مراحل ثبت درخواست  تعمیر مایکروفر پاکشوما در اهواز 

نمایندگی تعمیر مایکروفر پاکشوما در اهواز |تعمیر، نصب مایکروفر در اهواز

گروه کورنیدو با برخورداری از تکنسین ها و مهندسین متخصص، ماهر و با تجربه در زمینه تعمیرات مایکروفر، یک مرکز تخصصی و منحصر به فرد در استان اهواز بوده و به طور شبانه روزی و بی وقفه مشغول خدمات رسانی به مشتریان محترم می باشد.آشنایی و به روز بودن نیروهای این مرکز به فناوری های جدید و نوین دنیا و همچنین توانایی منحصر به فرد این نیرو ها، در زمینه تعمیر و سرویس انواع مختلف مایکروفر ها باعث شده است که خدمات و سرویس دهی به این دستگاه ها، بدون نیاز به جابجایی، در محل انجام گرفته تا هزینه  تعمیر مایکروفر پاکشوما در اهواز برای مشتریان گرامی تا بیست درصد کاهش یابد.

دلایل انتخاب نمایندگی تعمیر مایکروفر پاکشوما در اهواز :

  1.  1 – دارای تکنسین های با سابقه کاری حداقل ۸ سال و مختص تعمیر مایکروفر پاکشوما در اهواز
  2. 2 – تکنسین های دوره دیده (تمامی سرویسکاران دارای کد تخصصی و شماره پرسنلی مشخص می باشند).
  3. 3 – سعی در تعمیر قطعات و اجتناب از تعویض آن
  4. 4 – حداقل زمان برای حاضر شدن در منزل و شرکت شما منطبق بر وقت تعیین شده شما
  5. 5 – تعمیر با نرخ مصوب اتحادیه و نهادهای نظارتی
  6. 6 – ضمانت نامه و گارانتی قطعات از شش تا ۳۶ ماه
  7. 7 – استفاده از قطعات فابریکی و اورجینال
  8. 8 – سرویس دهی به طور شبانه روزی، حتی در تعطیلات رسمی و جمعه ها
  9. 9 _ تعمیرات در محل (به هیچ عنوان دستگاه از خانه شما خارج نمی شود). 
مرکز تعمیرات مایکروفر پاکشوما در اهواز
تعمیرات مایکروفر پاکشوما در اهواز

۱۳ دلیل عمده مشتریان جهت تعمیرات مایکروفر پاکشوما در اهواز :

  • ۱ –  گرم نکردن مواد غذایی
  • ۲ –  سر و صدای بیش از حد به هنگام داغ کردن
  • ۳ –  معیوب بودن و یا عمل نکردن صحیح تایمر مایکروفر
  • ۴ –  باز نشدن درب مایکروفر
  • ۵ –  عدم چرخش سینی ماکروفر یا سولاردام
  • ۶ – خاموش شدن خودکار مایکروفر پس از چند ثانیه
  • ۷ –  جرقه زدن به هنگام کار کردن
  • ۸ – روشن نشدن لامپ روشنایی مایکروفر
  • ۹–  روشن نشدن مایکروفر و یا صفحه نمایش
  • ۱۰–  جلو نرفتن برنامه تنظیم شده
  • ۱۱-  روشن شدن خودکار مایکروفر
  • ۱۲–  بسته نشدن درب مایکروفر و خراب بودن میکروسوییچ ها
  • ۱۳–  مشاهده پیغام خطا و یا ارور دادن

نمایندگی تعمیر مایکروفر پاکشوما در اهواز

استفاده از مایکروفرهای پاکشوما برای گرم کردن و پخت غذا بسیار مورد توجه است. این برند داخلی نگرانی شما از بابت خدمات پس از فروش را از بین برده است. نمایندگی‌ها و خدمات پس از فروش فعال در تمامی شهرهای ایران می‌توانند هرگونه مشکل را دستگاه شما برطرف ساخته و دردسرهایی مانند جابه‌جایی مایکروفر برای تعمیر را از سر راهتان بردارند. نمایندگی تعمیر مایکروفر پاکشوما در اهواز یکی از همین مراکز تعمیراتی مجاز برند پاکشوما می‌باشد.

ایرادهای مایکروفر به شکل‌های متفاوتی شما را درگیر خواهد ساخت. اگر تخصص شما به قدر کافی باشد می‌توانید با کمک راهنمایی که در فضای مجازی مشاهده می‌کنید بسیاری از مشکلات دستگاه خود را برطرف نمایید. اما برخی مشکلات تخصصی نیاز به رسیدگی توسط تعمیرکاران و متخصصان در نمایندگی مایکروفر پاکشوما در اهواز را دارد. دقت داشته باشید تعمیر وسایل بدون مهارت و اطلاعات کافی تنها باعث آسیب دیدن بیشتر آن‌ها می‌شود.

تعمیر مایکروفر پاکشوما در اهواز

بررسی علت نچرخیدن سینی مایکروفر پاکشوما

یکی از متداول‌ترین مشکلاتی که ممکن است در مایکروفرهای پاکشوما تجربه کنید نچرخیدن سینی داخل دستگاه است. این مشکل می‌تواند علت ساده‌ای داشته باشید که خودتان قادر به رفع آن هستید یا اینکه بررسی‌های کامل و تخصصی‌ای را نیاز داشته باشد.

بعضی اوقات نچرخیدن سینی به علت درست قرار نگرفتن آن روی ریل است یا اینکه چربی‌های زیاد درون دستگاه مانعی برای حرکت سینی مایکروفر شده‌اند. اما برخی اوقات خرابی قطعاتی مانند موتور گردان روی روند حرکت سینی اثر می‌گذارد. همچنین احتمال خراب شدن موارد دیگری مانند برد الکتریکی نیز وجود دارد که بهتر است بررسی آن‌ها را به نمایندگی تعمیر مایکروفر پاکشوما در اهواز بسپارید.

نمایندگی تعمیر مایکروفر پاکشوما در اهواز

بررسی علت گرم نشدن غذا در مایکروفر پاکشوما

یکی از بزرگ‌ترین مشکلاتی که باعث می‌شود مایکروفر شما بدون استفاده باقی بماند عدم تولید حرارت کافی در دستگاه است. به دنبال این اتفاق مواد غذایی خام مانده یا درست گرم نمی‌شوند. در چنین شرایطی بهترین کار برای عیب‌یابی شروع بررسی از خازن‌ها می‌باشد. می‌توانید این کار را با کمک نمایندگی تعمیر مایکروفر پاکشوما در اهواز انجام دهید.

در صورت سالم بودن خازن نیاز به بررسی لامپ اشعه و ترانس‌های ولتاژ وجود دارد. همچنین قطع کننده‌های گرما در فر و مگنترون نیز باید مورد ارزیابی قرار گیرند. در نهایت احتمال ایراد در برد الکتریکی وجود دارد که از حساسیت بالایی برخوردار است. باید بررسی این قطعه را به کارشناسان در نمایندگی مایکروفر پاکشوما در اهواز ارجاع دهید.

بررسی علت خراب شدن گریل در مایکروفر پاکشوما

زمانی که متوجه شده‌اید گریل مایکروفر شما کار نمی‌کند باید بدانید به احتمال زیاد المنت مورد استفاده در دستگاه آسیب دیده است. می‌توانید از یک اهم‌متر استفاده کرده و وضعیت این قطعه را بررسی دقیقی داشته باشید. اگر نیاز به تعویض المنت بود برای تهیه قطعه جدید با نمایندگی تعمیر مایکروفر پاکشوما در اهواز در تماس باشید.

در صورت سالم بودن المنت، احتمال ایراد در ترموستات وجود دارد. این بخش را نیز بررسی کرده و اگر ایرادی مشاهده نکردید باید بدانید به احتمال زیاد بخشی از برد الکتریکی مایکروفر شما خراب شده است.

بررسی علت جرقه زدن مایکروفر پاکشوما

یکی از اولین قطعاتی که در زمان مشاهده جرقه در مایکروفر خود باید برسید کنید آنتن سرلامپ مگنتران است. اگر متوجه شدید دهانه این آنتن سیاه شده یا گشاد شده است باید به فکر تعویض آن باشید. برای این کار با مراکز تعمیر مایکروفر پاکشوما در اهواز تماس داشته باشید.

به جز این مورد باید ورق نسوز مورد استفاده در مایکروفر که ورق میکا نیز نامیده می‌شود بررسی گردد. دقت داشته باشید همیشه در چنین مشکلی ایراد از قطعات سازنده دستگاه شما نیست. گذاشتن فویل آلومینیومی یا قطعات فلزی درون دستگاه نیز جرقه‌هایی را به دنبال خواهد داشت. اگر از تمام موارد فوق مطمئن هستید برای احتمال اتصالی داخلی در قطعات از نمایندگی مایکروفر پاکشوما در اهواز کمک بخواهید.

نمایندگی تعمیرات مایکروفر پاکشوما در اهواز

بررسی علت خاموش شدن مایکروفر در حین کار

یکی از مشکلاتی که باید در این وضعیت بررسی شود ایراد در قفل درب دستگاه شماست. ممکن است کمی بعد از شروع کار مایکروفر قفل درب از کار بیفتد و در نتیجه درب باز گردد. با باز بودن درب به هیچ عنوان مایکروفر شما روشن نخواهد شد. می‌توان از یک مولتی متر برای بررسی قفل درب کمک گرفته یا با نمایندگی تعمیر مایکروفر پاکشوما در اهواز تماس داشته باشید.

به جز قفل، خراب شدن دکمه‌های روی پانل نیز می‌توانند دستگاه شما را خاموش کنند. همچنین لازم است برد کنترل به دقت بررسی شود. گاهی نیز نیاز به تعویض پنل کنترل یا صفحه لمسی وجود دارد. اگر نیاز به کمک داشتید با نمایندگی مایکروفر پاکشوما در اهواز در تماس باشید.

بررسی علت خراب شدن لامپ مگنتران مایکروفر پاکشوما 

اولین چیزی که باید از آن مطمئن شوید سالم بودن خود لامپ است که با خرید لامپ جدید می‌توانید از آن مطمئن شوید. اگر لامپ جدید مایکروفر شما روشن شد یعنی ایراد از لامپ قبلی بوده و قطعات داخلی دستگاه سالم هستند. اما درصورتی‌که این لامپ هم روشن نشد نیاز به بررسی موارد دیگری وجود دارد که می‌توانید برای آن با نمایندگی تعمیر مایکروفر پاکشوما در اهواز در تماس باشید.

اتصال‌های لامپ همگی باید بررسی شوند. همچنین سوکت‌ها نیز باید کامل چک شوند. در نهایت برد کنترل بررسی شده و از کافی بودن ولتاژ دریافتی در لامپ مطمئن خواهیم شد.

بررسی علت سوختن فیوز در مایکروفر پاکشوما

سوختن فیوز یکی از مشکلاتی است که در زمان استفاده از مایکروفرهای پاکشوما شاید تجربه کرده باشید. برای رفع این مشکل کافی است کلیدهای درب را مورد بررسی قرار داده و از سالم بودن آن‌ها مطمئن شوید. درصورتی‌که ایراد در این کلیدها نبود می‌توانید قطعات دیگری مانند خازن‌ها یا دیود مورد استفاده در مایکروفر خود را بررسی کنید.

دقت داشته باشید باید حتماً قبل از شروع کار خازن را تخلیه کرده باشید، در غیر این صورت خطر برق‌گرفتگی وجود دارد. می‌توانید از یک ولت‌متر برای بررسی خازن‌ها استفاده داشته باشید. اگر نتوانستید خودتان علت مشکل را پیدا کنید با نمایندگی تعمیر مایکروفر پاکشوما در اهواز در تماس باشید.

مرکز تعمیر مایکروفر پاکشوما در اهواز

مناطق تحت پوشش نمایندگی تعمیر مایکروفر پاکشوما در اهواز

نمایندگی تعمیر مایکروفر پاکشوما در اهواز | مرکز تعمیرات کورنیدو به دلیل داشتن تکنسین های متعدد و با تجربه در سراسر اهواز، این امکان را برای شما فراهم می آورد که در کوتاه ترین زمان ممکن و با هماهنگی های لازم، در محل شما حضور یابند و آماده ارائه خدمات به شما همشهریان عزیز باشد.

شماره تماس :  06191011297

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *