مراحل ثبت درخواست تعمیر مایکروفر کنوود در اهواز 

نمایندگی تعمیر مایکروفر کنوود در اهواز |تعمیر، نصب مایکروفر در اهواز

گروه کورنیدو با برخورداری از تکنسین ها و مهندسین متخصص، ماهر و با تجربه در زمینه تعمیرات مایکروفر، یک مرکز تخصصی و منحصر به فرد در استان اهواز بوده و به طور شبانه روزی و بی وقفه مشغول خدمات رسانی به مشتریان محترم می باشد.آشنایی و به روز بودن نیروهای این مرکز به فناوری های جدید و نوین دنیا و همچنین توانایی منحصر به فرد این نیرو ها، در زمینه تعمیر و سرویس انواع مختلف مایکروفر ها باعث شده است که خدمات و سرویس دهی به این دستگاه ها، بدون نیاز به جابجایی، در محل انجام گرفته تا هزینه تعمیر مایکروفر کنوود در اهواز برای مشتریان گرامی تا بیست درصد کاهش یابد.

دلایل انتخاب نمایندگی تعمیر مایکروفر کنوود در اهواز :

  1.  1 – دارای تکنسین های با سابقه کاری حداقل ۸ سال و مختص تعمیر مایکروفر کنوود در اهواز
  2. 2 – تکنسین های دوره دیده (تمامی سرویسکاران دارای کد تخصصی و شماره پرسنلی مشخص می باشند).
  3. 3 – سعی در تعمیر قطعات و اجتناب از تعویض آن
  4. 4 – حداقل زمان برای حاضر شدن در منزل و شرکت شما منطبق بر وقت تعیین شده شما
  5. 5 – تعمیر با نرخ مصوب اتحادیه و نهادهای نظارتی
  6. 6 – ضمانت نامه و گارانتی قطعات از شش تا ۳۶ ماه
  7. 7 – استفاده از قطعات فابریکی و اورجینال
  8. 8 – سرویس دهی به طور شبانه روزی، حتی در تعطیلات رسمی و جمعه ها
  9. 9 _ تعمیرات در محل (به هیچ عنوان دستگاه از خانه شما خارج نمی شود). 
تعمیر مایکروفر کنوود در اهواز
نمایندگی تعمیر مایکروفر کنوود در اهواز

۱۳ دلیل عمده مشتریان جهت تعمیرات مایکروفر کنوود در اهواز :

  • ۱ –  گرم نکردن مواد غذایی
  • ۲ –  سر و صدای بیش از حد به هنگام داغ کردن
  • ۳ –  معیوب بودن و یا عمل نکردن صحیح تایمر مایکروفر
  • ۴ –  باز نشدن درب مایکروفر
  • ۵ –  عدم چرخش سینی ماکروفر یا سولاردام
  • ۶ – خاموش شدن خودکار مایکروفر پس از چند ثانیه
  • ۷ –  جرقه زدن به هنگام کار کردن
  • ۸ – روشن نشدن لامپ روشنایی مایکروفر
  • ۹–  روشن نشدن مایکروفر و یا صفحه نمایش
  • ۱۰–  جلو نرفتن برنامه تنظیم شده
  • ۱۱-  روشن شدن خودکار مایکروفر
  • ۱۲–  بسته نشدن درب مایکروفر و خراب بودن میکروسوییچ ها
  • ۱۳–  مشاهده پیغام خطا و یا ارور دادن

نمایندگی تعمیر مایکروفر کنوود در اهواز

نمایندگی تعمیر مایکروفر کنوود در اهواز برای اوقات تلخ “خرابی مایکروفر کنوود” بهترین تعمیرکاران را در اختیار شما قرار می دهد. مایکروفر کنوود به دستیاران قابل اعتمادی در آشپزخانه تبدیل شده اند، زیرا می توانند به سرعت غذا را گرم کرده و ظروف ساده را آماده کند. البته زمانی که مایکروفر روشن نمی شود یا با خرابی شروع به کار می کند، ناخوشایند است. برای تماس با نمایندگی مایکروفر کنوود در اهواز یا بردن دستگاه به کارگاه تعمیر مایکروفر کنوود در اهواز عجله نکنید. برخی از خرابی ها دلایل ساده ای دارند و می توانید خودتان تعمیرات مایکروفر کنوود در اهواز را انجام دهید. امروز ما به شما خواهیم گفت که نقص های اصلی مایکروفر کنوود چیست و چگونه آنها را برطرف کنید.

تعمیرات مایکروفر کنوود در اهواز

درخواست کمک از مرکز تعمیر مایکروفر کنوود در اهواز برای زمانی که مایکروفر کنوود روشن نمی شود

ایده آل ترین راه برای تعیین دلایل اصلی مشکل و تشخیص مشکل این است که با اطلاعات دستورالعمل های عملیاتی که نیروهای نمایندگی تعمیر مایکروفر در اهواز بیان کرده است، آشنا شوید. اگر مایکروفر روشن نمی شود، دلایل ممکن است به شرح زیر باشد:

  • کمبود برق در شبکه

شاید کابل برق به سادگی جدا شده باشد یا ولتاژی در پریز نباشد. اگر دستگاه را به سوکت دیگری وصل کرده اید و دوباره کار نمی کند، منبع ولتاژ به برد فیلتر شبکه را بدون کمک تعمیرکاران مرکز نمایندگی تعمیر مایکروفر کنوود در اهواز بررسی کنید، شاید مشکل از سیم باشد. برای بررسی یکپارچگی سیم برق، ابتدا محفظه را بردارید و خازن ولتاژ بالا را تخلیه کنید و سپس سیم برق را با یک مولتی متر حلقه بزنید. هر سه سیمی که از پریز به پایانه ها می روند باید زنگ بزنند. و ترمینال اتصال به زمین واقع در خروجی باید به محفظه مایکروفر متصل شود.

  • فیوز منفجر شده است

یکپارچگی فیوز برق را که عمدتاً روی برد فیلتر برق قرار دارد بررسی کنید. خرابی فیوز شبکه می تواند ناشی از افت ولتاژ در شبکه یا خرابی عناصر داخلی کوره باشد.

اما اگر علت ناک اوت شدن در اجزای مایکروفر کنوود باشد، باید دستگاه را با کمک تیم نمایندگی تعمیر مایکروفر کنوود در اهواز عیب یابی کرد و علل خرابی را برطرف کرد، در غیر این صورت مشکل فیوز سوخته تکرار می شود.

  • میکرو سوئیچ در سیستم قفل درب خراب است

اگر سوئیچ محدود کوچک شکسته شود، کنتاکت های باز آن سیگنالی به ماژول کنترل الکترونیکی ارسال نمی کند که درب بسته است و مایکروفر کنوود روشن نمی شود. برای تعویض این قطعه به مرکز نمایندگی مایکروفر کنوود در اهواز مراجعه کنید.

  • مشکل در ترانسفورماتور

در این مورد، می تواند به ترتیب نقص های مایکروفر و روش های حذف بسیار متفاوتی نیز وجود داشته باشد. از جمله این امکان وجود دارد که دستگاه را روشن نکنید.

برای تعیین عیب ترانسفورماتور، باید دستگاه را جدا کرد، علت خرابی ممکن است در سیم پیچ اولیه و ثانویه یا در فیوز حرارتی ترانسفورماتور باشد. در این صورت، بهتر است بلافاصله با مرکز خدمات  مایکروفر کنوود در اهواز تماس بگیرید.

  • نشانگر روشن نیست

این یک نقص کاملاً بی گناه است. اگر نشانگر روشن نشد، اما فر هنوز کار می کند، باید دیود را با کمک کارکنان نمایندگی تعمیر مایکروفر کنوود در اهواز تعویض کنید.

  • خرابی برد کنترل

در 80٪ موارد، ترانسفورماتور کاهنده روی برد کنترل از کار می افتد (در این حالت باید با یک ترانسفورماتور جدید در کارگاه نمایندگی مایکروفر کنوود در اهواز جایگزین شود). در شرایط دیگر، اجزای مختلف رادیویی در مدار قدرت از کار می افتند.

مراکز تعمیر مایکروفر کنوود در اهواز

مراجعه به مرکز نمایندگی تعمیر مایکروفر کنوود در اهواز برای زمانی که مایکروفر کنوود، غذا را گرم نمی کند

دلایل کار نکردن مایکروفر و در عین حال وجود بوی عایق سوخته ممکن است موارد زیر باشد:

  • فیوز فشار قوی (5 کیلو ولت) منفجر شده است: دلایل خرابی فیوز می تواند شامل، اتصال کوتاه مگنترون، خرابی خازن ولتاژ بالا، اتصال کوتاه قطعی ترانسفورماتور ولتاژ بالا، خستگی فلز فیوز باشد.
  • مگنترون از کار افتاده است: دلایل این نقص می تواند به دلیل سن دستگاه، افت ولتاژ در شبکه، اتصال کوتاه قطعه، خرابی خازن عبوری باشد.
  • خرابی رله میانی روی برد کنترل: علت این خرابی می تواند افت ولتاژ در شبکه (سرج) یا بار سنگین روی مگنترون ناشی از بارگذاری نادرست دوربین مایکروفر کنوود است.
  • خرابی یکی از میکروسوئیچ ها: در فرآیند عملیات طولانی مدت، ممکن است درب مایکروفر مشکل داشته باشد که تنها با تعویض این قطعه در مرکز نمایندگی تعمیر مایکروفر کنوود در اهواز مشکل حل می شود.

چرا درون مایکروفر کنوود جرقه میزند؟

اگر با چنین مشکلی مواجه شده اید، دلایل خرابی مایکروفر کنوود و روش های حذف آن بر اساس تجربه ی کارکنان نمایندگی تعمیر مایکروفر کنوود در اهواز به شرح زیر باشد:

خرابی المنت گرمایی: چنین نقصی به دلیل آلودگی چربی صفحه دی الکتریک یا به دلیل خیس شدن خود المنت است. دلیل دیگر خرابی می تواند عملکرد نامناسب دستگاه باشد، به عنوان مثال، استفاده از ظروف پلاستیکی، پختن مقدار کمی غذا، که منجر به افزایش بار روی مگنترون می شود.

توجه کنید که استفاده از چنین دستگاهی در آینده امکان پذیر نیست، زیرا این نقص بر قطعات گران تر تأثیر منفی میگذارد و ممکن است منجر به خرابی کامل تجهیزات شود. در نتیجه ی این روند مراکز نمایندگی مایکروفر کنوود در اهواز توصیه می کنند که در صورت مواجه شدن با این نوع نقص سریعا به تعمیرات مایکروفر کنوود در اهواز بپردازند.

مرکز تعمیر مایکروفر کنوود در اهواز

چرا عملکرد مایکروفر کنوود با صدای زمزمه بلند همراه است؟

معمولا مایکروفرها از خود صدا تولید نمی کنند و یا صدای کمی دارند. اگر با صدای بلندی مواجه شده اید، تردد نکنید و سریعا با مرکز تعمیر مایکروفر کنوود در اهواز تماس بگیرید. نیروهای نمایندگی مایکروفر کنوود در اهواز علت چنین نقصی موارد زیر را بیان کرده اند:

  • مگنترون از کار افتاده است: این نقص منجر به کار طولانی مدت با توان کامل، افزایش ولتاژ می شود.
  • فن معیوب ترانسفورماتور ولتاژ بالا خراب شده است: این عنصر دستگاه به دلیل اتصال کوتاه یکی از سیم پیچ ها بیش از حد معمول شروع به زمزمه کردن می کند که باعث ایجاد بار زیادی می شود. این نقص با دود یا بوی شیرین یک سیم پیچ سوخته همراه است.

تنها راه تعمیر این قطعات، تعویض آن در مرکز نمایندگی تعمیر مایکروفر کنوود در اهواز با موارد جدید است.

نمایندگی تعمیرات مایکروفر کنوود در اهواز

مناطق تحت پوشش نمایندگی تعمیر مایکروفر کنوود در اهواز

 تعمیر مایکروفر کنوود در اهواز | مرکز تعمیرات کورنیدو به دلیل داشتن تکنسین های متعدد و با تجربه در سراسر اهواز، این امکان را برای شما فراهم می آورد که در کوتاه ترین زمان ممکن و با هماهنگی های لازم، در محل شما حضور یابند و آماده ارائه خدمات به شما همشهریان عزیز باشد.

شماره تماس :   06134470344

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *