مراحل ثبت درخواست نمایندگی تعمیر مایکروفر الکترولوکس در اهواز 

نمایندگی تعمیر مایکروفر الکترولوکس در اهواز |تعمیر، نصب مایکروفر در اهواز

گروه کورنیدو با برخورداری از تکنسین ها و مهندسین متخصص، ماهر و با تجربه در زمینه تعمیرات مایکروفر، یک مرکز تخصصی و منحصر به فرد در استان اهواز بوده و به طور شبانه روزی و بی وقفه مشغول خدمات رسانی به مشتریان محترم می باشد.آشنایی و به روز بودن نیروهای این مرکز به فناوری های جدید و نوین دنیا و همچنین توانایی منحصر به فرد این نیرو ها، در زمینه تعمیر و سرویس انواع مختلف مایکروفر ها باعث شده است که خدمات و سرویس دهی به این دستگاه ها، بدون نیاز به جابجایی، در محل انجام گرفته تا هزینه  تعمیر مایکروفر الکترولوکس در اهواز برای مشتریان گرامی تا بیست درصد کاهش یابد.

دلایل انتخاب نمایندگی تعمیر مایکروفر الکترولوکس در اهواز :

  1.  1 – دارای تکنسین های با سابقه کاری حداقل ۸ سال و مختص تعمیر مایکروفر الکترولوکس در اهواز
  2. 2 – تکنسین های دوره دیده (تمامی سرویسکاران دارای کد تخصصی و شماره پرسنلی مشخص می باشند).
  3. 3 – سعی در تعمیر قطعات و اجتناب از تعویض آن
  4. 4 – حداقل زمان برای حاضر شدن در منزل و شرکت شما منطبق بر وقت تعیین شده شما
  5. 5 – تعمیر با نرخ مصوب اتحادیه و نهادهای نظارتی
  6. 6 – ضمانت نامه و گارانتی قطعات از شش تا ۳۶ ماه
  7. 7 – استفاده از قطعات فابریکی و اورجینال
  8. 8 – سرویس دهی به طور شبانه روزی، حتی در تعطیلات رسمی و جمعه ها
  9. 9 _ تعمیرات در محل (به هیچ عنوان دستگاه از خانه شما خارج نمی شود). 
تعمیرات مایکروفر الکترولوکس در اهواز
تعمیر مایکروفر الکترولوکس در اهواز

۱۳ دلیل عمده مشتریان جهت تعمیر مایکروفر الکترولوکس در اهواز :

  • ۱ –  گرم نکردن مواد غذایی
  • ۲ –  سر و صدای بیش از حد به هنگام داغ کردن
  • ۳ –  معیوب بودن و یا عمل نکردن صحیح تایمر مایکروفر
  • ۴ –  باز نشدن درب مایکروفر
  • ۵ –  عدم چرخش سینی ماکروفر یا سولاردام
  • ۶ – خاموش شدن خودکار مایکروفر پس از چند ثانیه
  • ۷ –  جرقه زدن به هنگام کار کردن
  • ۸ – روشن نشدن لامپ روشنایی مایکروفر
  • ۹–  روشن نشدن مایکروفر و یا صفحه نمایش
  • ۱۰–  جلو نرفتن برنامه تنظیم شده
  • ۱۱-  روشن شدن خودکار مایکروفر
  • ۱۲–  بسته نشدن درب مایکروفر و خراب بودن میکروسوییچ ها
  • ۱۳–  مشاهده پیغام خطا و یا ارور دادن

نمایندگی تعمیر مایکروفر الکترولوکس در اهواز

تعمیر مایکروفر یکی از کارهایی است که نیاز به تخصص و مهارت زیادی دارد. اغلب خازن‌های استفاده شده از مایکروفرها به طور کامل تخلیه نخواهند شد و به همین علت باید در زمان تعمیر آن ایمنی به حد بالایی رعایت گردد. توصیه می‌شود اگر خودتان زیاد اطلاعات ندارید برای تعمیر دستگاه خود از نمایندگی تعمیر مایکروفر الکترولوکس در اهواز کمک بخواهید.

ایرادهای مایکروفرها در هر برندی تقریباً شبیه به هم هستند. اگر در مورد موارد مرتبط با هر خرابی در دستگاه خود اطلاعات داشته باشید ممکن است بتوانید بسیاری از کارهای تعمیراتی را خودتان در خانه انجام دهید. اما هر زمان حس کردید مشکل برای شما پیچیده شده است با مرکز تعمیر مایکروفر در اهواز تماس بگیرید. با مراجعه به نمایندگی از بابت تخصص تعمیرکاران و جابه‌جایی دستگاه مشکلی نخواهید داشت.

تعمیر نمایندگی تعمیر مایکروفر الکترولوکس در اهواز

بررسی علت گرم نشدن مایکروفر الکترولوکس 

زمانی که مایکروفر شما گرم نمی‌کند باید چندین قطعه مختلف به ترتیب مورد ارزیابی قرار گیرند. می‌توانید این کار را به متخصصین حاضر در نمایندگی تعمیر مایکروفر الکترولوکس در اهواز سپرده یا تعمیر دستگاه را از دیود یکسو کننده برق شروع کنید. در صورت سالم بودن این بخش میکروسوییچ های درب و ترانس‌های ولتاژ بررسی خواهند شد.

اگر تا اینجای کار ایرادی دیده نشد نوبت به بررسی خازن‌های ولتاژ می‌رسد. بعد از آن فیوز حرارتی را بررسی کرده و در صورت نیاز تعویض نمایید. احتمال ایراد در مگنترون نیز وجود دارد. احتمال ایراد در برد الکتریکی نیز وجود دارد که تعمیر این قطعه تخصص و مهارت زیادی می‌خواهد. بهتر است این کار را به کارشناسان ما در نمایندگی تعمیر مایکروفر الکترولوکس در اهواز بسپارید.

بررسی علت کار نکردن مایکروفر الکترولوکس

زمانی که مایکروفر اصلاً روشن نشده و کار نمی‌کند احتمال ایراد در سیستم برقی آن وجود دارد. اگر از کار با برق اطلاعی ندارید تعمیرات این بخش برای شما خطرناک خواهد بود و باید حتماً با نمایندگی تعمیر مایکروفر الکترولوکس در اهواز تماس داشته باشید. خراب بودن پریز، دو شاخه یا حتی کابل می‌تواند روی روند برق‌رسانی به دستگاه اثر بگذارد.

اگر پس از بررسی از سالم بودن سیستم برقی مایکروفر خود مطمئن شدید بهتر است احتمال ایراد در برد اصلی آن را در خاطر داشته باشید. همچنین ایراد در فیوز حرارتی نیز می‌تواند چنین مشکلی را به دنبال داشته باشد.

مراکز تعمیر مایکروفر الکترولوکس در اهواز

بررسی علت روشن نشدن چراغ در مایکروفر الکترولوکس

اولین احتمالی که در چنین موردی باید بررسی شود خود لامپ است. در بسیاری از مواقع سوختن لامپ باعث این وضعیت شده است. اما گاهی با تعویض لامپ بازهم مشکل شما حل نمی‌شود. در چنین حالتی نیاز به بررسی سوکت لامپ وجود دارد. همچنین نیاز است وضعیت برد اصلی مایکروفر نیز مورد ارزیابی قرار گیرد. در صورت نیاز با نمایندگی تعمیر مایکروفر الکترولوکس در اهواز در ارتباط باشید.

بررسی علت خاموش شدن مایکروفر الکترولوکس در حین کار

گاهی مایکروفر شما روشن می‌شود اما ناگهان خودش خاموش می‌گردد، بدون اینکه شما هیچ دخالتی در آن داشته باشید. در چنین حالتی می‌توانید برای بررسی میکروسوییچ درب از نمایندگی تعمیر مایکروفر الکترولوکس در اهواز کمک بخواهید. همچنین نیاز به بررسی کامل صفحه‌کلید نیز وجود خواهد داشت. شاید لازم باشد یکی از کلیدهای آن یا همه عوض شوند.

در ادامه با رفع نشدن مشکل نوبت به بررسی برد اصلی مایکروفر خواهد رسید. همچنین ایراد در ترانس‌های ولتاژ یا فیوز حرارتی نیز می‌تواند چنین وضعیتی را ایجاد کند. اگر نتوانستید خودتان علت مشکل را پیدا کنید با کارشناسان در نمایندگی مایکروفر الکترولوکس در اهواز تماس گرفته و راهنمایی بخواهید.

بررسی علت نچرخیدن سینی به کمک نمایندگی تعمیر مایکروفر الکترولوکس در اهواز

گاهی این خود شما هستید که به مایکروفرتان آسیب زده و ایرادی در چرخش سینی داخل دستگاه ایجاد می‌کنید. برای مثال از ظرفی با وزن زیاد روی سینی استفاده نموده‌اید که باعث آسیب دیدن قطعه‌ای به نام شفت شده است. در چنین حالتی چاره‌ای به جز تعویض شفت ندارید. می‌توانید این کار را با کمک نمایندگی تعمیر مایکروفر الکترولوکس در اهواز انجام دهید.

برخی اوقات نچرخیدن سینی مایکروفر دلایل دیگری دارد. ایراد در موتور گردان چنین مشکلی را به دنبال خواهد داشت. همچنین مشکل در کوپل سر موتور یا شکستن ریل زیر سینی نیز باعث ایراد در روند چرخش سینی می‌شود. در نهایت احتمال آسیب رسیدن به برد الکتریکی را در نظر داشته باشید.

مرکز تعمیر مایکروفر الکترولوکس در اهوازپ

بررسی علت از کار افتادن کلیدها در مایکروفر الکترولوکس

اگر کلیدهای مایکروفر شما کار نمی‌کنند با نمایندگی تعمیر مایکروفر الکترولوکس در اهواز تماس گرفته و راهنمایی بخواهید. احتمال دارد ایراد مربوط به صفحه کلید یا صفحه نمایش در دستگاه شما باشد. همچنین خراب شدن برد الکتریکی نیز می‌تواند روی کارکرد کلیه کلیدهای دستگاه اثر بگذارد.

بررسی علت جرقه زدن مایکروفر الکترولوکس

جرقه زدن داخل مایکروفر گاهی دلیل ساده‌ای دارد. پس قبل از اینکه بخواهید با کارشناسان تعمیر مایکروفر الکترولوکس در اهواز تماس داشته باشید خودتان چند مورد را بررسی کنید. اول مطمئن شوید ظرف شما فلزی نبوده یا هیچ قطعه فلزی ریزی در آن استفاده نشده است. پس از آن نگاهی به دیواره‌های داخلی دستگاه بیندازید. از بین رفتن رنگ و خط افتادن روی دیواره‌ها می‌تواند جرقه‌هایی را به دنبال داشته باشد.

اگر در این موارد چیزی پیدا نکردید باید قطعات داخلی دستگاه را بررسی کنید. احتمال ایراد در قطعه‌ای به نام مگنترون وجود دارد. همچنین ایراد آنتن امواج را نیز باید در نظر داشت. در نهایت اگر نیاز به کمک‌های بیشتری داشتید با نمایندگی تعمیر مایکروفر الکترولوکس در اهواز تماس بگیرید.

بررسی علت روشن نشدن صفحه نمایش در مایکروفر الکترولوکس

روشن نشدن صفحه نمایش دستگاه شما ممکن است به دنبال ایراد در برد دسیپلی یا صفحه نمایشگر استفاده شده در مایکروفر باشد. همچنین ایرادهای احتمالی در برد الکتریکی نیز می‌توانند خود را به شکل‌های مختلفی نشان دهند که یکی از آن‌ها روشن نشدن صفحه نمایش است.

بررسی علت باز نشدن درب در مایکروفر الکترولوکس

اگر درب مایکروفر شما باز نمی‌شود احتمال شکستن کلید درب بازکن وجود دارد. می‌توانید تعویض آن را به کارشناسان تعمیر مایکروفر الکترولوکس در اهواز بسپارید. همچنین خراب شدن فنر کلید درب بازکن و ایراد در لولای درب نیز باعث چنین مشکلی می‌شود.

نمایندگی تعمیرات مایکروفر الکترولوکس در اهواز

مناطق تحت پوشش نمایندگی تعمیر مایکروفر الکترولوکس در اهواز

 تعمیر مایکروفر الکترولوکس در اهواز | مرکز تعمیرات کورنیدو به دلیل داشتن تکنسین های متعدد و با تجربه در سراسر اهواز، این امکان را برای شما فراهم می آورد که در کوتاه ترین زمان ممکن و با هماهنگی های لازم، در محل شما حضور یابند و آماده ارائه خدمات به شما همشهریان عزیز باشد.

شماره تماس :  06191011297

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *