مراحل ثبت درخواست نمایندگی تعمیر مایکروفر بوتان در اهواز 

نمایندگی تعمیر مایکروفر بوتان در اهواز |تعمیر، نصب مایکروفر در اهواز

گروه کورنیدو با برخورداری از تکنسین ها و مهندسین متخصص، ماهر و با تجربه در زمینه تعمیرات مایکروفر، یک مرکز تخصصی و منحصر به فرد در استان اهواز بوده و به طور شبانه روزی و بی وقفه مشغول خدمات رسانی به مشتریان محترم می باشد.آشنایی و به روز بودن نیروهای این مرکز به فناوری های جدید و نوین دنیا و همچنین توانایی منحصر به فرد این نیرو ها، در زمینه تعمیر و سرویس انواع مختلف مایکروفر ها باعث شده است که خدمات و سرویس دهی به این دستگاه ها، بدون نیاز به جابجایی، در محل انجام گرفته تا هزینه  تعمیر مایکروفر بوتان در اهواز برای مشتریان گرامی تا بیست درصد کاهش یابد.

دلایل انتخاب نمایندگی تعمیر مایکروفر بوتان در اهواز :

  1.  1 – دارای تکنسین های با سابقه کاری حداقل ۸ سال و مختص تعمیر مایکروفر بوتان در اهواز
  2. 2 – تکنسین های دوره دیده (تمامی سرویسکاران دارای کد تخصصی و شماره پرسنلی مشخص می باشند).
  3. 3 – سعی در تعمیر قطعات و اجتناب از تعویض آن
  4. 4 – حداقل زمان برای حاضر شدن در منزل و شرکت شما منطبق بر وقت تعیین شده شما
  5. 5 – تعمیر با نرخ مصوب اتحادیه و نهادهای نظارتی
  6. 6 – ضمانت نامه و گارانتی قطعات از شش تا ۳۶ ماه
  7. 7 – استفاده از قطعات فابریکی و اورجینال
  8. 8 – سرویس دهی به طور شبانه روزی، حتی در تعطیلات رسمی و جمعه ها
  9. 9 _ تعمیرات در محل (به هیچ عنوان دستگاه از خانه شما خارج نمی شود). 
تعمیر مایکروفر بوتان در اهواز
نمایندگی تعمیر تخصصی مایکروفر بوتان در اهواز توسط تکنسین های متخصص و مجرب

۱۳ دلیل عمده مشتریان جهت تعمیرات مایکروفر بوتان در اهواز :

  • ۱ –  گرم نکردن مواد غذایی
  • ۲ –  سر و صدای بیش از حد به هنگام داغ کردن
  • ۳ –  معیوب بودن و یا عمل نکردن صحیح تایمر مایکروفر
  • ۴ –  باز نشدن درب مایکروفر
  • ۵ –  عدم چرخش سینی ماکروفر یا سولاردام
  • ۶ – خاموش شدن خودکار مایکروفر پس از چند ثانیه
  • ۷ –  جرقه زدن به هنگام کار کردن
  • ۸ – روشن نشدن لامپ روشنایی مایکروفر
  • ۹–  روشن نشدن مایکروفر و یا صفحه نمایش
  • ۱۰–  جلو نرفتن برنامه تنظیم شده
  • ۱۱-  روشن شدن خودکار مایکروفر
  • ۱۲–  بسته نشدن درب مایکروفر و خراب بودن میکروسوییچ ها
  • ۱۳–  مشاهده پیغام خطا و یا ارور دادن

نمایندگی تعمیر مایکروفر بوتان در اهواز

نمایندگی تعمیر مایکروفر بوتان در اهواز یکی از بهترین و مورد اعتمادترین مراکز تعمیرات مایکروفر بوتان در اهواز است. اجاق های مایکروفر بوتان یکی از وسایل بسیار مفید خانگی هستند که به هر غذایی اجازه گرم شدن و پخت سریع تر را می دهند. به لطف همه این محصول زندگی بسیار آسان می شود. با این حال، مایکروفر بوتان گاهی اوقات خراب می شوند و کار نمی کنند. در چنین مواقعی به جای اینکه خودتان مداخله کنید، کار را به نیروهای متخصص نمایندگی مایکروفر بوتان در اهواز بسپارید. به این ترتیب مایکروفر شما به حالت اولیه خود باز می گردد و حتی بهتر تعمیر می شود تا عملکرد بهتری داشته باشد. اگر می خواهید خودتان به مشکلات و تعمیرات مایکروفر بوتان در اهواز برسید، به ادامه مقاله بپردازید تا اطلاعات کافی داشته باشید.

نمایندگی تعمیرات مایکروفر بوتان در اهواز

چرا مایکروفر بوتان گرم نمی شود؟

اگر پس از راه اندازی مایکروفر، غذا خیلی کم یا حتی اصلاً گرم نشده باشد، به احتمال زیاد مگنترون معیوب مسئول است. ممکن است این عنصر را بسوزاند یا کوتاه کند (این اتفاق زمانی می افتد که فیوز منفجر می شود). البته، این قطعه اصلاً لازم نیست خراب شود. در برخی موارد، علت مشکل ممکن است شل شدن دوشاخه اتصال دهنده باشد. با این حال، اگر خود مگنترون از کار بیفتد، تنها راه حل جایگزینی این جزء با یک قطعه جدید در مرکز نمایندگی تعمیر مایکروفر در اهواز خواهد بود.

دلیل خرابی دیگر مایکروفر بوتان نیز ممکن است یک میکروسوئیچ درب معیوب باشد، یعنی سنسوری که بسته شدن محفظه دستگاه را تشخیص می دهد. اگر میکروسوئیچ به درستی کار نکند، فر به هیچ وجه روشن نمی شود و یا فرآیند گرمایش شروع نمی شود. برای بررسی اینکه آیا این عنصر مقصر است، آن را با کمک نمایندگی مایکروفر بوتان در اهواز با یک متر بررسی کنید. در صورت خرابی، تعویض قطعه با قطعه جدید در کارگاه  تعمیر مایکروفر بوتان ضروری است.

البته، ممکن است دلایل بیشتری برای این خطا وجود داشته باشد؛ به عنوان مثال سوختگی خازن ولتاژ بالا، ترانسفورماتور یا آسیب به ماژول کنترل. خود تشخیصی و حتی بیشتر از آن ترمیم این عناصر کار آسانی نیست، بنابراین اگر دانش مناسبی نداریم، منطقی تر است که چنین کاری را به فردی با تجربه از مرکز تعمیرات مایکروفر بوتان در اهواز بسپاریم.

توصیه های مرکز نمایندگی تعمیر مایکروفر بوتان در اهواز برای خروج دود از مایکروفر بوتان

دود یک علامت کاملا آزاردهنده است، اما همیشه نباید مترادف با آسیب به اجزای دستگاه باشد. در بسیاری از موارد، منبع مشکل ممکن است به سادگی سطح ناکافی تمیزی داخل محفظه مایکروفر باشد. به خصوص اگر از تجهیزات با فرکانس بالا استفاده کنیم و از مسائل تمیز کردن منظم غافل شویم. در نتیجه، بقایای مواد غذایی روی دیوارها می نشیند که تحت تأثیر دمای بسیار بالا در حین کار مایکروفر قرار می گیرند. برخی از آلاینده ها، مانند گریس، حتی می توانند مشتعل شوند و دود منتشر کنند. در این صورت کافی است داخل دستگاه خود را بدون کمک نمایندگی تعمیر مایکروفر بوتان در اهواز کاملا تمیز کنید و به یاد داشته باشیم که این فعالیت را به صورت دوره ای تکرار کنیم.

کثیفی همچنین می تواند روی کنتاکت ها نفوذ کند و از عملکرد صحیح آنها جلوگیری کند. شایان ذکر است که نقاط اتصال سیستم های الکتریکی جداگانه نقاط بسیار حساسی هستند که به ویژه در معرض آسیب و آلودگی هستند. همچنین در چنین سناریویی با بررسی المنت و پاکسازی آن از ناخالصی های باقیمانده، موضوع حل می شود. اگر مشکل با این بررسی ها حل نشود، احتمالا قطعات داخلی مایکروفر سوخته است. در چنین وضعیت، نیروهای نمایندگی تعمیر مایکروفر بوتان در اهواز توصیه می کنند، ابتدا مایکروفر را از برق بکشید. سپس به بررسی قطعات داخلی مایکروفر بپردازید و قطعه ی معیوب را با قطعه جدید تعویض کنید. برای اینکار می توانید از نیروهای نمایندگی مایکروفر بوتان در اهواز کمک بگیرید.

مرکز تعمیر مایکروفر بوتان در اهواز

علت جرقه در مایکروفر بوتان

جرقه در اغلب موارد به دلیل وجود اجسام آتش زا در المنت مایکروفر است. در درجه اول ایمن ترین کار این است که فقط از ظروفی استفاده کنید که دارای علامت خاصی هستند که نشان می دهد برای استفاده در اجاق های مایکروفر مناسب هستند. ارزش توجه ویژه به ظروف پلاستیکی را دارد. برخلاف ظاهر، همه انواع این مواد در تماس با امواج الکترومغناطیسی کار نمی کنند.

اگر جرقه حتی پس از تعویض ظروف رخ دهد، منبع جرقه به احتمال زیاد المنت سوخته است. عنصری که در داخل محفظه گرمایش قرار دارد، وظیفه محافظت از آنتن و موجبر موج مگنترون را در برابر مواد غذایی که در حین کار با مایکروفر پاشیده می شوند را بر عهده دارد.

مراجعه به نیروهای نمایندگی تعمیر مایکروفر بوتان در اهواز برای خازن معیوب مایکروفر بوتان

مهمترین بخش مایکروفر که اغلب از کار می افتد، خازن است. این عنصری است که مسئول انتشار گرما در دستگاه است، بنابراین اگر آسیب دیده باشد باعث عدم گرمایش، گرمایش ضعیف، عملکرد پر سر و صدا و عدم واکنش به تلاش برای روشن کردن تجهیزات می شود. در صورت تعویض این قطعه یا تعمیرات مایکروفر بوتان در اهواز بهتر است به متخصص های نمایندگی تعمیر مایکروفر بوتان در اهواز مراجعه کنید، زیرا مداخله مستقل در قسمت هایی از مایکروفر که تحت ولتاژ هستند ممکن است برای سلامتی شما خطرناک باشد.

نمایندگی تعمیر مایکروفر بوتان در اهواز

چرا مایکروفر بوتان من به برق متصل نیست؟

عناصر کلیدی موجود در مایکروفر نیز فیوزها هستند، زیرا با توجه به اینکه دستگاه با برق کار می کند، در حمل و نقل آن کمک می کند. بنابراین، این قطعات به ویژه در معرض خرابی هستند. خوشبختانه، تعویض آنها در کارگاه نمایندگی تعمیر مایکروفر بوتان در اهواز بسیار ساده است و مهمتر از همه، کلید بازگرداندن عملکرد عالی یخچال است.

برنامه نویس خراب در مایکروفر بوتان

اگر مایکروفر به درخواست شما پاسخ ندهد و حتی نمی خواهد شروع به کار کند، ممکن است برنامه نویس آسیب ببیند. این عنصر مسئول تنظیم عملکرد دستگاه و صدور “دستورات” است. در صورت خرابی، ارزش تعویض کل برنامه نویس را دارد، زیرا الکترونیک در این نوع دستگاه ها می تواند یک سیستم پیچیده باشد.

برخی از شکست ها مستلزم مراجعه به متخصصان نمایندگی تعمیر مایکروفر بوتان در اهواز هستند و شما خودتان می توانید با دیگران مقابله کنید.

با این حال، طبق تجربه ی نیروهای نمایندگی تعمیر مایکروفر بوتان در اهواز، مهمترین چیز استفاده صحیح و تمیز کردن منظم است. به یاد داشته باشید که اجاق مایکروفر بوتان را به طور مرتب با استفاده از وسایل مناسب تمیز کنید و اصول اولیه استفاده از تجهیزات را رعایت کنید. همچنین، از تعویض قطعات فرسوده احساس بدی نداشته باشید. همه ما هر از چند گاهی به تعمیرات مایکروفر بوتان در اهواز نیاز داریم.

مراکز تعمیر مایکروفر بوتان در اهواز

مناطق تحت پوشش نمایندگی تعمیر مایکروفر بوتان در اهواز

 تعمیر مایکروفر بوتان در اهواز | مرکز تعمیرات کورنیدو به دلیل داشتن تکنسین های متعدد و با تجربه در سراسر اهواز، این امکان را برای شما فراهم می آورد که در کوتاه ترین زمان ممکن و با هماهنگی های لازم، در محل شما حضور یابند و آماده ارائه خدمات به شما همشهریان عزیز باشد.

شماره تماس :  06191011297

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *