مراحل ثبت درخواست تعمیر مایکروفر تکنو در زنجان 

مرکز تخصصی تعمیرات مایکروفر تکنو در زنجان | تعمیر، نصب و سرویس

برند تکنو یکی از برندهای محبوب در ایران بوده که در زمینه مایکروفر نیز فعالیت دارد. مرکز تعمیر و خدمات پس از فروش کورنیدو به دلیل ارج نهادن به نظر مردم و آسایش خیال آن ها اقدام به ارائه سرویس و خدمات برای این برند با بالاترین کیفیت را نموده است.

گروه کورنیدو با برخورداری از تکنسین ها و مهندسین متخصص، ماهر و با تجربه در زمینه سرویس و تعمیر مایکروفر تکنو، یک مرکز تخصصی و منحصر به فرد در زنجان بوده و به طور شبانه روزی و بی وقفه مشغول خدمات رسانی به مشتریان محترم می باشد. آشنایی و به روز بودن نیروهای این مرکز به فناوری های جدید و نوین دنیا و همچنین توانایی منحصر به فرد این نیرو ها، در زمینه تعمیر و سرویس انواع مختلف مایکروفرهای تکنو باعث شده است که خدمات و سرویس دهی به این دستگاه ها، بدون نیاز به جابجایی، در محل انجام گرفته تا هزینه تعمیر مایکروفر برای مشتریان گرامی تا بیست درصد کاهش یابد.

۹ دلیل انتخاب مرکز تخصصی تعمیر مایکروفر تکنو در زنجان:

  • ۱ – دارای تکنسین های با سابقه کاری حداقل ۸ سال و مختص تعمیرات مایکروفر تکنو
  • ۲ – تکنسین های دوره دیده و آشنا به زبان
  • ۳ – سعی در تعمیر قطعات و اجتناب از تعویض آن
  • ۴ – حداقل زمان برای حاضر شدن در منزل و شرکت شما منطبق بر وقت تعیین شده شما
  • ۵ – تعمیر با نرخ مصوب اتحادیه و نهادهای نظارتی
  • ۶ – ضمانت نامه و گارانتی قطعات از شش تا ۳۶ ماه
  • ۷ – استفاده از قطعات فابریکی و اورجینال
  • ۸ – سرویس دهی به طور شبانه روزی، حتی در تعطیلات رسمی و جمعه ها
  • ۹- تعمیر در محل (به هیچ عنوان دستگاه از خانه شما خارج نمی شود).
نمایندگی تعمیرات مایکروفر تکنو در زنجان
تعمیرات مایکروفر تکنو در زنجان

۱۳ دلیل عمده مشتریان جهت تعمیر مایکروفر تکنو در زنجان :

  • ۱ –  گرم نکردن مواد غذایی
  • ۲ –  سر و صدای بیش از حد به هنگام داغ کردن
  • ۳ –  معیوب بودن و یا عمل نکردن صحیح تایمر مایکروفر
  • ۴ –  باز نشدن درب مایکروفر
  • ۵ –  عدم چرخش سینی مایکروفر یا سولاردام
  • ۶ – خاموش شدن خودکار مایکروفر پس از چند ثانیه
  • ۷ –  جرقه زدن به هنگام کار کردن
  • ۸ – روشن نشدن لامپ روشنایی مایکروفر
  • ۹–  روشن نشدن مایکروفر و یا صفحه نمایش
  • ۱۰–  جلو نرفتن برنامه تنظیم شده
  • ۱۱-  روشن شدن خودکار مایکروفر
  • ۱۲–  بسته نشدن درب مایکروفر و خراب بودن میکروسوییچ ها
  • ۱۳–  مشاهده پیغام خطا و یا ارور دادن

نمایندگی تعمیر مایکروفر تکنو در زنجان

مایکروفر تکنو یکی از تجهیزاتی است که می‌توانید برای پخت غذا یا گرم کردن آن مورد استفاده قرار گیرد. شما در اغلب خانه‌ها و ادارات این دستگاه را خواهید دید. استفاده گسترده به معنای نیاز به خدمات پس از فروش و مراکز مجاز تعمیراتی است که در برند تکنو این نکته مورد توجه قرار دارد.

یکی از این مراکز معتبر نمایندگی تعمیر مایکروفر تکنو در زنجان است که می‌توانید برای خرابی‌های دستگاه خود از آن‌ها درخواست کمک داشته باشید.

با وجودی که بهترین گزینه در زمان خرابی وسایل برقی کمک گرفتن از متخصصان و کارشناسان است، اما اگر بخواهید ممکن است بتوانید برخی از مشکلات ساده‌تر را خودتان برطرف کنید. در ادامه این مطلب برخی ایرادهای رایج در مایکروفر تکنو و روش رسیدگی به آن‌ها و روش های تعمیر مایکروفر در زنجان توضیح داده شده است.

اگر در هر مرحله از کار احساس کردید به کمک‌های بیشتری نیاز دارید با نمایندگی مایکروفر تکنو در زنجان تماس بگیرید.

نمایندگی های تعمیر مایکروفر تکنو در زنجان

بررسی دلیل نچرخیدن سینی به کمک نمایندگی تعمیر مایکروفر تکنو در زنجان

نچرخیدن سینی یکی از مشکلاتی است که بسیاری از افراد در مایکروفرهای خود آن را تجربه می‌کنند. گاهی سینی اصلاً چرخشی نداشته و گاهی حرکت آن بسیار آهسته و با سرعت کمی صورت می‌گیرد. اگر حرکت سینی کم شده است ممکن است ولتاژ ورودی ایراد داشته باشد که بهتر است بررسی آن را به تعمیرکاران در نمایندگی تعمیر مایکروفر تکنو در زنجان بسپارید.

یکی دیگر از مواردی که باعث نچرخیدن سینی مایکروفر شما می‌شود بروز ایراد در موتور صفحه گردان آن است. برای تعمیر این موتور باید دستگاه را برگردانده و دریچه‌ای که در قسمت زیر آن قرار دارد را جدا کنید. با کمک اهم‌متر می‌توان سالم بودن یا نبودن موتور گردان در دستگاه را بررسی کرد. اگر این قطعه سوخته است چاره‌ای به جز عوض کردن آن ندارید. برای این کار می‌توانید از نمایندگی تعمیر مایکروفر تکنو در زنجان کمک بخواهید.

تعمیر مایکروفر تکنو در زنجان

بررسی علت گرم نشدن مواد غذایی در مایکروفر تکنو

اولین موردی که در زمان گرم نشدن خوراکی‌ها در مایکروفر باید در نظر داشته باشید از کار افتادن خازن و ایراد در این قطعه است. بهتر است برای جلوگیری از خطر برق گرفتگی حتماً این کار را با نمایندگی تعمیر مایکروفر تکنو در زنجان بسپارید، زیرا در مایکروفرها اغلب ولتاژ خازن به شکل کامل تخلیه نمی‌شود.

در صورت سالم بودن خازن احتمال ایراد در بخش‌های دیگری نیز وجود دارد، مانند لامپ اشعه یا ترانس‌های ولتاژ. در نهایت اگر در هیچ‌کدام از این بخش‌ها ایرادی وجود نداشت باید خرابی‌های احتمالی در برد الکتریکی را بررسی کنید. تعمیرات برد را همیشه به کارشناسان در نمایندگی تعمیر مایکروفر تکنو در زنجان بسپارید.

بررسی علت از کار افتادن گریل در مایکروفر تکنو

یکی از اولین قطعاتی که در زمان از کار افتادن گریل مایکروفر نیاز به بررسی دارد المنت دستگاه شماست. در صورت نیاز باید این قطعه را عوض کنید. بعد از آن نوبت به بررسی قطعات دیگر می‌رسد. لازم است ترموستات را بررسی کرده و از سالم بودن آن مطمئن شد. اگر برای تعویض هریک از این قطعات نیاز به کمک داشتید با نمایندگی تعمیر مایکروفر تکنو در زنجان تماس بگیرید.

آخرین چیزی که در مواقع از کار افتادن گریل مایکروفر باید بررسی کنید برد الکتریکی دستگاه شما خواهد بود. دقت داشته باشید در تمام وسایل برقی از بردهای الکتریکی با حساسیت بسیار زیادی استفاده می‌شود که بررسی و عیب‌یابی آن‌ها نیاز به مهارت و تخصص بالایی دارد. بنابراین بهترین گزینه برای شما درخواست کمک از کارشناسان در نمایندگی مایکروفر تکنو در زنجان خواهد بود.

نمایندگی تعمیر مایکروفر تکنو در زنجان

بررسی علت جرقه زدن دستگاه در مایکروفر تکنو

اگر با مشکل جرقه زدن در مایکروفر تکنو مواجه شدید اولین چیزی که باید چک کنید قرار نداشتن ظروف فلزی درون دستگاه است. اگر از این مورد مطمئن هستید باید ایراد در آنتن سر لامپ مگنتران را بررسی نمایید. گشاد شدن یا سیاه شدن این بخش می‌تواند برای شما مشکل‌ساز شده باشد. اگر نیاز به تعویض این قطعه بود با نمایندگی تعمیر مایکروفر تکنو در زنجان تماس بگیرید.

در صورت سالم بودن قطعه قبلی، باید سراغ بخش‌های دیگر دستگاه رفت. برای مثال لازم است ورق نسوز یا ورق میکا را بررسی کنید. گاهی نیز مایکروفر روشن شده اما بعد از مدتی در آن جرقه دیده شده و خاموش می‌شود. در چنین شرایطی احتمال ایراد در کلید درب دستگاه وجود دارد. ممکن است ایراد در برد الکتریکی نیز چنین شرایطی را به دنبال داشته باشد. اگر نتوانستید خودتان مشکل را برطرف کنید با نمایندگی تعمیر مایکروفر تکنو در زنجان تماس داشته باشید.

بررسی لامپ مگنتران به کمک نمایندگی تعمیر مایکروفر تکنو در زنجان

اگر ایرادی در این قطعه از مایکروفر شما دیده می‌شود باید قبل از هرکاری از سالم بودن خود لامپ اطمینان یابید. در صورت سوختن لامپ نیاز به تعویض این قطعه دارید. پس از آن نوبت به بررسی سیم‌کشی‌ها و سوکت های مرتبط می‌رسد. برای بررسی تمام این موارد می‌توانید از نمایندگی مایکروفر تکنو در زنجان کمک بگیرید.

اگر تمامی موارد فوق سالم بودند از یک مولتی متر کمک گرفته و برد کنترل در دستگاه خود را بررسی کنید. باید رسیدن ولتاژ به لامپ مگنترون ارزیابی گردد. اگر ایرادی در برد کنترل مشاهده کردید احتمالاً مجبور شوید آن را عوض کنید. در صورتی که با بررسی همه موارد گفته شده باز هم مشکل شما حل نشد از نمایندگی تعمیر مایکروفر تکنو در زنجان راهنمایی بخواهید.

نمایندگی مایکروفر تکنو در زنجان

بررسی علت سوختن فیوز در مایکروفر تکنو

یکی از مشکلات رایج در مایکروفرهای تکنو سوختن فیوز دستگاه است. اگر چنین شرایطی را مشاهده کردید ابتدا تمامی کلیدهای درب را مورد بررسی قرار داده و از سالم بودن آن‌ها اطمینان یابید. پس از آن نوبت به بررسی خازن رسیده و در مرحله بعدی باید از سالم بودن دیود اطمینان یافت. دقت کنید لازم است سیم‌کشی‌ها و اتصالات در تمام این قطعات بررسی شوند. در صورت نیاز از نمایندگی تعمیر مایکروفر تکنو در زنجان کمک بخواهید.

بررسی علت باز نشدن درب در مایکروفر تکنو

اگر درب مایکروفر شما گیر کرده است و باز نمی‌شود احتمال دارد ضامن درب خراب شدن باشد. گاهی با تعمیر ضامن مشکل شما برطرف شده و گاهی نیاز به تعویض این قطعه خواهید داشت. یکی دیگر از مشکلاتی که می‌تواند مانع از باز شدن درب مایکروفر شود خراب بودن میکروسوییچ درب است که می‌توانید برای تعویض آن از نمایندگی مایکروفر تکنو در زنجان کمک بخواهید.

مناطق تحت پوشش و نمایندگی مایکروفر تکنو در زنجان

تعمیر مایکروفر تکنو در زنجان | مرکز تعمیرات کورنیدو به دلیل داشتن تکنسین های متعدد و با تجربه در سراسر زنجان، این امکان را برای شما فراهم می آورد که در کوتاه ترین زمان ممکن و با هماهنگی های لازم، در محل شما حضور یابند و آماده ارائه خدمات به شما همشهریان عزیز باشد.

شماره تماس :   02433364507

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *