مراحل ثبت درخواست تعمیر کولر گازی بوش در اهواز

نمایندگی تعمیر کولر گازی بوش در اهواز | خدمات سرویس و تعمیر کولر گازی در اهواز

نمایندگی تعمیر کولر گازی بوش در اهواز با برخورداری از تکنسین ها و مهندسین متخصص، ماهر و کارآمد در زمینه سرویس،نصب و تعمیر کولر گازی بوش در اهواز ، یک مرکز تخصصی و منحصر به فرد در اهواز بوده و به طور شبانه روزی و بی وقفه مشغول خدمات رسانی به مشتریان محترم می باشد. آشنایی و به روز بودن نیروهای این مرکز به فناوری های جدید و نوین دنیا و همچنین توانایی منحصر به فرد این نیرو ها، در زمینه تعمیر و سرویس انواع مختلف کولر گازی باعث شده است که خدمات و سرویس دهی به این دستگاه ها، بدون نیاز به جابجایی، در محل انجام گرفته تا هزینه تعمیر کولر گازی بوش در اهواز برای مشتریان گرامی تا بیست درصد کاهش یابد.

۹ دلیل انتخاب نمایندگی تعمیر کولر گازی بوش در اهواز:

  • دارای تکنسین های با سابقه کاری حداقل ۸ سال و مختص تعمیرات کولر گازی
  • تکنسین های دوره دیده و آشنا به زبان
  • سعی در تعمیر قطعات و اجتناب از تعویض آن
  • حداقل زمان برای حاضر شدن در منزل و شرکت شما منطبق بر وقت تعیین شده شما
  • تعمیر با نرخ مصوب اتحادیه و نهادهای نظارتی
  • ضمانت نامه و گارانتی قطعات از شش تا ۳۶ ماه
  • استفاده از قطعات فابریکی و اورجینال
  • سرویس دهی به طور شبانه روزی، حتی در تعطیلات رسمی و جمعه ها 
  • تعمیر در محل (به هیچ عنوان دستگاه از خانه شما خارج نمی شود).
نمایندگی تعمیرات کولر گازی بوش در اهواز
تعمیرات کولر گازی بوش در اهواز

۱۶ دلیل عمده مشتریان جهت تعمیر کولر گازی بوش در اهواز :

  • ۱- نداشتن سرمای کافی و مطبوع
  • ۲ –  یخ زدن پنل و یا کندانسور
  • ۳- آبریزش از کنار و یا جلوی پنل داخلی
  • ۴ – سر و صدای اضافی و لرزش بیش از حد در یونیت داخلی و خارجی
  • ۵- نداشتن گرمای کافی و مطبوع در فصل سرما
  • ۶ – خارج نشدن آب از لوله درین کولر گازی
  • ۷- روشن نشدن کولر گازی و یا صفحه نمایش
  • ۸ – روشن شدن دستگاه و استارت نخوردن کمپرسور
  • ۹ – مشاهده پیغام خطا و یا ارور دادن
  • ۱۰- سرویس سالیانه دستگاه جهت سرمادهی بیشتر
  • ۱۱ – کار نکردن کنترل دستگاه
  • ۱۲- لوله کشی توکار ساختمان ها، سازمانها و منازل مسکونی
  • ۱۳- نصب کولر گازی و اسپلیت
  • ۱۴- خاموش نشدن کمپرسور و کار کردن مداوم
  • ۱۵- پریدن فیوز خانه به هنگام روشن شدن موتور
  • ۱۶- عدم کارکرد فن

نمایندگی تعمیر کولر گازی بوش در اهواز

نمایندگی کولر گازی بوش در اهواز دارای متخصصانی با سابقه و دارای مدارک رسمی است. امروزه با گران شدن لوازم برقی و همچنین کولرهای گازی باید حتما آن را به مراکز معتبر برای تعمیر بسپارید.

نمایندگی تعمیر کولر گازی بوش در اهواز دارای مجوز رسمی تعمیرات است. پس با اطمینان برای تعمیر کولر گازی در اهواز به نمایندگی کولر گازی بوش در اهواز بسپارید.

مشکلات متداول کولرهای گازی بوش:

اگر کولر گازی بوش کار نکند چه اقدامی باید انجام دهیم؟

اگر کولر گازی بوش شما کار نکرد مطمئن شوید که برق وصل باشد. بعد از آن ریموت کنترل را چک کنید که خراب نشده باشد. همچنین چک کنید که حتماً باتری داشته باشد. بعضی وقت ها ولتاژ کم است و یا ممکن است فیوز مشکل داشته باشد.

نمایندگی تعمیر کولر گازی بوش در اهواز

اگر کولر گازی بوش شما سرمای زیادی ندارد چه اقدامی باید انجام دهید؟

فیلتر هوا را بررسی کنید که آلودگی نداشته باشد. اطلاعات خود را درباره تنظیم صحیح کولر گازی بوش زیاد کنید. ممکن است درجه دمای بیرون آن زیاد باشد. بررسی کنید که هیچ جسمی مثل پرده روبروی تهویه آن قرار نگرفته باشد.

ممکن است از درزهای اتاق هوای خنک به بیرون برود. اگر مشکل آن حل نشد با نمایندگی تعمیر کولر گازی بوش در اهواز تماس حاصل فرمایید. همچنین در زمان های مشخص شما باید کولر گازی بوش خود را برای سرویس به نمایندگی کولر گازی بوش در اهواز بسپارید.

اگر کولر گازی بوش شما موقع کار کردن متوقف شود برای برطرف کردن این مشکل چه اقدامی انجام دهید؟

ممکن است سیم کشی کولر گازی بوش شما مشکل داشته باشد. برق و فیوز را به دقت بررسی کنید. زیرا این عامل بسیار مهم است. برد را بررسی کنید که خراب نشده باشد. خازن، کمپرسور و رله استارت کولر گازی بوش را بررسی کنید که خراب نشده باشند.

اگر این موارد را بررسی کردید ولی مشکل ادامه داشت فقط کافی است تا با نمایندگی تعمیر کولر گازی بوش در اهواز تماس بگیرید.

نمایندگی تعمیر کولر گازی بوش در اهواز در زمانی کم کولر گازی بوش شما را تعمیر می کند.

اگر کولر گازی بوش شما بوی نامطبوعی بدهد برای برطرف کردن آن چه اقدامی باید انجام دهید؟

فیلتر هوای کولر گازی بوش خود را بشورید. است تخلیه کولر گازی بوش را به دقت از آلودگی ها تمیز کنید. همچنین لوله های کولر گازی را هم تمیز کنید. بعد از آن پنل درون آن را تمیز کنید. هر وقتی در زمان های مشخص کولر گازی بوش خود را برای سرویس به نمایندگی تعمیر کولر گازی بوش در اهواز بسپارید.

نمایندگی کولر گازی بوش در اهواز

اگر کولر گازی بوش شما دارای نشتی آب باشد برای حل کردن آن چه اقدامی باید انجام دهید؟

کم بودن گاز مبرد از رایج ترین عامل نشت آب در کولر گازی بوش است. برای برطرف کردن این مشکل باید آن را شارژ کنید. ممکن است اواپراتور کولر گازی بوش شما یخ زده باشد. شلنگ تخلیه آب کولر گازی بوش را بررسی کنید که گرفتگی نداشته باشد.

اگر زود آن را برطرف نکنید قطعات کولر گازی بوش شما دچار مشکل می شود. همچنین دیوار خانه نیز نم می گیرد. پس هرچه زودتر با نمایندگی تعمیر کولر گازی بوش در اهواز تماس بگیرید.

حل مشکل سر و صدای زیاد کولر گازی بوش

ممکن است که گاز مبرد کم باشد. فیلتر هوا را چک کنید که تمیز باشد. از سفت بودن قطعات کولر گازی بوش خود اطمینان حاصل نمایید. فن و بلبرینگ آن را بررسی کنید که سالم باشند. از تراز بودن پنل کولر گازی بوش خود اطمینان حاصل نمایید. ممکن است جسمی در کندانسور قرار گرفته باشد. قاب جلوی پنل ممکن است دچار مشکل شده باشد.

برای تعمیر این مشکل با نمایندگی تعمیر کولر گازی بوش در اهواز تماس حاصل فرمایید.

چرا کولر گازی بوش روشن مانده و خاموش نمی شود؟

ممکن است ریموت کنترل کولر گازی بوش شما خراب شده باشد. چک کنید که کنترل سالم باشد. ریموت  کولر گازی بوش را چک کنید که باتری داشته باشد. وجود اشکال در ترموستات نیز باعث بروز این اتفاق می شود. اگر مشکل کولر گازی بوش شما برطرف نشد فقط کافی است تا با نمایندگی کولر گازی بوش در اهواز تماس حاصل فرمایید.

تعمیر کولر گازی بوش در اهواز

چرا باد کولر گازی شما مناسب نیست؟

اول درجه را با ریموت کنترل کولر گازی بوش به درستی تنظیم کنید. اگر هنوز باد کولر گازی بوش شما ضعیف است فیلتر هوا را تمیز کنید. درصورت نیاز با نمایندگی کولر گازی بوش در اهواز تماس بگیرید تا آن را با قطعه‌ای درجه یک و اصل تعویض کند.

E1 اگر این ارور را روی کولر گازی بوش خود مشاهده کردید یعنی پنل بیرونی و داخلی کولر گازی بوش شما مشکل دارد. برای تعمیر آن با نمایندگی تعمیر کولر گازی بوش در اهواز تماس بگیرید.

E3 اگر این کد خطا را بر روی کولر گازی بوش خود مشاهده کردید یعنی سرعت فن پنل بیش از اندازه و خارج از کنترل شده است.

EC اگر این ارور را در کولر گازی بوش مشاهده کردید یعنی گاز مبرد کولر گازی بوش شما دچار مشکل شده است. باید سریع مشکل آن را برطرف کنید.

P5 اگر این ارور را در کولرهای گازی بوش مشاهده کردید یعنی یونیت داخلی آن دچار مشکل شده است. فیوز مینیاتور برق کولر گازی بوش را قطع کنید و با نمایندگی کولر گازی بوش در اهواز تماس حاصل فرمایید.

سخن پایانی:

نمایندگی تعمیر کولر گازی بوش در اهواز دارای مجوز رسمی تعمیرات است. همچنین متخصصان نمایندگی کولر گازی بوش در اهواز نیز دارای سابقه ای طولانی و آموزش رسمی از مراکز معتبر هستند.

 بهتر است کولر گازی بوش خود را به مراکز معتبر بسپارید تا در زمان های مشخص آن را سرویس کنند. با سرویس آن می توانید از بسیاری از مشکلاتی که در آینده برای کولر گازی بوش شما می افتد جلوگیری نمایید. پس برای تعمیر کولر گازی بوش خود با نمایندگی کولر گازی بوش در اهواز تماس بگیرید.

مناطق تحت پوشش و نمایندگی تعمیر کولر گازی بوش در اهواز:

تعمیر کولر گازی بوش در اهواز | مرکز تعمیرات کورنیدو به دلیل داشتن تکنسین های متعدد و با تجربه در سراسر اهواز ، این امکان را برای شما فراهم می آورد که در کوتاه ترین زمان ممکن و با هماهنگی های لازم، در محل شما حضور یابند و آماده ارائه خدمات به شما همشهریان عزیز باشد.

شماره تماس : 06191011297

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *