنمایی بخواهید.

تعمیر کولر گازی دایکین در مشهد

بررسی علت نمایش کد خطا AF در کولر گازی دایکین

وجود نشتی آب در رطوبت ساز کولر گازی شما می‌تواند نمایش چنین کد خطایی را به دنبال داشته باشد. لازم است این مورد چک شده و در صورت وجود نشتی، برطرف گردد. مورد دیگر سوئیچ شناور چرخشی است که اگر خراب شده باشد نیاز به تعمیر یا تعویض خواهد داشت.

اگر تا این مرحله از کار متوجه ایراد به وجود آمده در کولر گازی خود نشدید بهتر است شیب لوله‌های زهکشی در سیستم را نیز نگاهی بیندازید. گاهی لازم است شیب این لوله‌ها مطابق وضعیت استاندارد دوباره تغییر یابد. می‌توانید برای این کار از نمایندگی تعمیر کولر گازی دایکین در مشهد کمک بخواهید.

بررسی علت نمایش کد خطا AH در کولر گازی دایکین

در کولر گازی شما از قطعه‌ای به نام غبارگیر دستگاه تصفیه هوا استفاده شده است. خراب شدن این غبارگیر باعث روشن شدن کد خطا AH در صفحه‌نمایش دستگاه خواهد شد. احتمال دیگری که وجود دارد ایراد در PCB یونیت داخلی دستگاه شماست. می‌توانید برای عیب‌یابی و تعمیر این بخش‌ها با نمایندگی تعمیر کولر گازی دایکین در مشهد تماس داشته باشید.

بررسی علت نمایش کد خطا AJ در کولر گازی دایکین

این کد خطا ممکن است به دنبال ایراد در PCB یونیت داخلی دستگاه شما روشن شده باشد. همچنین احتمال فراموشی نصب آداپتور تنظیم ظرفیت وجود دارد. برای بررسی این دو مورد و حل آن‌ها ممکن است نیاز به کمک‌های یک فرد متخصص داشته باشید. با ما در نمایندگی تعمیر کولر گازی دایکین در مشهد تماس بگیرید.

مناطق تحت پوشش و  نمایندگی کولر گازی دایکین در مشهد:

نمایندگی کولر گازی دایکین در مشهد | مرکز تعمیرات کورنیدو به دلیل داشتن تکنسین های متعدد و با تجربه در سراسر مشهد ، این امکان را برای شما فراهم می آورد که در کوتاه ترین زمان ممکن و با هماهنگی های لازم، در محل شما حضور یابند و آماده ارائه خدمات به شما همشهریان عزیز باشد.

شماره تماس : 05132288866

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *