مراحل ثبت درخواست نمایندگی تعمیر مایکروفر بلک اند دکر در اهواز 

نمایندگی تعمیر مایکروفر بلک اند دکر در اهواز |تعمیر، نصب مایکروفر در اهواز

گروه کورنیدو با برخورداری از تکنسین ها و مهندسین متخصص، ماهر و با تجربه در زمینه تعمیرات مایکروفر، یک مرکز تخصصی و منحصر به فرد در استان اهواز بوده و به طور شبانه روزی و بی وقفه مشغول خدمات رسانی به مشتریان محترم می باشد.آشنایی و به روز بودن نیروهای این مرکز به فناوری های جدید و نوین دنیا و همچنین توانایی منحصر به فرد این نیرو ها، در زمینه تعمیر و سرویس انواع مختلف مایکروفر ها باعث شده است که خدمات و سرویس دهی به این دستگاه ها، بدون نیاز به جابجایی، در محل انجام گرفته تا هزینه مایکروفر بلک اند دکر در اهواز برای مشتریان گرامی تا بیست درصد کاهش یابد.

دلایل انتخاب نمایندگی تعمیر مایکروفر بلک اند دکر در اهواز :

  1.  1 – دارای تکنسین های با سابقه کاری حداقل ۸ سال و مختص تعمیر مایکروفر بلک اند دکر در اهواز
  2. 2 – تکنسین های دوره دیده (تمامی سرویسکاران دارای کد تخصصی و شماره پرسنلی مشخص می باشند).
  3. 3 – سعی در تعمیر قطعات و اجتناب از تعویض آن
  4. 4 – حداقل زمان برای حاضر شدن در منزل و شرکت شما منطبق بر وقت تعیین شده شما
  5. 5 – تعمیر با نرخ مصوب اتحادیه و نهادهای نظارتی
  6. 6 – ضمانت نامه و گارانتی قطعات از شش تا ۳۶ ماه
  7. 7 – استفاده از قطعات فابریکی و اورجینال
  8. 8 – سرویس دهی به طور شبانه روزی، حتی در تعطیلات رسمی و جمعه ها
  9. 9 _ تعمیرات در محل (به هیچ عنوان دستگاه از خانه شما خارج نمی شود). 
نمایندگی تعمیر مایکروفر بلک اند دکر در اهواز
نمایندگی تعمیرات مایکروفر بلک اند دکر در اهواز

۱۳ دلیل عمده مشتریان جهت تعمیرات مایکروفر بلک اند دکر در اهواز :

  • ۱ –  گرم نکردن مواد غذایی
  • ۲ –  سر و صدای بیش از حد به هنگام داغ کردن
  • ۳ –  معیوب بودن و یا عمل نکردن صحیح تایمر مایکروفر
  • ۴ –  باز نشدن درب مایکروفر
  • ۵ –  عدم چرخش سینی ماکروفر یا سولاردام
  • ۶ – خاموش شدن خودکار مایکروفر پس از چند ثانیه
  • ۷ –  جرقه زدن به هنگام کار کردن
  • ۸ – روشن نشدن لامپ روشنایی مایکروفر
  • ۹–  روشن نشدن مایکروفر و یا صفحه نمایش
  • ۱۰–  جلو نرفتن برنامه تنظیم شده
  • ۱۱-  روشن شدن خودکار مایکروفر
  • ۱۲–  بسته نشدن درب مایکروفر و خراب بودن میکروسوییچ ها
  • ۱۳–  مشاهده پیغام خطا و یا ارور دادن

نمایندگی تعمیر مایکروفر بلک اند دکر در اهواز

نمایندگی تعمیر مایکروفر بلک اند دکر در اهواز برای اوقات تلخ مواجه شدن با مایکروفر خراب، بهترین عملکرد را دارد. همه نقص های فوق منجر به عدم کارکرد فوری دستگاه نمی شود، اما تاخیر در تعمیرات مایکروفر بلک اند دکر در اهواز، در نگاه اول، انحرافات جزئی در عملکرد دستگاه می تواند منجر به نتایج فاجعه آمیزی شود. برای تعمیر سریع مایکروفر خراب خود می توانید از نیروهای نمایندگی مایکروفر بلک اند دکر در اهواز کمک بگیرید.

مایکروفر متعلق به دسته لوازم خانگی الکتریکی پیچیده است، بنابراین خرابی دستگاه اغلب اتفاق می افتد. در بسیاری از موارد، می توانید خودتان مایکروفر را تعمیر کنید، اما برای انجام این کار بدون نقص، باید بدانید که چگونه دستگاه را به درستی عیب یابی کنید. این مقاله در مورد چگونگی تعیین علت خرابی مایکروفر و همچنین نحوه تعمیر مایکروفر در اهواز صحبت خواهد کرد.

مرکز تعمیر مایکروفر بلک اند دکر در اهواز

تشخیص های مرکز نمایندگی تعمیر مایکروفر بلک اند دکر در اهواز برای خرابی رابط و کابل مایکروفر

اگر لوازم خانگی به هیچ وجه روشن نشود، در این حالت، محتمل ترین خرابی، از بین رفتن هادی القایی محافظ یا هسته مسی سیم برق است. تنها پس از بررسی عملکرد سوکتی که لوازم خانگی به آن وصل شده است، تشخیص مستقیم یک دستگاه خانگی را ادامه دهید. مرکز نمایندگی تعمیر مایکروفر بلک اند دکر در اهواز برای تشخیص علت این نقص مراحل زیر را توصیه می کند:

مایکروفر را تنها پس از جدا کردن دستگاه از شبکه 220 ولت جدا کنید.برای دسترسی به اجزای داخلی دستگاه برای اکثر مدل های مایکروفر لازم است پس از قرار دادن دستگاه در کناره، چندین پیچ که قاب پشتی را نگه می دارد باز کنید. و بستن در پس از برداشتن پوشش، قبل از اقدام به تعمیر لوازم الکترونیکی، یک تخلیه کننده ولتاژ بالا ضروری است. خازن معمولاً در نزدیکی ترانسفورماتور قرار دارد. تشخیص باید با بررسی کابل برق با دوشاخه شروع شود. این عملیات را می توان با استفاده از یک مولتی متر انجام داد که قبلاً عملکرد اندازه گیری مقاومت را روی دستگاه اندازه گیری فعال کرده بود.

تشخیص خرابی رابط و کابل مایکروفر بلک اند دکر

برای تشخیص کافی است هادی را از دوشاخه تا پایانه های برد محافظ برق اندازه گیری کنید. در صورتی که کابل آسیب دیده باشد، یا اگر هسته مسی شکسته در قسمتی از کابل واقع در داخل دستگاه یا در مجاورت محفظه باشد، باید آن را با کمک نیروهای نمایندگی مایکروفر بلک اند دکر در اهواز تعویض کرد، طول کابل برق آسیب دیده را قطع و به کابل متصل کرد. محافظ ولتاژ نیز با استفاده از مولتی متر یا تستر بررسی می شود. پس از انتقال دستگاه اندازه گیری به حالت اندازه گیری مقاومت، پروب ها را به قسمت فلزی این عنصر از دو طرف لمس کنید. اگر رسانش جریان وجود نداشته باشد، قطعه باید تعویض شود. طرق توصیه های نمایندگی مایکروفر بلک اند دکر در اهواز برای تعویض، لازم است فیوزی انتخاب کنید که کاملاً با ولتاژ و جریان مطابقت داشته باشد.

مراکز تعمیر مایکروفر بلک اند دکر در اهواز

هنگام شکستگی مگنترون در مایکروفر بلک اند دکر چه کنیم؟

گاهی خرابی مایکروفر می تواند ناشی از تخریب مگنترون باشد. این قطعه الکترونیکی تشعشعات الکترومغناطیسی تولید می کند، بنابراین حتی یک انحراف کوچک در عملکرد آن بر راندمان گرمایش محصولات داخل محفظه تأثیر می گذارد.

راندمان تابش مگنترون همیشه در حین کار کاهش می یابد، بنابراین، اگر مایکروفر برای مدت طولانی استفاده می شود، برای تعمیرات مایکروفر بلک اند دکر در اهواز، باید این قطعه را با قطعه جدید جایگزین کنید. در یک کوره جدید، عدم وجود تشعشعات مگنترون می تواند ناشی از خطاهای زیر باشد:

  • درپوش را با کمک کارکنان نمایندگی تعمیر مایکروفر بلک اند دکر در اهواز تعویض کنید.
  • توزیع خازن ها در جرم مگنترون

در حالت اول، شکست را می توان به صورت بصری تعیین کرد. در اثر سوختن میکا، درپوش ذوب می شود. تعمیرات مایکروفر بلک اند دکر چنین خرابی را می توان با تعویض پوشش آهنربای شکست خورده که به دلیل دیگری از یک مگنترون قرض گرفته شده است، انجام داد. اگر مگنترون شکسته شود، تعویض آن در کارگاه نمایندگی مایکروفر بلک اند دکر در اهواز ضروری است.

تعمیرات مایکروفر بلک اند دکر در اهواز

مایکروفر بلک اند دکر غذا را گرم نمی کند

هنگامی که با مایکروفر بدون گرما مواجه می شوید، مرکز تعمیر مایکروفر بلک اند دکر در اهواز توصیه های زیر را برای تعمیرات مایکروفر بلک اند دکر در اهواز می کنند:

  • بررسی کنید که تنظیمات درست باشد: اگر متوجه شدید که فر گرم نمی شود، مطمئن شوید که از عملکرد صحیح استفاده می کنید. به عنوان مثال، شما (یا خانواده تان) ممکن است به طور تصادفی عملکرد دمای کم اعمال کند.
  • ولتاژ شبکه را چک کنید: اگر برق کم باشد، گرمایش ناهموار خواهد بود. تراکم شبکه نیز امکان پذیر است. به همین دلیل، نباید دستگاه قدرتمندی مانند مایکروفر را به مصرف کنندگان قدرتمند دیگر متصل کنید. اگر مایکروفر هنوز روشن نمی شود، کابل و دوشاخه را با کمک مشاوره های نمایندگی مایکروفر بلک اند دکر در اهواز به دقت بررسی کنید تا آسیب دیده باشد. اگر دوشاخه ذوب شود، باید با کمک نیروهای ماهر مرکز نمایندگی تعمیر مایکروفر بلک اند دکر در اهواز تعویض شود. سیم آسیب دیده را می توان با نوار برق پیچیده کرد. اما این یک اقدام موقتی است تا زمانی که نیروهای نمایندگی تعمیر مایکروفر بلک اند دکر در اهواز وارد شود و کابل را به طور کامل تعویض کند.
  • شکستن قفل در است: اگر در بسته نباشد، دستگاه فعال نمی شود. سعی کنید در را محکم تر فشار دهید. تلاش برای باز کردن قفل مکانیزم با پیچ گوشتی ایده خوبی نیست. اگر دستگاه را در این حالت راه اندازی کنید، در معرض خطر سوختگی قرار خواهید گرفت.

تعمیر مایکروفر بلک اند دکر در اهواز

مراجعه به نمایندگی تعمیر مایکروفر بلک اند دکر در اهواز برای عدم کارکرد مایکروفر بلک اند دکر

مایکروفر یک ساختار پیچیده است که از بسیاری از قطعات الکترونیکی و الکترومکانیکی تشکیل شده است. به طور معمول، بر اساس تجربه های نمایندگی مایکروفر بلک اند دکر در اهواز عملکرد مایکروفر به چند بخش اصلی زیر تقسیم می کند:

  1. واحد کنترل مسئول انتخاب حالت های کاربر، تنظیم تایمر، مرکز پردازش و مدیریت اطلاعات دریافتی در واحد از سیستم های مختلف است. این جایی است که دکمه های کنترل، تایمر و. .. قرار دارند. بسته به اینکه دقیقاً چه اشتباهی رخ داده است، ممکن است تجهیزات اصلاً روشن نشود یا برخی از عملکردها در دسترس نباشند. تنظیمات و تعویض این قطعات آسان است و می توانید بدون کمک نمایندگی تعمیر مایکروفر بلک اند دکر در اهواز انجام دهید.
  2. واحد تولید مایکروفر: معمولاً در صورت بروز نقص در واحدهای تولیدی، ممکن است با چنین مشکلاتی مواجه شوید: کوره وزوز می کند، جرقه می زند یا هیچ اتفاقی نمی افتد.
  3. دستگاه تراش صفحه: شایع ترین خرابی در این دستگاه سوختگی موتور است. چراغ در محفظه می سوزد، مایکروفر روشن می شود و گرم می شود. اما جدول تکان نمی خورد. به همین دلیل، محصولات به طور ناهموار گرم می شوند. برای رفع این نقص می توانید از نیروهای نمایندگی تعمیر مایکروفر بلک اند دکر در اهواز کمک بگیرید.

زمانی که مایکروفر شما کار نمی کند ابتدا باید تشخیص دهید که کنقص جز کدام دسته است؛ سپس با کمک نیروهای نمایندگی مایکروفر بلک اند دکر در اهواز می توانید نقص را برطرف کنید.

مناطق تحت پوشش نمایندگی تعمیر مایکروفر بلک اند دکر در اهواز

مرکز تعمیر مایکروفر بلک اند دکر در اهواز | مرکز تعمیرات کورنیدو به دلیل داشتن تکنسین های متعدد و با تجربه در سراسر اهواز، این امکان را برای شما فراهم می آورد که در کوتاه ترین زمان ممکن و با هماهنگی های لازم، در محل شما حضور یابند و آماده ارائه خدمات به شما همشهریان عزیز باشد.

شماره تماس :  06191011297

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *