مراحل ثبت درخواست تعمیر مایکروفر زانوسی در اهواز 

نمایندگی تعمیر مایکروفر زانوسی در اهواز |تعمیر، نصب مایکروفر در اهواز

گروه کورنیدو با برخورداری از تکنسین ها و مهندسین متخصص، ماهر و با تجربه در زمینه تعمیرات مایکروفر، یک مرکز تخصصی و منحصر به فرد در استان اهواز بوده و به طور شبانه روزی و بی وقفه مشغول خدمات رسانی به مشتریان محترم می باشد.آشنایی و به روز بودن نیروهای این مرکز به فناوری های جدید و نوین دنیا و همچنین توانایی منحصر به فرد این نیرو ها، در زمینه تعمیر و سرویس انواع مختلف مایکروفر ها باعث شده است که خدمات و سرویس دهی به این دستگاه ها، بدون نیاز به جابجایی، در محل انجام گرفته تا هزینه تعمیر مایکروفر زانوسی در اهواز برای مشتریان گرامی تا بیست درصد کاهش یابد.

دلایل انتخاب نمایندگی تعمیر مایکروفر زانوسی در اهواز :

  1.  1 – دارای تکنسین های با سابقه کاری حداقل ۸ سال و مختص تعمیر مایکروفر زانوسی در اهواز
  2. 2 – تکنسین های دوره دیده (تمامی سرویسکاران دارای کد تخصصی و شماره پرسنلی مشخص می باشند).
  3. 3 – سعی در تعمیر قطعات و اجتناب از تعویض آن
  4. 4 – حداقل زمان برای حاضر شدن در منزل و شرکت شما منطبق بر وقت تعیین شده شما
  5. 5 – تعمیر با نرخ مصوب اتحادیه و نهادهای نظارتی
  6. 6 – ضمانت نامه و گارانتی قطعات از شش تا ۳۶ ماه
  7. 7 – استفاده از قطعات فابریکی و اورجینال
  8. 8 – سرویس دهی به طور شبانه روزی، حتی در تعطیلات رسمی و جمعه ها
  9. 9 _ تعمیرات در محل (به هیچ عنوان دستگاه از خانه شما خارج نمی شود). 
نمایندگی تعمیرات مایکروفر زانوسی در اهواز
نمایندگی تعمیر تخصصی مایکروفر زانوسی در اهواز توسط تکنسین های متخصص و مجرب

۱۳ دلیل عمده مشتریان جهت تعمیرات مایکروفر زانوسی در اهواز :

  • ۱ –  گرم نکردن مواد غذایی
  • ۲ –  سر و صدای بیش از حد به هنگام داغ کردن
  • ۳ –  معیوب بودن و یا عمل نکردن صحیح تایمر مایکروفر
  • ۴ –  باز نشدن درب مایکروفر
  • ۵ –  عدم چرخش سینی ماکروفر یا سولاردام
  • ۶ – خاموش شدن خودکار مایکروفر پس از چند ثانیه
  • ۷ –  جرقه زدن به هنگام کار کردن
  • ۸ – روشن نشدن لامپ روشنایی مایکروفر
  • ۹–  روشن نشدن مایکروفر و یا صفحه نمایش
  • ۱۰–  جلو نرفتن برنامه تنظیم شده
  • ۱۱-  روشن شدن خودکار مایکروفر
  • ۱۲–  بسته نشدن درب مایکروفر و خراب بودن میکروسوییچ ها
  • ۱۳–  مشاهده پیغام خطا و یا ارور دادن

نمایندگی تعمیر مایکروفر زانوسی در اهواز

حتماً نام زانوسی به گوش شما آشناست. زانوسی یک از برندهای فعال ایتالیایی در بخش تولید لوازم خانگی است که کیفیت قطعات آن همواره مورد توجه بوده است. مایکروفرهای زانوسی یکی از لوازم خانگی تولید این برند هستند که ظاهر زیبایی را به آشپزخانه شما خواهند داد. کیفیت قطعات و عمر طولانی دستگاه از دیگر امتیازهایی است که هر بیننده‌ای را تحت تأثیر قرار می‌دهد. بعلاوه خدمات پس از فروش در اغلب شهرها مانند نمایندگی تعمیر مایکروفر زانوسی در اهواز از بابت خرابی های دستگاه جای نگرانی باقی نمی‌گذارد.

کافی است هر زمان نیاز به کمک داشتید یک تماس با همکاران ما برقرار کنید. در کوتاه‌ترین زمان ممکن عیب‌یابی و تعمیر دستگاه شما در محل شروع خواهد شد. می‌توانید بدون نگرانی از بابت کیفیت و اصالت قطعات جایگزین کار تعمیر مایکروفر در اهواز خود را به ما بسپارید. نیروهای تعمیرکار در نمایندگی مایکروفر زانوسی در اهواز روی تمام مدل‌های مایکروفر زانوسی تخصص داشته و می‌توانند کار تعمیرات را به بهترین نحو ممکن انجام دهند.

تعمیر مایکروفر زانوسی در اهواز

بررسی علت گرم نشدن غذا در مایکروفر زانوسی

 یکی از قطعه‌هایی که خرابی آن روی گرم شدن غذا در مایکروفر شما اثر می‌گذارد مگنترون است.. سوختن یا خرابی این قطعه مانع از تولید حرارت کافی می‌شود.

به جز مگنترون ایراد در دیود نیز در این مشکل بی‌تاثیر نخواهد بود. بعلاوه احتمال اشکال در میکروسوییچ درب دستگاه نیز وجود دارد. آخرین قطعه‌ای که نیاز به بررسی خواهد داشت برد الکتریکی مایکروفر زانوسی است که می‌توانید برای عیب‌یابی آن با مراکز تعمیر مایکروفر زانوسی در اهواز تماس داشته باشید.

بررسی علت نچرخیدن سینی در مایکروفر زانوسی

حتماً دقت کرده‌اید وقتی که غذا را روی سینی مایکروفر گذاشته و دستگاه را روشن می‌کنید این سینی شروع به چرخش خواهد کرد. این حرکت طراحی شده است تا حرارت یکسانی به تمام سطح خوراکی های شما داخل دستگاه برسد. نچرخیدن سینی می‌تواند مانع از انتقال حرارت به تمام ظرف شده و باید هرچه سریع‌تر برای پیدا کردن علت آن با نمایندگی تعمیر مایکروفر زانوسی در اهواز تماس داشته باشید.

گاهی آسیب دیدن شفت بر اثر قرار دادن ظرف‌های سنگین روی سینی باعث ایجاد اختلال در حرکت می‌شود. همچنین سوختن یا قطع شدن اتصالی ها در مدار موتور چرخنده نیز می‌تواند عامل بروز این اتفاق باشد. اگر در پیدا کردن دلیل این اتفاق ناامید شده و از تمیز بودن سطح زیر سینی مطمئن هستید با ما در نمایندگی مایکروفر زانوسی در اهواز تماس بگیرید.

تعمیرات مایکروفر زانوسی در اهواز

بررسی علت جرقه زدن مایکروفر زانوسی

دلایل جرقه زدن مایکروفر بسیار متفاوت هستند و می‌توانند چیز ساده یا موضوع پیچیده‌ای باشد. بنابراین بهتر است خودتان چند نکته ساده‌تر را بررسی نموده و برای چک کردن ایرادهای تخصصی‌تر با نمایندگی تعمیر مایکروفر زانوسی در اهواز تماس داشته باشید. اول مطمئن شوید ظرف فلزی در دستگاه نگذاشته‌اید و با ظروف بزرگ به دیواره داخلی دستگاه آسیب نزده‌اید.

بعد از آن نوبت به بررسی تخصصی‌تر قطعات می‌رسد. مگنترون و ورق میکا باید چک شده و از سیاه نشدن آنتن سر لامپ مگنتران اطمینان یابید. گاهی به دنبال استفاده زیاد از مایکروفر زانوسی پوشش اطراف عایق آن دچار ساییدگی می‌شود. این حالت کمی خطرناک بوده و باید حتماً از نمایندگی مایکروفر زانوسی در اهواز کمک بخواهید.

بررسی علت روشن نشدن مایکروفر زانوسی

اولین چیزی که در زمان روشن نشدن مایکروفر باید بررسی گردد درست بودن جریان الکتریکی در مایکروفر شماست. می‌توانید برای این کار با نمایندگی تعمیر مایکروفر زانوسی در اهواز تماس داشته یا از یک برق‌کار مطمئن کمک بخواهید. بعد از آن قطعاتی دیگری بررسی خواهند شد.

سوختن فیوز حرارتی مانع از شروع کار مایکروفر شما می‌شود. همچنین باید قطعاتی مانند المنت یا قفل درب دستگاه نیز بررسی شوند. خراب شدن ترموستات نیز بی‌تاثیر نخواهد بود. در آخرین مرحله عیب‌یابی برد الکتریکی را شروع می‌کنیم. این کار را حتماً به کارشناسان آن در نمایندگی مایکروفر زانوسی در اهواز بسپارید.

مراکز تعمیر مایکروفر زانوسی در اهواز

بررسی علت خاموش شدن ناگهانی مایکروفر زانوسی

چند دلیل مختلف هستند که در بین کار دستگاه شما باعث خاموش شدن آن می‌شود. اولین مورد داغ شدن زیاد مایکروفر شما به دنبال استفاده بیش از اندازه از آن است. دقت کنید شما مایکروفر خود را برای مصرف خانگی خریده‌اید نه صنعتی، و باید در همان حد از آن استفاده داشته باشید. علت دیگری که به شما ارتباطی ندارد خراب شدن ترموستات دستگاه است که می‌توانید برای تعویض آن از نمایندگی تعمیر مایکروفر زانوسی در اهواز کمک بخواهید.

بعد از اطیمنان یافتن از ترموستات نوبت به بررسی اتصالات الکتریکی در دستگاه می‌رسد. با توجه به ذخیره ولتاژ بالا در خازن مایکروفرها بهتر است خودتان بدون داشتن تخصص دست به سیستم برقی این دستگاه نزنید. با همکاران ما در نمایندگی تعمیر مایکروفر زانوسی در اهواز تماس داشته و راهنمایی بخواهید.

بررسی علت از کار افتادن گریل به کمک نمایندگی تعمیر مایکروفر زانوسی در اهواز

قطع و وصل شدن زیاد جریان برق یا پریدن مکرر فیوز می‌تواند به المنت به کار رفته در مایکروفر زانوسی آسیب برساند. البته استهلاک این قطعه نیز در خرابی آن بی‌تاثیر نخواهد بود. بعد از المنت می‌توانید مگنترون را بررسی کرده و در نهایت خرابی برد الکتریکی را در نظر داشته باشید. می‌توانید با کمک کارشناسان در نمایندگی تعمیر مایکروفر زانوسی در اهواز این مشکل را به‌سادگی برطرف کنید.

بررسی علت دود کردن مایکروفر زانوسی

نظافت نادرست و کثیفی زیاد سطح داخلی مایکروفر شما می‌تواند باعث ایجاد دود در اثر سوختن چربی‌های جمع شده در دستگاه باشد. همچنین گاهی گرم شدن زیاد و بی‌دلیل مگنترون این وضعیت را ایجاد خواهد کرد. اگر نیاز به تعویض مگنترون بود به مراکز تعمیر مایکروفر زانوسی مراجعه فرمایید.

بهتر است زمانی که متوجه دود زیاد در مایکروفر خود می‌شوید دست به چیزی نزده و تنها دستگاه را از برق جدا کنید. گاهی اتصالی داخلی باعث این وضعیت شده است که می‌تواند خطرناک باشد. در اولین فرصت با نمایندگی مایکروفر زانوسی در اهواز تماس بگیرید.

مرکز تعمیر مایکروفر زانوسی در اهواز

بررسی علت صدا در مایکروفر زانوسی

صداهای وزوز در مایکروفر شما اغلب با خراب شدن مگنترون مرتبط هستند. صداهای غیرعادی دیگر می‌تواند بر اثر جای نگرفتن سینی روی ریل یا خراب شدن فن مایکروفر باشد. ایراد در سینی گردان نیز عامل دیگری است که نیاز به بررسی دارد.

مناطق تحت پوشش نمایندگی تعمیر مایکروفر زانوسی در اهواز

 تعمیر مایکروفر زانوسی در اهواز | مرکز تعمیرات کورنیدو به دلیل داشتن تکنسین های متعدد و با تجربه در سراسر اهواز، این امکان را برای شما فراهم می آورد که در کوتاه ترین زمان ممکن و با هماهنگی های لازم، در محل شما حضور یابند و آماده ارائه خدمات به شما همشهریان عزیز باشد.

شماره تماس :  06191011297

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *