مراحل ثبت درخواست تعمیر مایکروفر تکنوگاز در اهواز 

نمایندگی تعمیر مایکروفر تکنوگاز در اهواز |تعمیر، نصب مایکروفر در اهواز

گروه کورنیدو با برخورداری از تکنسین ها و مهندسین متخصص، ماهر و با تجربه در زمینه تعمیرات مایکروفر، یک مرکز تخصصی و منحصر به فرد در استان اهواز بوده و به طور شبانه روزی و بی وقفه مشغول خدمات رسانی به مشتریان محترم می باشد.آشنایی و به روز بودن نیروهای این مرکز به فناوری های جدید و نوین دنیا و همچنین توانایی منحصر به فرد این نیرو ها، در زمینه تعمیر و سرویس انواع مختلف مایکروفر ها باعث شده است که خدمات و سرویس دهی به این دستگاه ها، بدون نیاز به جابجایی، در محل انجام گرفته تا هزینه تعمیر مایکروفر تکنوگاز در اهواز برای مشتریان گرامی تا بیست درصد کاهش یابد.

دلایل انتخاب نمایندگی تعمیر مایکروفر تکنوگاز در اهواز :

  1.  1 – دارای تکنسین های با سابقه کاری حداقل ۸ سال و مختص تعمیر مایکروفر تکنوگاز در اهواز
  2. 2 – تکنسین های دوره دیده (تمامی سرویسکاران دارای کد تخصصی و شماره پرسنلی مشخص می باشند).
  3. 3 – سعی در تعمیر قطعات و اجتناب از تعویض آن
  4. 4 – حداقل زمان برای حاضر شدن در منزل و شرکت شما منطبق بر وقت تعیین شده شما
  5. 5 – تعمیر با نرخ مصوب اتحادیه و نهادهای نظارتی
  6. 6 – ضمانت نامه و گارانتی قطعات از شش تا ۳۶ ماه
  7. 7 – استفاده از قطعات فابریکی و اورجینال
  8. 8 – سرویس دهی به طور شبانه روزی، حتی در تعطیلات رسمی و جمعه ها
  9. 9 _ تعمیرات در محل (به هیچ عنوان دستگاه از خانه شما خارج نمی شود). 
تعمیر مایکروفر تکنوگاز در اهواز
نمایندگی تعمیر تخصصی مایکروفر تکنوگاز در اهواز توسط تکنسین های متخصص و مجرب

۱۳ دلیل عمده مشتریان جهت تعمیرات مایکروفر تکنوگاز در اهواز :

  • ۱ –  گرم نکردن مواد غذایی
  • ۲ –  سر و صدای بیش از حد به هنگام داغ کردن
  • ۳ –  معیوب بودن و یا عمل نکردن صحیح تایمر مایکروفر
  • ۴ –  باز نشدن درب مایکروفر
  • ۵ –  عدم چرخش سینی ماکروفر یا سولاردام
  • ۶ – خاموش شدن خودکار مایکروفر پس از چند ثانیه
  • ۷ –  جرقه زدن به هنگام کار کردن
  • ۸ – روشن نشدن لامپ روشنایی مایکروفر
  • ۹–  روشن نشدن مایکروفر و یا صفحه نمایش
  • ۱۰–  جلو نرفتن برنامه تنظیم شده
  • ۱۱-  روشن شدن خودکار مایکروفر
  • ۱۲–  بسته نشدن درب مایکروفر و خراب بودن میکروسوییچ ها
  • ۱۳–  مشاهده پیغام خطا و یا ارور دادن

نمایندگی تعمیر مایکروفر تکنوگاز در اهواز

اگر شما هم مشغله‌های زیاد و فرصت کمی دارید مایکروفر یکی از دستگاه‌هایی است که می‌تواند بسیار به شما کمک کند. پخت سریع غذا و گرم شدن آن در کمترین زمان ممکن باعث می‌شود تا حد زیادی در وقتتان صرفه‌جویی شود. مایکروفرهای تکنوگاز یکی از بهترین گزینه‌ها برای شما خواهند بود. گارانتی کالا و خدمات پس از فروش یکی از بزرگ‌ترین مزایایی است که با خرید مایکروفر تکنوگاز از آن بهره‌مند خواهید شد. نمایندگی تعمیر مایکروفر تکنوگاز در اهواز یکی از نمایندگی‌های فعالی است که می‌تواند در زمان خرابی دستگاهتان به شما کمک کند.

کافی است هر زمان احساس کردید ایرادی در مایکروفر شما به وجود آمده که از سطح تخصص و مهارت شما خارج است با همکاران ما در نمایندگی تعمیر مایکروفر در اهواز تماس داشته باشید. در اولین فرصت در منزل شما حاضر شده و به مشکل به وجود آمده رسیدگی می‌شود. تخصص زیاد تعمیرکاران این مرکز و آشنایی آن‌ها با تمامی مدل‌های مایکروفرهای تکنوگاز خیالتان را از هر بابتی راحت می‌کند. در ادامه می‌خواهیم به چند نمونه از ایرادهای متداول در مایکروفرها و علت بروز آن‌ها نگاهی بیندازیم.

نمایندگی تعمیرات مایکروفر تکنوگاز در اهواز

بررسی علت گرم نشدن غذا در مایکروفر تکنوگاز

گرم نشدن غذا در مایکروفر تکنوگاز می‌تواند مربوط به قطعه‌ای به نام دیود در این دستگاه باشد. می‌توانید عیب یابی را از دیود شروع کرده و در صورت نیاز آن را عوض کنید. اگر برای این کار کمک لازم داشتید با نمایندگی تعمیر مایکروفر تکنوگاز در اهواز تماس بگیرید. در صورت سالم بودن دیود باید احتمال خرابی میکروسوییچ درب را در نظر داشته باشد.

اگر ایرادی در درب مانع از درست بسته شدن آن شود جریان هوای گرم داخل مایکروفر به بیرون از دستگاه رفته و حرارت کافی تولید نمی‌شود. قطعه دیگری که نیاز به بررسی دارد لامپ مگنترون دستگاه شما خواهد بود. همچنین خراب شدن ترانس یا ایراد پیدا کردن برد الکتریکی نیز می‌تواند روی تأمین حرارت در مایکروفر اثر بگذارد.

نمایندگی تعمیر مایکروفر تکنوگاز در اهواز

بررسی علت جرقه زدن مایکروفر تکنوگاز

قرار گرفتن هر چیز فلزی درون مایکروفر باعث جرقه زدن دستگاه شما خواهد شد. اگر از نبود ظرف‌های فلزی یا فویل‌های آلومینیومی داخل مایکروفر مطمئن هستید احتمال خراب شدن بخش‌های داخلی دستگاه شما وجود دارد. می‌توانید از نمایندگی تعمیر مایکروفر تکنوگاز در اهواز راهنمایی گرفته یا خودتان بررسی قطعات را از دیواره‌های داخلی دستگاه شروع کنید.

از بین رفتن رنگ این دیواره‌ها یا خط‌های عمیق روی آن‌ها باعث جرقه زدن مایکروفر تکنوگاز می‌شود. اگر ایرادی در ظاهر مایکروفر شما وجود ندارد نگاهی به ورق میکا یا ورق نسوز استفاده شده در دستگاه خود انداخته و در صورت نیاز آن را عوض کنید. اتصالات داخلی درون دستگاه نیز می‌تواند باعث جرقه زدن آن شود. اگر از کارهای برقی اطلاعی ندارید برای بررسی این موضوع با نمایندگی مایکروفر تکنوگاز در اهواز تماس بگیرید.

بررسی علت نچرخیدن سینی مایکروفر تکنوگاز

سینی مایکروفر شما برای نگه داشتن ظروف و چرخاندن آن‌ها استفاده می‌شود. این چرخش باعث می‌شود شما به تمام سطح غذای خود حرارت یکنواختی را برسانید. نچرخیدن سینی مشکلی است که مایکروفر شما را غیرقابل استفاده کرده و باید هرچه زودتر فکری برای آن کرد. می‌توانید با نمایندگی تعمیر مایکروفر تکنوگاز در اهواز تماس گرفته و درخواست کمک کنید.

سینی به کمکی موتوری حرکت می‌کند که موتور چرخنده نام دارد. سوختن این موتور یا قطعی در اتصالات آن مانع از چرخیدن سینی می‌شود. بعلاوه شکستن یا ترک خوردن کوپلینگ متصل شده به موتور نیز می‌تواند این وضعیت را به دنبال داشته باشد. آخرین چیزی که باید بررسی کرد برد الکتریکی مایکروفر شماست. برای این کار با نمایندگی تعمیر مایکروفر تکنوگاز در اهواز تماس بگیرید.

بررسی علت شنیده شدن صدای غیرعادی در مایکروفر تکنوگاز

 یکی از علت‌هایی که شما از داخل مایکروفر خود صدا می‌شنوید قرار نگرفتن سینی آن در جای مناسب است. چرخش نادرست سینی می‌تواند صدای زیادی را به دنبال داشته باشد. شیارهای سینی را طوری قرار دهید که به شکل کامل روی خارهای کوپل قرار گرفته باشند.

کثیف شدن کف مایکروفر نیز گاهی باعث شنیده شدن صدا در زمان کار دستگاه می‌شود. این چربی‌های جمع شده مانع از حرکت کردن ریل و چرخ ها در جای خود می‌شوند. صدای وزوز در مایکروفر شما نیز می‌تواند با ایراد در مگنترون مرتبط باشد. در صورتی که نتوانستید علت صدا را پیدا کنید با نمایندگی مایکروفر تکنوگاز در اهواز در تماس باشید.

مرکز تعمیرات مایکروفر تکنوگاز در اهواز

بررسی علت روشن نشدن مایکروفر تکنوگاز

اگر مایکروفر شما روشن نمی‌شود اول سیستم برقی آن را باید بررسی کنید که بهتر است در صورت نداشتن تخصص در کارهای برقی با نمایندگی تعمیر مایکروفر تکنوگاز در اهواز تماس داشته باشید. لازم است دو شاخه، کابل و پریز برق بررسی شوند. خراب بودن فن دستگاه نیز روی کارکرد مایکروفر شما اثر می‌گذارد.

گاهی ایراد در برد الکتریکی مانع از صدور دستورهای لازم شده و مایکروفر نمی‌تواند شروع به کار کند. با توجه به تخصصی بودن تعمیرات برد بهتر است خودتان دست به آن نزده و مشکلات کوچک را تبدیل به خرابی‌های غیرقابل‌حل نکنید. در صورت نیاز با نمایندگی تعمیر مایکروفر تکنوگاز در اهواز تماس داشته باشید.

بررسی علت روشن نشدن گریل در مایکروفر تکنوگاز 

زمانی که گریل در مایکروفر تکنوگاز از کار می‌افتد بهتر است بررسی دستگاه را از المنت آن شروع کنید. اتصالات این قطعه و تمامی سیم‌کشی‌های مربوط به آن باید با دقت بررسی شوند. بعد از المنت نیز به سراغ ترموستات رفته و اگر ایرادی در هیچ‌یک از این‌ها نبود برد الکتریکی را مورد بررسی قرار می‌دهیم. می‌توانید برای تعمیر برد با نمایندگی مایکروفر تکنوگاز در اهواز تماس داشته باشید.

بررسی علت بسته نشدن درب در مایکروفر تکنوگاز

اگر درب مایکروفر شما مشکل پیدا کرده و درست بسته نمی‌شود باید هرچه سریع‌تر به فکر تعمیر آن باشید. زیرا هرگز زمانی که درب باز است مایکروفر روشن نخواهد شد. احتمال دارد بسته نشدن درب به خاطر خراب شدن قفل آن باشد. همچنین ایراد در چفت یا قلاب‌های درب نیز بی‌تأثیر نخواهد بود. یکی دیگر از قطعاتی که نیاز به بررسی دارد میکروسوییچ است که در صورت خرابی باید تعویض گردد. اگر از نحوه انجام این کار اطلاعی ندارید با نمایندگی تعمیر مایکروفر تکنوگاز در اهواز در تماس باشید.

مرکز تعمیر مایکروفر تکنوگاز در اهواز

مناطق تحت پوشش نمایندگی تعمیر مایکروفر تکنوگاز در اهواز

 تعمیر مایکروفر تکنوگاز در اهواز | مرکز تعمیرات کورنیدو به دلیل داشتن تکنسین های متعدد و با تجربه در سراسر اهواز، این امکان را برای شما فراهم می آورد که در کوتاه ترین زمان ممکن و با هماهنگی های لازم، در محل شما حضور یابند و آماده ارائه خدمات به شما همشهریان عزیز باشد.

شماره تماس :  06191011297

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *