مراحل ثبت درخواست تعمیر کولر گازی تویو در اهواز

نمایندگی تعمیر کولر گازی تویو در اهواز | خدمات سرویس و تعمیر کولر گازی در اهواز

نمایندگی تعمیر کولر گازی تویو در اهواز با برخورداری از تکنسین ها و مهندسین متخصص، ماهر و کارآمد در زمینه سرویس،نصب و تعمیر کولر گازی تویو، یک مرکز تخصصی و منحصر به فرد در اهواز بوده و به طور شبانه روزی و بی وقفه مشغول خدمات رسانی به مشتریان محترم می باشد. آشنایی و به روز بودن نیروهای این مرکز به فناوری های جدید و نوین دنیا و همچنین توانایی منحصر به فرد این نیرو ها، در زمینه تعمیر و سرویس انواع مختلف کولر گازی باعث شده است که خدمات و سرویس دهی به این دستگاه ها، بدون نیاز به جابجایی، در محل انجام گرفته تا هزینه تعمیر کولر گازی تویو در اهواز برای مشتریان گرامی تا بیست درصد کاهش یابد.

۹ دلیل انتخاب نمایندگی کولر گازی تویو در اهواز:

  • دارای تکنسین های با سابقه کاری حداقل ۸ سال و مختص تعمیرات کولر گازی
  • تکنسین های دوره دیده و آشنا به زبان
  • سعی در تعمیر قطعات و اجتناب از تعویض آن
  • حداقل زمان برای حاضر شدن در منزل و شرکت شما منطبق بر وقت تعیین شده شما
  • تعمیر با نرخ مصوب اتحادیه و نهادهای نظارتی
  • ضمانت نامه و گارانتی قطعات از شش تا ۳۶ ماه
  • استفاده از قطعات فابریکی و اورجینال
  • سرویس دهی به طور شبانه روزی، حتی در تعطیلات رسمی و جمعه ها 
  • تعمیر در محل (به هیچ عنوان دستگاه از خانه شما خارج نمی شود).
نمایندگی تعمیرات کولر گازی تویو در اهواز
تعمیرات کولر گازی تویو در اهواز

۱۶ دلیل عمده مشتریان جهت تعمیر کولر گازی تویو در اهواز :

  • ۱- نداشتن سرمای کافی و مطبوع
  • ۲ –  یخ زدن پنل و یا کندانسور
  • ۳- آبریزش از کنار و یا جلوی پنل داخلی
  • ۴ – سر و صدای اضافی و لرزش بیش از حد در یونیت داخلی و خارجی
  • ۵- نداشتن گرمای کافی و مطبوع در فصل سرما
  • ۶ – خارج نشدن آب از لوله درین کولر گازی
  • ۷- روشن نشدن کولر گازی و یا صفحه نمایش
  • ۸ – روشن شدن دستگاه و استارت نخوردن کمپرسور
  • ۹ – مشاهده پیغام خطا و یا ارور دادن
  • ۱۰- سرویس سالیانه دستگاه جهت سرمادهی بیشتر
  • ۱۱ – کار نکردن کنترل دستگاه
  • ۱۲- لوله کشی توکار ساختمان ها، سازمانها و منازل مسکونی
  • ۱۳- نصب کولر گازی و اسپلیت
  • ۱۴- خاموش نشدن کمپرسور و کار کردن مداوم
  • ۱۵- پریدن فیوز خانه به هنگام روشن شدن موتور
  • ۱۶- عدم کارکرد فن

نمایندگی تعمیر کولر گازی تویو در اهواز

کولر گازی ها از جمله وسایل پر کاربرد در خانه ها به خصوص در شهر های گرم کشور می باشند. به سبب استفاده زیاد از این وسایل در شهر های گرم کشور، دارندگان و کاربران ملزم هستند در صورت مشاهده ایراد و نقص در کولر گازی خود سریعا اقدام به تعمیر کولر گازی در اهواز نمایند. کولر گازی تویو یکی از با کیفیت ترین کولر های دو تکه بوده که بسیاری از افراد از این کولر گازی در خانه های خود استفاده می کنند. با وجود کیفیت بالای این کولر گازی، این امکان وجود دارد که در برخی مواقع دچار ایراد و نقص شود که در این صورت لازم است کاربران هر چه سریع تر اقدام به تعمیر آن نمایند. بدین منظور افراد قادر هستند از نمایندگی کولر گازی تویو در اهواز کمک بگیرند. متخصصان و کارشناسان بسیار با تجربه ای در نمایندگی کولر گازی تویو در اهواز مشغول به کار هستند. بنابراین دارندگان و کاربران می‌ توانند تعمیرات کولر گازی خود را با اطمینان خاطر به نمایندگی تعمیر کولر گازی تویو در اهواز بسپارند.

نمایندگی تعمیر کولر گازی ایوولی در اهواز

ایراد ها و نقص های رایج کولر گازی تویو

همان طور که پیش از این نیز ذکر کردیم یکی از با کیفیت‌ ترین کولر های گازی که در بازار های فروش لوازم خانگی وجود دارد، کولر گازی تویو بوده با این حال در برخی مواقع به سبب استفاده نادرست یا استفاده‌ طولانی‌ مدت ایراد ها  و نقص های در این کولر گازی به وجود می آید که کاربران ملزم هستند در صورت مشاهده ایراد و نقص از متخصصان و کارشناسان کمک بگیرند. نمایندگی های بسیار زیادی در سرتاسر کشور ایران و شهر اهواز وجود دارند که به کاربران در این راستا یاری می‌ رسانند. یکی از این نمایندگی‌ ها، نمایندگی تعمیر کولر گازی تویو در اهواز است. متخصصان و کارشناسان بسیار با تجربه ای در نمایندگی تعمیر کولر گازی تویو در اهواز مشغول به کار هستند. در ادامه به شرح برخی از رایج ترین ایراد ها و نقص هایی که ممکن است در کولر گازی تویو به وجود آید، می پردازیم.

 تعمیر کولر گازی تویو در صورت خنک نکردن آن

یکی از ایراد ها و نقص های رایجی که ممکن است در کولر گازی تویو به وجود آید، خنک نکردن دستگاه می باشد. به طور کلی اگر دریچه های اسپیلت و کولر دو تیکه بسته شده باشند، هوای خنک از آن خارج نمی‌ شود. بنابراین لازم است دریچه های کولر خود را با دقت مورد بررسی قرار دهید و در صورت بسته بودن، آن ها را باز کنید. اگر ایرادی در بسته بودن دریچه دستگاه وجود نداشت، لازم است خنک کننده های کولر گازی تویو را با دقت چک کنید زیرا اگر نشتی در خنک کننده وجود داشته باشد، دستگاه به اندازه کافی خنک نخواهد کرد. شما می‌ توانید برای تعمیر کولر گازی خود از نمایندگی کولر گازی تویو در اهواز کمک بگیرید. متخصصان و کارشناسان بسیار با تجربه ای در نمایندگی تعمیر کولر گازی تویو در اهواز مشغول به کار هستند. بنابراین شما می توانید تعمیرات دستگاه خود را با اطمینان خاطر به نمایندگی کولر گازی تویو در اهواز بسپارید.

تعمیر کولر گازی ایوولی در اهواز

 تعمیر کولر گازی تویو در صورت خاموش نشدن دستگاه

یکی دیگر از ایراد ها و نقص های رایجی که ممکن است در کولر گازی تویو به وجود آید، خاموش نشدن دستگاه می باشد. به طور کلی اگر ایراد و نقصی در برد های مختلف کولر همچون برد اصلی، برد رله و برد کنترل دما وجود داشته باشد، این مشکل در کولر گازی به وجود خواهد آمد. همچنین از جمله دیگر دلایل این نقص می توان به گیر کردن فن کولر گازی، کوتاه بودن کابل ترموستات و درست کار نکردن ترموستات اشاره کرد. بنابراین لازم است ترموستات و بردهای الکتریکی دستگاه را با دقت مورد بررسی قرار داده و در صورت نیاز آنها را تعمیر کنید. شما می توانید از نمایندگی تعمیر کولر گازی تویو در اهواز کمک بگیرید. متخصصان و کارشناسان بسیار با تجربه ای در نمایندگی تعمیر کولر گازی تویو در اهواز مشغول به کار هستند.

تعمیر کولر گازی تویو در صورت خاموش شدن خود به خودی دستگاه

ممکن است کاربران و دارندگان کولر گازی تویو متوجه شوند که دستگاه به صورت خود به خود خاموش می شود. به طور کلی اگر ایراد و نقصی در برد الکتریکی ترموستات دستگاه وجود داشته باشد، ممکن است کولر گازی به صورت خود به خود خاموش شود. همچنین از جمله دیگر دلایل بروز این مشکل می‌ توان به ایراد و نقص در کمپرسور کولر دو تکه اشاره کرد. بنابراین پیشنهاد می‌ شود این قطعات را با دقت مورد بررسی قرار دهید و از آن جایی که بررسی و تعمیر این قطعات بسیار تخصصی هستند، پیشنهاد می‌ شود از نمایندگی تعمیر کولر گازی تویو در اهواز کمک بگیرید. متخصصان و کارشناسان بسیار با تجربه ای در نمایندگی کولر گازی تویو در اهواز مشغول به کار هستند. بنابراین شما می توانید با اطمینان خاطر تعمیرات کولر گازی خود را  به نمایندگی تعمیر کولر گازی تویو در اهواز بسپارید.

نمایندگی تعمیرات کولر گازی ایوولی در اهواز

 تعمیر کولر گازی تویو در صورت نشت آب از دستگاه

یکی از ایراد ها و نقص های رایجی که ممکن است در کولر گازی تویو مشاهده کنید، نشتی آب از دستگاه می باشد. به طور کلی اگر ایراد و نقصی در مسیر تخلیه آب وجود داشته باشد، ممکن است نشتی آب را مشاهده کنید. بنابراین لازم است از باز بودن مسیر تخلیه آب اطمینان حاصل فرمایید. اگر پس از بررسی این مورد مشخص شد که مشکلی در آن وجود ندارد، لازم است تشت تخلیه کولر گازی یا پمپ فشرده کولر گازی را با دقت مورد بررسی قرار داده و در صورت نیاز آن ها را تعمیر کنید. کاربران می‌ توانند از نمایندگی تعمیر کولر گازی تویو در اهواز به منظور تعمیر دستگاه خود کمک بگیرند. متخصصان و کارشناسان بسیار با تجربه ای در نمایندگی تعمیر کولر گازی تویو در اهواز مشغول به کار هستند.

نمایندگی های تعمیر کولر گازی ایوولی در اهواز

 سخن پایانی

کولر های گازی یا کولر های دو تکه در شهر های گرم کشور همچون شهر اهواز کاربرد بسیار زیادی دارند و در این شهر ها در هر خانه حداقل یک عدد کولر گازی یافت می‌ شود. یکی از باکیفیت ترین کولر های گازی موجود در بازار های فروش لوازم خانگی، کولر گازی تویو بوده بنابراین بسیاری از افراد ترجیح می‌ دهند این کولر گازی را برای خانه های خود تهیه کنند. با وجود کیفیت بالا این کولر گازی در برخی مواقع به دلایل مختلفی همچون استفاده نادرست ممکن است ایرادها و نقص هایی در آن به وجود آید که در این صورت لازم است کاربران و دارندگان هرچه سریع تر اقدام به تعمیر دستگاه خود نمایند تا ضرر های بیشتری را متحمل نشوند. به منظور تعمیرات کولر گازی نمایندگی های بسیار زیادی در سر تا سر کشور و شهر اهواز وجود دارند. از جمله این نمایندگی ها می‌ توان به نمایندگی تعمیر کولر گازی تویو در اهواز اشاره کرد. متخصصان و کارشناسان بسیار با تجربه ای در نمایندگی کولر گازی تویو در اهواز مشغول به کار هستند. بنابراین کاربران می توانند با اطمینان خاطر تعمیر کولر گازی خود را به نمایندگی کولر گازی تویو در اهواز بسپارند‌.

مناطق تحت پوشش و نمایندگی کولر گازی تویو در اهواز:

تعمیر کولر گازی تویو در اهواز | مرکز تعمیرات کورنیدو به دلیل داشتن تکنسین های متعدد و با تجربه در سراسر اهواز ، این امکان را برای شما فراهم می آورد که در کوتاه ترین زمان ممکن و با هماهنگی های لازم، در محل شما حضور یابند و آماده ارائه خدمات به شما همشهریان عزیز باشد.

شماره تماس : 06191011297

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *