مراحل ثبت درخواست نمایندگی تعمیر مایکروفر ال جی در اهواز 

نمایندگی تعمیر مایکروفر ال جی در اهواز |تعمیر، نصب مایکروفر در اهواز

گروه کورنیدو با برخورداری از تکنسین ها و مهندسین متخصص، ماهر و با تجربه در زمینه تعمیرات مایکروفر، یک مرکز تخصصی و منحصر به فرد در استان اهواز بوده و به طور شبانه روزی و بی وقفه مشغول خدمات رسانی به مشتریان محترم می باشد.آشنایی و به روز بودن نیروهای این مرکز به فناوری های جدید و نوین دنیا و همچنین توانایی منحصر به فرد این نیرو ها، در زمینه تعمیر و سرویس انواع مختلف مایکروفر ها باعث شده است که خدمات و سرویس دهی به این دستگاه ها، بدون نیاز به جابجایی، در محل انجام گرفته تا هزینه نمایندگی تعمیر مایکروفر ال جی در اهواز برای مشتریان گرامی تا بیست درصد کاهش یابد.

دلایل انتخاب نمایندگی تعمیر مایکروفر ال جی در اهواز :

  1.  1 – دارای تکنسین های با سابقه کاری حداقل ۸ سال و مختص تعمیر مایکروفر ال جی در اهواز
  2. 2 – تکنسین های دوره دیده (تمامی سرویسکاران دارای کد تخصصی و شماره پرسنلی مشخص می باشند).
  3. 3 – سعی در تعمیر قطعات و اجتناب از تعویض آن
  4. 4 – حداقل زمان برای حاضر شدن در منزل و شرکت شما منطبق بر وقت تعیین شده شما
  5. 5 – تعمیر با نرخ مصوب اتحادیه و نهادهای نظارتی
  6. 6 – ضمانت نامه و گارانتی قطعات از شش تا ۳۶ ماه
  7. 7 – استفاده از قطعات فابریکی و اورجینال
  8. 8 – سرویس دهی به طور شبانه روزی، حتی در تعطیلات رسمی و جمعه ها
  9. 9 _ تعمیرات در محل (به هیچ عنوان دستگاه از خانه شما خارج نمی شود). 
تعمیر مایکروفر ال جی در اهواز
تعمیرات مایکروفر ال جی در اهواز

۱۳ دلیل عمده مشتریان جهت تعمیر مایکروفر ال جی در اهواز :

  • ۱ –  گرم نکردن مواد غذایی
  • ۲ –  سر و صدای بیش از حد به هنگام داغ کردن
  • ۳ –  معیوب بودن و یا عمل نکردن صحیح تایمر مایکروفر
  • ۴ –  باز نشدن درب مایکروفر
  • ۵ –  عدم چرخش سینی ماکروفر یا سولاردام
  • ۶ – خاموش شدن خودکار مایکروفر پس از چند ثانیه
  • ۷ –  جرقه زدن به هنگام کار کردن
  • ۸ – روشن نشدن لامپ روشنایی مایکروفر
  • ۹–  روشن نشدن مایکروفر و یا صفحه نمایش
  • ۱۰–  جلو نرفتن برنامه تنظیم شده
  • ۱۱-  روشن شدن خودکار مایکروفر
  • ۱۲–  بسته نشدن درب مایکروفر و خراب بودن میکروسوییچ ها
  • ۱۳–  مشاهده پیغام خطا و یا ارور دادن

نمایندگی تعمیر مایکروفر ال جی در اهواز

نمایندگی تعمیر مایکروفر ال جی در اهواز برای زمانی که با انواع خرابی در مایکروفر خود مواجه می شوید، بهترین راه حل ها را عرضه می کند. امروزه مایکروفر نقش اصلی را در آشپزخانه های مدرن ایفا می کند، به همین دلیل است که هرگونه خرابی می تواند زمان و یا حتی هزینه گرانبهایی را برای شما به همراه داشته باشد. اکثر و رایج ترین خرابی هایی که ممکن است رخ دهند، با کمک توصیه های مرکز نمایندگی مایکروفر ال جی در اهواز به راحتی برطرف می شوند و معمولاً به دلیل استفاده نادرست هستند.

بخاطر کمک به شما، بر اساس تجربه ی نیروهای کارشناس تعمیر مایکروفر ال جی در اهواز رایج ترین دلایلی که چرا مایکروفر شما به درستی کار نمی کند و نحوه تعمیر مایکروفر در اهواز را گردآوری کرده ایم.

نمایندگی تعمیرات مایکروفر ال جی در اهواز

چرا مایکروفر ال جی من کار نمی کند؟

برای رفع این نقص مرکز نمایندگی تعمیر مایکروفر ال جی در اهواز توصیه می کنند، ابتدا بررسی کنید که سیم برق به درستی و ایمن به پریز وصل شده باشد. ولی اگر اینطور نیست، دوشاخه را از پریز خارج کنید، 5-10 ثانیه صبر کنید و دوباره دوشاخه را در پریز قرار دهید. چنان که فر همچنان روشن نمی شود، بررسی کنید که آیا درب به درستی بسته شده است و آیا تایمر را به درستی تنظیم کرده اید یا خیر. اگر باز هم مشکلی وجود دارد، بررسی کنید که آیا فیوز برق منفجر شده یا اتصال کوتاهی در تاسیسات برقی خانه شما وجود دارد.

هنگامی که تمام موارد فوق را امتحان کرده اید و دستگاه به طور معمول کار نمی کند، دوشاخه را از پریز جدا کرده و برای بررسی و تعمیرات مایکروفر ال جی با تکنسین مجرب نمایندگی مایکروفر ال جی در اهواز تماس بگیرید.

نمایندگی تعمیر مایکروفر ال جی در اهواز

مراجعه به مرکز نمایندگی تعمیر مایکروفر ال جی در اهواز برای زمانی که مایکروفر غذا در دمای مطلوب گرم نمی کند

برخی از مشتری های مرکز نمایندگی تعمیر مایکروفر ال جی در اهواز از تنظیم نادرست مایکروفر خود شکایت می کنند. این می تواند به دلیل استفاده نادرست از برق و زمانی که به درستی برنامه ریزی نشده باشد، باشد. اما برای بررسی اینکه آیا واقعاً مشکل فنی است، یک فنجان آب (حدود 150 میلی لیتر) را در یک پیمانه اندازه گیری و داخل فر قرار دهید و در را ببندید. مایکروفر را روشن کنید و بگذارید 1 دقیقه بماند. اگر آب گرم نشده است، باید با تکنسین نمایندگی مایکروفر ال جی در اهواز تماس بگیرید.

در غیر این صورت باید در نظر داشته باشید که هر چه دمای غذا در هنگام ورود به دستگاه کمتر باشد، مدت زمان بیشتری برای گرم شدن آن طول می کشد. غذاهایی که در دمای اتاق هستند سریعتر از غذاهایی که از یخچال خارج میشوند گرم می شوند. این بدان معنی است که زمان پخت و پز و گرم کردن به طور قابل توجهی متفاوت است. همچنین، زمان حرارت/پخت و سطح قدرت بسته به بافت، شکل یا حتی مقدار غذا متفاوت است.

مایکروفر ال جی جرقه می زند!

گاهی ممکن است با وقوع جرقه در مایکروفر ال جی خود مواجه شوید. برای رفع این نقص بر اساس تجربه ی نیروهای مجرب تعمیر مایکروفر ال جی در اهواز ابتدا دستگاه را خاموش کنید و بررسی کنید که ظرفی که استفاده می کنید برای مایکروفر مناسب است یا خیر. به یاد داشته باشید که از ظروف یا ظرف فلزی با تزیینات فلزی یا فویل آلومینیومی استفاده نکنید. از طرفی، وجود کثیفی روی پوشش خروجی مایکروفر را بررسی کنید. برای تمیزی این مشکل می توانید از کارکنان نمایندگی تعمیر مایکروفر ال جی در اهواز کمک بگیرید.

اگر تمام بررسی های فوق را انجام داده اید و مشکل همچنان وجود دارد، باید دوشاخه را از پریز جدا کرده و برای بررسی و تعمیرات مایکروفر ال جی با دفتر نمایندگی مایکروفر ال جی در اهواز تماس بگیرید.

مرکز تعمیر مایکروفر ال جی در اهواز

توصیه ی نیروهای نمایندگی تعمیر مایکروفر ال جی در اهواز برای زمانی که مایکروفر ال جی هیچ نشانی از زندگی ندارد

آیا مایکروفر ال جی شما روشن نمی شو؟ گرم نمی شود و به طور کلی به هر چیزی که سعی می کنید واکنشی نشان نمی دهد؟

اعتراف می کنم که اوضاع کمی تیره تر به نظر می رسد، اما شما هنوز هم فرصت هایی دارید که با توصیه نیروهای نمایندگی مایکروفر ال جی در اهواز از آن خلاص شوید. شاید ایراد در خود دستگاه نباشد بلکه در نصب برق باشد. اولین چیزی که باید امتحان کنید این است که فیوز در پنل منفجر شده باشد و جریانی وجود نداشته باشد. سپس بررسی کنید که دوشاخه ای که به برق وصل شده است به طور عادی کار می کند. با یک وسیله کوچک مانند توستر تست کنید تا ببینید آیا ولتاژ در خروجی وجود دارد یا خیر. اگر هیچ یک از موارد بالا جواب نداد، دیگر کاری از دست شما بر نمی آید و باید از مرکز نمایندگی تعمیر مایکروفر ال جی در اهواز درخواست کمک کنید.

مراکز تعمیر مایکروفر ال جی در اهواز

هنگام که ترانسفورماتور فشار قوی در مایکروفر ال جی معیوب است، چه کار کنیم؟

برای تبدیل جریان الکتریکی در مایکروفر از ترانسفورماتور فشار قوی استفاده می شود که خرابی آن می تواند منجر به عدم کارکرد دستگاه شود. کارکنان نمایندگی تعمیر مایکروفر ال جی در اهواز در چنین مواقعی ابتدا توصیه میکنند که برای جلوگیری از احتمال برق گرفتگی، قبل از تعمیرات مایکروفر ال جی باید از برق 220 ولت جدا شود.

ابتدا باید باز شدن سیم پیچ اولیه بررسی شود. برای این منظور لازم است پایانه ها را از کنتاکت های مربوطه جدا کرده و از یک مولتی متر که در تابع اندازه گیری مقاومت تا 200 اهم قرار دارد برای اندازه گیری سیم پیچ استفاده کنید. اگر سیم پیچ اولیه ترانسفورماتور نسوزد، دستگاه مقاومتی بین 2 تا 5 اهم نشان می دهد. در غیر این صورت، مقاومت کاملاً غایب خواهد بود. نیروهای نمایندگی تعمیر مایکروفر ال جی در اهواز برای رفع این نقص تجهیزات پیشرفته دارند.

تعمیر ترانسفورماتور معیوب در مراکز تعمیر مایکروفر ال جی در اهواز

اگر سیم پیچ اولیه سالم است، به اندازه گیری مقاومت سیم پیچ ثانویه ادامه دهید. برای ضربه زدن به سیم پیچ ثانویه ترانسفورماتور، لازم است مولتی متر را به حالت اندازه گیری مقاومت تا 2 کیلو اهم تغییر دهید. برای اندازه گیری مقاومت، پروب دستگاه باید به ترمینال سیم پیچ ثانویه و دیگری به محفظه ترانسفورماتور متصل شود. بسته به قدرت دستگاه، قرائت مقاومت سیم پیچ ثانویه باید بین 140 – 350 اهم باشد.

با انحراف قابل توجه از این نشانگر، می توان مدار تداخل را تشخیص داد که می تواند منجر به گرم شدن بیش از حد قطعه و سر و صدای بیش از حد در حین کارکرد لوازم خانگی شود. با عدم وجود مقاومت کامل در سیم پیچ ثانویه، می توان سوختن سیم پیچ ترانسفورماتور را تشخیص داد.

در تمام موارد خرابی ترانسفورماتور فشار قوی، تعمیرات مایکروفر ال جی به تنهایی امکان پذیر نخواهد بود، بنابراین برای تعمیرات مایکروفر ال جی، ترانس فشار قوی باید با کمک نمایندگی مایکروفر ال جی در اهواز تعویض شود.

مناطق تحت پوشش نمایندگی تعمیر مایکروفر ال جی در اهواز

نمایندگی تعمیر مایکروفر ال جی در اهواز | مرکز تعمیرات کورنیدو به دلیل داشتن تکنسین های متعدد و با تجربه در سراسر اهواز، این امکان را برای شما فراهم می آورد که در کوتاه ترین زمان ممکن و با هماهنگی های لازم، در محل شما حضور یابند و آماده ارائه خدمات به شما همشهریان عزیز باشد.

شماره تماس :  06191011297

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *