مراحل ثبت درخواست تعمیر مایکروفر سانی در اهواز 

نمایندگی تعمیر مایکروفر سانی در اهواز |تعمیر، نصب مایکروفر در اهواز

گروه کورنیدو با برخورداری از تکنسین ها و مهندسین متخصص، ماهر و با تجربه در زمینه تعمیرات مایکروفر، یک مرکز تخصصی و منحصر به فرد در استان اهواز بوده و به طور شبانه روزی و بی وقفه مشغول خدمات رسانی به مشتریان محترم می باشد.آشنایی و به روز بودن نیروهای این مرکز به فناوری های جدید و نوین دنیا و همچنین توانایی منحصر به فرد این نیرو ها، در زمینه تعمیر و سرویس انواع مختلف مایکروفر ها باعث شده است که خدمات و سرویس دهی به این دستگاه ها، بدون نیاز به جابجایی، در محل انجام گرفته تا هزینه تعمیر مایکروفر سانی در اهواز برای مشتریان گرامی تا بیست درصد کاهش یابد.

دلایل انتخاب نمایندگی تعمیر مایکروفر سانی در اهواز :

  1.  1 – دارای تکنسین های با سابقه کاری حداقل ۸ سال و مختص تعمیر مایکروفر سانی در اهواز
  2. 2 – تکنسین های دوره دیده (تمامی سرویسکاران دارای کد تخصصی و شماره پرسنلی مشخص می باشند).
  3. 3 – سعی در تعمیر قطعات و اجتناب از تعویض آن
  4. 4 – حداقل زمان برای حاضر شدن در منزل و شرکت شما منطبق بر وقت تعیین شده شما
  5. 5 – تعمیر با نرخ مصوب اتحادیه و نهادهای نظارتی
  6. 6 – ضمانت نامه و گارانتی قطعات از شش تا ۳۶ ماه
  7. 7 – استفاده از قطعات فابریکی و اورجینال
  8. 8 – سرویس دهی به طور شبانه روزی، حتی در تعطیلات رسمی و جمعه ها
  9. 9 _ تعمیرات در محل (به هیچ عنوان دستگاه از خانه شما خارج نمی شود). 
تعمیر مایکروفر سانی در اهواز
تعمیرات مایکروفر سانی در اهواز

۱۳ دلیل عمده مشتریان جهت تعمیرات مایکروفر سانی در اهواز :

  • ۱ –  گرم نکردن مواد غذایی
  • ۲ –  سر و صدای بیش از حد به هنگام داغ کردن
  • ۳ –  معیوب بودن و یا عمل نکردن صحیح تایمر مایکروفر
  • ۴ –  باز نشدن درب مایکروفر
  • ۵ –  عدم چرخش سینی ماکروفر یا سولاردام
  • ۶ – خاموش شدن خودکار مایکروفر پس از چند ثانیه
  • ۷ –  جرقه زدن به هنگام کار کردن
  • ۸ – روشن نشدن لامپ روشنایی مایکروفر
  • ۹–  روشن نشدن مایکروفر و یا صفحه نمایش
  • ۱۰–  جلو نرفتن برنامه تنظیم شده
  • ۱۱-  روشن شدن خودکار مایکروفر
  • ۱۲–  بسته نشدن درب مایکروفر و خراب بودن میکروسوییچ ها
  • ۱۳–  مشاهده پیغام خطا و یا ارور دادن

نمایندگی تعمیر مایکروفر سانی در اهواز

سانی از محبوب ترین برندهای مایکروفر است که در ایران مشتریان زیادی را به خود اختصاص داده است. نمایندگی تعمیر مایکروفر سانی در اهواز با ارائه بهترین خدمات در زمینه مایکروفر در هر ساعت از شبانه روز آماده خدمت رسانی به مشتریان گرامی است. در نظر داشته باشید که نمایندگی مایکروفر سانی در اهواز با به کارگیری بهترین و مجرب ترین نیروهای کار زبده و آموزش دیده بهترین خدمات را در زمینه تعمیرات مایکروفر به شما ارائه می دهد. این مرکز از بهترین و به روز ترین فن آوری های دنیا در جهت حل هر گونه مشکل مربوط به مایکروفر استفاده می کند.

تعمیرات مایکروفر سانی در اهواز در کوتاه ترین زمان ممکن توسط کارشناسان تعمیر مایکروفر سانی در اهواز انجام می شود. شما می توانید حتی در روزهای جمعه و روزهای تعطیل نیز از هر گونه خدمات نمایندگی مایکروفر سانی در اهواز بهره مند شوید. این مرکز توانسته در طی سال های متمادی با ارائه بهترین سرویس دهی همواره رضایت مشتریان را به خود جلب نماید. به طوری که مشتریان قدیمی این مجموعه همیشه هر گونه مشکلات دستگاه مایکروفر خود را به این مرکز واگذار می نمایند. در نظر داشته باشید که نمایندگی تعمیر مایکروفر در اهواز ضمانت نامه و گارانتی بعد از تعمیرات را به مشتریان عرضه می دارد.

مرکز تعمیر مایکروفر سانی در اهواز

نکاتی مهم در خصوص مایکروفر سانی و نمایندگی تعمیر مایکروفر سانی در اهواز

 همان طور که می دانید مایکروفر وسیله ای است که برای گرم کردن غذا با سرعت بالا به کار می رود. امروزه بیشتر مردم در خانه ها و محل کار از مایکروفر بهره می برند. اما همین وسیله نیز ممکن است بعد از مدت زمانی دچار اختلال شود. اما باید بدانید که تعمیر این وسیله در اغلب موارد بسیار راحت است. تنها کافی است که شما مایکروفر از کار افتاده خود را به نمایندگی تعمیر مایکروفر سانی در اهواز بسپارید تا بهترین نظر کارشناسی و سپس تعمیرات لازم بر روی آن اعمال شود. در نظر داشته باشید که نمایندگی مایکروفر سانی در اهواز با توجه به نوع خرابی دستگاه شما بهترین قیمت ها را به شما ارائه می دهد. نکته دیگری که باید بدانید این است که در بیشتر موارد نیازی به جابه جایی دستگاه شما نمی باشد. تکنسین های مجموعه با مراجعه به محل مورد نظر شما به عیب یابی دستگاه می پردازند.

زمانی که مایکروفر خراب می شود اغلب مردم به فکر چاره برای تعمیر آن هستند. زیرا آشپزی با وسایل دیگر زمان بر می باشد. نکته مهمی که باید به آن توجه کنید این است که اگر تخصص کافی در رابطه با تعمیر مایکروفر ندارید به هیچ وجه خودتان به تعمیر آن نپردازید. زیرا این کار بسیار خطرناک است. در نظر داشته باشید زمانی که شما دستگاه مایکروفر را از برق خارج می کنید هزاران ولتاژ برق در خازن های مایکروفر دخیره و نگه داری می شود. این سخن به این معنی است که خطر ایجاد شوک های الکتریکی و صدمات بسیار جدی که می تواند سبب مرگ شود وجود دارد.

مرکز تعمیرات مایکروفر سانی در اهواز

 علت خرابی مایکروفر و مراجعه افراد به نمایندگی تعمیر مایکروفر سانی در اهواز

 خرابی دستگاه مایکروفر سانی به علل مختلفی روی می دهد. در زیر به برخی از این دلایل اشاره می کنیم:

  1. نچرخیدن سینی مایکرفر

از معمول ترین مشکلاتی که اغلب مردم به نمایندگی تعمیر مایکروفر سانی در اهواز رجوع می کنند همین نچرخیدن سینی مایکروفر است. زمانی که این اتفاق رخ می دهد نوشیدنی یا غذایی را در داخل مایکروفر قرار داده اید به صورت یکنواخت و متعادل گرم نمی شود. این در حالی است که اگر سینی مایکروفر به درستی بچرخد باید حرارت را در همه قسمت های غذا به صورت یکسان توزیع نماید. در صورت بروز این مشکل امکان دارد که غذای شما به هیچ وجه پخته نشود و یا به درستی داغ نشود. این مساله می تواند بسیار آزار دهنده باشد. زمانی که این ایراد برای دستگاه مایکروفر پیش می آید دلیل آن می تواند وابسته به اختلال و خرابی در یکی از قطعه های چرخشی در دستگاه باشد.

برای برطرف کردن این مشکل لازم است که در ابتدا ارزیابی نمایید که سینی مایکروفر از همه نظر سالم باشد. در این جا لازم است که همه چرخ هایی که مسئول چرخیدن ریل گردان هستند و در پایین سینی قرار دارند را به طور کامل مورد مشاهد و وارسی قرار دهید. هر قسمتی که خراب باشد لازم است که تعویض شود. چنان چه همه این بخش ها سالم بودند لازم است که موتور گردان کف مورد برررسی قرار بگیرد. چنان چه موتور گردان کف در مایکروفر خراب باشد لازم است که کار تعمیر یا عوض کردن آن صورت بگیرد. نمایندگی تعمیر مایکروفر سانی در اهواز این مساله را به راحتی برای شما برطرف می سازد.

نمایندگی تعمیر مایکروفر سانی در اهواز

  1. باز نشدن درب مایکروفر یکی از علل مراجعه به نمایندگی تعمیر مایکروفر سانی در اهواز

 مایکروفرهایی که در آدن ها با سوییچ فشاری باز می شود اغلب با این ایراد رو به رو می شوند. بیشتر مایکروفرها برای باز شدن یک راه دستی برای باز شدن دارند. برای این که بتوانید روش باز کردن دستی را بیاموزید لازم است که دفترچه راهنما را مطالعه کنید. زمانی که درب را باز کردید لازم است که مجموعه مربوط به چفت را از همه لحاظ بررسی کنید و ببینید که آیا هیچ گونه نشانه کهنگی و فرسودگی را بر روی آن مشاهده می کنید یا خیر. چنان چه مجموعه چفت سالم باشد لازم است مکانیسم رهاساز کلید را مورد بررسی قرار بدهید. چنان چه این بخش تخریب شده باشد بایستی تعویض یا تعمیر آن را انجام دهید. شما می توانید برای حل این مساله به نمایندگی مایکروفر سانی در اهواز مراجعه نمایید و مساله را به صورت تخصصی برطرف سازید.

  1. خاموش نشدن مایکروفر یکی از دلایل مراجعه به نمایندگی تعمیر مایکروفر سانی در اهواز

 چنان چه مایکروفر خاموش نمی شود بایستی آن را از پریز برق بکشید. زمانی که به صورت ایمن خاموش شد لازم است که نحوه کار میکروسوییچ در و قفل داخلی را بررسی کنید. اگر این دو بخش خراب نیستند برد هوشمند که کنترلگر مایکروفر را مشاهده کنید. چنان چه این برد خراب باشد امکان دارد که سبب شود ا دستگاه خاموش نشود.

نمایندگی تعمیرات مایکروفر سانی در اهواز

مناطق تحت پوشش نمایندگی تعمیر مایکروفر سانی در اهواز

تعمیر مایکروفر سانی در اهواز | مرکز تعمیرات کورنیدو به دلیل داشتن تکنسین های متعدد و با تجربه در سراسر اهواز، این امکان را برای شما فراهم می آورد که در کوتاه ترین زمان ممکن و با هماهنگی های لازم، در محل شما حضور یابند و آماده ارائه خدمات به شما همشهریان عزیز باشد.

شماره تماس :  06191011297

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *