مراحل ثبت درخواست تعمیر مایکروفر میله در زنجان 

مرکز تخصصی تعمیرات مایکروفر میله در زنجان | تعمیر، نصب و سرویس

برند میله یکی از برندهای محبوب در ایران بوده که در زمینه مایکروفر نیز فعالیت دارد. مرکز تعمیر و خدمات پس از فروش کورنیدو به دلیل ارج نهادن به نظر مردم و آسایش خیال آن ها اقدام به ارائه سرویس و خدمات برای این برند با بالاترین کیفیت را نموده است.

گروه کورنیدو با برخورداری از تکنسین ها و مهندسین متخصص، ماهر و با تجربه در زمینه سرویس و تعمیر مایکروفر میله، یک مرکز تخصصی و منحصر به فرد در زنجان بوده و به طور شبانه روزی و بی وقفه مشغول خدمات رسانی به مشتریان محترم می باشد. آشنایی و به روز بودن نیروهای این مرکز به فناوری های جدید و نوین دنیا و همچنین توانایی منحصر به فرد این نیرو ها، در زمینه تعمیر و سرویس انواع مختلف مایکروفرهای میله باعث شده است که خدمات و سرویس دهی به این دستگاه ها، بدون نیاز به جابجایی، در محل انجام گرفته تا هزینه تعمیر مایکروفر برای مشتریان گرامی تا بیست درصد کاهش یابد.

۹ دلیل انتخاب مرکز تخصصی تعمیر مایکروفر میله در زنجان:

  • ۱ – دارای تکنسین های با سابقه کاری حداقل ۸ سال و مختص تعمیرات مایکروفر میله
  • ۲ – تکنسین های دوره دیده و آشنا به زبان
  • ۳ – سعی در تعمیر قطعات و اجتناب از تعویض آن
  • ۴ – حداقل زمان برای حاضر شدن در منزل و شرکت شما منطبق بر وقت تعیین شده شما
  • ۵ – تعمیر با نرخ مصوب اتحادیه و نهادهای نظارتی
  • ۶ – ضمانت نامه و گارانتی قطعات از شش تا ۳۶ ماه
  • ۷ – استفاده از قطعات فابریکی و اورجینال
  • ۸ – سرویس دهی به طور شبانه روزی، حتی در تعطیلات رسمی و جمعه ها
  • ۹- تعمیر در محل (به هیچ عنوان دستگاه از خانه شما خارج نمی شود).
تعمیرات مایکروفر میله در زنجان
نمایندگی تعمیرات مایکروفر میله در زنجان

۱۳ دلیل عمده مشتریان جهت تعمیر مایکروفر میله در زنجان :

  • ۱ –  گرم نکردن مواد غذایی
  • ۲ –  سر و صدای بیش از حد به هنگام داغ کردن
  • ۳ –  معیوب بودن و یا عمل نکردن صحیح تایمر مایکروفر
  • ۴ –  باز نشدن درب مایکروفر
  • ۵ –  عدم چرخش سینی مایکروفر یا سولاردام
  • ۶ – خاموش شدن خودکار مایکروفر پس از چند ثانیه
  • ۷ –  جرقه زدن به هنگام کار کردن
  • ۸ – روشن نشدن لامپ روشنایی مایکروفر
  • ۹–  روشن نشدن مایکروفر و یا صفحه نمایش
  • ۱۰–  جلو نرفتن برنامه تنظیم شده
  • ۱۱-  روشن شدن خودکار مایکروفر
  • ۱۲–  بسته نشدن درب مایکروفر و خراب بودن میکروسوییچ ها
  • ۱۳–  مشاهده پیغام خطا و یا ارور دادن

نمایندگی تعمیر مایکروفر میله در زنجان

در دنیای امروزی مایکروفر در هر منزلی وسیله ای بسیار مهم به حساب می آید. در خیلی از موارد هم کار افراد را راه می اندازد مخصوصا هنگامی که می خواهند فورا غذایی را گرم کنند. هرچند که مایکروفر درست مانند لوازم های خانگی دیگر ممکن است دچار مشکل شود و خوب کار نکند.

 برخی وقت ها به سادگی نمی توان دستگاه را عیب یابی کرد. پس اگر دستگاه شما دچار مشکل شده باید از نمایندگی تعمیر مایکروفر میله در زنجان کمک بخواهید. نمایندگی تعمیر مایکروفر میله در زنجان فورا مشکل شما را بررسی و برای تعمیر مایکروفر در زنجان اقدام می کنند.

تعمیر مایکروفر میله در زنجان

کم نور بودن لامپ و نمایندگی تعمیر مایکروفر میله در زنجان

به طور کلی مشاهده می شود که افراد زیادی به خاطر کم نور بودن لامپ گزارش های زیادی را ارسال می کنند. حتی اگر مایکروفر به درستی غذا را گرم کند. لامپ درون مایکروفر قرار دارد و هنگامی که درب را باز می کنید و یا گرم کردن غذا آغاز می گردد، روشن می شود.

 لامپ مایکروفر نقش بسزایی دارد و به کمک نور آن می توانید ببینید که آیا غذا پخته شده است یا نه. اگر نمی توانید مشکل را حل کنید با نمایندگی تعمیر مایکروفر میله در زنجان تماس بگیرید. اگر لامپ هیچ کار آیی ندارد قطعا سوخته است. اگر چشمک می زند بدون شک ایراد از لامپ است. ولی اگر لامپ نور کمی دارد تنظیمات دستگاه باید مجدد انجام شود. در بعضی از موارد امکان دارد ایراد از صفحه کنترل باشد.

 لامپ نزدیک انباره قرار دارد و تعمیر آن دشوار می باشد. اگر ایراد از لامپ دستگاه است می توانید به آسانی آن را با لامپ تازه عوض کنید. اما حواستان باشد که عوض کردن آن باید با کمک تکنسین های متخصص از نمایندگی تعمیر مایکروفر میله در زنجان انجام شود. اگر متوجه شدید که لامپ دستگاه بدون علت خاصی نور کمی دارد احتمال دارد مایکروفر با قدرت کم بهره گیری می شود.

 می توانید در این شرایط برای بررسی یک فنجان آب را داخل دستگاه بگذارید و مایکروفر را در حالت قدرت بالا قرار دهید، حالا مشاهده کنید لامپ کامل روشن می شود یا نور کمی دارد. اگر از هیچ طریقی مشکل حل نشد به نمایندگی مایکروفر میله در زنجان مراجعه کنید.

نمایندگی مایکروفر میله در زنجان

گرم نکردن مایکروفر و نمایندگی تعمیر مایکروفر میله در زنجان

گرم نشدن مایکروفر از مشکلات شایعی است که قطعا همه ی آن هایی که این دستگاه را دارند با آن رو به رو شده اند. بیشتر مایکروفر ها دیود ولتاژ بالایی دارند که جریان آ سی را به دی سی تبدیل می کند. ولتاژ به گونه ای عمل می کند که لامپ اشعه، مایکروفر را به خوبی گرم می کند.

 گرم نشدن مایکروفر برخی اوقات حتی هنگامی که لامپ روشن باشد هم رخ می دهد. دستگاه کار نمی کند اما لامپ روشن می ماند. برای حل این مشکل با نمایندگی تعمیر مایکروفر میله در زنجان تماس بگیرید. دلیل گرم نشدن مایکروفر می تواند علت های بسیاری داشته باشد. که اصلی ترین آن معیوب بودن لامپ اشعه است.

 اگر دیود معیوب باشد ولتاژ گرما را ایجاد نمی کند. علائم های بسیاری در ارتباط با سوختن دیود وجود دارد، می توانید از ولت_ اهم سنج هم استفاده کنید. تا پی ببرید که کار می کند یا نه. بعضی مواقع لامپ اشعه از کار می افتد اما کار آیی دیود صحیح است‌. این در مواردی رخ می دهد که لامپ اشعه به علت های دیگری صدمه دیده است. گاهی به دلیل انباره آسیب دیده، گرما ایجاد نمی شود.

 اگر قفل درب دستگاه معیوب بود هیچ گرمایی ایجاد نخواهد شد. حتما برای رفع مشکل خود از نمایندگی تعمیر مایکروفر میله در زنجان کمک بگیرید. اگر دیود یا لامپ اشعه معیوب باشد گرما تولید نمی شود.

 عوض کردن لامپ اشعه می تواند این مشکل را برطرف کند و برای این موضوع باید با نمایندگی تعمیر مایکروفر میله در زنجان تماس بگیرید تا آن را عوض کنند، زیرا که لامپ اشعه تعمیر نمی شود. یک تکنسین متخصص از نمایندگی مایکروفر میله در زنجان می تواند پی ببرد که انباره سوخته، دیود یا قفل درب دچار مشکل شده است که موجب مشکل در تولید گرما شده است.

نمایندگی تعمیر مایکروفر میله در زنجان

خاموش شدن مایکروفر هنگام کار

اگر هنگام گرم کردن غذا مایکروفر خاموش می شود، در بعضی موارد دستگاه یک زمان اندکی روشن شده و بعد دوباره خاموش می شود. اگر مایکروفر شما پس از چند دقیقه کار کردن از کار می افتد، این واقعه عذاب آور است. اصلی ترین علت مربوط به قفل درب است که معیوب شده است‌.

 تاچ پد و فن موتور معیوب هم می تواند این مشکل را ایجاد کند. مشکل به وجود آمده هم می تواند به خاطر قطعه های قدیمی مثل انباره و سوئیچ باشد‌. در هر صورت توصیه می کنیم به نمایندگی تعمیر مایکروفر میله در زنجان مراجعه کنید تا مشکل دستگاه شما حل شود و حتما باید انباره دستگاه را عوض کنند.

 انباره یا خازن یکی از خطرناک ترین اجزای دستگاه است و اگر آن را از برق بکشید جریان برق را ایجاد می کند. پس از نمایندگی مایکروفر میله در زنجان بخواهید برای عوض کردن خازن اول آن را تخلیه کنند و بعد کار آیی دستگاه را تست کنند. نمایندگی تعمیر مایکروفر میله در زنجان بهترین انتخاب در این زمینه است.

نمایندگی های تعمیر مایکروفر میله در زنجان

دستگاه کار می کند ولی غذا گرم نمی شود

گرم نشدن مایکروفر می تواند در حالت های مختلفی رخ بدهد. برخی مواقع لامپ مایکروفر روشن می شود ولی دستگاه گرم نمی شود. احتمال دارد به این دلیل باشد که حرارت مایکروفر فراتر از حد بیشتر شده و به طور اتوماتیک جریان دستگاه قطع می شود و گرما را ایجاد نمی کند. برای حل این مشکل با نمایندگی تعمیر مایکروفر میله در زنجان تماس بگیرید. نمایندگی تعمیر مایکروفر میله در زنجان سریعا مشکل مایکروویو را حل می کنند.

سخن آخر

مقاله ای که جمع آوری نمودیم در ارتباط با خرابی مایکروفر و تعمیر آن می باشد.  هر مشکلی برای مایکروفر شما ایجاد شد از جمله خاموش شدن یکدفعه ای آن و کم نور بودن لامپ دستگاه و غیره، می توانید دستگاه خود را به نمایندگی مایکروفر میله در زنجان بسپارید. برای اطلاعات کلی می توانید با کارشناسان ما تماس بگیرید.

مناطق تحت پوشش و نمایندگی مایکروفر میله در زنجان

تعمیر مایکروفر میله در زنجان | مرکز تعمیرات کورنیدو به دلیل داشتن تکنسین های متعدد و با تجربه در سراسر زنجان، این امکان را برای شما فراهم می آورد که در کوتاه ترین زمان ممکن و با هماهنگی های لازم، در محل شما حضور یابند و آماده ارائه خدمات به شما همشهریان عزیز باشد.

شماره تماس :   02433364507

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *