مراحل ثبت درخواست تعمیر مایکروفر اسنوا در اهواز 

نمایندگی تعمیر مایکروفر اسنوا در اهواز |تعمیر، نصب مایکروفر در اهواز

گروه کورنیدو با برخورداری از تکنسین ها و مهندسین متخصص، ماهر و با تجربه در زمینه تعمیرات مایکروفر، یک مرکز تخصصی و منحصر به فرد در استان اهواز بوده و به طور شبانه روزی و بی وقفه مشغول خدمات رسانی به مشتریان محترم می باشد.آشنایی و به روز بودن نیروهای این مرکز به فناوری های جدید و نوین دنیا و همچنین توانایی منحصر به فرد این نیرو ها، در زمینه تعمیر و سرویس انواع مختلف مایکروفر ها باعث شده است که خدمات و سرویس دهی به این دستگاه ها، بدون نیاز به جابجایی، در محل انجام گرفته تا هزینه تعمیر مایکروفر اسنوا در اهواز برای مشتریان گرامی تا بیست درصد کاهش یابد.

دلایل انتخاب نمایندگی تعمیر مایکروفر اسنوا در اهواز :

  1.  1 – دارای تکنسین های با سابقه کاری حداقل ۸ سال و مختص تعمیر مایکروفر اسنوا در اهواز
  2. 2 – تکنسین های دوره دیده (تمامی سرویسکاران دارای کد تخصصی و شماره پرسنلی مشخص می باشند).
  3. 3 – سعی در تعمیر قطعات و اجتناب از تعویض آن
  4. 4 – حداقل زمان برای حاضر شدن در منزل و شرکت شما منطبق بر وقت تعیین شده شما
  5. 5 – تعمیر با نرخ مصوب اتحادیه و نهادهای نظارتی
  6. 6 – ضمانت نامه و گارانتی قطعات از شش تا ۳۶ ماه
  7. 7 – استفاده از قطعات فابریکی و اورجینال
  8. 8 – سرویس دهی به طور شبانه روزی، حتی در تعطیلات رسمی و جمعه ها
  9. 9 _ تعمیرات در محل (به هیچ عنوان دستگاه از خانه شما خارج نمی شود). 
نمایندگی تعمیر مایکروفر اسنوا در اهواز
نمایندگی تعمیر تخصصی مایکروفر اسنوا در اهواز توسط تکنسین های متخصص و مجرب

۱۳ دلیل عمده مشتریان جهت تعمیر مایکروفر اسنوا در اهواز :

  • ۱ –  گرم نکردن مواد غذایی
  • ۲ –  سر و صدای بیش از حد به هنگام داغ کردن
  • ۳ –  معیوب بودن و یا عمل نکردن صحیح تایمر مایکروفر
  • ۴ –  باز نشدن درب مایکروفر
  • ۵ –  عدم چرخش سینی ماکروفر یا سولاردام
  • ۶ – خاموش شدن خودکار مایکروفر پس از چند ثانیه
  • ۷ –  جرقه زدن به هنگام کار کردن
  • ۸ – روشن نشدن لامپ روشنایی مایکروفر
  • ۹–  روشن نشدن مایکروفر و یا صفحه نمایش
  • ۱۰–  جلو نرفتن برنامه تنظیم شده
  • ۱۱-  روشن شدن خودکار مایکروفر
  • ۱۲–  بسته نشدن درب مایکروفر و خراب بودن میکروسوییچ ها
  • ۱۳–  مشاهده پیغام خطا و یا ارور دادن

نمایندگی تعمیر مایکروفر اسنوا در اهواز

نمایندگی تعمیر مایکروفر اسنوا در اهواز با بهترین نیروها و متخصصین در تمام روزهای هفته آماده ارائه خدمات به شما می‌باشد. هر زمان ایرادی در روند کار مایکروفر ایجاد شد که نتوانستید خودتان آن را حل کنید می‌توانید از کارشناسان ما درخواست کمک داشته باشید. تعمیرکاران مرکز با نحوه عیب‌یابی و بررسی تمامی مدل‌های اسنوا آشنایی داشته و حتی در جدیدترین مدل‌های این برند مشکلی در تعمیر وجود ندارد.

البته گاهی ایرادهای پیدا شده در مایکروفر شما زیاد پیچیده نبوده و خودتان می‌توانید آن‌ها را برطرف کنید. برای مثال خراب شدن لامپ دستگاه یکی از خرابی‌های متداولی است که دردسر زیادی نخواهد داشت. تنها کافی است لامپ جدیدی را جایگزین نمایید. اما در برخی موارد نیاز به بررسی‌های یک فرد متخصص وجود دارد که می‌توان از نمایندگی تعمیر مایکروفر در اهواز کمک خواست.

تعمیر مایکروفر اسنوا در اهواز

بررسی علت گرم نشدن مایکروفر  اسنوا 

یکی از مواردی که می‌تواند روی تولید حرارت در مایکروفر اسنوا اثر بگذارد خراب شدن قطعه‌ای به نام مگنترون در دستگاه شماست. می‌توانید برای بررسی سالم بودن این قطعه یا تعمیرات آن از نمایندگی تعمیر مایکروفر اسنوا در اهواز کمک بخواهید. گاهی نیاز به تعویض کلی مگنترون در مایکروفر شما خواهد بود.

بعد از بررسی مگنترون و اطمینان از سالم بودن آن به سراغ دیود بروید. اهم‌متر به شما در ارزیابی وضعیت این قطعه کمک خواهد کرد. همچنین بد نیست المنت را نیز نگاهی بیندازید. در نهایت اگر تا اینجای کار ایرادی در دستگاه شما مشخص نشد باید به سراغ برد الکتریکی رفته و وضعیت خازن‌ها و قطعات روی برد را بررسی کنید. اگر تخصص شما کافی نیست این کار را به نمایندگی تعمیر مایکروفر اسنوا در اهواز بسپارید.

بررسی علت روشن و خاموش شدن مایکروفر اسنوا

خاموش و روشن شدن زیاد مایکروفر را باید جدی بگیرید زیرا می‌تواند آسیب‌های جدی و جبران‌ناپذیری را در دستگاه به دنبال داشته باشد. اگر از بررسی سیستم برقی دستگاه خود اطلاعات کافی ندارید با نمایندگی تعمیر مایکروفر اسنوا در اهواز در تماس باشید. اتصالی‌های برخی قطعات می‌توانند این مشکل را به وجود بیاورند.

گاهی باز بودن یکی از برنامه‌ها در تنظیمات دستگاه باعث بروز این مشکل می‌شود. برخی اوقات نیز گیر کردن یکی از دکمه‌های صفحه کنترل است که مایکروفر شما را روشن و خاموش می‌کند. در نهایت از فعال نبودن تایمر مطمئن شده و اگر مشکل شما با وجود بررسی تمام این موارد باز هم ادامه داشت با نمایندگی مایکروفر اسنوا در اهواز تماس داشته باشید.

تعمیرات مایکروفر اسنوا در اهواز

بررسی علت خاموش شدن مایکروفر اسنوا در بین کار

اگر در حین کار و بدون اینکه شما به چیزی دست زده باشید مایکروفر خاموش می‌شود چندین مورد را بررسی نمایید. ابتدا دقت کنید که استفاده شما از مایکروفر در حد معقولی بوده و زیاد پشت‌هم آن را روشن نکرده‌اید. مایکروفرهای خانگی باید متناسب با ظرفیت و توان خود استفاده شوند. اگر کمی استراحت دادن به مایکروفر و وقفه میان استفاده از آن مشکل شما را رفع نکرد می‌توانید برای بررسی قطعات از نمایندگی تعمیر مایکروفر اسنوا در اهواز کمک بخواهید.

ممکن است ایراد از محافظ برقی باشد که استفاده می‌کنید. همچنین خراب شدن میکروسوییچ درب مایکروفر نیز می‌تواند چنین مشکلی را ایجاد کند. در صورت سالم بودن این قطعات نیاز به بررسی موارد تخصصی‌تری مانند برد الکتریکی وجود دارد که بهتر است انجام آن توسط متخصصین این کار در نمایندگی تعمیر مایکروفر اسنوا در اهواز صورت گیرد.

بررسی علت روشن نشدن لامپ در مایکروفر اسنوا

یکی از رایج‌ترین مشکلاتی که افراد در زمان استفاده از مایکروفرها با آن مواجه می‌شوند روشن نشدن لامپ دستگاه است. خوشبختانه در اغلب موارد این مشکل به سادگی برطرف شده و تنها نیاز به تعویض لامپ خواهد بود. اما اگر این کار در رفع مشکل شما تأثیری نداشت باید سوکت‌ها و سیم‌کشی‌های لامپ بررسی شوند.

مراکز تعمیر مایکروفر اسنوا در اهواز

بررسی علت نچرخیدن سینی مایکروفر 

اگر سینی داخل مایکروفر شما چرخش درستی نداشته باشد در پخت غذا با مشکل مواجه می‌شوید. ممکن است در بخشی از ظرف غذا خام یا سرد باقی مانده باشد زیرا حرارت یکسانی به همه جای آن نرسیده است. در چنین شرایطی قبل از بررسی قطعات و تماس کارشناسان تعمیر مایکروفر اسنوا در اهواز مطمئن شوید چیزی مانع از حرکت سینی نمی‌شود.

گاهی اوقات کثیفی زیاد داخل مایکروفر باعث بروز مشکل در چرخش سینی می‌شود. برخی اوقات نیز سینی به درستی روی ریل خود قرار نگرفته است. اگر از این موارد اطمینان یافتید غلتک زیر سینی را بررسی کرده و سالم بودن آن را چک کنید. همچنین احتمال خراب شدن موتور چرخنده در زیر سینی مایکروفر وجود دارد. در نهایت رفع نشدن مشکل می‌تواند با مشکلات برد الکتریکی مرتبط باشد که بهتر است بررسی آن را به نمایندگی تعمیر مایکروفر اسنوا در اهواز بسپارید.

بررسی علت جرقه زدن مایکروفر اسنوا

جرقه زدن در مایکروفر می‌تواند به دنبال استفاده از ظرف‌های فلزی در آن باشد. حتی بخش‌های کوچک فلزی روی ظرف می‌تواند این وضعیت را برای شما ایجاد کند. اما اگر از ظرفی مناسبی استفاده نموده‌اید ممکن است جرقه‌های مایکروفر شما به ایراد در مگنترون ربط داشته باشد. می‌توانید برای بررسی این موضوع از نمایندگی تعمیر مایکروفر اسنوا در اهواز کمک بخواهید.

خراب شدن آنتن سرلامپ مگنترون یا بخش دیگری از دستگاه شما به نام ورق میکا نیز می‌تواند این وضعیت را ایجاد کند. اگر ایرادی در هیچ‌کدام از موارد یاد شده پیدا نکردید احتمال اتصالی داخلی در یکی از قطعات مایکروفر خود را در نظر داشته باشید. به دلیل خطرناک بودن تعمیر وسایل برقی بدون داشتن تخصص، بهترین گزینه تماس با نمایندگی تعمیر مایکروفر اسنوا در اهواز می‌باشد.

مرکز تعمیر مایکروفر اسنوا در اهواز

بررسی علت از کار افتادن پنل نمایشگر در مایکروفر اسنوا

این مشکل می‌تواند به دو شکل خود را نشان دهد. گاهی شاهد قطع‌ووصلی پنل نمایشگر مایکروفر خود هستید. یعنی مدتی روشن بوده و باز خاموش می‌شود. در چنین حالتی بهتر است ابتدا روند عیب‌یابی دستگاه را از سوکت ها و اتصال‌های پنل نمایشگر شروع کنید.

اما گاهی صفحه نمایش اصلاً روشن نمی‌شود. در چنین حالتی حتی در مقطع کوتاهی چیزی در صفحه نشان داده نخواهد شد. این وضعیت اغلب به دنبال ایراد در برد الکتریکی مایکروفر ایجاد می‌شود. بهتر است برای بررسی علت و رفع آن از نمایندگی مایکروفر اسنوا در اهواز کمک بخواهید.

مناطق تحت پوشش نمایندگی تعمیر مایکروفر اسنوا در اهواز

تعمیر مایکروفر اسنوا در اهواز | مرکز تعمیرات کورنیدو به دلیل داشتن تکنسین های متعدد و با تجربه در سراسر اهواز، این امکان را برای شما فراهم می آورد که در کوتاه ترین زمان ممکن و با هماهنگی های لازم، در محل شما حضور یابند و آماده ارائه خدمات به شما همشهریان عزیز باشد.

شماره تماس :  06191011297

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *