مراحل ثبت درخواست تعمیر مایکروفر فوما در زنجان 

مرکز تخصصی تعمیرات مایکروفر فوما در زنجان | تعمیر، نصب و سرویس

برند فوما یکی از برندهای محبوب در ایران بوده که در زمینه مایکروفر نیز فعالیت دارد. مرکز تعمیر و خدمات پس از فروش کورنیدو به دلیل ارج نهادن به نظر مردم و آسایش خیال آن ها اقدام به ارائه سرویس و خدمات برای این برند با بالاترین کیفیت را نموده است.

گروه کورنیدو با برخورداری از تکنسین ها و مهندسین متخصص، ماهر و با تجربه در زمینه سرویس و تعمیر مایکروفر فوما، یک مرکز تخصصی و منحصر به فرد در زنجان بوده و به طور شبانه روزی و بی وقفه مشغول خدمات رسانی به مشتریان محترم می باشد. آشنایی و به روز بودن نیروهای این مرکز به فناوری های جدید و نوین دنیا و همچنین توانایی منحصر به فرد این نیرو ها، در زمینه تعمیر و سرویس انواع مختلف مایکروفرهای فوما باعث شده است که خدمات و سرویس دهی به این دستگاه ها، بدون نیاز به جابجایی، در محل انجام گرفته تا هزینه تعمیر مایکروفر برای مشتریان گرامی تا بیست درصد کاهش یابد.

۹ دلیل انتخاب مرکز تخصصی تعمیر مایکروفر فوما در زنجان:

  • ۱ – دارای تکنسین های با سابقه کاری حداقل ۸ سال و مختص تعمیرات مایکروفر فوما
  • ۲ – تکنسین های دوره دیده و آشنا به زبان
  • ۳ – سعی در تعمیر قطعات و اجتناب از تعویض آن
  • ۴ – حداقل زمان برای حاضر شدن در منزل و شرکت شما منطبق بر وقت تعیین شده شما
  • ۵ – تعمیر با نرخ مصوب اتحادیه و نهادهای نظارتی
  • ۶ – ضمانت نامه و گارانتی قطعات از شش تا ۳۶ ماه
  • ۷ – استفاده از قطعات فابریکی و اورجینال
  • ۸ – سرویس دهی به طور شبانه روزی، حتی در تعطیلات رسمی و جمعه ها
  • ۹- تعمیر در محل (به هیچ عنوان دستگاه از خانه شما خارج نمی شود).
تعمیرات مایکروفر فوما در زنجان
نمایندگی تعمیرات مایکروفر فوما در زنجان

۱۳ دلیل عمده مشتریان جهت تعمیر مایکروفر فوما در زنجان :

  • ۱ –  گرم نکردن مواد غذایی
  • ۲ –  سر و صدای بیش از حد به هنگام داغ کردن
  • ۳ –  معیوب بودن و یا عمل نکردن صحیح تایمر مایکروفر
  • ۴ –  باز نشدن درب مایکروفر
  • ۵ –  عدم چرخش سینی مایکروفر یا سولاردام
  • ۶ – خاموش شدن خودکار مایکروفر پس از چند ثانیه
  • ۷ –  جرقه زدن به هنگام کار کردن
  • ۸ – روشن نشدن لامپ روشنایی مایکروفر
  • ۹–  روشن نشدن مایکروفر و یا صفحه نمایش
  • ۱۰–  جلو نرفتن برنامه تنظیم شده
  • ۱۱-  روشن شدن خودکار مایکروفر
  • ۱۲–  بسته نشدن درب مایکروفر و خراب بودن میکروسوییچ ها
  • ۱۳–  مشاهده پیغام خطا و یا ارور دادن

نمایندگی تعمیر مایکروفر فوما در زنجان

هنگامی که مایکروفر خراب می شود در حقیقت نوع عیب و علائم های آن با هم فرق دارد و برای هر یک باید بخش های خاصی را ارزیابی کرد. با اهمیت به سوالات شایعی که برای بیشتر اشخاص در ارتباط با نحوه مشخص کردن عیب مایکروفر و راه هایی برای برطرف کردن آن ها به وجود می آید، در این مقاله بیشتر در مورد آن ها توضیح خواهیم داد.

خواهید دید که مایکروفر به چه صورت توسط نمایندگی تعمیر مایکروفر فوما در زنجان تعمیر خواهد شد. نمایندگی تعمیر مایکروفر فوما در زنجان بهترین گزینه برای تعمیر مایکروفر در زنجان است.

تعمیر مایکروفر فوما در زنجان

گرم نکردن دستگاه و نمایندگی تعمیر مایکروفر فوما در زنجان

در بعضی از مواقع امکان دارد حتی اگر مایکروفر را صحیح تنظیم کرده باشید بازهم غذا در داخل مایکروفر گرم نشود. برای ارزیابی این عیب باید قطعه ها را دقیق و با رعایت نکات مهم بررسی کنید.

انباره و دیود از مهم ترین بخش هایی هستند که در بیشتر اوقات دلایل خرابی دستگاه را باید در نقص این قطعه ها تست کنید. ولی باید توجه داشته باشید که انباره دستگاه به علت داشتن ولتاژ حتی پس از قطع جریان برق مایکروفر، شدیدا حساس است و باید تخلیه آن به کمک نمایندگی تعمیر مایکروفر فوما در زنجان انجام شود چون این کار احتیاج به تبحر و تجربه دارد.

 به غیر از این نیاز است تا لامپ و برد اصلی دستگاه کاملا ارزیابی شود. تمامی کار ها به کمک نمایندگی تعمیر مایکروفر فوما در زنجان انجام شود بهتر است.  تکنسین متخصص  در این شرایط قطعات را تعمیر می کند و یا اینکه قطعه های خراب را با سالم جایگزین می کند.

نمایندگی مایکروفر فوما در زنجان

خرابی لامپ و نمایندگی تعمیر مایکروفر فوما در زنجان

دلیل معیوب بودن مایکروفر در بعضی مواقع امکان دارد به معنی کار نکردن لامپ داخل مایکروفر باشد. وضعیت لامپ دستگاه در صورت خرابی امکان دارد با نور پایین، خاموش و یا غیره باشد که نحوه رفع هر کدام فرق دارد. به عنوان نمونه اگر لامپ تحت هیچ شرایطی روشن نمی شود به این علت می باشد که لامپ کاملا سوخته است و باید عوض شود.

اگر نور لامپ کم بود حتما باید دوباره تنظیمات مایکروفر انجام شود. اگر لامپ چشمک زن باشد باز هم عیب از لامپ است و باید آن را عوض کنید. اگر تمام سعی خود را کردید ولی نتیجه نگرفتید به نمایندگی تعمیر مایکروفر فوما در زنجان تماس بگیرید. نمایندگی تعمیر مایکروفر فوما در زنجان به سرعت این عیب را رفع می کند. ما به شما تضمین می کنیم با مراجعه به نمایندگی مایکروفر فوما در زنجان پشیمان نخواهید شد.

 

خاموش شدن یکدفعه ای مایکروفر

در بعضی از مواقع امکان دارد مایکروفر در هنگام کار به طور یکدفعه ای خاموش شود. برای مشخص کردن عیب دستگاه در این موقعیت الزام است چند قطعه را ارزیابی و تعمیرات لازم را برای آن ها به کمک نمایندگی تعمیر مایکروفر فوما در زنجان انجام دهید. نخستین علت و شایع ترین مورد در این وضعیت، معیوب بودن میکروسوئیچ های درب دستگاه می باشد که باز و بسته بودن درب مایکروفر را به درستی تشخیص نمی دهند.

 باز بودن درب دستگاه موجب توقف عملکرد مایکروفر می شود، در نهایت با خراب شدن این میکروسوئیچ ها دستگاه یکدفعه ای خاموش می شود. عوض کردن میکروسوئیچ مناسب ترین روش در این وضعیت خواهد بود. به غیر از این معیوب بودن برد اصلی و کلید های دستگاه می توانند از دلایل معیوب بودن دستگاه به حساب بیایند.

 برد اصلی از مهم ترین بخش ها در هر دستگاه می باشد و با اهمیت به هزینه ی بالای آن بهتر می باشد اول سایر قطعه ها بررسی شوند و در آخر برد را ارزیابی و اگر احتیاج بود آن را به یاری نمایندگی تعمیر مایکروفر فوما در زنجان تعمیر کنید. در این زمینه حتما به نمایندگی مایکروفر فوما در زنجان مراجعه کنید تا عیب دستگاه را تشخیص دهند و آن را برطرف کنند.

نمایندگی تعمیر مایکروفر فوما در زنجان

نچرخیدن سینی گردان مایکروفر

دلیل معیوب بودن مایکروفر در بعضی از اوقات امکان دارد به خاطر چرخش نداشتن سینی آن باشد. مهم ترین علت نچرخیدن سینی گردان قطعا  به خاطر موتور آن است. در نهایت الزام است موتور را با کمک‌‌ نمایندگی تعمیر مایکروفر فوما در زنجان  به طور کلی ارزیابی و تعمیر و در بعضی از مواقع نیز عوض کنید.

 برای عوض کردن قطعات توصیه می کنیم به نمایندگی تعمیر مایکروفر فوما در زنجان مراجعه کنید. نمایندگی مایکروفر فوما در زنجان با تبحرات کامل دستگاه شما را تعمیر می کنند.

کار نکردن گریل

برای مشخص کردن ایراد مایکروفر در صورتی که گریل کار نمی کند الزام است دماپا، المنت و برد اصلی را ارزیابی کنید. تکنسین های متخصص از نمایندگی تعمیر مایکروفر فوما در زنجان در این مواقع ترجیح می دهند که اول قطعه هایی مثل دماپا و المنت را ارزیابی و در قدم آخر برد را تعمیر کنند. چون در این شرایط احتمال معیوب بودن برد کم است.

نمایندگی های تعمیر مایکروفر فوما در زنجان 

روشن نشدن مایکروفر

از دیگر دلایل معیوب بودن مایکروفر می توانیم به روشن نشدن دستگاه اشاره کنیم. در این موقعیت اول باید جریان برق و پریز را ارزیابی کنید تا از در جریان بودن برق خانه اطمینان پیدا کنید. اگر برق خانه ایرادی نداشت احتمال دارد که برد اصلی معیوب شده باشد. تعمیر برد اصلی دستگاه تبحر و تخصص می خواهد و باید برای تعمیر آن از نمایندگی تعمیر مایکروفر فوما در زنجان کمک بگیرید.

 

سخن آخر

عزیزان ما تلاش بسیاری کردیم که مقاله مفیدی در ارتباط با مایکروفر فوما جمع آوری کنیم. به طور کلی درمورد مشکلات مایکروفر مثل گرم نکردن مواد غذایی، خرابی لامپ، نچرخیدن سینی گردان، کار نکردن گریل و روشن نشدن آن  توضیحاتی بیان کردیم و ذکر نمودیم که چگونه به راحتی آن را رفع کنید.

 اما حتما سعی کنید مشکلات مایکروفر را به کمک نمایندگی مایکروفر فوما در زنجان برطرف نمایید و بهترین نتیجه را بگیرید. مطمئن باشید انتخاب شما کاملا صحیح است و از این بابت هیچ نگرانی نداشته باشید. اگر دراین زمینه برای شما سوالی پیش آمد می توانید بدون هیچ مشکلی با کارشناسان و پشتیبانان ما تماس بگیرید تا شما را راهنمایی کنند و به تمامی  سوالات شما پاسخ دهند.امیدواریم که ازمطالب راضی بوده باشید.

مناطق تحت پوشش و نمایندگی مایکروفر فوما در زنجان

تعمیر مایکروفر فوما در زنجان | مرکز تعمیرات کورنیدو به دلیل داشتن تکنسین های متعدد و با تجربه در سراسر زنجان، این امکان را برای شما فراهم می آورد که در کوتاه ترین زمان ممکن و با هماهنگی های لازم، در محل شما حضور یابند و آماده ارائه خدمات به شما همشهریان عزیز باشد.

شماره تماس :   02433364507

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *