مراحل ثبت درخواست نمایندگی تعمیر مایکروفر مدیا در اهواز 

نمایندگی تعمیر مایکروفر مدیا در اهواز |تعمیر، نصب مایکروفر در اهواز

گروه کورنیدو با برخورداری از تکنسین ها و مهندسین متخصص، ماهر و با تجربه در زمینه تعمیرات مایکروفر، یک مرکز تخصصی و منحصر به فرد در استان اهواز بوده و به طور شبانه روزی و بی وقفه مشغول خدمات رسانی به مشتریان محترم می باشد.آشنایی و به روز بودن نیروهای این مرکز به فناوری های جدید و نوین دنیا و همچنین توانایی منحصر به فرد این نیرو ها، در زمینه تعمیر و سرویس انواع مختلف مایکروفر ها باعث شده است که خدمات و سرویس دهی به این دستگاه ها، بدون نیاز به جابجایی، در محل انجام گرفته تا هزینه تعمیر مایکروفر مدیا در اهواز برای مشتریان گرامی تا بیست درصد کاهش یابد.

دلایل انتخاب نمایندگی تعمیر مایکروفر مدیا در اهواز :

  1.  1 – دارای تکنسین های با سابقه کاری حداقل ۸ سال و مختص تعمیر مایکروفر مدیا در اهواز
  2. 2 – تکنسین های دوره دیده (تمامی سرویسکاران دارای کد تخصصی و شماره پرسنلی مشخص می باشند).
  3. 3 – سعی در تعمیر قطعات و اجتناب از تعویض آن
  4. 4 – حداقل زمان برای حاضر شدن در منزل و شرکت شما منطبق بر وقت تعیین شده شما
  5. 5 – تعمیر با نرخ مصوب اتحادیه و نهادهای نظارتی
  6. 6 – ضمانت نامه و گارانتی قطعات از شش تا ۳۶ ماه
  7. 7 – استفاده از قطعات فابریکی و اورجینال
  8. 8 – سرویس دهی به طور شبانه روزی، حتی در تعطیلات رسمی و جمعه ها
  9. 9 _ تعمیرات در محل (به هیچ عنوان دستگاه از خانه شما خارج نمی شود). 
تعمیرات مایکروفر مدیا در اهواز
مراکز تعمیر مایکروفر مدیا در اهواز

۱۳ دلیل عمده مشتریان جهت تعمیر مایکروفر مدیا در اهواز :

  • ۱ –  گرم نکردن مواد غذایی
  • ۲ –  سر و صدای بیش از حد به هنگام داغ کردن
  • ۳ –  معیوب بودن و یا عمل نکردن صحیح تایمر مایکروفر
  • ۴ –  باز نشدن درب مایکروفر
  • ۵ –  عدم چرخش سینی ماکروفر یا سولاردام
  • ۶ – خاموش شدن خودکار مایکروفر پس از چند ثانیه
  • ۷ –  جرقه زدن به هنگام کار کردن
  • ۸ – روشن نشدن لامپ روشنایی مایکروفر
  • ۹–  روشن نشدن مایکروفر و یا صفحه نمایش
  • ۱۰–  جلو نرفتن برنامه تنظیم شده
  • ۱۱-  روشن شدن خودکار مایکروفر
  • ۱۲–  بسته نشدن درب مایکروفر و خراب بودن میکروسوییچ ها
  • ۱۳–  مشاهده پیغام خطا و یا ارور دادن

نمایندگی تعمیر مایکروفر مدیا در اهواز

نمایندگی تعمیر مایکروفر مدیا در اهواز برای کسانی که نیاز به خدمات ویژه جهت تعمیرات مایکروفر مدیا در اهواز دارند بهترین مکان است. معیار اصلی برای کار با مایکروفر مدیا با کیفیت بالا قدرت است است. اگر مایکروفر شما خراب باشد، می توانید با کمک نیروهای نمایندگی مایکروفر مدیا در اهواز به بررسی علت خرابی بپردازید و سپس خودتان به تعمیرات مایکروفر مدیا بپردازید.

البته توجه کنید که اگر در همین راستا اشتباهی انجام دهید، خرابی مایکروفر شما بیشتر می شود. برای تعمیرات بدون عیب و نقص می توانید از تیم ماهر نمایندگی تعمیر مایکروفر در اهواز کمک بگیرید. در ادامه مقاله به مهمترین خرابی های مایکروفر مدیا می پردازیم.

تعمیر مایکروفر مدیا در اهواز

توصیه های مرکز نمایندگی تعمیر مایکروفر مدیا در اهواز برای زمانی که دکمه ی مایکروفر کار نمی کند

 مایکروفر بخشی جدایی ناپذیر از زندگی یک فرد مدرن است. آنها به صرفه جویی در زمان و ساده کردن پخت و پز کمک می کنند. با این حال، مانند هر وسیله خانگی دیگری، مایکروفر مدیا ممکن است با مشکل عدم واکنش هنگام فشار دادن کلیدهای کنترلی شود. مرکز نمایندگی مایکروفر مدیا در اهواز برای رفع این نقص توصیه های زیر را می کند:

  • مشکل برق: اگر دستگاه به برق متصل نباشد یا کنتاکت سوکت ضعیف باشد، ممکن است مایکروفر به دکمه ها پاسخ ندهد. در این صورت راه حل، اتصال صحیح تجهیزات به شبکه خواهد بود.

  • مکانیزم قفل محافظ: برخی از مدل های مایکروفر مدیا مجهز به مکانیزم قفل محافظ هستند. این مکانیزم از روشن شدن تصادفی دستگاه هنگام بسته شدن در جلوگیری می کند. اگر صفحه لمسی کار نمی کند، طبق تجربه ی کارکنان نمایندگی تعمیر مایکروفر مدیا در اهواز مطمئن شوید که درب به درستی بسته شده است و وضعیت مکانیزم قفل را بررسی کنید.

  • آسیب به کنترل پنل: اگر مشکل الکتریکی یا قفل نشدن باشد، پنل کنترل مایکروفر ممکن است آسیب دیده باشد. رطوبت، گرد و غبار یا عملکرد مکانیکی می تواند باعث اتصال کوتاه یا آسیب به قطعات الکترونیکی شود. در این مورد، توصیه می شود برای تشخیص و تعمیر با متخصصین مرکز خدمات نمایندگی تعمیر مایکروفر مدیا در اهواز تماس بگیرید

  • مشکلات نرم افزاری: خرابی در نرم افزار مایکروفر می تواند دلیل کار نکردن دکمه ها باشد. در این صورت، می توانید با جدا کردن آن از شبکه برای چند دقیقه و سپس روشن کردن مجدد آن، سعی کنید دستگاه را راه اندازی مجدد کنید. اگر مشکل همچنان ادامه داشت، برای تشخیص و به روز رسانی نرم افزار احتمالی با مرکز خدمات نمایندگی مایکروفر مدیا در اهواز تماس بگیرید.

  • سایش پدهای تماس دکمه ها: با گذشت زمان، لنت های تماس دکمه ها ممکن است فرسوده یا اکسید شوند، که منجر به از بین رفتن حساسیت دکمه ها می شود. در این صورت ممکن است نیاز به تعویض کنترل پنل یا تعمیر دکمه ها در کارگاه نمایندگی تعمیر مایکروفر مدیا در اهواز داشته باشید.

  • خطاهای تولید: در موارد نادر، ممکن است مشکلاتی در پنل لمسی به دلیل نقص ساخت رخ دهد. اگر مایکروفر نو است و دکمه ها از همان ابتدای استفاده کار نمی کنند، برای تعویض یا تعمیرات مایکروفر مدیا در اهواز می توانید از نیروهای مرکز نمایندگی مایکروفر مدیا در اهواز کمک بگیرید.

مرکز تعمیرات مایکروفر مدیا در اهواز

چرا مایکروفر مدیای من گرم نمی شود؟

همهم ما دوست داریم که هنگام کار با مایکروفر زمان ما هدر نرود و سریع کار ما راه بیفتد. اگر مایکروفر شما گرم نمی شود، طبق تجربه ی مرکز نمایندگی تعمیر مایکروفر مدیا در اهواز این نشان جدی است و باید سریعا در مراکز تعمیرات مایکروفر مدیا در اهواز بررسی شود. نیروهای ماهر سازمان نمایندگی مایکروفر مدیا در اهواز علت بروز این نقص را از موارد زیر می دانند:

  1. فیوز

برای بررسی عملکرد فیوز فشار قوی، لازم است مایکروفر را جدا کنید تا به آن دسترسی پیدا کنید. وضعیت آن را می توان با علائم خارجی یا با کمک یک ابزار مولتی متر مخصوص تعیین کرد و حالت لازم را روی آن تنظیم کرد. اگر این عنصر مدار الکتریکی علائم حیاتی را نشان نمی دهد و زنگ نقص عملکرد خود را نشان می دهد، نیروهای نمایندگی تعمیر مایکروفر مدیا در اهواز توصیه می کند که آن را با یک مورد جدید با همان رتبه جایگزین کنید.

  1. ولتاژ شبکه

ولتاژ کاری مورد نیاز برای عملکرد صحیح مایکروفر است. برای اندازه گیری آن، از یک تستر استفاده کنید، تنظیم کننده را در موقعیت مورد نظر قرار دهید. اگر خوانش ها 10-15 ولت یا بیشتر کمتر از مقادیر توصیه شده باشد، ممکن است دلیل روشن شدن مایکروفر، اما گرم نشدن آن باشد. اگر نمی دانید چگونه این کار را به درستی انجام دهید، بهتر است با کارشناسان نمایندگی مایکروفر مدیا در اهواز تماس بگیرید.

  1. مگنترون

یکی از رایج ترین دلایلی که باعث می شود مایکروفر گرم شود، یک مگنترون غیر فعال است. برای گرم کردن سریع داخل دستگاه طراحی شده است. با کمک آن امواج الکترومغناطیسی تولید می شود که محصولات را گرم می کند. تعمیر این قطعه سخت است اما می توانید در مرکز نمایندگی تعمیر مایکروفر مدیا در اهواز به تعویض آن بپردازید.

  1. ترانسفورماتور

علائم کار نکردن ترانسفورماتور در مایکروفر به صورت زیر است:

  • مایکروفر غذا را گرم نمی کند.
  • صدای بلند خارجی که قبلاً در عملکرد دستگاه مشاهده نشده است.
  • بوی عایق سوخته، دود نیز ممکن است ظاهر شود

در صورت مشاهده یکی از این علائم، بلافاصله دستگاه را از شبکه برق جدا کرده و با متخصص های نمایندگی مایکروفر مدیا در اهواز تماس بگیرید که دستگاه شما را عیب یابی و تعمیر کند.

نمایندگی تعمیر مایکروفر مدیا در اهواز

مراجعه به مرکز نمایندگی تعمیر مایکروفر مدیا در اهواز برای جرقه زدن مایکروفر مدیا

حتما هنگام مواجه شدن با جرقه در مایکروفر خود ترسیده اید. نگران نباشید و سریعا به مرکز نمایندگی تعمیر مایکروفر مدیا در اهواز مراجعه کنید.نیروهای نمایندگی مایکروفر مدیا در اهواز دلایل خرابی مایکروفر و روش های حذف آن را به صورت زیر شرح کرده اند:

  1. خرابی المنت گرمایشی چنین نقصی به دلیل آلودگی چربی صفحه دی الکتریک یا به دلیل خیس شدن خود المنت پس از شستشوی محفظه دستگاه رخ می دهد.
  2. دلیل دیگر خرابی می تواند عملکرد نامناسب دستگاه باشد، به عنوان مثال، استفاده از ظروف پلاستیکی می تواند منجر به سوختن ظرف شود.
  3. پختن مقدار کمی غذا، که منجر به افزایش بار روی مگنترون می شود.
  4. پوشش مگنترون سوخته: اگر قسمت محافظ المنت گرمایشی رخ دهد، دستگاه جرقه می زند.

بهترین عملکرد برای رفع این نقص تماس با کارکنان کاربلد مرکز تعمیر مایکروفر مدیا در اهواز است؛ تا سریعا به تعمیرات مایکروفر مدیا در اهواز بپردازند.

نمایندگی مایکروفرمدیا در اهواز

مناطق تحت پوشش نمایندگی تعمیر مایکروفر مدیا در اهواز

 تعمیر مایکروفر مدیا در اهواز | مرکز تعمیرات کورنیدو به دلیل داشتن تکنسین های متعدد و با تجربه در سراسر اهواز، این امکان را برای شما فراهم می آورد که در کوتاه ترین زمان ممکن و با هماهنگی های لازم، در محل شما حضور یابند و آماده ارائه خدمات به شما همشهریان عزیز باشد.

شماره تماس :   06134470344

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *