مراحل ثبت درخواست تعمیر مایکروفر دلفا در زنجان 

مرکز تخصصی تعمیرات مایکروفر دلفا در زنجان | تعمیر، نصب و سرویس

برند دلفا یکی از برندهای محبوب در ایران بوده که در زمینه مایکروفر نیز فعالیت دارد. مرکز تعمیر و خدمات پس از فروش کورنیدو به دلیل ارج نهادن به نظر مردم و آسایش خیال آن ها اقدام به ارائه سرویس و خدمات برای این برند با بالاترین کیفیت را نموده است.

گروه کورنیدو با برخورداری از تکنسین ها و مهندسین متخصص، ماهر و با تجربه در زمینه سرویس و تعمیر مایکروفر دلفا، یک مرکز تخصصی و منحصر به فرد در زنجان بوده و به طور شبانه روزی و بی وقفه مشغول خدمات رسانی به مشتریان محترم می باشد. آشنایی و به روز بودن نیروهای این مرکز به فناوری های جدید و نوین دنیا و همچنین توانایی منحصر به فرد این نیرو ها، در زمینه تعمیر و سرویس انواع مختلف مایکروفرهای دلفا باعث شده است که خدمات و سرویس دهی به این دستگاه ها، بدون نیاز به جابجایی، در محل انجام گرفته تا هزینه تعمیر مایکروفر برای مشتریان گرامی تا بیست درصد کاهش یابد.

۹ دلیل انتخاب مرکز تخصصی تعمیر مایکروفر دلفا در زنجان:

  • ۱ – دارای تکنسین های با سابقه کاری حداقل ۸ سال و مختص تعمیرات مایکروفر دلفا
  • ۲ – تکنسین های دوره دیده و آشنا به زبان
  • ۳ – سعی در تعمیر قطعات و اجتناب از تعویض آن
  • ۴ – حداقل زمان برای حاضر شدن در منزل و شرکت شما منطبق بر وقت تعیین شده شما
  • ۵ – تعمیر با نرخ مصوب اتحادیه و نهادهای نظارتی
  • ۶ – ضمانت نامه و گارانتی قطعات از شش تا ۳۶ ماه
  • ۷ – استفاده از قطعات فابریکی و اورجینال
  • ۸ – سرویس دهی به طور شبانه روزی، حتی در تعطیلات رسمی و جمعه ها
  • ۹- تعمیر در محل (به هیچ عنوان دستگاه از خانه شما خارج نمی شود).
تعمیرات مایکروفر دلفا در زنجان
نمایندگی تعمیرات مایکروفر دلفا در زنجان

۱۳ دلیل عمده مشتریان جهت تعمیر مایکروفر دلفا در زنجان :

  • ۱ –  گرم نکردن مواد غذایی
  • ۲ –  سر و صدای بیش از حد به هنگام داغ کردن
  • ۳ –  معیوب بودن و یا عمل نکردن صحیح تایمر مایکروفر
  • ۴ –  باز نشدن درب مایکروفر
  • ۵ –  عدم چرخش سینی مایکروفر یا سولاردام
  • ۶ – خاموش شدن خودکار مایکروفر پس از چند ثانیه
  • ۷ –  جرقه زدن به هنگام کار کردن
  • ۸ – روشن نشدن لامپ روشنایی مایکروفر
  • ۹–  روشن نشدن مایکروفر و یا صفحه نمایش
  • ۱۰–  جلو نرفتن برنامه تنظیم شده
  • ۱۱-  روشن شدن خودکار مایکروفر
  • ۱۲–  بسته نشدن درب مایکروفر و خراب بودن میکروسوییچ ها
  • ۱۳–  مشاهده پیغام خطا و یا ارور دادن

نمایندگی تعمیر مایکروفر دلفا در زنجان

یکی از وسایل بسیار مهم و کاربردی در آشپزخانه شما مایکروفر است. امروزه در هر محیطی می‌توانید این دستگاه را ببینید، از ادارات و شرکت‌ها گرفته تا منازل مسکونی. شما به کمک مایکروفر می‌توانید به سادگی و در زمانی کوتاه غذایتان را گرم کنید. البته در کنار تمام این نقاط مثبت، خرابی‌های مایکروفر می‌تواند برای شما دردسرساز شود. در چنین شرایطی نمایندگی تعمیر مایکروفر دلفا در زنجان می‌تواند به شما جهت تعمیر مایکروفر در زنجان کمک کند.

اغلب خرابی‌های تمام مایکروفرها با علائمی شبیه به هم خود را نشان خواهد داد. به همین علت اگر کمی با تعمیرات این دستگاه آشنایی داشته باشید می‌توانید ایرادهای مایکروفر دلفا را نیز خودتان برطرف کنید. البته یادتان باشد بدون اطلاعات کافی دست به کاری نزده و در صورت لزوم حتماً با کارشناسان نمایندگی مایکروفر دلفا در زنجان در تماس باشید.

نمایندگی مایکروفر دلفا در زنجان

بررسی دلیل گرم نشدن غذا به کمک نمایندگی تعمیر مایکروفر دلفا در زنجان

گاهی غذا را داخل مایکروفر گذاشته اما بعد از اتمام زمان تنظیم شده متوجه می‌شوید اصلاً غذاهایتان گرم نشده‌اند. در چنین شرایطی مطمئناً ایرادی مانع از درست کار کردن دستگاه شما شده است و بهتر است برای بررسی آن از نمایندگی تعمیر مایکروفر دلفا در زنجان کمک بخواهید. اگر خودتان قصد رفع مشکل را دارید ابتدا از دیود شروع کرده و بعد از اطمینان از سالم بودن آن سوئیچ درب را بررسی نمایید.

اگر تا اینجای کار متوجه ایرادی نشدید بهتر است به سراغ مگنترون رفته و ایرادهای احتمالی در آن را بررسی کنید. سپس احتمال آسیب در ترانس‌های ولتاژ یا خازن‌ها و سیم‌کشی‌ها را در نظر داشته باشید. اگر متوجه ایراد نشدید با نمایندگی تعمیر مایکروفر دلفا در زنجان تماس بگیرید. دقت داشته باشید گاهی گرم نشدن غذا تنها به خاطر حجم زیاد آن است.

 

بررسی علت جرقه زدن مایکروفر دلفا

یکی از متداول‌ترین مشکلاتی که در انواع برندهای مایکروفر، از جمله دلفا، با آن برخورد خواهید داشت جرقه زدن دستگاه شماست. در چنین حالتی ممکن است یک اتصالی کوچک درون مایکروفر برای شما مشکل‌ساز شده باشد. می‌توانید برای رفع این مشکل از نمایندگی مایکروفر دلفا در زنجان راهنمایی بخواهید.

دقت داشته باشید هرگز نباید درون هیچ مایکروفری از ظرف‌های فلزی استفاده کنید در غیر این صورت شاهد جرقه زدن و حتی سوختن برخی از قطعات دستگاه خواهید بود. کثیف بودن قطعات داخلی مایکروفر نیز می‌تواند باعث جرقه زدن آن شود. اگر نتوانستید علت مشکل را پیدا کنید با نمایندگی تعمیر مایکروفر دلفا در زنجان تماس بگیرید. شاید برخی قطعات داخل مایکروفر شما آسیب دیده باشد.

نمایندگی تعمیر مایکروفر دلفا در زنجان

 

بررسی علت عدم چرخش سینی در مایکروفر دلفا

در مایکروفر دلفا نیز مانند تمام برندهای دیگری از یک سینی گردان برای قرار دادن غذا استفاده شده است. نچرخیدن این سینی مانع از گرم شدن درست و متعادل خوراکی‌ها می‌شود. علت نچرخیدن سینی در مایکروفر می‌تواند کثیف بودن بیش از حد محفظه دستگاه باشد. اگر بعد از تمیز کردن خوب بخش داخلی بازهم مشکل شما ادامه داشت بهتر است با نمایندگی تعمیر مایکروفر دلفا در زنجان تماس داشته باشید.

گاهی نچرخیدن سینی به دنبال خراب شدن شفت در مایکروفر اتفاق می‌افتد. ممکن است این اتفاق به دنبال گذاشتن چیز سنگینی روی سینی مایکروفر افتاده باشد. در چنین حالتی راهی به جز عوض کردن شفت نخواهید داشت. برای خرید این قطعه و تعویض آن از کارشناسان نمایندگی مایکروفر دلفا در زنجان کمک بخواهید.

 

بررسی علت روشن نشدن دستگاه به کمک نمایندگی تعمیر مایکروفر دلفا در زنجان

یکی از مواردی که می‌تواند باعث روشن نشدن مایکروفر شما شود خراب بودن پریز برق است که بررسی آن نیاز به آشنایی با کارهای برقی دارد. در صورت سالم بودن پریز بهتر است قطعات برقی دیگر مانند دو شاخه مورد استفاده و سیم‌های برق را نیز بررسی کنید. مطمئن شوید به اشتباه قفل کودک دستگاه را فعال نکرده باشید. می‌توانید برای بررسی این موضوع از دفترچه راهنما کمک بگیرید. اگر نتوانستید مشکل را خودتان به تنهایی حل کنید با نیروهای متخصص در نمایندگی تعمیر مایکروفر دلفا در زنجان تماس بگیرید.

 

بررسی علت شنیده شدن صدای زیاد از مایکروفر دلفا

اگر حس می‌کنید صداهای غیرعادی و عجیبی را از مایکروفر خودتان می‌شنوید قبل از هر کار درب آن را باز کرده و از درست قرار گرفتن سینی و ریل زیر آن مطمئن شوید. همچنین دقت کنید کثیف بودن زیاد ریلی که در زیر سینی قرار دارد نیز می‌تواند عامل شنیده شدن این صداهای بلند باشد. همچنین مطمئن شوید ظرف سنگینی را روی سینی مایکروفر نگذاشته باشید.

بعد از اطمینان از تمام موارد گفته شده می‌توانید برای بررسی دقیق قطعات و ایراد در آن‌ها با نمایندگی تعمیر مایکروفر دلفا در زنجان تماس داشته باشید. ممکن است خراب شدن فن عامل این صدای بلند باشد یا اینکه ایراد در قطعات دیگر به وجود آمده است.

تعمیر مایکروفر دلفا در زنجان

 

بررسی علت روشن نشدن گریل در مایکروفر دلفا

یکی از مواردی که می‌تواند روی کارکرد گریل در مایکروفر شما اثر بگذارد ایراد در المنت آن است. اگر با تعویض این قطعه بازهم مشکل شما ادامه داشت باید بخش‌های دیگر مانند ترموستات را نیز بررسی کنید. می‌توانید برای عیب یابی و تعویض آن‌ها با نمایندگی تعمیر مایکروفر دلفا در زنجان تماس داشته باشید.

دقت کنید گاهی خراب شدن گریل به دنبال ایراد در برد الکتریکی خود را نشان خواهد داد. ازآنجایی‌که تعمیرات برد نیاز به مهارت و تخصص بالایی داشته و هرکس نمی‌تواند در این امر موفق باشد بهتر است برای این موضوع با نمایندگی مایکروفر دلفا در زنجان تماس داشته باشید.

 

بررسی علت دیده شدن دود به کمک نمایندگی تعمیر مایکروفر دلفا در زنجان

اغلب دیده شدن دود به خاطر کثیفی زیاد مایکروفر شماست. در چنین حالتی تمام بخش‌های داخلی دستگاه را خوب تمیز کرده و بعد آن را روشن کنید. اگر باز هم این اتفاق تکرار شد بهتر است از کارشناسان نمایندگی تعمیر مایکروفر دلفا در زنجان راهنمایی بخواهید.

 

بررسی علت روشن نشدن لامپ مایکروفر دلفا

یکی دیگر از مشکلاتی که ممکن است در مایکروفرهای دلفا یا هر برند دیگری با آن برخورد داشته باشید روشن نشدن لامپ درون دستگاه است. احتمال دارد مشکل از خود لامپ بوده و با تعویض آن ایراد برطرف شود. اما در صورتی که با جایگزینی لامپ جدید بازهم روشن نشد ایرادهای دیگر باید بررسی شوند.

ممکن است روشن نشدن لامپ مربوط به ایراد در سیم‌کشی‌های دستگاه باشد یا اینکه به دنبال مشکل در صفحه کنترل این وضعیت اتفاق بیفتد. در هر حال بهتر است اگر خودتان در این کار تخصصی ندارید برای رفع مشکل با نمایندگی مایکروفر دلفا در زنجان در تماس باشید.

مناطق تحت پوشش و نمایندگی مایکروفر دلفا در زنجان

تعمیر مایکروفر دلفا در زنجان | مرکز تعمیرات کورنیدو به دلیل داشتن تکنسین های متعدد و با تجربه در سراسر زنجان، این امکان را برای شما فراهم می آورد که در کوتاه ترین زمان ممکن و با هماهنگی های لازم، در محل شما حضور یابند و آماده ارائه خدمات به شما همشهریان عزیز باشد.

شماره تماس :   02433364507

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *