مراحل ثبت درخواست تعمیر مایکروفر گوفر در زنجان 

مرکز تخصصی تعمیرات مایکروفر گوفر در زنجان | تعمیر، نصب و سرویس

برند گوفر یکی از برندهای محبوب در ایران بوده که در زمینه مایکروفر نیز فعالیت دارد. مرکز تعمیر و خدمات پس از فروش کورنیدو به دلیل ارج نهادن به نظر مردم و آسایش خیال آن ها اقدام به ارائه سرویس و خدمات برای این برند با بالاترین کیفیت را نموده است.

گروه کورنیدو با برخورداری از تکنسین ها و مهندسین متخصص، ماهر و با تجربه در زمینه سرویس و تعمیر مایکروفر گوفر، یک مرکز تخصصی و منحصر به فرد در زنجان بوده و به طور شبانه روزی و بی وقفه مشغول خدمات رسانی به مشتریان محترم می باشد. آشنایی و به روز بودن نیروهای این مرکز به فناوری های جدید و نوین دنیا و همچنین توانایی منحصر به فرد این نیرو ها، در زمینه تعمیر و سرویس انواع مختلف مایکروفرهای گوفر باعث شده است که خدمات و سرویس دهی به این دستگاه ها، بدون نیاز به جابجایی، در محل انجام گرفته تا هزینه تعمیر مایکروفر برای مشتریان گرامی تا بیست درصد کاهش یابد.

۹ دلیل انتخاب مرکز تخصصی تعمیر مایکروفر گوفر در زنجان:

  • ۱ – دارای تکنسین های با سابقه کاری حداقل ۸ سال و مختص تعمیرات مایکروفر گوفر
  • ۲ – تکنسین های دوره دیده و آشنا به زبان
  • ۳ – سعی در تعمیر قطعات و اجتناب از تعویض آن
  • ۴ – حداقل زمان برای حاضر شدن در منزل و شرکت شما منطبق بر وقت تعیین شده شما
  • ۵ – تعمیر با نرخ مصوب اتحادیه و نهادهای نظارتی
  • ۶ – ضمانت نامه و گارانتی قطعات از شش تا ۳۶ ماه
  • ۷ – استفاده از قطعات فابریکی و اورجینال
  • ۸ – سرویس دهی به طور شبانه روزی، حتی در تعطیلات رسمی و جمعه ها
  • ۹- تعمیر در محل (به هیچ عنوان دستگاه از خانه شما خارج نمی شود).
تعمیرات مایکروفر گوفر در زنجان
نمایندگی تعمیرات مایکروفر گوفر در زنجان

۱۳ دلیل عمده مشتریان جهت تعمیر مایکروفر گوفر در زنجان :

  • ۱ –  گرم نکردن مواد غذایی
  • ۲ –  سر و صدای بیش از حد به هنگام داغ کردن
  • ۳ –  معیوب بودن و یا عمل نکردن صحیح تایمر مایکروفر
  • ۴ –  باز نشدن درب مایکروفر
  • ۵ –  عدم چرخش سینی مایکروفر یا سولاردام
  • ۶ – خاموش شدن خودکار مایکروفر پس از چند ثانیه
  • ۷ –  جرقه زدن به هنگام کار کردن
  • ۸ – روشن نشدن لامپ روشنایی مایکروفر
  • ۹–  روشن نشدن مایکروفر و یا صفحه نمایش
  • ۱۰–  جلو نرفتن برنامه تنظیم شده
  • ۱۱-  روشن شدن خودکار مایکروفر
  • ۱۲–  بسته نشدن درب مایکروفر و خراب بودن میکروسوییچ ها
  • ۱۳–  مشاهده پیغام خطا و یا ارور دادن

نمایندگی تعمیر مایکروفر گوفر در زنجان

گوفر یکی از برندهای پرطرفدار و جدید در صنعت است که در تولید مایکروفر، هود، فر، سینک و گاز آشپزخانه فعالیت دارد. یکی از ویژگی‌های مثبت و بسیار پراهمیت در این برند داشتن مراکز تعمیراتی مجاز و خدمات پس از فروش فعال است. برای مثال ساکنین زنجان می‌توانند تمامی ایرادهای احتمالی در مایکروفر خود را با خیال راحت به نمایندگی تعمیر مایکروفر گوفر در زنجان بسپارند.

با وجود کیفیت قطعات و طراحی مناسب در برند گوفر، بازهم خرابی دستگاه دور از انتظار نیست. این موضوع مانند تمام وسایل برقی دیگر اجتناب‌ناپذیر است. مراکز تعمیراتی در هر شهری زیاد هستند اما برای تعمیر مایکروفر در زنجان باید حتماً از مراکز معتبر و مورد اعتماد کمک بگیرید. در صورت نیاز می‌توانید با نمایندگی مایکروفر گوفر در زنجان تماس داشته باشید.

نمایندگی های تعمیر مایکروفر گوفر در زنجان

بررسی دلیل روشن نشدن مایکروفر در نمایندگی تعمیر مایکروفر گوفر در زنجان

یکی از مشکلاتی که ممکن است در مایکروفرهای گوفر تجربه کرده باشید روشن نشدن دستگاه است. قبل از اینکه بخواهید با نمایندگی تعمیر مایکروفر گوفر در زنجان تماس بگیرید مطمئن شوید دستگاه روشن نمی‌شود و ایراد به صفحه نمایش آن مرتبط نیست. بعد از آن لازم است اتصالات برقی در مایکروفر را مورد بررسی قرار دهید.

تمامی سیم‌کشی‌ها و اتصالات را چک کرده و از سالم بودن دوشاخه و پریز مربوطه اطمینان یابید. بد نیست سالم بودن کابل برق دستگاه نیز بررسی شود. در صورت سالم سیستم برقی مایکروفر، احتمال خرابی در موتور آن وجود دارد. با توجه به حساسیت و اهمیت موتور، برای تعمیر آن از نمایندگی تعمیر مایکروفر گوفر در زنجان کمک بخواهید.

بررسی علت خاموشی ناگهانی مایکروفر گوفر

اگر مایکروفر گوفر ناگهان در بین کار خاموش می‌شود بهتر است علت آن را بررسی کنید. علت این قضیه می‌تواند تنها مربوط به نوسان‌های برق باشد که استفاده از یک محافظ برق مشکل را برطرف خواهد کرد. اما گاهی اتصالی در بخش‌های مختلف باعث از کار افتادن مایکروفر در حین کار می‌شود که باید برای پیدا کردن محل اتصالی می‌توانید از نمایندگی تعمیر مایکروفر گوفر در زنجان راهنمایی بخواهید.

یکی دیگر از مواردی که منجر به خاموشی مایکروفر گوفر در بین کار می‌شود تنظیم نشدن درست دمای آن است. همچنین ایراد پیدا کردن موتور نیز چنین نتیجه‌ای را به دنبال خواهد داشت. در صورتی که نتوانستید علت مشکل را پیدا کنید هرچه سریع‌تر برای حل مشکل با نمایندگی تعمیر مایکروفر گوفر در زنجان تماس داشته باشید.

تعمیر مایکروفر گوفر در زنجان

بررسی علت نچرخیدن سینی در مایکروفر گوفر

عدم چرخش سینی و خراب شدن آن می‌تواند به دنبال اشتباهی از جانب خودتان اتفاق بیفتد. برای مثال زمانی که ظرف‌های بیش از حد سنگینی را روی سینی مایکروفر خود قرار می‌دهید وزن زیاد به شفت آن آسیب خواهد رساند. در چنین شرایطی چرخش سینی با مشکل مواجه می‌شود. برای تعویض شفت با نمایندگی تعمیر مایکروفر گوفر در زنجان در تماس باشید.

خراب شدن موتور مربوط به چرخش سینی نیز در این قضیه اثرگذار است. در نهایت در صورتی که از سالم بودن تمام این موارد مطمئن شدید نوبت به بررسی برد الکتریکی خواهد رسید. توصیه می‌شود بدون تخصص و اطلاعات کافی اصلاً دست به تعمیر برد نزده و حتماً از نمایندگی مایکروفر گوفر در زنجان کمک بخواهید.

بررسی علت گرم نشدن مایکروفر گوفر

یکی از مهم‌ترین عملکردها در هر مایکروفری گرم شدن دستگاه به حد کافی است. در غیر این صورت برای پخت غذا با مشکل مواجه خواهید شد. المنت قطعه‌ای در مایکروفر شماست که این وظیفه را بر عهده دارد. خراب شدن المنت مانع از تأمین گرمای لازم شده و باید هرچه زودتر به فکر تعویض این قطعه باشید. می‌توانید برای این کار از نمایندگی تعمیر مایکروفر گوفر در زنجان راهنمایی بخواهید.

البته به جز المنت قطعات دیگری نیز در تولید گرما در مایکروفر نقش دارند. در صورتی که المنت دستگاه گرم شده و قرمز می‌شود احتمال خرابی لامپ مگنترون وجود خواهد داشت. برای تعویض این قطعه حتماً با نمایندگی تعمیر مایکروفر گوفر در زنجان در تماس باشید.

نمایندگی مایکروفر گوفر در زنجان

بررسی دلیل باز ماندن درب در نمایندگی تعمیر مایکروفر گوفر در زنجان

بسته نشدن درب در مایکروفر گوفر مانع از شروع کار دستگاه خواهد شد. در چنین شرایطی باید ابتدا اطراف درب را خوب بررسی کنید تا چیزی جلوی آن را نگرفته یا کثیفی زیاد مانع از بسته شدن درب نشود. بد نیست یک بار کاملاً فضای بین درب در مایکروفر خود را تمیز کنید. اگر با این کار مشکل شما حل نشد با نمایندگی تعمیر مایکروفر گوفر در زنجان تماس داشته باشید.

احتمال دارد بسته نشدن درب به دنبال خراب شدن قفل درب یا میکروسوییچ آن ایجاد شده باشد. همچنین خرابی‌های لولای درب نیز در این اتفاق بی‌تأثیر نخواهد بود. اگر نیاز به راهنمایی‌های بیشتر و بررسی‌های تخصصی‌تری داشتید با نمایندگی مایکروفر گوفر در زنجان تماس بگیرید.

بررسی علت صدای غیرعادی در مایکروفر گوفر

یکی از مواردی که در زمان نصب مایکروفر باید به آن دقت داشته باشید تراز بودن دستگاه شماست. عدم توجه به این نکته می‌تواند صداهای غیرعادی را در زمان کار دستگاه به دنبال داشته باشد. همچنین دقت کنید سینی گردان و سینی مایکروفر در جای درست خود قرار گرفته باشند. بد نیست فضای داخلی دستگاه را نیز خوب تمیز کنید، زیرا گیر کردن ذرات غذا به سینی می‌تواند عامل این صدای غیرعادی باشد.

اگر تمام این موارد را انجام داده و بازهم مشکل شما حل نشد از سالم بودن سینی مایکروفر مطمئن شوید. بعد از آن موتور چرخنده سینی را بررسی کرده و درنهایت با ادامه داشتن این صدا با نمایندگی تعمیر مایکروفر گوفر در زنجان تماس بگیرید. دقت کنید هرگز ظروف سنگین و بزرگ را روی سینی مایکروفر خود نگذارید.

نمایندگی تعمیر مایکروفر گوفر در زنجان

بررسی علت از کار افتادن گریل در مایکروفر گوفر

در صورت کار نکردن گریل در مایکروفر گوفر بهتر است قبل از هر کار از سالم بودن دو قطعه در دستگاه مطمئن شوید. ابتدا به سراغ المنت رفته و وضعیت آن را بررسی می‌کنیم. در صورت سالم بودن المنت، نوبت به بررسی ترموستات خواهد رسید. اگر ایرادی در هریک از این دو قطعه مشاهده کردید می‌توانید بررسی و تعویض هریک از آن‌ها را به کارشناسان ما در نمایندگی تعمیر مایکروفر گوفر در زنجان بسپارید.

دقت داشته باشید در صورت سالم بودن المنت و ترموستات احتمال دارد خراب شدن گریل به ایرادی در برد الکتریکی مایکروفر مرتبط باشد. برای تعمیرات برد هرگز خودتان اقدام نکرده و این کار را به افراد متخصص و ماهر بسپارید.

مناطق تحت پوشش و نمایندگی مایکروفر گوفر در زنجان

تعمیر مایکروفر گوفر در زنجان | مرکز تعمیرات کورنیدو به دلیل داشتن تکنسین های متعدد و با تجربه در سراسر زنجان، این امکان را برای شما فراهم می آورد که در کوتاه ترین زمان ممکن و با هماهنگی های لازم، در محل شما حضور یابند و آماده ارائه خدمات به شما همشهریان عزیز باشد.

شماره تماس :   02433364507

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *