مراحل ثبت درخواست نمایندگی تعمیر کولر گازی ال جی در مشهد

نمایندگی تعمیر کولر گازی ال جی در مشهد | خدمات سرویس و تعمیرات کولر گازی ال جی در مشهد

نمایندگی تعمیر کولر گازی ال جی در مشهد با برخورداری از تکنسین ها و مهندسین متخصص، ماهر و کارآمد در زمینه سرویس،نصب و تعمیر کولر گازی ال جی ، یک مرکز تخصصی و منحصر به فرد در مشهد بوده و به طور شبانه روزی و بی وقفه مشغول خدمات رسانی به مشتریان محترم می باشد. آشنایی و به روز بودن نیروهای این مرکز به فناوری های جدید و نوین دنیا و همچنین توانایی منحصر به فرد این نیرو ها، در زمینه تعمیر و سرویس انواع مختلف کولر گازی باعث شده است که خدمات و سرویس دهی به این دستگاه ها، بدون نیاز به جابجایی، در محل انجام گرفته تا هزینه تعمیرات کولر گازی ال جی در مشهد برای مشتریان گرامی تا بیست درصد کاهش یابد.

۹ دلیل انتخاب نمایندگی کولر گازی ال جی در مشهد:

  • دارای تکنسین های با سابقه کاری حداقل ۸ سال و مختص تعمیرات کولر گازی
  • تکنسین های دوره دیده و آشنا به زبان
  • سعی در تعمیر قطعات و اجتناب از تعویض آن
  • حداقل زمان برای حاضر شدن در منزل و شرکت شما منطبق بر وقت تعیین شده شما
  • تعمیر با نرخ مصوب اتحادیه و نهادهای نظارتی
  • ضمانت نامه و گارانتی قطعات از شش تا ۳۶ ماه
  • استفاده از قطعات فابریکی و اورجینال
  • سرویس دهی به طور شبانه روزی، حتی در تعطیلات رسمی و جمعه ها 
  • تعمیر در محل (به هیچ عنوان دستگاه از خانه شما خارج نمی شود).
تعمیرات کولر گازی ال جی در مشهد
نمایندگی تعمیرات کولر گازی ال جی در مشهد

۱۶ دلیل عمده مشتریان جهت تعمیرات کولر گازی ال جی در مشهد :

  • ۱- نداشتن سرمای کافی و مطبوع
  • ۲ –  یخ زدن پنل و یا کندانسور
  • ۳- آبریزش از کنار و یا جلوی پنل داخلی
  • ۴ – سر و صدای اضافی و لرزش بیش از حد در یونیت داخلی و خارجی
  • ۵- نداشتن گرمای کافی و مطبوع در فصل سرما
  • ۶ – خارج نشدن آب از لوله درین کولر گازی
  • ۷- روشن نشدن کولر گازی و یا صفحه نمایش
  • ۸ – روشن شدن دستگاه و استارت نخوردن کمپرسور
  • ۹ – مشاهده پیغام خطا و یا ارور دادن
  • ۱۰- سرویس سالیانه دستگاه جهت سرمادهی بیشتر
  • ۱۱ – کار نکردن کنترل دستگاه
  • ۱۲- لوله کشی توکار ساختمان ها، سازمانها و منازل مسکونی
  • ۱۳- نصب کولر گازی و اسپلیت
  • ۱۴- خاموش نشدن کمپرسور و کار کردن مداوم
  • ۱۵- پریدن فیوز خانه به هنگام روشن شدن موتور
  • ۱۶- عدم کارکرد فن

نمایندگی تعمیر کولر گازی ال جی در مشهد

کولر گازی دستگاهی سرمایشی بوده که در فصل گرم تابستان به صورت مکرر از آن استفاده می شود البته برعکس این مورد نیز رخ خواهد داد؛ به این صورت که یک وسیله گرمایشی است که کل فصل زمستان باعث گرم کردن فضای درونی خانه می شود. این وسله شامل اجزا و عوامل گوناگونی بوده که یک رخداد کوچک می تواند باعث ایجاد مشکل در اجرای فرآیند و اسباب ارسال به نمایندگی تعمیر کولر گازی ال جی در مشهد شود.

هر کدام از قطعات این دستگاه پیچیده صنعتی در نمایندگی تعمیر کولر گازی ال جی در مشهد برای تعمیر به مهارت خاصی نیاز دارند، مهارتی که از طریق آن تعمیر کولر گازی در مشهد با موفقیت همراه باشد و احتمال خرابی های بیشتر را به همراه نداشته باشد.

مرکز تعمیر کولر گازی ال جی در مشهد

بررسی برد کولر در نمایندگی تعمیر کولر گازی ال جی در مشهد

برد کولر گازی مسیر دهنده قطعات دیگر این وسیله هست؛ بنابراین اگر در برد این وسیله اشکالی به وجود آید هیچ کدام از قطعات کولر گازی نمی توانند کار خود را به درستی انجام دهند، به طور معمول کلیه دستوراتی که برای شروع و پایان کار کولر گازی نیاز بوده در برد آن خلاصه می شود به همین منظور اگر برد آسیب ببیند به نوعی کولر گازی از فعالیت باز می ایستد و به برسس یکامل در نمایندگی تعمیر کولر گازی ال جی در مشهد نیاز دارد.

هنگامی که برد کولر گازی صدمه ای به آن وارد شود عملا تجزیه و تحلیل فرمان های صادره از قطعات دیگر با مشکلات اساسی روبرو شده و به نحوی هیچ فرمانی به درستی اجرا نمی شود در نتیجه قطعات مرتبط نیز از کار می افتند، اهمیت این قطعه تا حایی است که برای رفع مسائل مربوط به آن باید در نمایندگی تعمیر کولر گازی ال جی در مشهد تمام استراتژی های موثر جهت تعمیر این وسیله پیاده سازی شود.

آسیب دیدن برد این وسیله می تواند نشانه های مختلفی داشته باشد که بر اساس آن کار تشخیص برای نمایندگی تعمیر کولر گازی در مشهد راحت تر شود؛ در زیر این عوامل ایجاد آسیب شرح داده خواهد شد:

۱- عدم راه اندازی کولر گازی: زمانی که راه اندازی کولر گازی با مشکل روبرو شده باشد برد این وسیله می تواند علت مشکل قرار بگیرد.

۲-از کار افتادن موتور: وقتی موتور و یا کمپرسور کولر گازی از کار می افتد نشانه هی قوی برای خراب شدن برد کولر گازی و بررسی مجدد آن در نمایندگی کولر گازی ال جی در مشهد است.

۳-خاموشی اتفاقی کولر گازی: در برخی موارد پیش می آید که کولر گازی روشن به ناگاه و بدون هیچ دلیل خارجی خاموش می شود این اتفاق ناگهاتی به طور سریع به برد الکترونیکی و نیاز آن به نمایندگی تعمیر کولر گازی ال جی در مشهد ختم می شود.

نمایندگی کولر گازی ال جی در مشهد

رفع سیم کشی ناصحیح در نمایندگی تعمیر کولر گازی ال جی  در مشهد

تمامی قطعات و بخش های کولر گازی مجهز به سیم پیچی های مختلف هست سیم پیچی هایی که بعضا سبب ایجاد اتصالات و ارتباط دادن دیگر قطعات به یکدیگر شده است؛ بنابراین اگر این سیم پیچی به طور ناصحیحی انجام شده باشد باعث بروز  اتفاقات ناخوشایند در کولر گازی و الزام به دریافت خدمات از نمایندگی تعمیر کولر گازی ال جی در مشهد خواهد شد.

به نوعی یک سیم پیچی نادرست می تواند سبب سوختن قطعات کولر گازی و بردن آن به نمایندگی کولر گازی در مشهد شود به علاوه  می تواند برد الکترونیکی را نخست از فرمان های اصلی خود خارج نموده و یا به طور کامل از رده خارج کند.

علاوه بر  این برخی از سیم های موجود درون کولر گازی دارای مقدار متفاوت ولتاژ هستند که این ولتاژ ها نیز خطرناک بوده بنابراین برای تعمیر آن باید حتما تکنسین های نمایندگی تعمیر کولر گازی ال جی در مشهد با استفاده از روش های کاربردی خود به سیم کشی مجدد آن بپردازند‌.

تعمیر کولر گازی ال جی در مشهد

آبریزی بیش از حد کولر گازی

در برخی موارد افراد از آبریزی کولرهای خود ابراز نارضایتی می کنند. این آبریزی در ابتدا ممکن است به صورت قطره ای باشد اما به صورت قطره ای نخواهد ماند بلکه شدت آبریزی نیز افزایش پیدا خواهد کرد تا جایی که کل دیوار و سطح زیر را خیس می کند؛ از دلائل شایع وجود چنین مشکلی کثیفی  فیلترها، اپراتور، کندانسور می باشد.

هنگامی که گرد و غبار به محفظه های فیلترها و اپراتورها وارد شده باعث  می شود که آب موجود با سرعت از کولر گازی خارج شود البته خارج شدن این آب نیز از محل اصلی خود نبوده بلکه از زیر اپراتور و از روزنه انتقال هوا این دستگاه خارج می شود که شستن دقیق قطعاتی مانند فیلتر، اپراتور و کندانسور باید توسط کارشناسان  با تجربه نمایندگی کولر گازی ال جی در مشهد انجام شود جایی که بیشترین و پیشرفته ترین وسیله برای شستشو وجود دارد.

نمایندگی تعمیر کولر گازی ال جی در مشهد

عدم روکش دار بودن لوله های گاز مبرد کولر گازی

هنگامی که جنس لوله های تعبیه شده در کولر گازی از مس بوده و هیچ نوع عایقی نیز بر روی آن ها قرار نگرفته باشد در چنین شرایطی مشکلات مختلفی برای این قطعه ایجاد خواهد شد. با توجه به این که مس به صورت عادی هنگامی که در یک محیط قرار می گیرد دچار اوکسایش می شود در نتیجه ممکن است که تمام  لوله هایی که از جنس مس هستند به طور عمده پوسیده و یا سوراخ شوند در چنین شرایطی  هنگام بردن دستگاه به نمایندگی تعمیر کولر گازی ال جی در مشهد لوله های بدون روکش جدا شده و لوله های روکش دار جایگزین می شود.

با توجه به این که  کولر گازی در معرض آلودگی ناشی از گرد و خاک قرار دارد  و هنگام چنین آلودگی کلیه مجاری ها بسته می شود؛ بنابراین آب سرازیر می شود؛ آب سرازیر شده نیز باعث زنگ زدگی لوله های بدون عایق می شود؛ بنابراین اهمیت دارد که در نمایندگی تعمیر کولر گازی ال جی در مشهد کلیه لوله ها را عایق بندی کرد.

البته این عمل نیز باید به صورت صحیح و کاملا دقبق توسط کارشناسان نمایندگی کولر گازی ال جی در مشهد انجام شود زیرا یک عایق غیر اصولی نیز می تواند پیامدهای منفی برای کولر گازی به همراه داشته باشد.

نشانه های ازدیاد گاز مبرد کولر گازی

علاوه بر کمبود گاز مبرد ازدیاد آن در کولر گازی نیز می تواند باعث ایجاد مشکل و ارسال به نمایندگی کولر گازی ال جی در مشهد شود.

به طور مثال با افزایش بیش از ظرفیت گاز در لوله های یک کولر گازی لوله های تعبیه شده در پشت پنل درونی دچار برفک می شود البته این برفک زدگی مانعی از ایجاد هوای خنک توسط این وسیله نمی شود اما به مرور سبب ایجاد فشار بر روی قسمت های این دستگاه شده و باعث نیاز پیدا کردن آن به نمایندگی تعمیر کولر گازی ال جی در مشهد خواهد شد.

مناطق تحت پوشش و نمایندگی کولر گازی ال جی در مشهد:

نمایندگی کولر گازی ال جی در مشهد | مرکز تعمیرات کورنیدو به دلیل داشتن تکنسین های متعدد و با تجربه در سراسر مشهد ، این امکان را برای شما فراهم می آورد که در کوتاه ترین زمان ممکن و با هماهنگی های لازم، در محل شما حضور یابند و آماده ارائه خدمات به شما همشهریان عزیز باشد.

شماره تماس : 05191011297

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *