مراحل ثبت درخواست تعمیر مایکروفر تکا در زنجان 

مرکز تخصصی تعمیرات مایکروفر تکا در زنجان | تعمیر، نصب و سرویس

برند تکا یکی از برندهای محبوب در ایران بوده که در زمینه مایکروفر نیز فعالیت دارد. مرکز تعمیر و خدمات پس از فروش کورنیدو به دلیل ارج نهادن به نظر مردم و آسایش خیال آن ها اقدام به ارائه سرویس و خدمات برای این برند با بالاترین کیفیت را نموده است.

گروه کورنیدو با برخورداری از تکنسین ها و مهندسین متخصص، ماهر و با تجربه در زمینه سرویس و تعمیر مایکروفر تکا، یک مرکز تخصصی و منحصر به فرد در زنجان بوده و به طور شبانه روزی و بی وقفه مشغول خدمات رسانی به مشتریان محترم می باشد. آشنایی و به روز بودن نیروهای این مرکز به فناوری های جدید و نوین دنیا و همچنین توانایی منحصر به فرد این نیرو ها، در زمینه تعمیر و سرویس انواع مختلف مایکروفرهای تکا باعث شده است که خدمات و سرویس دهی به این دستگاه ها، بدون نیاز به جابجایی، در محل انجام گرفته تا هزینه تعمیر مایکروفر برای مشتریان گرامی تا بیست درصد کاهش یابد.

۹ دلیل انتخاب مرکز تخصصی تعمیر مایکروفر تکا در زنجان:

  • ۱ – دارای تکنسین های با سابقه کاری حداقل ۸ سال و مختص تعمیرات مایکروفر تکا
  • ۲ – تکنسین های دوره دیده و آشنا به زبان
  • ۳ – سعی در تعمیر قطعات و اجتناب از تعویض آن
  • ۴ – حداقل زمان برای حاضر شدن در منزل و شرکت شما منطبق بر وقت تعیین شده شما
  • ۵ – تعمیر با نرخ مصوب اتحادیه و نهادهای نظارتی
  • ۶ – ضمانت نامه و گارانتی قطعات از شش تا ۳۶ ماه
  • ۷ – استفاده از قطعات فابریکی و اورجینال
  • ۸ – سرویس دهی به طور شبانه روزی، حتی در تعطیلات رسمی و جمعه ها
  • ۹- تعمیر در محل (به هیچ عنوان دستگاه از خانه شما خارج نمی شود).
نمایندگی تعمیرات مایکروفر تکا در زنجان
تعمیرات مایکروفر تکا در زنجان

۱۳ دلیل عمده مشتریان جهت تعمیر مایکروفر تکا در زنجان :

  • ۱ –  گرم نکردن مواد غذایی
  • ۲ –  سر و صدای بیش از حد به هنگام داغ کردن
  • ۳ –  معیوب بودن و یا عمل نکردن صحیح تایمر مایکروفر
  • ۴ –  باز نشدن درب مایکروفر
  • ۵ –  عدم چرخش سینی مایکروفر یا سولاردام
  • ۶ – خاموش شدن خودکار مایکروفر پس از چند ثانیه
  • ۷ –  جرقه زدن به هنگام کار کردن
  • ۸ – روشن نشدن لامپ روشنایی مایکروفر
  • ۹–  روشن نشدن مایکروفر و یا صفحه نمایش
  • ۱۰–  جلو نرفتن برنامه تنظیم شده
  • ۱۱-  روشن شدن خودکار مایکروفر
  • ۱۲–  بسته نشدن درب مایکروفر و خراب بودن میکروسوییچ ها
  • ۱۳–  مشاهده پیغام خطا و یا ارور دادن

نمایندگی تعمیر مایکروفر تکا در زنجان

 امروزه یکی از پرکاربرد ترین و پر استفاده ترین وسایلی که در خانه‌ ها و آشپزخانه‌ ها وجود دارد، مایکروفر ها هستند. این وسایل به افراد در کار هایی همچون پخت و پز و گرم کردن غذا ها کمک بسیار زیادی خواهند کرد. بنابراین امروزه در اغلب خانه‌ ها حداقل یک عدد مایکروفر وجود دارد و اگر ایراد و نقصی در مایکروفر تکا به وجود آید، کاربران و دارندگان ملزم هستند که هرچه سریع تر اقدام به تعمیر دستگاه خود نمایند. مایکروفر تکا یکی از باکیفیت ترین مایکروفر هایی است که می توانید در بازار های فروش لوازم خانگی آن را تهیه کنید.

اما با این وجود این امکان وجود دارد که در برخی مواقع دچار ایراد و نقص هایی شود که در این صورت لازم است هر چه سریع تر اقدام به تعمیر مایکروفر در زنجان نمایید. نمایندگی های بسیاری در سراسر کشور وجود دارند که در این راستا به شما یاری می رسانند. یکی از این نمایندگی‌ ها، نمایندگی مایکروفر تکا در زنجان است.

کارشناسان و متخصصان بسیار زیادی در نمایندگی تعمیر مایکروفر تکا در زنجان مشغول به کار هستند.

نمایندگی های تعمیر مایکروفر تکا در زنجان

 

 ایراد و نقص های رایج در مایکروفر تکا

همان طور که می دانید با این وجود که مایکروفر تکا دارای کیفیت بسیار بالایی است اما این امکان وجود دارد که در برخی مواقع دچار خرابی و نقص شود. از جمله دلایل به وجود آمدن ایراد در مایکروفر ها می‌توان به استفاده نادرست یا طولانی مدت اشاره کرد. آشنایی با انواع ایراد های محتمل در مایکروفر تکا به کاربران کمک می کند که مشکلات دستگاه خود را تشخیص داده و اقدام به تعمیر آن نمایند.

شما می توانید برای تعمیر مایکروفر تکا خود از نمایندگی تعمیر مایکروفر تکا در زنجان کمک بگیرید. متخصصان و کارشناسان بسیار با تجربه ای در نمایندگی مایکروفر تکا در زنجان مشغول به کار هستند. در ادامه به شرح برخی از رایج ترین ایراد هایی که ممکن است در مایکروفر تکا به وجود آید، می پردازیم‌.

 

علت روشن شدن خود به خودی مایکروفر تکا

 یکی از نقص و ایراد های رایجی که ممکن است کاربران و دارندگان مایکروفر تکا در دستگاه خود مشاهده کنند، روشن شدن خود به خودی دستگاه می باشد. به طور کلی اگر ایراد یا نقصی در صفحه لمسی دستگاه وجود داشته باشد، ممکن است دستگاه خود به خود روشن شود. اگر متوجه شدید که ایرادی در صفحه لمسی وجود ندارد، احتمالاً ایراد از برد الکترونیکی دستگاه است و از آن جایی که بررسی این قطعه بسیار تخصصی است.

پیشنهاد می شود از نمایندگی تعمیر مایکروفر تکا در زنجان کمک بگیرید. متخصصان و کارشناسان بسیار با تجربه ای در نمایندگی تعمیر مایکروفر تکا در زنجان مشغول به کار هستند. بنابراین کاربران می‌ توانند با اطمینان خاطر تعمیر دستگاه خود را به نمایندگی تعمیر  مایکروفر تکا در زنجان بسپارند.

تعمیر مایکروفر تکا در زنجان

 علت کار نکردن دکمه های مایکروفر تکا

اگر متوجه شدید که دکمه های مایکروفر تکا کار نمی کنند، لازم است در قدم اول بررسی نمایید که قفل کودک فعال نباشد، پس از آن اگر دیدید که مشکل از قفل کودک دستگاه نیست، لازم است برد اصلی پنل نمایشگر را با دقت مورد بررسی قرار دهید زیرا در صورت وجود آسیب در این قطعه ممکن است دکمه های مایکروفر کار نکنند. شما می توانید برای تعمیر دستگاه خود از نمایندگی مایکروفر تکا در زنجان کمک بگیرید. متخصصان و کارشناسان بسیار با تجربه ای در نمایندگی تعمیر مایکروفر تکا در زنجان مشغول به کار هستند.

 

 علت خرابی پاور مایکروفر تکا

 یکی دیگر از ایراد ها و نقص های رایجی که ممکن است در مایکروفر تکا به وجود آید، خراب شدن پاور دستگاه می باشد‌. به طور کلی هنگامی که دستگاه دچار این ایراد شده باشد، کاربران ارور ۸۸۸۸ را بر روی صفحه نمایشگر دستگاه خود مشاهده خواهند کرد.  برای بر طرف کردن این مشکل لازم است دکمه clear را بفشارید و ساعت دستگاه را ریست کنید. شما می توانید برای تعمیر دستگاه خود از نمایندگی تعمیر مایکروفر تکا در زنجان کمک بگیرید. نمایندگی مایکروفر تکا در زنجان دارای متخصصان و کارشناسان بسیار با تجربه ای در زمینه تعمیرات انواع لوازم خانگی است.

نمایندگی تعمیر مایکروفر تکا در زنجان

 علت روشن نشدن لامپ مایکروفر تکا

همان طور که می دانید با وجود لامپ داخل مایکروفر تکا شما می توانید غذا را با وضوح بیشتری داخل مایکروفر مشاهده کنید. بنابراین اگر لامپ مایکروفر خراب شده لازم است اقدام به تعویض آن نماییدگ اگر پس از تعویض کردن نیز مشکل برطرف نشد احتمالاً ایراد یا نقصی در سیم ها و اتصالات لامپ وجود دارد که لازم است این اتصالات را با دقت مورد بررسی قرار دهید. شما می توانید برای تعمیر دستگاه خود از نمایندگی تعمیر مایکروفر تکا در زنجان کمک بگیرید. متخصصان و کارشناسان بسیار با تجربه ای در نمایندگی تعمیر مایکروفر تکا در زنجان مشغول به کار هستند، بنابراین کاربران می‌ توانند با اطمینان خاطر تعمیر دستگاه خود را به نمایندگی مایکروفر تکا در زنجان بسپارند.

 

 علت جرقه زدن مایکروفر تکا

 یکی از مشکلات رایج و خطرناکی که ممکن است در مایکروفر تکا به وجود آید، جرقه زدن دستگاه می باشد. به طور کلی اگر ذرات باقیمانده غذا و یا قطرات آب درون مایکروفر وجود داشته باشد، احتمال دارد دستگاه جرقه بزند. بنابراین سعی کنید تا حد امکان مایکروفر را پاکیزه و تمیز نگه دارید. همچنین در صورت جرقه زدن لازم است با دقت بررسی کنید که پایه‌ های فلزی دستگاه سالم باشد. شما می توانید برای تعمیر دستگاه خود از نمایندگی تعمیر مایکروفر تکا در زنجان کمک بگیرید. متخصصان و کارشناسان بسیار با تجربه ای در نمایندگی تعمیر مایکروفر تکا در زنجان مشغول به کار هستند.

نمایندگی مایکروفر تکا در زنجان

سخن پایانی

 امروزه با سرعت پیشرفت علم و تکنولوژی استفاده از انواع وسایل الکترونیکی در خانه و آشپزخانه افزایش یافته است. از جمله پرکاربرد ترین و پیشرفته ترین وسایلی که در اغلب خانه ها وجود دارند، می توان به مایکروفر ها اشاره کرد‌. مایکروفر تکا یکی از باکیفیت ترین مایکروفر های موجود در بازار های فروش لوازم خانگی است که بسیاری از افراد ترجیح می‌دهند این محصول را در خانه های خود استفاده کنند. در زمان هل و مواقعی که ایراد ها و نقص هایی در این مایکروفر به وجود می آیند،  کاربران و دارندگان ملزم هستند هرچه سریع تر اقدام به تعمیر دستگاه خود نمایند تا ضرر های بیشتری را متحمل نشوند. نمایندگی تعمیر مایکروفر تکا در زنجان دارای متخصصان و کارشناسان بسیار با تجربه ای است که به افراد در تعمیر دستگاه خود یاری می رساند. دارندگان می توانند با اطمینان خاطر از نمایندگی تعمیر مایکروفر تکا در زنجان برای تعمیرات دستگاه خود کمک بگیرند‌.

مناطق تحت پوشش و نمایندگی مایکروفر تکا در زنجان

تعمیر مایکروفر تکا در زنجان | مرکز تعمیرات کورنیدو به دلیل داشتن تکنسین های متعدد و با تجربه در سراسر زنجان، این امکان را برای شما فراهم می آورد که در کوتاه ترین زمان ممکن و با هماهنگی های لازم، در محل شما حضور یابند و آماده ارائه خدمات به شما همشهریان عزیز باشد.

شماره تماس :   02433364507

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *