مراحل ثبت درخواست تعمیر مایکروفر لیبرتون در اهواز 

نمایندگی تعمیر مایکروفر لیبرتون در اهواز |تعمیر، نصب مایکروفر در اهواز

گروه کورنیدو با برخورداری از تکنسین ها و مهندسین متخصص، ماهر و با تجربه در زمینه تعمیرات مایکروفر، یک مرکز تخصصی و منحصر به فرد در استان اهواز بوده و به طور شبانه روزی و بی وقفه مشغول خدمات رسانی به مشتریان محترم می باشد.آشنایی و به روز بودن نیروهای این مرکز به فناوری های جدید و نوین دنیا و همچنین توانایی منحصر به فرد این نیرو ها، در زمینه تعمیر و سرویس انواع مختلف مایکروفر ها باعث شده است که خدمات و سرویس دهی به این دستگاه ها، بدون نیاز به جابجایی، در محل انجام گرفته تا هزینه تعمیر مایکروفر لیبرتون در اهواز برای مشتریان گرامی تا بیست درصد کاهش یابد.

دلایل انتخاب نمایندگی تعمیر مایکروفر لیبرتون در اهواز :

  1.  1 – دارای تکنسین های با سابقه کاری حداقل ۸ سال و مختص تعمیر مایکروفر لیبرتون در اهواز
  2. 2 – تکنسین های دوره دیده (تمامی سرویسکاران دارای کد تخصصی و شماره پرسنلی مشخص می باشند).
  3. 3 – سعی در تعمیر قطعات و اجتناب از تعویض آن
  4. 4 – حداقل زمان برای حاضر شدن در منزل و شرکت شما منطبق بر وقت تعیین شده شما
  5. 5 – تعمیر با نرخ مصوب اتحادیه و نهادهای نظارتی
  6. 6 – ضمانت نامه و گارانتی قطعات از شش تا ۳۶ ماه
  7. 7 – استفاده از قطعات فابریکی و اورجینال
  8. 8 – سرویس دهی به طور شبانه روزی، حتی در تعطیلات رسمی و جمعه ها
  9. 9 _ تعمیرات در محل (به هیچ عنوان دستگاه از خانه شما خارج نمی شود). 
تعمیر مایکروفر لیبرتون در اهواز
تعمیرات مایکروفر لیبرتون در اهواز

۱۳ دلیل عمده مشتریان جهت تعمیر مایکروفر لیبرتون در اهواز :

  • ۱ –  گرم نکردن مواد غذایی
  • ۲ –  سر و صدای بیش از حد به هنگام داغ کردن
  • ۳ –  معیوب بودن و یا عمل نکردن صحیح تایمر مایکروفر
  • ۴ –  باز نشدن درب مایکروفر
  • ۵ –  عدم چرخش سینی ماکروفر یا سولاردام
  • ۶ – خاموش شدن خودکار مایکروفر پس از چند ثانیه
  • ۷ –  جرقه زدن به هنگام کار کردن
  • ۸ – روشن نشدن لامپ روشنایی مایکروفر
  • ۹–  روشن نشدن مایکروفر و یا صفحه نمایش
  • ۱۰–  جلو نرفتن برنامه تنظیم شده
  • ۱۱-  روشن شدن خودکار مایکروفر
  • ۱۲–  بسته نشدن درب مایکروفر و خراب بودن میکروسوییچ ها
  • ۱۳–  مشاهده پیغام خطا و یا ارور دادن

نمایندگی تعمیر مایکروفر لیبرتون در اهواز

مایکروفرها برای پخت غذا و یا گرم کردن آن به طور گسترده‌ای استفاده می‌شوند. شما می‌توانید با کمک این دستگاه تا حد بسیار زیادی در وقت خودتان صرفه‌جویی کرده و کارها را سریع‌تر پیش ببرید. اما باید به یاد داشته باشید در مایکروفرها نیز مانند هر وسیله برقی دیگری شما با مشکلاتی روبه رو خواهید شد که نیاز به تعمیر و بررسی توسط افراد ماهر و متخصص در این کار دارد. حتی در برند شناخته شده‌ای مانند لیبرتون بازهم نمی‌توانید از این مشکلات پیشگیری کنید. در اینجاست که مراکزی مانند نمایندگی تعمیر مایکروفر لیبرتون در اهواز به کمک شما می‌آیند.

برای رفع ایراد به وجود آمده در دستگاه خود باید با ساختار کلی مایکروفرتان آشنایی داشته باشید. شناخت قطعات و محل قرارگیری آن‌ها در دستگاه تا حد زیادی به رفع مشکل شما کمک خواهد کرد. تخلیه نشدن کامل ولتاژ خازن در مایکروفر یکی از موارد بسیار مهمی است که می‌تواند خطرآفرین باشد. به همین دلیل توصیه می‌شود حتی اگر کمی به تخصص خود در انجام این کار شک دارید با نمایندگی تعمیر مایکروفر در اهواز تماس داشته باشید.

نمایندگی تعمیرات مایکروفر لیبرتون در اهواز

بررسی علت روشن نشدن مایکروفر به کمک نمایندگی تعمیر مایکروفر لیبرتون در اهواز

زمانی که مایکروفر شما اصلاً روشن نشده و هیچ عملیاتی را انجام نمی‌دهد با چندین علت مختلف روبه رو هستید که باید یک به یک بررسی شوند. اولین موردی که همیشه در این مشکل بررسی را از آن شروع خواهیم کرد سیستم برقی مایکروفر است. برای این کار یک برق‌کار ماهر می‌تواند کمک زیادی به شما بکند. در صورت نیاز با نمایندگی تعمیر مایکروفر لیبرتون در اهواز تماس داشته باشید.

دوشاخه، پریز و کابل برق از جمله موارد مهمی هستند که باید در مایکروفر شما بررسی شوند. اگر ایرادی در سیستم برقی مایکروفر لیبرتون دیده نشد نوبت به ارزیابی وضعیت فن می‌پردازیم. دقت کنید به اشتباه قفل کودک را در مایکروفر خود فعال نساخته باشید یا در صورت استفاده از محافظ برق یا سه‌راهی، ایراد از ان‌ها نباشد.

نمایندگی تعمیر مایکروفر لیبرتون در اهواز

بررسی علت گرم نشدن مواد غذایی در مایکروفر لیبرتون

یکی از نشانه‌هایی که هشدار برای خرابی مایکروفر شما خواهد بود حرارت کم دستگاه و گرم نشدن مواد خوراکی در آن است. می‌توانید برای حل هرچه سریع‌تر این مشکل با نمایندگی تعمیر مایکروفر لیبرتون در اهواز در تماس بوده یا خودتان عیب‌یابی دستگاه را از دیود آن شروع کنید.

می‌توانید از یک مولتی متر استفاده کرده و وضعیت این قطعه را مورد بررسی قرار دهید. بعد از آن مولتی متر را برای بررسی خازن و اتصال‌های درب مایکروفر استفاده کنید. اگر ایرادی پیدا نکردید بد نیست نگاهی به مگنترون انداخته و فضای داخلی دستگاه خود را نیز خوب تمیز کنید. درصورتی‌که بازهم مشکل شما ادامه داشت از نمایندگی مایکروفر لیبرتون در اهواز کمک بخواهید.

بررسی علت دود کردن مایکروفر لیبرتون

اگر متوجه بلند شدن دود از مایکروفر خود در زمان کار دستگاه شدید حتماً آن را خاموش کرده و چند مورد را بررسی نمایید. قبل از اینکه بخواهید برای تعمیرات قطعات با مراکز تعمیراتی تماس داشته باشید نگاهی به داخل دستگاه خود بیندازید. باید از تمیز بودن مایکروفر و نبود چربی در آن مطمئن شوید.

یکی از محلول‌هایی که در تمیز کردن محیط داخلی دستگاه به شما کمک زیادی می‌کند آب و جوش‌شیرین است. این محلول به سرعت چربی‌ها را از بین خواهد برد. دقت کنید بعد از تمیز کردن بخش داخلی بلافاصله دستگاه را به برق وصل نکرده و بگذارید حداقل یک فاصله زمانی ده دقیقه‌ای داشته باشید. اگر با وجود همه این کارها بازهم مشکل ادامه داشت از کارشناسان در نمایندگی تعمیر مایکروفر لیبرتون در اهواز کمک بخواهید.

مرکز تعمیرات مایکروفر لیبرتون در اهواز

بررسی علت نچرخیدن سینی مایکروفر لیبرتون

گیر کردن سینی یکی از مشکلات رایج در مایکروفرهاست که باعث می‌شود در روند پخت غذا اختلال ایجاد گردد. یکی از دلایل این اتفاق کثیف بودن زیاد بخش داخلی دستگاه شماست که می‌توانید با تمیز کردن آن و از بین بردن چربی‌ها مشکل را حل کنید. همچنین درست قرار نگرفتن سینی روی ریل خود بر حرکت آن اثر خواهد داشت.

البته گاهی این قطعه‌های سازنده مایکروفر شما هستند که این مشکل را به وجود آوردهاند. برای مثال خراب شدن شفت یا از کار افتادن موتور چرخنده مانع از حرکت مناسب سینی خواهد شد. اگر نیاز به تعویض هریک از این قطعات بود می‌توانید با نمایندگی مایکروفر لیبرتون در اهواز در تماس باشید.

بررسی علت صدای زیاد در مایکروفر لیبرتون

در اینجا نیز کثیف بودن بخش داخلی دستگاه می‌تواند عامل شنیده شدن این صداهای غیرعادی از مایکروفر شما باشد. حتی گاهی درست جای نگرفتن سینی بر روی ریل خود صداهای بلندی را تولید خواهد کرد. خراب شدن شفت نیز باعث شنیده شدن صدایی از مایکروفر می‌شود که شبیه به صدای وزوز خواهد بود.

دقت کنید ظرفی که برای گرم کردن یا پخت غذا استفاده کرده‌اید وزن زیادی نداشته باشید. زیرا سنگینی زیادی ظرف روی حرکت سینی اثر خواهد داشت. همچنان کار کردن فن در زمان روشن بودن مایکروفر نیز گاهی صداهایی را به همراه دارد. اگر هیچ‌کدام از این موارد در مایکروفر شما مشاهده نمی‌شود برای پیدا کردن علت صدا با نمایندگی تعمیر مایکروفر لیبرتون در اهواز تماس داشته باشید.

بررسی علت جرقه زدن مایکروفر لیبرتون

بازهم مثل بسیاری از مشکلات دیگر این چربی‌های زیاد و مواد خوراکی تمیز نشده در مایکروفر هستند که برای شما دردسرساز شدهاند. حتی بی دقتی و استفاده از ظرف‌های فلزی در مایکروفر می‌تواند چنین مشکلی را به همراه داشته باشد. اما اگر از این دو مطمئن هستید بررسی قطعات داخلی را به مرکز تعمیر مایکروفر لیبرتون در اهواز بسپارید.

گاهی جرقه زدن مایکروفر شما به دلیل خرابی مگنترون است و یا ایراد در ورق میکا این مشکل را ایجاد کرده است. همچنین اتصالی داخلی در برخی از بخش‌های مایکروفر می‌تواند باعث جرقه زدن دستگاه در حین کار شود. اگر برای بررسی علت دقیق مشکل نیاز به کمک دارید با همکاران ما در نمایندگی مایکروفر لیبرتون در اهواز در تماس باشید.

مرکز تعمیر مایکروفر لیبرتون در اهواز

بررسی علت روشن نشدن گریل در مایکروفر لیبرتون

روشن نشدن گریل می‌تواند ناشی از خراب شدن المنت مایکروفر شما باشد. یا اینکه بخش‌های دیگری مانند ترموستات یا برد الکتریکی آسیب دیدهاند. می‌توانید بررسی این قطعات را از متخصصین حاضر در نمایندگی تعمیر مایکروفر لیبرتون در اهواز بخواهید.

مناطق تحت پوشش نمایندگی تعمیر مایکروفر لیبرتون در اهواز

 تعمیر مایکروفر لیبرتون در اهواز | مرکز تعمیرات کورنیدو به دلیل داشتن تکنسین های متعدد و با تجربه در سراسر اهواز، این امکان را برای شما فراهم می آورد که در کوتاه ترین زمان ممکن و با هماهنگی های لازم، در محل شما حضور یابند و آماده ارائه خدمات به شما همشهریان عزیز باشد.

شماره تماس :   06134470344

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *