مراحل ثبت درخواست نمایندگی تعمیر کولر گازی بوش در مشهد

نمایندگی تعمیر کولر گازی بوش در مشهد | خدمات سرویس و تعمیر کولر گازی بوش در مشهد

نمایندگی تعمیر کولر گازی بوش در مشهد با برخورداری از تکنسین ها و مهندسین متخصص، ماهر و کارآمد در زمینه سرویس،نصب و تعمیرات کولر گازی بوش ، یک مرکز تخصصی و منحصر به فرد در مشهد بوده و به طور شبانه روزی و بی وقفه مشغول خدمات رسانی به مشتریان محترم می باشد. آشنایی و به روز بودن نیروهای این مرکز به فناوری های جدید و نوین دنیا و همچنین توانایی منحصر به فرد این نیرو ها، در زمینه تعمیر و سرویس انواع مختلف کولر گازی باعث شده است که خدمات و سرویس دهی به این دستگاه ها، بدون نیاز به جابجایی، در محل انجام گرفته تا هزینه تعمیرات کولر گازی بوش در مشهد برای مشتریان گرامی تا بیست درصد کاهش یابد.

۹ دلیل انتخاب نمایندگی کولر گازی بوش در مشهد:

  • دارای تکنسین های با سابقه کاری حداقل ۸ سال و مختص تعمیرات کولر گازی
  • تکنسین های دوره دیده و آشنا به زبان
  • سعی در تعمیر قطعات و اجتناب از تعویض آن
  • حداقل زمان برای حاضر شدن در منزل و شرکت شما منطبق بر وقت تعیین شده شما
  • تعمیر با نرخ مصوب اتحادیه و نهادهای نظارتی
  • ضمانت نامه و گارانتی قطعات از شش تا ۳۶ ماه
  • استفاده از قطعات فابریکی و اورجینال
  • سرویس دهی به طور شبانه روزی، حتی در تعطیلات رسمی و جمعه ها 
  • تعمیر در محل (به هیچ عنوان دستگاه از خانه شما خارج نمی شود).
نمایندگی تعمیرات کولر گازی بوش در مشهد
تعمیرات کولر گازی بوش در مشهد

۱۶ دلیل عمده مشتریان جهت تعمیر کولر گازی بوش در مشهد :

  • ۱- نداشتن سرمای کافی و مطبوع
  • ۲ –  یخ زدن پنل و یا کندانسور
  • ۳- آبریزش از کنار و یا جلوی پنل داخلی
  • ۴ – سر و صدای اضافی و لرزش بیش از حد در یونیت داخلی و خارجی
  • ۵- نداشتن گرمای کافی و مطبوع در فصل سرما
  • ۶ – خارج نشدن آب از لوله درین کولر گازی
  • ۷- روشن نشدن کولر گازی و یا صفحه نمایش
  • ۸ – روشن شدن دستگاه و استارت نخوردن کمپرسور
  • ۹ – مشاهده پیغام خطا و یا ارور دادن
  • ۱۰- سرویس سالیانه دستگاه جهت سرمادهی بیشتر
  • ۱۱ – کار نکردن کنترل دستگاه
  • ۱۲- لوله کشی توکار ساختمان ها، سازمانها و منازل مسکونی
  • ۱۳- نصب کولر گازی و اسپلیت
  • ۱۴- خاموش نشدن کمپرسور و کار کردن مداوم
  • ۱۵- پریدن فیوز خانه به هنگام روشن شدن موتور
  • ۱۶- عدم کارکرد فن

نمایندگی تعمیر کولر گازی بوش در مشهد

کولر گازی یک تجهیز صنعتی محسوب می شود که برای ساخت آن از قطعات و وسایل صنعتی مختلف استفاده شده است. هر قطعه هنگام تعبیه شدن درون این دستگاه مسئولیتی را برعهده دارد به گونه ای که اگر نتوانتد عملکرد متناسب خود را در جریان کار کولر گازی انجام دهد به نمایندگی تعمیر کولر گازی بوش در مشهد نیاز پیدا می کند. عوامل و شرایط متنوعی می تواند زمینه ایجاد اختلال در فرآیند کاری یک قطعه را ایجاد کند، اختلال هایی که رفع هر کدام می تواند زمان های مشخصی را در نمایندگی تعمیر کولر گازی بوش در مشهد به همراه داشته باشد.

به طور مثال خراب شدن قطعه ای مانند فیلترها و تعمیر کولر گازی در مشهد در نمایندگی تعمیر کولر گازی بوش در مشهد زمان کمتری نسبت به برطرف کردن مشکل کمپرسور نیاز دارد.

نمایندگی کولر گازی بوش در مشهد

 

رفع عدم وجود هوا در پنل بیرونی در نمایندگی تعمیر کولر گازی بوش در مشهد

هنگامی که کولر گازی روشن می شود در قسمت پنل بیرونی این دستگاه هوایی وجود دارد. در مواقعی که هیچ هوایی از این پنل بیرون نرود نشانه یک اشکال در قطعات این وسیله برقی می باشد. کمربندی در کولر گازی تعبیه شده که دمنده هست اگر دمش این کمبربند خراب شود باعث رخداد چنین مشکلی خواهد شد.

گاهی این مشکل می تواند به دلیل پاره شدن یک بخش از سیم کشی رخ دهد در چنین شرایطی نیز در نمایندگی تعمیر کولر گازی بوش در مشهد همه سیم پیچی های پنل به صورت مجزا تعمیر و اصلاح می شوند.

 

برطرف کردن مشکل روشن نشدن دستگاه در نمایندگی تعمیر کولر گازی بوش در مشهد

گاهی مشکل، روشن نشدن کولر گازی است برای این که بتوان دلیل درست این مشکل را مورد سنجش قرار داد باید به نمایندگی تعمیر کولر گازی بوش در مشهد رجوع کرد؛ زیرا همه چیز برای علت جویی مشکل روشن نشدن کولر گازی در نمایندگی کولر گازی بوش در مشهد وجود دارد.

کارشناسان ‌نمایندگی تعمیر کولر گازی بوش در مشهد بر اساس تجربه خود به سراغ ترموستات رفته و برای رفع این مشکل ابتدا آن را مورد بررسی قرار می دهند. هنگامی که ترموستات به درستی عمل نکند باد خنکی از کولر به سمت محیط ارسال نمی شود و در چنین شرایطی احتمال روشن نشدن کولر گازی بالا می رود؛ بنابراین کارشناسان نمایندگی تعمیر کولر گازی بوش در مشهد با کاهش دادن دمای ترموستات کارکرد کولر گازی را امتحان می کنند؛ اگر با رفع این مشکل کولر گازی مجدد روشن نشد، مورد بعدی چک کردن فیوزهای برق توسط کارشناس نمایندگی کولر گازی بوش در مشهد هست، زیرا اگر برق موجود در فیوزها پریده باشد، کولر گازی روشن نخواهد شد.

مرکز تعمیر کولر گازی بوش در مشهد

 

عدم وجود باد خنک در کولر گازی

زمانی که دکمه استارت کولر گازی از روی کنترل آن زده می شود و بعد از مدتی کار کردن متوجه عدم تغییر دمای محیط می شوید، می توانید تشخیص دهید که قطعه یا قطعاتی از کولر گازی خراب شده است. گاهی مسیرهای دمش هوا به دلائل مانند گرفتگی دچار انسداد می شود در چنین شرایطی کولر هیچ امکانی برای خنک کردن محیط ندارد.

بنابراین در نمایندگی تعمیر کولر گازی بوش در مشهد کلیه مسیرهای دمش به صورت تخصصی بازبینی و هر جا که یک گرفتگی کوچک نیز داشته باشد رفع گرفتگی شده تا انتقال باد به راحتی صورت گیرد.

گاهی دلیل عدم وجود باد خنک می تواند برفک زدن کمپرسور باشد که در این شرایط باید کمپرسور باز شده تا قطعات آن به صورت مفرد چک شوند.

مورد دیگر مربوط به مقدار گاز موجود در کولر گازی هست اگر مبرد کم باشد و یا این که لوله های کولر گازی از گاز مبرد خالی شده باشند در چنین شرایطی باد خنک در این وسیله به وجود نخواهد آمد. بنابراین باید در نمایندگی تعمیر کولر گازی بوش در مشهد کلیه لوله های مبرد پر از گاز گردد.

  یکی از نشانه های خالی شدن گاز دستگاه می تواند بویی باشد که هنگام روشن شدن از کولر در فضا می پیچد هنگامی که بوی نامطبوع باشد از علائم کمبود گاز این وسیله به شمار می رود.

در نخستین روزهایی که دستگاه در نمایندگی تعمیر کولر گازی بوش در مشهد مجدد گاز می شود نیز همان بوی نامطبوع وجود دارد؛ زیرا این بوی طبیعی گاز مبرد هست که بعد از مدتی به کلی از بین می رود.  البته گاهی دلیل عدم خنکی می تواند وجود گرمای بیش از حد در محیط بیرون از منزل باشد؛در چنین شرایطی کولر گازی فقط قادر به خنک کردن دما تا یک حد مشخص است.

نمایندگی تعمیر کولر گازی بوش در مشهد

 

برطرف کردن مشکلات مربوط به تنظیمات کولر گازی

بر هم خورد تنظیمات اصلی و اولیه کولر گازی نیز می تواند برای کاربر دردسر ساز شود به این منظور کاربر با روشن کردن کولر گازی در فصل گرما متوجه باد گرم آن شود و یا این که با روشن کردن آن در فصل  سرما متوجه باد سرد آن شود در چنین شرایطی برهم خوردن تنظیمات این دستگاه می تواند علت اصلی باشد.

 ممکن است هیچ قطعه ای از آن آسیب دیده نشود اما یک اشتباه کوچک و زدن یک کلید اشتباهی از روی کنترل این وسیله سبب خارج کردن آن از دستورات پیش فرض گردد؛ در چنین حالتی نیز برای برگرداندن کولر گازی بر اساس دستورات قبلی خود باید از کارشناس نمایندگی کولر گازی بوش در مشهد کمک گرفت زیرا ممکن است این خارج شدن از تنظیمات به برد الکترونیکی نیز کشیده شده باشد و برای مجدد دستور دادن به آن لازم باشد که از طریق این مرکز اقدامات صورت گیرد.

تعمیر کولر گازی بوش در مشهد

 

ایجاد صدای غیر طبیعی در کولر گازی

ایجاد سر و صدا در هر وسیله ای می تواند ناشی از آسیب های وارد شده به قطعات آن باشد، بنابراین وقتی در کولر گازی خود صدایی شنیدید بدانید که در قطعات اصلی آن مشکلاتی ایجاد شده است. از دلائل مرسوم صدا در کولر گازی می تواتد نقایص موتور آن بوده باشد که اگر این مشکل در موتور به وجود آید فقط باید از راه نمایندگی تعمیر کولر گازی بوش در مشهد موتور کولر را تعمیر کرد.

گاهی صدای به وجود آمده می تواند خبر از خراب شدن فن دهد و یا این که قطعه ای درون این دستگاه در حال برخورد به بدنه کولر است، در هر شرایط باید فقط از نمایندگی تعمیر کولر گازی بوش در مشهد خواست تا عیب یابی کرده سپس بر اساس آن بتواند مشکل صدای کولر شما را حل کند.

مناطق تحت پوشش و  نمایندگی کولر گازی بوش در مشهد:

نمایندگی کولر گازی بوش در مشهد | مرکز تعمیرات کورنیدو به دلیل داشتن تکنسین های متعدد و با تجربه در سراسر مشهد ، این امکان را برای شما فراهم می آورد که در کوتاه ترین زمان ممکن و با هماهنگی های لازم، در محل شما حضور یابند و آماده ارائه خدمات به شما همشهریان عزیز باشد.

شماره تماس : 05191011297

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *