مراحل ثبت درخواست تعمیر مایکروفر بوش در اهواز 

نمایندگی تعمیر مایکروفر بوش در اهواز |تعمیر، نصب مایکروفر در اهواز

گروه کورنیدو با برخورداری از تکنسین ها و مهندسین متخصص، ماهر و با تجربه در زمینه تعمیرات مایکروفر، یک مرکز تخصصی و منحصر به فرد در استان اهواز بوده و به طور شبانه روزی و بی وقفه مشغول خدمات رسانی به مشتریان محترم می باشد.آشنایی و به روز بودن نیروهای این مرکز به فناوری های جدید و نوین دنیا و همچنین توانایی منحصر به فرد این نیرو ها، در زمینه تعمیر و سرویس انواع مختلف مایکروفر ها باعث شده است که خدمات و سرویس دهی به این دستگاه ها، بدون نیاز به جابجایی، در محل انجام گرفته تا هزینه نمایندگی تعمیر مایکروفر بوش در اهواز برای مشتریان گرامی تا بیست درصد کاهش یابد.

دلایل انتخاب نمایندگی تعمیر مایکروفر بوش در اهواز :

  1.  1 – دارای تکنسین های با سابقه کاری حداقل ۸ سال و مختص تعمیر مایکروفر بوش در اهواز
  2. 2 – تکنسین های دوره دیده (تمامی سرویسکاران دارای کد تخصصی و شماره پرسنلی مشخص می باشند).
  3. 3 – سعی در تعمیر قطعات و اجتناب از تعویض آن
  4. 4 – حداقل زمان برای حاضر شدن در منزل و شرکت شما منطبق بر وقت تعیین شده شما
  5. 5 – تعمیر با نرخ مصوب اتحادیه و نهادهای نظارتی
  6. 6 – ضمانت نامه و گارانتی قطعات از شش تا ۳۶ ماه
  7. 7 – استفاده از قطعات فابریکی و اورجینال
  8. 8 – سرویس دهی به طور شبانه روزی، حتی در تعطیلات رسمی و جمعه ها
  9. 9 _ تعمیرات در محل (به هیچ عنوان دستگاه از خانه شما خارج نمی شود). 
تعمیر مایکروفر بوش در اهواز
تعمیرات مایکروفر بوش در اهواز

۱۳ دلیل عمده مشتریان جهت تعمیرات مایکروفر بوش در اهواز :

  • ۱ –  گرم نکردن مواد غذایی
  • ۲ –  سر و صدای بیش از حد به هنگام داغ کردن
  • ۳ –  معیوب بودن و یا عمل نکردن صحیح تایمر مایکروفر
  • ۴ –  باز نشدن درب مایکروفر
  • ۵ –  عدم چرخش سینی ماکروفر یا سولاردام
  • ۶ – خاموش شدن خودکار مایکروفر پس از چند ثانیه
  • ۷ –  جرقه زدن به هنگام کار کردن
  • ۸ – روشن نشدن لامپ روشنایی مایکروفر
  • ۹–  روشن نشدن مایکروفر و یا صفحه نمایش
  • ۱۰–  جلو نرفتن برنامه تنظیم شده
  • ۱۱-  روشن شدن خودکار مایکروفر
  • ۱۲–  بسته نشدن درب مایکروفر و خراب بودن میکروسوییچ ها
  • ۱۳–  مشاهده پیغام خطا و یا ارور دادن

نمایندگی تعمیر مایکروفر بوش در اهواز

امروزه مایکروفرها به علت کاربرد زیادی که دارند در اغلب خانه‌ها استفاده می‌شوند. گرم شدن سریع غذا و پخت آن تا حد زیادی آشپزی شما را جلو خواهد انداخت. البته این دستگاه نیز مانند تمام وسایل برقی دیگر بی‌دردسر نخواهد بود، حتی اگر از بهترین برندها مانند بوش خرید کرده باشید. نکته مهم در برندهای معتبر خدمات پس از فروش آن‌هاست. برای مثال نمایندگی‌های بوش در تمام شهرها، از جمله نمایندگی تعمیر مایکروفر بوش در اهواز می‌تواند به سرعت مشکل شما را برطرف کند.

در مایکروفرهای جدید شاهد استفاده از کد نمایش خطا هستیم. این کد به شما کمک می‌کند به سادگی متوجه محل ایجاد مشکل شوید. البته رفع این خطا به همین سادگی‌ها نخواهد بود و نیاز به مهارت و تخصص دارد. شاید خودتان برخی کارهای ساده‌تر را بتوانید انجام دهید اما برای تعمیر قطعات تخصصی‌تر حتماً از کارشناسان ما در نمایندگی تعمیر مایکروفر در اهواز کمک بخواهید تا شرایط را بدتر نکنید.

نمایندگی تعمیرات مایکروفر بوش در اهواز

بررسی کد خطا DE0 در نمایندگی تعمیر مایکروفر بوش در اهواز

اگر خودتان تصمیم به نصب مایکروفر گرفته باشید ممکن است بعد از نصب با این کد خطا در صفحه نمایش مواجه گردید. کد خطا DE0 به شما اعلام می‌کند که دستگاه شما در حالت دمو رفته است که گاهی حالت فروشگاهی نیز نامیده می‌شود. برای تغییر تنظیمات می‌توانید از دفترچه راهنما کمک گرفته یا با نمایندگی تعمیر مایکروفر بوش در اهواز تماس داشته باشید.

مراحل رفع کد خطای فوق ساده بوده و به احتمال زیاد خودتان از پس این کار برمی‌آیید. کافی است دو کلید START و STOP را هم‌زمان باهم نگه‌دارید. عدد یک روی صفحه نمایش دستگاه شما روشن خواهد شد. حال کلید استارت را زده و منتظر بمانید تا شکل فلش روی صفحه نمایش دیده شود. سپس ولوم را چرخانده و خواهید دید کلمه OFF نشان داده می‌شود. حالا کلید START را زده و تغییرات ایجاد کرده را ذخیره کنید. اگر نتوانستید مایکروفر را از مد دمو دربیاورید از کارشناسان نمایندگی تعمیر مایکروفر بوش در اهواز کمک بخواهید.

بررسی علت نمایش کد خطا E3 در مایکروفر بوش

اغلب در زمان نمایش این کد خطا متوجه می‌شوید که درب مایکروفر نیز به سختی باز می‌شود. در چنین حالتی بهتر است برای حدود سی ثانیه دستگاه را خاموش کرده و از آن هیچ استفاده‌ای نکنید. با گذشت این زمان و شروع کار مجدد مایکروفر، به احتمال زیاد کد خطا از بین رفته است. اما اگر هنوز هم نمایش این کد ادامه داشت با نمایندگی تعمیر مایکروفر بوش در اهواز تماس داشته باشید.

نمایندگی تعمیر مایکروفر بوش در اهواز

بررسی علت نمایش کد خطا H95 در مایکروفر بوش

روشن شدن کد خطا H95 هشداری از درست بسته نشدن درب دستگاه شماست. قبل از اینکه بخواهید با نمایندگی مایکروفر بوش در اهواز تماس داشته باشید بهتر است خودتان چند نکته را چک کنید. این کد خطا می‌تواند به علت گیر کردن چیز کوچکی بین درب دیده شود یا اینکه چربی‌ها و ذرات غذایی جمع شده در فضای بین درب مانع از بسته شدن آن هستند.

اگر این دو مورد نبود احتمال خراب شدن قطعه‌ای به نام میکروسوییچ در درب مایکروفر شما وجود دارد. باید این قطعه را با دقت زیادی بررسی نموده و اگر راهی برای تعمیر آن نبود، میکروسوییچ جدیدی خریداری نمود. می‌توانید برای تعویض میکروسوییچ درب مایکروفر بوش با مراکز تعمیر مایکروفر بوش در اهواز در تماس باشید.

بررسی علت نمایش کد خطا E723 در مایکروفر بوش 

کد خطا E723 نیز به بسته شدن درب مایکروفر شما ارتباط دارد. یک بار درب را باز و بسته کرده و ببینید مشکل برطرف می‌شود یا نه. اگر همچنان نمایش کد خطا ادامه داشت نیاز به بررسی قطعاتی مانند میکروسوییچ و زبانه درب وجود دارد.

بررسی علت نمایش کد خطا ER1 در مایکروفر بوش

اگر سنسور دمای دستگاه ایرادی پیدا کرده باشد کد خطای ER1 به شما نمایش داده می‌شود. خراب شدن سنسور دما روی روند پخت غذا تأثیر زیادی خواهد داشت. گاهی این سنسور با تعمیر و عیب‌یابی سیم‌کشی‌های آن درست می‌شود و گاه نیاز به تعویض کلی سنسور دما خواهد بود. در صورت نیاز از نمایندگی مایکروفر بوش در اهواز کمک بخواهید.

مرکز تعمیر مایکروفر بوش در اهواز

بررسی علت نمایش کد خطا ER2 در مایکروفر بوش

درصورتی‌که کد خطای ER2 در صفحه نمایش مایکروفر بوش روشن شده است پیشنهاد می‌شود همان اول با نمایندگی تعمیر مایکروفر بوش در اهواز تماس داشته باشید. اولین احتمال ایراد در سیستم برق‌رسانی به دستگاه است. در چنین شرایطی باید تمامی کابل‌ها و دو شاخه و پریز توسط یک فرد برق‌کار بررسی شوند.

بعد از آن نوبت به مدار اتصال برق ورودی خواهد رسید که بررسی آن تخصص زیادی می‌خواهد. درصورتی‌که تمام این قطعات سالم هستند احتمال دارد کد خطا در پی ایرادی در برد الکتریکی روشن شده باشد. لازم است اتصالات منبع تغذیه و خود برد بررسی شوند. تعمیرات برد را حتماً زیر نظر کارشناسان در نمایندگی تعمیر مایکروفر بوش در اهواز انجام دهید.

بررسی علت نمایش کد خطا ER3 در مایکروفر بوش

 به محض روشن شدن کد خطای ER3 در مایکروفر بوش باید بدانید دمای داخل آن زیاد شده است. این افزایش دما می‌تواند آسیب‌های شدیدی را به دنبال داشته باشد و باید هرچه زودتر بررسی گردد. دستگاه خود را برای مدتی خاموش گذاشته و بعد از خنک شدن روشن کنید. اگر هنوز هم کد خطا نشان داده می‌شد با نمایندگی مایکروفر بوش در اهواز تماس داشته باشید.

مراکز تعمیرات مایکروفر بوش در اهواز

بررسی علت نمایش کد خطا ER6 در  مایکروفر بوش 

این کد خطا در مایکروفر بوش به خراب شدن قفل درب دستگاه شما اشاره دارد. باید قفل درب بررسی شده و اگر قابل تعمیر نبود، آن را عوض کنید. در صورت کمک بیشتر با نمایندگی تعمیر مایکروفر بوش در اهواز تماس گرفته و با مشاوران ما در مجموعه مشورت کنید.

بررسی علت نمایش کد خطا ER8 در مایکروفر بوش

کد خطا  ER8 در مایکروفر بوش اشاره به مشکل در مدار الکترونیکی دستگاه دارد که کاملاً تخصصی خواهد بود. مدار الکترونیکی از ساختار پیچیده‌ای برخوردار است که هرکسی نمی‌تواند آن را تعمیر و بررسی نماید. به همین دلیل در زمان روشن شدن چنین کد خطایی بهتر است خودتان دست به کاری نزده و با کارشناسان تعمیر مایکروفر بوش در اهواز تماس داشته باشید.

مناطق تحت پوشش نمایندگی تعمیر مایکروفر بوش در اهواز

 تعمیر مایکروفر بوش در اهواز | مرکز تعمیرات کورنیدو به دلیل داشتن تکنسین های متعدد و با تجربه در سراسر اهواز، این امکان را برای شما فراهم می آورد که در کوتاه ترین زمان ممکن و با هماهنگی های لازم، در محل شما حضور یابند و آماده ارائه خدمات به شما همشهریان عزیز باشد.

شماره تماس :  06191011297

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *