مراحل ثبت درخواست نمایندگی تعمیر کولر گازی تویو در مشهد

نمایندگی تعمیر کولر گازی تویو در مشهد | خدمات سرویس و تعمیر کولر گازی تویو در مشهد

نمایندگی تعمیر کولر گازی تویو در مشهد با برخورداری از تکنسین ها و مهندسین متخصص، ماهر و کارآمد در زمینه سرویس،نصب و تعمیرات کولر گازی تویو ، یک مرکز تخصصی و منحصر به فرد در مشهد بوده و به طور شبانه روزی و بی وقفه مشغول خدمات رسانی به مشتریان محترم می باشد. آشنایی و به روز بودن نیروهای این مرکز به فناوری های جدید و نوین دنیا و همچنین توانایی منحصر به فرد این نیرو ها، در زمینه تعمیر و سرویس انواع مختلف کولر گازی باعث شده است که خدمات و سرویس دهی به این دستگاه ها، بدون نیاز به جابجایی، در محل انجام گرفته تا هزینه تعمیر کولر گازی تویو در مشهد برای مشتریان گرامی تا بیست درصد کاهش یابد.

۹ دلیل انتخاب نمایندگی کولر گازی تویو در مشهد:

  • دارای تکنسین های با سابقه کاری حداقل ۸ سال و مختص تعمیرات کولر گازی
  • تکنسین های دوره دیده و آشنا به زبان
  • سعی در تعمیر قطعات و اجتناب از تعویض آن
  • حداقل زمان برای حاضر شدن در منزل و شرکت شما منطبق بر وقت تعیین شده شما
  • تعمیر با نرخ مصوب اتحادیه و نهادهای نظارتی
  • ضمانت نامه و گارانتی قطعات از شش تا ۳۶ ماه
  • استفاده از قطعات فابریکی و اورجینال
  • سرویس دهی به طور شبانه روزی، حتی در تعطیلات رسمی و جمعه ها 
  • تعمیر در محل (به هیچ عنوان دستگاه از خانه شما خارج نمی شود).
نمایندگی تعمیرات کولر گازی تویو در مشهد
تعمیرات کولر گازی تویو در مشهد

۱۶ دلیل عمده مشتریان جهت تعمیرات کولر گازی تویو در مشهد :

  • ۱- نداشتن سرمای کافی و مطبوع
  • ۲ –  یخ زدن پنل و یا کندانسور
  • ۳- آبریزش از کنار و یا جلوی پنل داخلی
  • ۴ – سر و صدای اضافی و لرزش بیش از حد در یونیت داخلی و خارجی
  • ۵- نداشتن گرمای کافی و مطبوع در فصل سرما
  • ۶ – خارج نشدن آب از لوله درین کولر گازی
  • ۷- روشن نشدن کولر گازی و یا صفحه نمایش
  • ۸ – روشن شدن دستگاه و استارت نخوردن کمپرسور
  • ۹ – مشاهده پیغام خطا و یا ارور دادن
  • ۱۰- سرویس سالیانه دستگاه جهت سرمادهی بیشتر
  • ۱۱ – کار نکردن کنترل دستگاه
  • ۱۲- لوله کشی توکار ساختمان ها، سازمانها و منازل مسکونی
  • ۱۳- نصب کولر گازی و اسپلیت
  • ۱۴- خاموش نشدن کمپرسور و کار کردن مداوم
  • ۱۵- پریدن فیوز خانه به هنگام روشن شدن موتور
  • ۱۶- عدم کارکرد فن

نمایندگی تعمیر کولر گازی تویو در مشهد

کولرهای گازی از جمله دستگاه‌هایی هستند که این روزها در هرجایی دیده می‌شوند. از محیط خانه گرفته تا اداره‌ها و مغازه‌ها، همه کولرهای آبی را با کولرهای گازی جدید جایگزین می‌کنند. تویو یکی از برندهای مشهور در این محصول است که می‌تواند با کیفیت خوب ساخت و خدمات پس از فروش عالی سال‌ها مورد استفاده شما باشد. اگر در شهر مشهد ساکن هستید می‌توانید سرویس‌های دوره‌ای در کولر گازی خود را به کارشناسان ما در نمایندگی تعمیر کولر گازی تویو در مشهد بسپارید.

در کولرهای گازی نیز مانند تمام وسایل برقی دیگر خرابی هایی را خواهید دید. با بررسی دقیق و تعمیرات تخصصی در نمایندگی‌های فعال برند تویو دیگر از بابت این قضیه نگرانی خواهید داشت. کافی است برای تعمیرات کولر گازی با نمایندگی کولر گازی تویو در مشهد تماس داشته باشید. می‌توانید از خدمات تعمیر در محل استفاده کرده و با کمترین قیمت دستگاهی سالم را تحویل بگیرید.

نمایندگی کولر گازی تویو در مشهد

بررسی علت نبود باد سرد در کولر به کمک نمایندگی تعمیر کولر گازی تویو در مشهد

یکی از موارد مهمی که به طول عمر هرچه بیشتر کولر گازی شما کمک می‌کند انجام دادن سرویس‌های دوره‌ای است. در طول این سرویس‌ها سطح گاز مبرد در کولر بررسی خواهد شد. کمبود گاز اثرات متعددی بر کارکرد کولر شما خواهد داشت از جمله اینکه می‌تواند جریان باد خروجی را گرم کند. برای انجام این سرویس‌ها می‌توانید با نمایندگی تعمیر کولر گازی تویو در مشهد در تماس باشید.

خراب شدن برد الکتریکی دستگاه نیز روی میزان خنکی باد خروجی از آن اثر خواهد داشت. کثیفی کندانسور یا فیلترهای آن نیز می‌تواند در این مشکل مؤثر باشد. بهتر است از سالم بودن کمپرسور و خازن مطمئن شده و در صورت ادامه یافتن مشکل برای پیدا کردن علت از نمایندگی تعمیر کولر گازی تویو در مشهد کمک بخواهید.

تعمیر کولر گازی تویو در مشهد

بررسی علت یخ‌زدگی لوله‌ها در کولر گازی توبو

اگر متوجه وجود یخ‌زدگی در روی لوله‌های کولر گازی و در تمام مسیر آن‌ها شده‌اید بهتر است وضعیت ترموستات را بررسی کنید. کم شدن یا زیاد شدن دور فن می‌تواند عامل این یخ‌زدگی باشد. شاید نیاز است دوباره دمای ترموستات در دستگاه را بررسی کنید.

بعد از این مرحله به سراغ ترمیستور خواهیم رفت. اگر خراب بوده آن را تعمیر نموده و در غیر این صورت برای عیب‌یابی دستگاه به سراغ برد الکتریکی بروید. برای تعمیر برد باید با کارشناسان در نمایندگی تعمیر کولر گازی تویو در مشهد تماس بگیرید تا آسیب‌های بیشتری را ایجاد نکنید. گاهی کم شدن سطح گاز مبرد یا کثیف بودن زیاد فیلترها و اواپراتور نیز این مشکل را ایجاد خواهد کرد.

بررسی علت صدا دادن دستگاه بیرونی در کولر گازی تویو

یکی از مواردی که در دستگاه‌های برقی همیشه باعث ایجاد صداهای غیرطبیعی می‌شود تراز نبودن دستگاه شماست. در مورد کولرهای گازی نیز در صورت وجود صدا بهتر است ابتدا نگاهی به محل نصب انداخته و وضعیت تراز را در کولرتان بررسی کنید. بعد از اطمینان یافتن از این قضیه می‌توانید برای بررسی قطعات داخلی و تعمیرات کولر گازی با نمایندگی تعمیر کولر گازی تویو در مشهد تماس داشته یا خودتان شروع کنید.

احتمال دارد علت این صدا برخورد کردن کمپرسور کولر شما با سینی کف دستگاه باشد. اغلب با تنظیم جای کمپرسور این مشکل رفع خواهد شد. گاهی نیز علت این صدای غیرعادی خراب شدن ضربه‌گیر در کمپرسور شماست. همچنین کم شدن شارژ گاز نیز در این قضیه اثرگذار خواهد بود. اگر نتوانستید علت مشکل را پیدا کنید با نمایندگی تعمیر کولر گازی تویو در مشهد تماس داشته باشید.

نمایندگی تعمیر کولر گازی تویو در مشهد

بررسی علت یکسره کار کردن کمپرسور در کولر گازی تویو

کم شدن شارژ گاز دستگاه می‌تواند به این شکل نیز برای شما دردسرساز شود. در چنین شرایطی نیاز به شارژ مجدد گاز و بررسی نبود نشتی وجود دارد. می‌توانید برای این کار از نمایندگی تعمیر کولر گازی تویو در مشهد کمک بخواهید. البته موارد دیگری نیز در کارکرد کمپرسور اثر خواهند داشت. باید از مناسب بودن محل نصب دستگاه مطمئن شوید.

گاهی اوقات به علت گرمای زیاد محیط، دمای کندانسور زیاد می‌شود. در چنین شرایطی بهتر است جای خنک‌تری را برای کولر گازی خود انتخاب کنید. همچنین از تمیز بودن کندانسور و لوله‌های آن مطمئن شده و در ادامه از سالم بودن عایق لوله‌ها اطمینان یابید. ببینید کویل اواپراتور در کولر گازی شما یخ‌زدگی نداشته باشد. در صورت پیدا نکردن علت شکل با نمایندگی کولر گازی تویو در مشهد تماس داشته باشید.

بررسی علت روشن نشدن کمپرسور به کمک نمایندگی تعمیر کولر گازی تویو در مشهد

اگر کمپرسور دستگاه شما وارد مدار نشده و روشن نمی‌شود احتمال دارد سیستم فرمان در دستگاه با مشکلی مواجه شده باشد. مدار فرمان را بررسی کرده و در صورت نیاز تعمیر کنید. در ادامه میزان شارژ گاز مبرد در کولر گازی را چک کرده و در صورت نیاز به شارژ مجدد آن با نمایندگی تعمیر کولر گازی تویو در مشهد تماس داشته باشید.

اگر مشکل شما ادامه داشت لازم است نگاهی به خود کمپرسور انداخته و از سالم بودن و نسوختن این قطعه مطمئن شوید. در نهایت کنتاکت‌های کنترل‌ها را تمیز کرده و اگر بازهم کمپرسور دستگاه شما روشن نشد برای بررسی‌های تخصصی‌تر از متخصصین این کار در نمایندگی تعمیر کولر گازی تویو در مشهد کمک بخواهید.

مرکز تعمیر کولر گازی تویو در مشهد

بررسی علت نشتی آب از سقف کولر گازی تویو

اگر لوله‌کشی درین در کولر گازی شما به نحو صحیح انجام نشده باشد نشتی آب را در سقف آن خواهید داشت. گاهی حتی آب از این بخش سرازیر می‌شود. در چنین شرایطی لازم است لوله‌ها بررسی شده و یک شیب دو تا هشت سانتیمتری برای هر متر به آن‌ها داده شود. می‌توانید برای تغییر لوله‌کشی از نمایندگی تعمیر کولر گازی تویو در مشهد کمک بخواهید.

در مرحله بعد بخش اتصال لوله‌ها به هم را بررسی کرده و در صورت نیاز آن‌ها را سفت کنید. در نهایت از باز بودن مسیر عبور آب در لوله‌های درین مطمئن شده و در آخرین مرحله با ادامه یافتن مشکل برای تعمیر کولر گازی در مشهد با نمایندگی کولر گازی تویو در مشهد تماس داشته باشید.

بررسی علت پرش فیوز برق در کولر گازی تویو

اگر با روشن کردن کولر گازی تویو فیوز برق مربوط به آن قطع می‌شود لازم است از نبود اتصالی در سیم‌های برق مطمئن شوید. سپس اتصال کوتاه در خازن‌ها را بررسی نموده و از سالم بودن موتور و فن و پروانه‌های آن اطمینان یابید.

مناطق تحت پوشش و  نمایندگی کولر گازی تویو در مشهد:

نمایندگی کولر گازی تویو در مشهد | مرکز تعمیرات کورنیدو به دلیل داشتن تکنسین های متعدد و با تجربه در سراسر مشهد ، این امکان را برای شما فراهم می آورد که در کوتاه ترین زمان ممکن و با هماهنگی های لازم، در محل شما حضور یابند و آماده ارائه خدمات به شما همشهریان عزیز باشد.

شماره تماس : 05191011297

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *