مراحل ثبت درخواست تعمیر مایکروفر دلفا در اهواز 

نمایندگی تعمیر مایکروفر دلفا در اهواز |تعمیر، نصب مایکروفر در اهواز

گروه کورنیدو با برخورداری از تکنسین ها و مهندسین متخصص، ماهر و با تجربه در زمینه تعمیرات مایکروفر، یک مرکز تخصصی و منحصر به فرد در استان اهواز بوده و به طور شبانه روزی و بی وقفه مشغول خدمات رسانی به مشتریان محترم می باشد.آشنایی و به روز بودن نیروهای این مرکز به فناوری های جدید و نوین دنیا و همچنین توانایی منحصر به فرد این نیرو ها، در زمینه تعمیر و سرویس انواع مختلف مایکروفر ها باعث شده است که خدمات و سرویس دهی به این دستگاه ها، بدون نیاز به جابجایی، در محل انجام گرفته تا هزینه تعمیر مایکروفر دلفا در اهواز برای مشتریان گرامی تا بیست درصد کاهش یابد.

دلایل انتخاب نمایندگی تعمیر مایکروفر دلفا در اهواز :

  1.  1 – دارای تکنسین های با سابقه کاری حداقل ۸ سال و مختص تعمیر مایکروفر دلفا در اهواز
  2. 2 – تکنسین های دوره دیده (تمامی سرویسکاران دارای کد تخصصی و شماره پرسنلی مشخص می باشند).
  3. 3 – سعی در تعمیر قطعات و اجتناب از تعویض آن
  4. 4 – حداقل زمان برای حاضر شدن در منزل و شرکت شما منطبق بر وقت تعیین شده شما
  5. 5 – تعمیر با نرخ مصوب اتحادیه و نهادهای نظارتی
  6. 6 – ضمانت نامه و گارانتی قطعات از شش تا ۳۶ ماه
  7. 7 – استفاده از قطعات فابریکی و اورجینال
  8. 8 – سرویس دهی به طور شبانه روزی، حتی در تعطیلات رسمی و جمعه ها
  9. 9 _ تعمیرات در محل (به هیچ عنوان دستگاه از خانه شما خارج نمی شود). 
تعمیرات مایکروفر دلفا در اهواز
نمایندگی تعمیر تخصصی مایکروفر دلفا در اهواز توسط تکنسین های متخصص و مجرب

۱۳ دلیل عمده مشتریان جهت تعمیرات مایکروفر دلفا در اهواز :

  • ۱ –  گرم نکردن مواد غذایی
  • ۲ –  سر و صدای بیش از حد به هنگام داغ کردن
  • ۳ –  معیوب بودن و یا عمل نکردن صحیح تایمر مایکروفر
  • ۴ –  باز نشدن درب مایکروفر
  • ۵ –  عدم چرخش سینی ماکروفر یا سولاردام
  • ۶ – خاموش شدن خودکار مایکروفر پس از چند ثانیه
  • ۷ –  جرقه زدن به هنگام کار کردن
  • ۸ – روشن نشدن لامپ روشنایی مایکروفر
  • ۹–  روشن نشدن مایکروفر و یا صفحه نمایش
  • ۱۰–  جلو نرفتن برنامه تنظیم شده
  • ۱۱-  روشن شدن خودکار مایکروفر
  • ۱۲–  بسته نشدن درب مایکروفر و خراب بودن میکروسوییچ ها
  • ۱۳–  مشاهده پیغام خطا و یا ارور دادن

نمایندگی تعمیر مایکروفر دلفا در اهواز

دلفا از برندهای معتبر و معروف در ایران است که در خصوص مایکروفر و سولاروم فعالیت ویژه دارد. در نظر داشته باشید نمایندگی تعمیر مایکروفر دلفا در اهواز مرکزی است که انواع خدمات تعمیر دستگاه مایکروفر را برای شما انجام می دهد.

 این مرکز با به کارگیری مجموعه ای از پرسنل زبده که هریک دارای تخصص و مهارت ویژه در زمینه تعمیرات مایکروفر هستند بهترین خدمات را به شما ارائه می دهد. کیفیت کار این مرکز به گونه ای بوده است که بالاترین رضایت مشتریان را به همراه داشته است. نمایندگی تعمیر مایکروفر دلفا در اهواز بهترین خدمات و سرویس رسانی را در زمینه نصب و تعمیرات و سرویس دستگاه های مایکروفر دلفا با بهترین قیمت و با بالاترین کیفیت برای شما مشتریان گرامی انجام می دهد.

 در نظر داشته باشید که دلفا یک مرکز منحصر به فرد و بسیار تخصصی در اهواز است که به صورت شبانه روزی انواع خدمات را به مراجعه کنندگان در زمینه تعمیرات دستگاه مایکروفر ارائه می دهد.

تعمیر مایکروفر دلفا در اهواز

 لازم است بدانید نمایندگی مایکروفر دلفا در اهواز با بهره گیری از به روز ترین و بهترین تکنولوژی ها و توانایی خاص مربوط به نیرهای به کار گرفته شده می تواند بهترین کارشناسی و تعمیر را برای دستگاه مایکروفر شما به انجام رساند. همچنین لازم است بدانید که بسیاری از خدماتی که نمایندگی تعمیر مایکروفر دلفا در اهواز انجام می دهد در محل مورد نظر مشتریان است. بنابراین شما دیگر نیاز ندارید برای حمل و جا به جایی دستگاه مایکروفر خود متحمل پرداخت هزینه شوید.

تعمیرات مایکروفر دلفا در اهواز شامل همه خدمات تعمیر در مورد انواع خرابی ها در دستگاه مایکروفر است. در نظر داشته باشید که نمایندگی تعمیر مایکروفر در اهواز در همه روزهای هفته به صورت شبانه روزی حتی در روزهای تعطیل و جمعه ها نیز آماده خدمت رسانی به مشتریان عزیز است.

دلایل مراجعه کنندگان به نمایندگی تعمیر مایکروفر دلفا در اهواز

 مایکروفر می تواند به دلایل مختلفی دچار عیب شود و دیگر کار نکند. اما خبر خوب این که بیشتر مشکلاتی که برای دستگاه مایکروفر پیش می آید به راحتی قابل حل می باشد. البته برطرف کردن مشکلات مایکروفر حتما بایستی به وسیله بهترین متخصصان رفع شود.

  1. گرم نشدن غذا دلیل مهم مراجعه مشتریان به نمایندگی تعمیر مایکروفر دلفا در اهواز

یکی از دلایلی که مراجعان به نمایندگی مایکروفر دلفا در اهواز مراجعه می نمایند همان گرم نشدن کافی غذا است. آن ها اذعان می دارند که دستگاه نمی تواند غذای آن ها را به اندازه کافی گرم کند. باید بدانید که این ایراد می تواند بسیار رایج باشد. در زیر به مواردی که می تواند در ایجاد این مشکل تاثیر گذار باشد اشاره می کنیم:

  • لامپ مایکروفر خراب است
  • دیود دستگاه خراب است
  • مگنترون خراب است
  • سوییچ درب ماکروفر خراب است
  • ترانس های ولتاژ، خازن و اتصال های درونی دستگاه با مشکل رو به رو شده اند
  • برد ماکروفر با ایراد مواجه شده است
  • حجم غذا زیاد است
  • فضای درون مایکروفر کثیف است

 همه این موارد را باید کارشناس مخصوص تعمیر دستگاه یکی یکی مورد بررسی قرار بدهد تا بتواند مشکل را به طور دقیق برطرف سازد.

مراکز تعمیر مایکروفر دلفا در اهواز

 در نظر داشته باشید که چنان چه ایراد و خطا از دیود، خازن، لامپ، برد و موارد درونی در دستگاه باشد بایستی با تماس با نمایندگی مایکروفر دلفا در اهواز مساله را در میان بگذارید. نمایندگی تعمیر مایکروفر دلفا در اهواز در سریع ترین زمان ممکن تکنسین های متخصص را برای عیب یابی به محل شما می فرستد.

 توجه به این نکته بسیار مهم است که اگر دستگاه مایکروفر خود را اخیرا خریده اید داغ نشدن غذا می تواند به علت میزان و حجم غذای زیادی باشد که در داخل دستگاه قرار داده اید. علت دیگر در دستگاه های نو می تواند کثیفی در داخل مایکروفر باشد که به راحتی توسط خود شخص قابل برطرف شدن می باشد.

  1. جرقه زدن مایکروفر در زمان کار کردن یکی از علل عمده مراجعان به نمایندگی تعمیر مایکروفر دلفا در اهواز

 ممکن است در زمان کار با دستگاه مایکروفر متوجه شوید که دستگاه شما جرقه می زند. این مساله در موارد زیادی نمی تواند یک اشکال جدی تلقی شود و از اشکالات مرسوم در دستگاه های مایکروفر می باشد. دلیل این امر می تواند به علت سهل انگاری باشد. اما در نظر داشته باشید که همین بی دقتی های به ظاهر کوچک می تواند در برخی از موارد بسیار خطرزا باشد. علت این که دستگاه مایکروفر در زمان کار کردن جرقه می زند می تواند به علت عوامل زیر باشد:

  1. تخریب قطعه های درونی در داخل دستگاه
  2. متصل شدن مدار درونی دستگاه مایکروفر
  3. جای گذاری ظرف های دارای شکستگی یا لب پریده درون دستگاه
  4. بهره گیری از ظرف های فلزی، استیل و یا ظرف هایی که دارای خواص فلز در خود هستند.

برای این که بتوانید به درستی اشکال را در دستگاه بررسی کنید لازم است تا مایکروفر را خاموش نمایید و آن را از برق بکشید. درون دستگاه را به دقت وارسی نمایید. در صورتی که هر نوع کثیفی مشاهد کردید لازم است ک با دقت آن را تمیز کنید. سپس بایستی یک لیوان آب را داخل دستگاه قرار دهید و مایکروفر را به برق بزنید و آن را روشن نمایید. چنان چه متوجه جرقه زدن از سمت دستگاه شدید لازم است که مشکل را جذی تلقی کنید. در این موارد احتمال این که قطعه های درونی در دستگاه راب باشند و یا اشکالی در اتصال های درونی دستگاه باشد بسیار زیاد است.

نمایندگی تعمیرات مایکروفر دلفا در اهواز

  1. نچرخیدن سینی مایکروفر یکی از علل اصلی مراجعان به نمایندگی تعمیر مایکروفر دلفا در اهواز

چنان چه در زمان کار کردن با دستگاه متوجه شدید که سینی مایکروفر نمی چرخد امکان دارد به طور درست روی غلتک قرار نگرفته باشد. چنان چه سینی ثابت باشد و دارای حرکت نباشد این ایراد می تواند به علت کثیفی و یا جرم زیر سینی باشد. همچنین امکان دارد که موتور گردان سینی تخریب شده باشد. در این زمان لازم است که با تماس با نمایندگی تعمیر مایکروفر دلفا در اهواز این ایراد را به درستی برطرف سازید.

 

مناطق تحت پوشش نمایندگی تعمیر مایکروفر دلفا در اهواز

 تعمیر مایکروفر دلفا در اهواز | مرکز تعمیرات کورنیدو به دلیل داشتن تکنسین های متعدد و با تجربه در سراسر اهواز، این امکان را برای شما فراهم می آورد که در کوتاه ترین زمان ممکن و با هماهنگی های لازم، در محل شما حضور یابند و آماده ارائه خدمات به شما همشهریان عزیز باشد.

شماره تماس :  06191011297

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *