مراحل ثبت درخواست تعمیر مایکروفر شارپ در اهواز 

نمایندگی تعمیر مایکروفر شارپ در اهواز |تعمیر، نصب مایکروفر در اهواز

گروه کورنیدو با برخورداری از تکنسین ها و مهندسین متخصص، ماهر و با تجربه در زمینه تعمیرات مایکروفر، یک مرکز تخصصی و منحصر به فرد در استان اهواز بوده و به طور شبانه روزی و بی وقفه مشغول خدمات رسانی به مشتریان محترم می باشد.آشنایی و به روز بودن نیروهای این مرکز به فناوری های جدید و نوین دنیا و همچنین توانایی منحصر به فرد این نیرو ها، در زمینه تعمیر و سرویس انواع مختلف مایکروفر ها باعث شده است که خدمات و سرویس دهی به این دستگاه ها، بدون نیاز به جابجایی، در محل انجام گرفته تا هزینه  تعمیر مایکروفر شارپ در اهواز برای مشتریان گرامی تا بیست درصد کاهش یابد.

دلایل انتخاب نمایندگی تعمیر مایکروفر شارپ در اهواز :

  1.  1 – دارای تکنسین های با سابقه کاری حداقل ۸ سال و مختص تعمیر مایکروفر شارپ در اهواز
  2. 2 – تکنسین های دوره دیده (تمامی سرویسکاران دارای کد تخصصی و شماره پرسنلی مشخص می باشند).
  3. 3 – سعی در تعمیر قطعات و اجتناب از تعویض آن
  4. 4 – حداقل زمان برای حاضر شدن در منزل و شرکت شما منطبق بر وقت تعیین شده شما
  5. 5 – تعمیر با نرخ مصوب اتحادیه و نهادهای نظارتی
  6. 6 – ضمانت نامه و گارانتی قطعات از شش تا ۳۶ ماه
  7. 7 – استفاده از قطعات فابریکی و اورجینال
  8. 8 – سرویس دهی به طور شبانه روزی، حتی در تعطیلات رسمی و جمعه ها
  9. 9 _ تعمیرات در محل (به هیچ عنوان دستگاه از خانه شما خارج نمی شود). 
تعمیر مایکروفر شارپ در اهواز
تعمیرات مایکروفر شارپ در اهواز

۱۳ دلیل عمده مشتریان جهت تعمیر مایکروفر شارپ در اهواز :

  • ۱ –  گرم نکردن مواد غذایی
  • ۲ –  سر و صدای بیش از حد به هنگام داغ کردن
  • ۳ –  معیوب بودن و یا عمل نکردن صحیح تایمر مایکروفر
  • ۴ –  باز نشدن درب مایکروفر
  • ۵ –  عدم چرخش سینی ماکروفر یا سولاردام
  • ۶ – خاموش شدن خودکار مایکروفر پس از چند ثانیه
  • ۷ –  جرقه زدن به هنگام کار کردن
  • ۸ – روشن نشدن لامپ روشنایی مایکروفر
  • ۹–  روشن نشدن مایکروفر و یا صفحه نمایش
  • ۱۰–  جلو نرفتن برنامه تنظیم شده
  • ۱۱-  روشن شدن خودکار مایکروفر
  • ۱۲–  بسته نشدن درب مایکروفر و خراب بودن میکروسوییچ ها
  • ۱۳–  مشاهده پیغام خطا و یا ارور دادن

نمایندگی تعمیر مایکروفر شارپ در اهواز

تعمیر مایکروفر روندی است که بسیار سخت و پیچیده به نظر می‌رسد. البته برای کسانی که در این رابطه اطلاعات کافی ندارند کار ساده‌ای نخواهد بود. ما در این مقاله می‌خواهیم شما را با برخی از ایرادهای متداول در مایکروفر شارپ آشنا ساخته و در مورد علل بروز هر مشکل توضیحاتی آورده‌ایم. شما می‌توانید از کارشناسان ما در نمایندگی تعمیر مایکروفر شارپ در اهواز نیز راهنمایی بخواهید.

نمایندگی تعمیرات مایکروفر شارپ در اهواز

دقت داشته باشید خالی نشدن کامل ولتاژ در خازن‌های استفاده شده در مایکروفرها می‌تواند کمی خطرساز باشد. قبل از شروع کار به نکات ایمنی دقت زیادی داشته و اگر فکر می‌کنید مهارت شما به حد کافی نیست با متخصصین این کار تماس بگیرید. تعمیرکاران ما در نمایندگی مایکروفر شارپ در اهواز در تمام طول روز آماده ارائه خدمات به مشتریان محترم هستند. در ادامه مروری بر ایرادهای مایکروفرها خواهیم داشت:

بررسی علت روشن نشدن مایکروفر در مایکروفر شارپ 

شاید شما هم این اتفاق را در مایکروفر خود تجربه کرده باشید. مواد غذایی را داخل آن گذاشته‌اید اما مایکروفر روشن نمی‌شود. در صورت بروز چنین اتفاقی لازم است اول از سیستم برقی دستگاه خود عیب‌یابی را شروع کنید. کسانی که با کارهای برقی آشنایی ندارند حتماً با نمایندگی تعمیر مایکروفر شارپ در اهواز در ارتباط باشند.

سالم بودن پریز، کابل و دوشاخه از اولین مواردی است که نیاز به بررسی دارد. اگر متوجه سالم بودن سیستم برقی در دستگاه خود شدید بهتر است میکروسوییچ درب آن را نگاهی بیندازید. گاهی با تعویض این قطعه مشکل شما رفع می‌شود. در غیر این صورت احتمال ایراد در فیوز مایکروفر وجود دارد. در نهایت باید به سراغ برد الکتریکی مایکروفر رفته و خازن‌ها و دیودهای آن را بررسی نمود. برای تعمیر برد حتماً از نمایندگی تعمیر مایکروفر در اهواز کمک بخواهید.

نمایندگی تعمیر مایکروفر شارپ در اهواز

بررسی علت از کار افتادن صفحه لمسی مایکروفر شارپ

بسیاری از کاربران مایکروفرها با خرابی‌های مربوط به صفحه لمسی دستگاه درگیر می‌شوند. اگر شما ابزار لازم و تخصص کافی داشته باشید اغلب به راحتی می‌توانید ایرادهای فنی در این بخش را برطرف کنید. اما اگر این‌طور نیست با نمایندگی تعمیر مایکروفر شارپ در اهواز تماس داشته باشید. در زمان از کار افتادن دکمه‌های صفحه نمایش لازم است ابتدا کلید ممبران بررسی گردد.

برای اینکه بتوانید به این قطعه دسترسی پیدا کنید ابتدا دستگاه خود را از برق جدا کرده و بعد بخش بیرونی آن را جدا سازید. اغلب کلید ممبران را در مایکروفرها جایی در نزدیکی برد کنترل قرار می‌دهند. حالا می‌توانید با کمک یک اهم‌متر ممبران و صفحه لمسی دستگاه را بررسی نمایید. اگر نیاز به تعویض هریک از این دو قطعه بود یا نتوانستید علت مشکل را پیدا کنید با نمایندگی مایکروفر شارپ در اهواز تماس داشته باشید.

بررسی علت خراب شدن برد الکتریکی در مایکروفر شارپ

یکی از مهم‌ترین مواردی که باعث از کار افتادن صفحه لمسی مایکروفر شما می‌شود ایراد در برد الکتریکی آن است. بد نیست اگر به خراب بودن برد شک دارید چند مورد را چک کنید. ببینید در زمان روشن بودن صفحه نمایش مایکروفر می‌توانید عددی را وارد کنید یا نه. اگر اعداد وارد نمی‌شدند احتمال خرابی برد وجود دارد که باید توسط کارشناسان در نمایندگی تعمیر مایکروفر شارپ در اهواز بررسی گردد.

البته همیشه کار نکردن کلیدها به برد الکتریکی ربط ندارد و بهتر است بعد از بررسی ممبران به سراغ برد بروید. به یاد داشته باشید خرابی‌های برد الکتریکی در تمامی مایکروفرها خود را به شکل‌های مختلفی نشان خواهد داد. برای تعمیر برد حتماً لازم است دستگاه را از برق جدا کرده باشید. توصیه می‌شود به دلیل حساسیت زیادی که در بردهای الکتریکی دیده می‌شود تعمیر آن را در مراکز تعمیر مایکروفر شارپ در اهواز انجام دهید.

مرکز تعمیرات مایکروفر شارپ در اهواز

بررسی علامت‌های خرابی لامپ مگنترون در مایکروفر شارپ

 مگنترون قطعه‌ای مورد استفاده در مایکروفرهاست که با ولتاژ بالای برق فعالیت می‌کند. این قطعه فرایند تولید گرما را در دستگاه شما بر عهده دارد. شنیده شدن صداهای غیرعادی، چیزی شبیه به صدای وزوز، در زمان کار مایکروفر می‌تواند مرتبط با خرابی این قطعه باشد. در چنین حالتی می‌توانید برای بررسی و تعمیر مگنترون خودتان دست به کار شده یا با نمایندگی تعمیر مایکروفر شارپ در اهواز تماس بگیرید.

برای بررسی مگنترون فراموش نکنید جریان برق دستگاه را قطع کرده باشید. لازم است بدنه خارجی دستگاه را جدا ساخته و ولتاژ خازن را تخلیه نمایید. دیود را بررسی نموده و اگر ایرادی در این قطعه و اتصالات آن نبود مگنترون را مورد بررسی قرار دهید. اگر نیاز به راهنمایی‌های بیشتری داشتید از کارشناسان نمایندگی مایکروفر شارپ در اهواز کمک بخواهید.

بررسی علت خراب شدن موتور گردان در مایکروفر شارپ

اغلب اوقات در زمان خرابی و ایراد موتور گردان صداهای غیرعادی را در حین کار مایکروفر متوجه خواهید شد. در مایکروفر شما از یک کوپلر استفاده شده است که موتور گردان مسئول به حرکت درآوردن آن خواهد بود. این موتور به چرخش سینی مایکروفر کمک خواهد کرد. اگر صدای زیادی از موتور شنیده می‌شود نیاز به تعویض این قطعه وجود دارد. برای این کار با نمایندگی تعمیر مایکروفر شارپ در اهواز تماس بگیرید.

اگر خودتان قصد تعویض موتور گردان را دارید ابتدا مایکروفر را از برق جدا کنید. دقت داشته باشید در اغلب موارد موتور گردان در کف دستگاه جای دارد. این موتور به وسیله سیم و پیچ‌هایی در جای خود قرار گرفته است. برای خارج نمودن موتور باید تمامی پیچ‌های آن را باز کرده و فیش‌های متصل شده به موتور را جدا سازید. حالا می‌توانید موتور جدید را جایگزین نمایید. اگر در هر مرحله از کار نیاز به کمک داشتید با نمایندگی مایکروفر شارپ در اهواز تماس بگیرید.

مرکز تعمیر مایکروفر شارپ در اهواز

بررسی علت گرم نشدن غذا در مایکروفر شارپ

اگر افزایش دما در مایکروفر شما به قدر کافی نبوده و غذا در آن گرم نمی‌شود باید روند عیب‌یابی را از لامپ و دیود مورد استفاده در دستگاه خود شروع کنید. در صورت سالم بودن این بخش به سراغ خازن‌ها خواهیم رفت.برای ادامه نیاز به بررسی کامل ترانس‌های ولتاژ وجود دارد. بیشتر اوغات تا اینجای کار علت مشکل را پیدا کرده‌اید.

اما اگر همچنان ایراد پیش آمده در دستگاه ادامه داشت باید بدانید احتمال خراب شدن برد الکتریکی مایکروفر شما وجود دارد. برای تعمیر برد مهارت زیادی را نیاز خواهید داشت. درصورتی‌که فکر می‌کنید اطلاعات شما در حدی نیست که بتوانید این کار را انجام دهید از نمایندگی تعمیر مایکروفر شارپ در اهواز کمک بخواهید.

مناطق تحت پوشش نمایندگی تعمیر مایکروفر شارپ در اهواز

 تعمیر مایکروفر شارپ در اهواز | مرکز تعمیرات کورنیدو به دلیل داشتن تکنسین های متعدد و با تجربه در سراسر اهواز، این امکان را برای شما فراهم می آورد که در کوتاه ترین زمان ممکن و با هماهنگی های لازم، در محل شما حضور یابند و آماده ارائه خدمات به شما همشهریان عزیز باشد.

شماره تماس :   06134470344

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *