مراحل ثبت درخواست تعمیر مایکروفر دوو در اهواز 

نمایندگی تعمیر مایکروفر دوو در اهواز |تعمیر، نصب مایکروفر در اهواز

گروه کورنیدو با برخورداری از تکنسین ها و مهندسین متخصص، ماهر و با تجربه در زمینه تعمیرات مایکروفر، یک مرکز تخصصی و منحصر به فرد در استان اهواز بوده و به طور شبانه روزی و بی وقفه مشغول خدمات رسانی به مشتریان محترم می باشد.آشنایی و به روز بودن نیروهای این مرکز به فناوری های جدید و نوین دنیا و همچنین توانایی منحصر به فرد این نیرو ها، در زمینه تعمیر و سرویس انواع مختلف مایکروفر ها باعث شده است که خدمات و سرویس دهی به این دستگاه ها، بدون نیاز به جابجایی، در محل انجام گرفته تا هزینه  تعمیر مایکروفر دوو در اهواز برای مشتریان گرامی تا بیست درصد کاهش یابد.

دلایل انتخاب نمایندگی تعمیر مایکروفر دوو در اهواز :

  1.  1 – دارای تکنسین های با سابقه کاری حداقل ۸ سال و مختص تعمیر مایکروفر دوو در اهواز
  2. 2 – تکنسین های دوره دیده (تمامی سرویسکاران دارای کد تخصصی و شماره پرسنلی مشخص می باشند).
  3. 3 – سعی در تعمیر قطعات و اجتناب از تعویض آن
  4. 4 – حداقل زمان برای حاضر شدن در منزل و شرکت شما منطبق بر وقت تعیین شده شما
  5. 5 – تعمیر با نرخ مصوب اتحادیه و نهادهای نظارتی
  6. 6 – ضمانت نامه و گارانتی قطعات از شش تا ۳۶ ماه
  7. 7 – استفاده از قطعات فابریکی و اورجینال
  8. 8 – سرویس دهی به طور شبانه روزی، حتی در تعطیلات رسمی و جمعه ها
  9. 9 _ تعمیرات در محل (به هیچ عنوان دستگاه از خانه شما خارج نمی شود). 
تعمیرات مایکروفر دوو در اهواز
تعمیر مایکروفر دوو در اهواز

۱۳ دلیل عمده مشتریان جهت تعمیرات مایکروفر دوو در اهواز :

  • ۱ –  گرم نکردن مواد غذایی
  • ۲ –  سر و صدای بیش از حد به هنگام داغ کردن
  • ۳ –  معیوب بودن و یا عمل نکردن صحیح تایمر مایکروفر
  • ۴ –  باز نشدن درب مایکروفر
  • ۵ –  عدم چرخش سینی ماکروفر یا سولاردام
  • ۶ – خاموش شدن خودکار مایکروفر پس از چند ثانیه
  • ۷ –  جرقه زدن به هنگام کار کردن
  • ۸ – روشن نشدن لامپ روشنایی مایکروفر
  • ۹–  روشن نشدن مایکروفر و یا صفحه نمایش
  • ۱۰–  جلو نرفتن برنامه تنظیم شده
  • ۱۱-  روشن شدن خودکار مایکروفر
  • ۱۲–  بسته نشدن درب مایکروفر و خراب بودن میکروسوییچ ها
  • ۱۳–  مشاهده پیغام خطا و یا ارور دادن

نمایندگی تعمیر مایکروفر دوو در اهواز

نمایندگی تعمیر مایکروفر دوو در اهواز برای اوقات سخت شما بهترین خدمات جهت تعمیرات مایکروفر دوو در اهواز می دهد. همانند هر وسیله خانگی دیگری، مایکروفرها می توانند پس از سال ها استفاده کند شوند یا از کار بیفتند. حتی اگر مدت زیادی از خرید آن نگذشته باشد، اگر مایکروفر دوو چیزی را که در آن قرار داده اید گرم نکند، مشکوک به خرابی آن است. هنگام مواجه با این خرابی ها می توانید از نیروهای مرکز نمایندگی مایکروفر دوو در اهواز کمک بگیرید. با این حال، مواردی وجود دارد که در آنها می توانیم مشکلات مایکروفر دوو را به تنهایی حل کنیم که در ادامه مقاله به آنها می پردازیم.

نمایندگی تعمیرات مایکروفر دوو در اهواز

مراجعه به مرکز نمایندگی تعمیر مایکروفر دوو در اهواز برای جرقه زدن مایکروفر دوو

آیا تا به حال تجربه گرم کردن غذا در مایکروفر دوو و فشار دادن سریع دکمه توقف به دلیل جرقه را داشته اید؟ این پدیده زمانی رخ می دهد که مواد آتش زا را همراه با غذا داخل کابینت قرار داده و حرارت دهید.

اجاق های مایکروفر دوو از امواج الکتریکی برای ارتعاش آب موجود در غذا استفاده می کنند و غذا را با حرارت اصطکاکی گرم می کنند. اگر همراه غذا مواد آتش زایی مانند نخ، کاموا، مواد شیمیایی آتش گیرنده و. .. داخل مایکروفر باشد و یا بر روی گریل های مایکروفر روغن، مواد شیمیایی ریخته باشد، شاهد جرقه زدن گریل ها خواهید بود.

اگر بلافاصله پس از مشاهده جرقه در مایکروفر دوو حرارت را متوقف کنید و مواد آتش گیرنده را پاک نمایید، منجر به اختلال در عملکرد خود مایکروفر دوو نمی شود. با این حال، اگر جرقه ها برای مدت طولانی ادامه داشته باشند یا مکرراً رخ دهند، ممکن است گرمای غیرعادی رخ دهد که نیازمند تعمیرات مایکروفر دوو در اهواز در مرکز نمایندگی تعمیر مایکروفر در اهواز است.

چرا غذا در مایکروفر دوو به طور ناموزون گرم می شود؟

اگر غذا در زمان گرم شدن مناسب گرم می شود، اما ناهموار است یا خوب گرم نمی شود، در نحوه قرار دادن غذا در مایکروفر تجدید نظر کنید.

در یک مایکروفر دوو معمولی تخت، مایکروفر دوو که غذا را گرم می کند به سمت مرکز فر ساطع می شود، بنابراین اگر غذا دور از مرکز مایکروفر دوو قرار گیرد، حرارت ناهموار خواهد بود. بنابراین، هنگام گرم کردن غذا در مایکروفر دوو، آن را تا حد امکان در مرکز فر قرار دهید. بنا به توصیه ی کارکنان نمایندگی تعمیر مایکروفر دوو در اهواز مهم است که عملکرد و ساختار خود اجاق مایکروفر دوو را بررسی کنید و موقعیت را با راندمان گرمایش خوب درک کنید. در صورت ادامه ی خرابی مایکروفر با نیروهای نمایندگی مایکروفر دوو در اهواز در تماس باشید.

نمایندگی تعمیر مایکروفر دوو در اهواز

چرا مایکروفر دوو من هنگامی که برق میزنم روشن نمی شود؟

هنگامی که یک مایکروفر قدیمی را با یک مایکروفر دوو جدید جایگزین می کنید، غیرعادی نیست که مردم از این واقعیت که صفحه نمایش روشن نمی شود حتی اگر دوشاخه برق وصل است، متحیر شوند و از نیروهای نمایندگی تعمیر مایکروفر دوو در اهواز درخواست کنند. اما این یک نقص نیست، بلکه عملکرد خود مایکروفر دوو است.

بسیاری از اجاق های مایکروفر دوو موجود در بازار امروزه کلید برق در پنل جلویی ندارند. در عوض، اگر در حالی که دوشاخه برق به پریز وصل است، در را باز و بسته کنید، صفحه نمایش روشن شده و آماده استفاده خواهد بود. اگر هنگام وصل کردن دوشاخه برق روشن نشد، یک بار در را باز و بسته کنید. اگر مایکروفر دوو شما خراب نیست، نشانگر روشن می شود و شما آماده گرم کردن خواهید بود.

در صورت ادامه مشکل، به بررسی اتصال برق مایکروفر و پریز بپردازید. همیشه سعی کنید مایکروفر خود را به صورت مستقیم به برق وصل نمایید. اگر مشکل از سیم اتصال مایکروفر باشد، از نیروهای نمایندگی مایکروفر دوو در اهواز برای تعمیرات مایکروفر دوو در اهواز کمک بگیرید.

درخواست کمک از نیروهای نمایندگی تعمیر مایکروفر دوو در اهواز برای بوی سوختگی مایکروفر دوو

آیا تا به حال هنگام گرم کردن مایکروفر دود یا بوی عجیبی در داخل مایکروفر دیده اید؟ دلیل اصلی آن به کثیفی داخل مایکروفر مربوط می شود. درصورت استفاده از اجاق مایکروفر دوو با لکه های روغن یا مواد غذایی روی آن، خطر بوی نامطبوع، دود و آتش را افزایش می دهد. این نقص نیازی به درخواست کمک از نمایندگی تعمیر مایکروفر دوو در اهواز ندارد؛ بلکه فقط با تمیز کردن داخل مایکروفر مشکل حل می شود.

اما اگر بوی سوختگی از موتور مایکروفر باشد، مشکل از قطعات داخلی مایکروفر است. باید قطعات معیوب با جدید تعویض در کارگاه نمایندگی مایکروفر دوو در اهواز شود. نیروهای نمایندگی مایکروفر دوو در اهواز برای تشخیص قطعه معیوب از تجهیزات پیشرفته استفاده می کنند.

مرکز تعمیرات مایکروفر دوو در اهواز

چرا مایکروفر دوو من هنگامی گرم کردن غذا صدای عجیبی دارد؟

اگر هنگام استفاده از مایکروفر دوو صدای غیرعادی شنیدید، باید مراقب باشید. پایه مایکروفر به دلیل استفاده مکرر گرم می شود. هنگامی که گرما روی قطعات تاثیر می گذارد، ممکن است صدای غیرعادی از اجاق مایکروفر دوو بشنوید.

اگر صدا خیلی بلند است یا برای مدت طولانی ادامه یافته است، احتمال خرابی وجود دارد. رفع این نقص به فناوری پیشرفته دارد. برای رفع آن می توانید از نیروهای نمایندگی تعمیر مایکروفر دوو در اهواز کمک بگیرید. قبل از مراجعه به مرکز نمایندگی تعمیر مایکروفر دوو در اهواز می توانید به بررسی موارد زیر بپردازید:

  • نوع ظرف را چک کنید. اگر ظرف پلاستیکی استفاده کرده باشید، ممکن است این صدا حاصل ذوب شدن آن باشد.
  • فن مایکروفر خراب است. در این صورت باید فن تعویض شود.
  • دکمه های تنظیم به نادرستی تنظیم شده است.

مرکز تعمیر مایکروفر دوو در اهواز

درخواست کمک از نمایندگی تعمیر مایکروفر دوو در اهواز برای زمانی که به طور معمول کار می کند اما خوب گرم نمی شود

آیا تا به حال برایتان پیش آمده که در عملکرد و وضعیت مایکروفر دوو خود مشکلی نداشته باشید اما با گرم کردن غذا، غذا گرم نشود؟ در چنین حالتی ممکن است قطعه ای به نام “مگنترون” که امواج مایکروفر دوو تولید می کند و قطعه ای به نام “اینورتر” که عملیات گرمایش را کنترل می کند قدیمی شده باشند.

اگر با نمایندگی تعمیر مایکروفر دوو در اهواز تماس بگیرید، امکان تعویض قطعات وجود دارد. تعمیرات این قطعات سخت است. برای تعمیر این قطعات نیروهای نمایندگی مایکروفر دوو در اهواز از راهکارهای عالی استفاده می کنند تا تعمیرات مایکروفر دوو در اهواز در تایم کوتاه باشد.

مناطق تحت پوشش نمایندگی تعمیر مایکروفر دوو در اهواز

 تعمیر مایکروفر دوو در اهواز | مرکز تعمیرات کورنیدو به دلیل داشتن تکنسین های متعدد و با تجربه در سراسر اهواز، این امکان را برای شما فراهم می آورد که در کوتاه ترین زمان ممکن و با هماهنگی های لازم، در محل شما حضور یابند و آماده ارائه خدمات به شما همشهریان عزیز باشد.

شماره تماس :   06134470344

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *