مراحل ثبت درخواست تعمیر مایکروفر بوش در زنجان 

مرکز تخصصی تعمیرات مایکروفر بوش در زنجان | تعمیر، نصب و سرویس

برند بوش یکی از برندهای محبوب در ایران بوده که در زمینه مایکروفر نیز فعالیت دارد. مرکز تعمیر و خدمات پس از فروش کورنیدو به دلیل ارج نهادن به نظر مردم و آسایش خیال آن ها اقدام به ارائه سرویس و خدمات برای این برند با بالاترین کیفیت را نموده است.

گروه کورنیدو با برخورداری از تکنسین ها و مهندسین متخصص، ماهر و با تجربه در زمینه سرویس و تعمیر مایکروفر بوش، یک مرکز تخصصی و منحصر به فرد در زنجان بوده و به طور شبانه روزی و بی وقفه مشغول خدمات رسانی به مشتریان محترم می باشد. آشنایی و به روز بودن نیروهای این مرکز به فناوری های جدید و نوین دنیا و همچنین توانایی منحصر به فرد این نیرو ها، در زمینه تعمیر و سرویس انواع مختلف مایکروفرهای بوش باعث شده است که خدمات و سرویس دهی به این دستگاه ها، بدون نیاز به جابجایی، در محل انجام گرفته تا هزینه تعمیر مایکروفر برای مشتریان گرامی تا بیست درصد کاهش یابد.

۹ دلیل انتخاب مرکز تخصصی تعمیر مایکروفر بوش در زنجان:

  • ۱ – دارای تکنسین های با سابقه کاری حداقل ۸ سال و مختص تعمیرات مایکروفر بوش
  • ۲ – تکنسین های دوره دیده و آشنا به زبان
  • ۳ – سعی در تعمیر قطعات و اجتناب از تعویض آن
  • ۴ – حداقل زمان برای حاضر شدن در منزل و شرکت شما منطبق بر وقت تعیین شده شما
  • ۵ – تعمیر با نرخ مصوب اتحادیه و نهادهای نظارتی
  • ۶ – ضمانت نامه و گارانتی قطعات از شش تا ۳۶ ماه
  • ۷ – استفاده از قطعات فابریکی و اورجینال
  • ۸ – سرویس دهی به طور شبانه روزی، حتی در تعطیلات رسمی و جمعه ها
  • ۹- تعمیر در محل (به هیچ عنوان دستگاه از خانه شما خارج نمی شود).
نمایندگی تعمیرات مایکروفر بوش در زنجان
تعمیرات مایکروفر بوش در زنجان

۱۳ دلیل عمده مشتریان جهت تعمیر مایکروفر بوش در زنجان :

  • ۱ –  گرم نکردن مواد غذایی
  • ۲ –  سر و صدای بیش از حد به هنگام داغ کردن
  • ۳ –  معیوب بودن و یا عمل نکردن صحیح تایمر مایکروفر
  • ۴ –  باز نشدن درب مایکروفر
  • ۵ –  عدم چرخش سینی مایکروفر یا سولاردام
  • ۶ – خاموش شدن خودکار مایکروفر پس از چند ثانیه
  • ۷ –  جرقه زدن به هنگام کار کردن
  • ۸ – روشن نشدن لامپ روشنایی مایکروفر
  • ۹–  روشن نشدن مایکروفر و یا صفحه نمایش
  • ۱۰–  جلو نرفتن برنامه تنظیم شده
  • ۱۱-  روشن شدن خودکار مایکروفر
  • ۱۲–  بسته نشدن درب مایکروفر و خراب بودن میکروسوییچ ها
  • ۱۳–  مشاهده پیغام خطا و یا ارور دادن

نمایندگی تعمیر مایکروفر بوش در زنجان

مایکروفر یکی از پر استفاده ترین ابزار خانگی است که خراب شدن آن می تواند به زندگی روزمره ما آسیب وارد کند،   ما در این محتوا در ارتباط با این موضوع هدف داریم  آموزش های لازم برای مشخص کردن ایراد مایکروفر را به شما بدهیم . بدون شک  مشکل مایکروفر سریعا توسط نمایندگی تعمیر مایکروفر بوش در زنجان برطرف می شود.

نمایندگی تعمیر مایکروفر بوش در زنجان انتخاب عالی می باشد. مشخص کردن ایراد مایکروفر بسیار خطرناک است و حتما باید به کمک تکنسین های متخصص اقدام به تعمیر مایکروفر در زنجان گردد.

نمایندگی مایکروفر بوش در زنجان

خاموش شدن مایکروفر و نمایندگی تعمیر مایکروفر بوش در زنجان

اگر مایکروفر پس از چند ثانیه خاموش می شود برای برطرف کردن ایراد و مشخص کردن ایراد آن باید این موارد را ارزیابی کنید، کلید درب امکان دارد سریع از کار بیفتد. کلید های درب را از لحاظ وجود علائم داغ شدگی فراتر از حد و سوختگی بررسی کنید. اگر این علائم را ندیدید، با به کار گیری از مولتی متر کلید را از لحاظ پیوستگی بررسی کنید.

 اگر کلید هیچ پیوستگی نداشت و دارای عیب ظاهری بود آن را عوض کنید. برد کنترل اصولا به طور نادرست منشع خرابی تشخیص داده می شود. اول قطعه های محتمل دیگر مثل کلید درب را ارزیابی کنید و بعد اگر تمامی اجزا به خوبی کار کردند برد کنترل را عوض کنید.

 برای شناسایی اینکه پنل کنترل معیوب هستند باید تمامی دکمه های روی صفحه لمسی را فشار دهید. اگر برخی از دکمه ها خوب کار کردند و بقیه خیر باید پنل کنترل را عوض کنید. برای رفع این مشکل به نمایندگی تعمیر مایکروفر بوش در زنجان تماس بگیرید. نمایندگی تعمیر مایکروفر بوش در زنجان به راحتی مشکل دستگاه را برطرف می کند.

نمایندگی های تعمیر مایکروفر بوش در زنجان

گرم نشدن غذا و نمایندگی تعمیر مایکروفر بوش در زنجان

در این بخش قصد داریم در ارتباط با مشکل گرم نشدن غذا در مایکروفر بپردازیم. برای برطرف کردن ایراد باید به ارزیابی قطعه هایی مثل برد و انباره و لامپ و دیود و غیره بپردازید. برای برطرف شدن ایراد گرم نشدن غذا در دستگاه اول باید قطع کننده های گرما را در لامپ اشعه و فر بررسی کنید. قطع کننده های گرما قطعه هایی دیسکی شکلی می باشند که با یک سیم به لامپ اشعه و یا فر متصل شده اند.

 یک سیم را جدا کنید و ولت -اهم سنج را روی آر ایکس یک،  تنظیم نمایید. بعد پایانه ها را ارزیابی کنید تا عدد صفر را نمایش دهند‌. اگر رقم صحیحی نبود لازم است آن را عوض کنید. اما می توانید در این شرایط به نمایندگی تعمیر مایکروفر بوش در زنجان تماس بگیرید تا شما را راهنمایی کنند.

 شما حتما باید قطع کننده های گرما را بررسی کنید. اگر قطع کننده های گرما ایرادی نداشتند انباره یا خازن را ارزیابی کنید. امکان دارد ایراد از لامپ اشعه باشد اما باید به کمک اشخاص با تبحر از نمایندگی تعمیر مایکروفر بوش در زنجان بررسی شوند. تکنسین های متخصص از نمایندگی مایکروفر بوش در زنجان  برد الکترونیکی دستگاه و ترانسفورماتور ولتاژ را هم ارزیابی می کنند.

جرقه زدن مایکروفر

برای مشخص کردن دلیل جرقه زدن مایکروفر باید این موارد را ارزیابی  کنید، بررسی کنید تا آنتن سر لامپ اشعه معیوب نباشد یعنی دهنه آن بزرگ نشده باشد یا تیره نباشد. در قدم بعدی برای مشخص کردن عیب جرقه زدن به ارزیابی لامپ اشعه بپردازید تا ایرادی نداشته باشد.

 ورق نسوز را ارزیابی کنید تا معیوب نباشد. بررسی کنید که فلزی درون مایکروفر نباشد. در صورتی که مشکل مایکروفر حل نشد به نمایندگی تعمیر مایکروفر بوش در زنجان مراجعه کنید.

نمایندگی تعمیر مایکروفر بوش در زنجان

روشن نشدن مایکروفر

برای پی بردن مشکل روشن نشدن مایکروفر باید موارد گوناگونی را بررسی کنید. دستگاه را از برق بکشید و ولتاژ را در پریز بررسی نمایید. اول سیم برق را از لحاظ هر نوع علائمی مثل سوختگی ارزیابی کنید. به دلیل وجود تمامی وسایل ایمنی در دستگاه، هر یک از آن ها می تواند دلیل خرابی باشد. ولی پیش از بررسی با دقت باید بدنه بیرونی دستگاه را بردارید. پیچ و مهره ها را از زیر و پشت دستگاه باز کنید و بدنه را به سمت بیرون بکشید.

 حتما با بیرون کشیدن فیوز به کمک فیوز کش ارزیابی کنید که خراب نشده باشد. بعد ولت- اهم متر را که روی آر ایکس یک، تنظیم شده است را بر قسمت انتهای فیوز قرار بدهید. ولت- اهم متر باید رقم صفر را نمایش دهد. اگر صفر را نشان نداد فیوز را عوض کنید. امکان دارد ایراد از کلید مایکروفر باشد. آن را پیدا کنید و کابل هایش را جدا نمایید. با ولت- اهم متر تنظیم شده روی آر ایکس یک، پایانه ها را ارزیابی کنید.

 رقم نشان داده شده هنگامی که درب باز است بی نهایت می باشد و در وضعیت درب بسته صفر خواهد بود. اگر غیر از این بود آن را عوض کنید. هر دو سنسور های درب را ارزیابی کنید. امکان دارد منبع خرابی، موتور فن باشد. فن را پیدا کنید و کابل هایش را جدا نمایید سپس  با ولت- اهم متر تنظیم شده روی آر ایکس یک، پایانه ها را ارزیابی کنید.

 در این موقعیت ابتدا به نمایندگی تعمیر مایکروفر بوش در زنجان مراجعه کنید. نمایندگی تعمیر مایکروفر بوش در زنجان سریعا علت این مشکل را پیدا می کند. تمامی راهکار ها را به کمک نمایندگی مایکروفر بوش در زنجان انجام دهید.

تعمیر مایکروفر بوش در زنجان

کار نکردن کلید های صفحه نمایشگر مایکروفر

کار نکردن دکمه های مایکروفر یک مشکل رایجی است که اصولا به علت استفاده غلط و فشار دادن فراتر از حد کلید ها این مشکل پیش می آید. اما علت اصلی می تواند برد نمایشگر باشد. ولی اگر صفحه نمایشگر کار نمی کند امکان دارد برد کنترل معیوب شده باشد. این مشکل قطعا به کمک نمایندگی تعمیر مایکروفر بوش در زنجان رفع خواهد شد. نمایندگی مایکروفر بوش در زنجان در این زمینه تجربه خاصی دارد.

سخن آخر

همراهان عزیز ما در این مقاله تمام تلاش خود را کردیم تا در ارتباط با نمایندگی تعمیر مایکروفر بوش در زنجان توضیحاتی را عرضه کنیم. تمامی مشکلات مایکروفر و راهکار های برطرف شدن آن را توضیح دادیم. به شما تضمین می کنیم نمایندگی مایکروفر بوش در زنجان فوق العاده است. برای اطلاعات بیشتر با کارشناسان ما تماس بگیرید.

مناطق تحت پوشش و نمایندگی مایکروفر بوش در زنجان

تعمیر مایکروفر بوش در زنجان | مرکز تعمیرات کورنیدو به دلیل داشتن تکنسین های متعدد و با تجربه در سراسر زنجان، این امکان را برای شما فراهم می آورد که در کوتاه ترین زمان ممکن و با هماهنگی های لازم، در محل شما حضور یابند و آماده ارائه خدمات به شما همشهریان عزیز باشد.

شماره تماس :   02433364507

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *